Oh maar dat is inmiddels al 2 jaar zo, dus dat geeft nietquote:Op maandag 28 februari 2011 15:03 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Je bent kantoorhubby voor haar nu, het allerliefste, leukste kantoormaatje. Nu ben je gedoemd om al haar intieme verhalen aan te horen, haar persoonlijke kwellingen, ze wil altijd met jou lunchen en eigenlijk als het uitkomt gaat ze nog het liefst bij jou op visite
Goed, Saskia en Sonja niet.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:02 schreef HeatWave het volgende:
Miranda, Saskia, Jessica, Cassandra, Sonja...
Sara ook niet, Krista is wel kamp, Mischa is een mannennaam.quote:
Saskia en Sonja zijn niet echt kamp, die andere wel.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:02 schreef HeatWave het volgende:
Miranda, Saskia, Jessica, Cassandra, Sonja...
Vreemd dat ik al 9 jaar gebruik maak van de vagina van Mischa danquote:Op maandag 28 februari 2011 15:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goed, Saskia en Sonja niet.
[..]
Sara ook niet, Krista is wel kamp, Mischa is een mannennaam.
Je gaat me toch niet veeleisend noemen hequote:
Wat zeg je dat toch lekker ordinairquote:Op maandag 28 februari 2011 15:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vreemd dat ik al 9 jaar gebruik maak van de vagina van Mischa dan.
Ok, die laatste drie zijn idd niet foutquote:Op maandag 28 februari 2011 15:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Saskia en Sonja zijn niet echt kamp, die andere wel.
Lisa, Rina, Nina vallen ook wel mee...
het is wel duidelijkquote:Op maandag 28 februari 2011 15:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat zeg je dat toch lekker ordinair![]()
Nou, het komt in de richting.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet veeleisend noemen he
Sasja, das pas een wijvennaamquote:Op maandag 28 februari 2011 15:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ok, die laatste drie zijn idd niet fout
Sascha ook niet, maar dat is een mannennaam(en stoer, aangezien dat mijn eerste naam was
)
Dat is net zoals die columnist uit de Metro die zijn dochtertje Billie heeft genoemd. Zulke ouders moeten gewoon een overdosis lood in hun harses krijgen.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vreemd dat ik al 9 jaar gebruik maak van de vagina van Mischa dan.
Ik vind je wel een beetje een pussy hoor...quote:
Een vriendin van m'n zusje heet Danisha. Maar die komt van Suriname, dus dan is het wel een beetje anders...quote:Op maandag 28 februari 2011 15:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ken ook een meisje dat Yentl heet, en een jongen die Guidon heet, dan nog een Melana, MelenaJamilla, Danisha, Yalenka...
Doe mij maar de wat gewonerenamen dan.
quote:Op maandag 28 februari 2011 15:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is net zoals die columnist uit de Metro die zijn dochtertje Billie heeft genoemd. Zulke ouders moeten gewoon een overdosis lood in hun harses krijgen.
Njet!quote:
Wat? Puur omdat ik je niet elke dag wil meppen???quote:Op maandag 28 februari 2011 15:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind je wel een beetje een pussy hoor...
Ik vind Billie nog wel lief eigenlijkquote:Op maandag 28 februari 2011 15:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is net zoals die columnist uit de Metro die zijn dochtertje Billie heeft genoemd. Zulke ouders moeten gewoon een overdosis lood in hun harses krijgen.
Elke Zaterdag zo rond 3:00 dus?quote:Op maandag 28 februari 2011 15:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Njet!
Tis gewoon hoe een kleine Jasper zijn eigen naam uit spreekt als hij nog niet goed kan praten
JE GAAT JE DOCHTER TOCH GEEN MANNENNAAM GEVEN EN AL HELEMAAL NIET ALS DAT OOK DE BEKENDSTE IKEA KAST IS????quote:Op maandag 28 februari 2011 15:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind Billie nog wel lief eigenlijk
Deze Danisha is een bleekscheet die het nichtje is van Jamilla, maar ik houd het allemaal niet meer zo bij, die namen zijn te omeilijk allemaalquote:Op maandag 28 februari 2011 15:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een vriendin van m'n zusje heet Danisha. Maar die komt van Suriname, dus dan is het wel een beetje anders...
Ehr... no comment your honor!quote:Op maandag 28 februari 2011 15:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Elke Zaterdag zo rond 3:00 dus?.
Ik vind Billie nog wel lief eigenlijkquote:Op maandag 28 februari 2011 15:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
JE GAAT JE DOCHTER TOCH GEEN MANNENNAAM GEVEN EN AL HELEMAAL NIET ALS DAT OOK DE BEKENDSTE IKEA KAST IS????
Mijn oudste dochter heeft een heel normale naam, de jongste wat minder, maar ik vind het ook nog wel normaal. maar niet iedereen is het daarmee eensquote:Op maandag 28 februari 2011 15:10 schreef stbabylon het volgende:
Dat is dan wel weet positief aan de grootste FB spammers op het moment, die hebben hun zoon tenminste Luc genoemd. Gewoon normaal Nederlands.
Jaquote:Op maandag 28 februari 2011 15:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat? Puur omdat ik je niet elke dag wil meppen???
Voor ik hier commentaar op lever, moet ik even heel hard nadenken... (hmm.. jacquelien... ouch.. en melanie... ook niet echt...)quote:Op maandag 28 februari 2011 15:10 schreef HeatWave het volgende:
Ach, ik heb meisjes gedated met hele normale namen, ook met Roxani en Sini.
Iets met koosnaampjes en zo. Mijn naam gebruikt ook bijna niemand voluit, maar dat komt omdat ik dat niet wilquote:Op maandag 28 februari 2011 15:12 schreef HeatWave het volgende:
Sja, en al zou "ze" Shanischa heten, als ze leuk is overleef ik dat ook wel weer.
Jaqueline stond ik een paar weken geleden. nog mee te zoenen, en 2 weken geleden op dr crematie...quote:Op maandag 28 februari 2011 15:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor ik hier commentaar op lever, moet ik even heel hard nadenken... (hmm.. jacquelien... ouch.. en melanie... ook niet echt...)
Ik zeg niks.
Het probleem is dat soort meiden vaak van een bepaald type zijn waarmee ik niet in aanraking kom.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:12 schreef HeatWave het volgende:
Sja, en al zou "ze" Shanischa heten, als ze leuk is overleef ik dat ook wel weer.
Ik sta op het punt om dat zwaar te negeren.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iets met koosnaampjes en zo. Mijn naam gebruikt ook bijna niemand voluit, maar dat komt omdat ik dat niet wil
Tja, soms zijn er uitzonderingen, ook camp-ouders kunnen leuke dochters krijgenquote:Op maandag 28 februari 2011 15:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het probleem is dat soort meiden vaak van een bepaald type zijn waarmee ik niet in aanraking kom.
Vaak, maar niet altijd.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het probleem is dat soort meiden vaak van een bepaald type zijn waarmee ik niet in aanraking kom.
Vriendinnennamen waren allemaal redelijk normaal, op de eerste na, maar ja, dat was dan ook een Friesquote:Op maandag 28 februari 2011 15:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Coby is ook wel hoerig
Ik heb geen vriendjes gehad met heel rare namen volgens mij
Ja, het kan wel hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 15:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vaak, maar niet altijd.
Jem kan ze zomaar eens tegen het lijf lopen
Ik kom ook uit een ander nest dan waar ik nu terecht ben gekomen
Mijn vriendjes hebben altijd oerhollandse namenquote:Op maandag 28 februari 2011 15:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Coby is ook wel hoerig
Ik heb geen vriendjes gehad met heel rare namen volgens mij
Doe es nietquote:Op maandag 28 februari 2011 15:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik sta op het punt om dat zwaar te negeren.
Els, Cassandra, Maaike, Anne, Leonie, Astrid, Roxani, Sini, Coral, Mischa, Lucindaquote:Op maandag 28 februari 2011 15:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vriendinnen waren allemaal redelijk normaal, op de eerste na, maar ja, dat was dan ook een Fries
Nynke, Rianne, Lenny, Janneke, Leonie
ps ik haal dit dadelijk weg... dus niet quoten svpquote:Op maandag 28 februari 2011 15:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, het kan wel hoor
Maar het gebeurt niet vaak dat ik met iemand aan de praat raak met een kampnaam
Lucinda vind ik echt verschrikkelijkquote:Op maandag 28 februari 2011 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Els, Cassandra, Maaike, Anne, Leonie, Astrid, Roxani, Sini, Coral, Mischa, Lucinda. Noem maar wat
.
Ik heb een vriendje gehaddat Mohamed heette, verder ook alleen nl namen geloof ik, maar ik moet zegge dat ik geen zin heb om er heel erg over na te gaan denken.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn vriendjes hebben altijd oerhollandse namenBehalve Tony
Ik heb het over vriendinnen he, niet 1- of meerdere malige cumbucketsquote:Op maandag 28 februari 2011 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Els, Cassandra, Maaike, Anne, Leonie, Astrid, Roxani, Sini, Coral, Mischa, Lucinda. Noem maar wat
.
En toch is het eenquote:Op maandag 28 februari 2011 15:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lucinda vind ik echt verschrikkelijk
Op Coral na allemaal "vriendinnetjes" geweestquote:Op maandag 28 februari 2011 15:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb het over vriendinnen he, niet 1- of meerdere malige cumbuckets
En wat doet Leonie daar
Ik vind het vooral een bijzondere naam. Wel kicke eigenlijk. Ook zo bijzonder dat ik het aan niks koppel, dus ook niet aan het kampquote:Op maandag 28 februari 2011 15:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
ps ik haal dit dadelijk weg... dus niet quoten svp
Nee, is het ook niet, ik weet hoe haar exen heten. Heck, ik weet de namen van de meeste mensen waar ze mee naar bed is geweestquote:Op maandag 28 februari 2011 15:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Op Coral na allemaal "vriendinnetjes" geweest.
Zal vast niet dezelfde zijn.
quote:Op maandag 28 februari 2011 15:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind het vooral een bijzondere naam. Wel kicke eigenlijk. Ook zo bijzonder dat ik het aan niks koppel, dus ook niet aan het kamp
Dit is MissBliss trouwensquote:Op maandag 28 februari 2011 15:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, is het ook niet, ik weet hoe haar exen heten. Heck, ik weet de namen van de meeste mensen waar ze mee naar bed is geweest
Nee, dat zou ik dan wel wetenquote:Op maandag 28 februari 2011 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit is MissBliss trouwensDie gaat nu met Re trouwen
.
Handig, post-edits kunnen bekijkenquote:Op maandag 28 februari 2011 15:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je hoort t idd niet vaak, niet op deze manier iig, maar ik vind het zelf niet zo mooiniet meer iig
Daarom is d'r naam nog wel verschrikkelijkquote:
Welke naam?quote:Op maandag 28 februari 2011 15:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je hoort t idd niet vaak, niet op deze manier iig, maar ik vind het zelf niet zo mooiniet meer iig
Ik vind het eigenlijk wel leukquote:Op maandag 28 februari 2011 15:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom is d'r naam nog wel verschrikkelijk
Maar ik heb sowieso een rare smaak wat namen betreft
Dan moet ik altijd aan die heks uit ATWT denkenquote:Op maandag 28 februari 2011 15:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lucinda vind ik echt verschrikkelijk
Ja, goh, waarom zou ik dat nou niet hebben?quote:Op maandag 28 februari 2011 15:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan moet ik altijd aan die heks uit ATWT denken
Naam is natuurlijk geen deal breaker, maar toch... bepaalde namen roepen gewoon bepaalde associaties opquote:Op maandag 28 februari 2011 15:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel leuk.
Maar goed, ik was ook redelijk subjectief mbt haar
Ik wist dat ik die naam ergens van kendequote:Op maandag 28 februari 2011 15:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan moet ik altijd aan die heks uit ATWT denken
Ja, maar dat wordt Babsquote:Op maandag 28 februari 2011 15:23 schreef HeatWave het volgende:
Nog een naam met een A die niet ordi is, Barbara.
Ja, maar voor ik haar kende had ik nog nooit van een Lucinda gehoordquote:Op maandag 28 februari 2011 15:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Naam is natuurlijk geen deal breaker, maar toch... bepaalde namen roepen gewoon bepaalde associaties op
[..]
Ik wist dat ik die naam ergens van kende
Oh, zo. Nou, ik vind het gewoon geen mooie naamquote:Op maandag 28 februari 2011 15:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar voor ik haar kende had ik nog nooit van een Lucinda gehoord. Dus ik was onbevooroordeeld
.
Pick onequote:Op maandag 28 februari 2011 15:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar voor ik haar kende had ik nog nooit van een Lucinda gehoord. Dus ik was onbevooroordeeld
.
Damagquote:Op maandag 28 februari 2011 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, zo. Nou, ik vind het gewoon geen mooie naam
Juh, soms wel lijkt me.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Handig, post-edits kunnen bekijken.
Ik wist eigenlijk al hoe je heetquote:
Van pien?quote:Op maandag 28 februari 2011 15:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wist eigenlijk al hoe je heet.
Jij hebt dan ook een leuke naam.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
Van pien?
Ik wist het ook al, heel die posthistorie checken niet nodig
Ja, dat vind ik dus zelf nietquote:Op maandag 28 februari 2011 15:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook een leuke naam.
Vele malen.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus zelf niet![]()
Maar goed, beter dan Shaniqua iig
Ik heb een oerhollandse naamquote:Op maandag 28 februari 2011 15:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vele malen.Ik hou niet zo van die oerhollandse namen. Jan, Pieter... Niets mis mee, maar zo zou ik mijn kinderen niet noemen.
Ik vind Bram en Jasper wel leuk voor een jongenquote:Op maandag 28 februari 2011 15:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vele malen.Ik hou niet zo van die oerhollandse namen. Jan, Pieter... Niets mis mee, maar zo zou ik mijn kinderen niet noemen.
Echt? Ik dacht Samzz, iets van Samantha of zo, maar je nick is dus niet de afkorting van je naam?quote:
Kan er weinig van zeggen.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind Bram en Jasper wel leuk voor een jongen
Geloof dat ik je ooit op MSN heb gehad zelfsquote:Op maandag 28 februari 2011 15:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus zelf niet![]()
Maar goed, beter dan Shaniqua iig
Als ik twee jongens had gehad, hadden ze Tim en Michel geheten, we konden het echt totaaaal niet eens worden over een jongensnaam, dus moesten we iets kiezen wat we allebei wel ok vonden. De meisjesnamen waren gemakkelijker.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kan er weinig van zeggen.Vind ze wel prima. Brammetje...
Echt?quote:Op maandag 28 februari 2011 15:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geloof dat ik je ooit op MSN heb gehad zelfsMaar idd ook via Pien
.
Echt heel lang geleden hoor, nee Ado heb ik nooit op MSN gehad volgens mijquote:Op maandag 28 februari 2011 15:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Echt?Dat weet ik niet meer dan
Geloof wel dat je Ado op msn had
Nee, geen Samantha, gelukkig niet. Uber tokkiequote:Op maandag 28 februari 2011 15:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht Samzz, iets van Samantha of zo, maar je nick is dus niet de afkorting van je naam?
Je ziet er wel hollands uit.
Ik dacht toen ie nog blauw was een tijdje, maar goed, ik weet het niet meer dusquote:Op maandag 28 februari 2011 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt heel lang geleden hoor, nee Ado heb ik nooit op MSN gehad volgens mij.
LB ookquote:Op maandag 28 februari 2011 15:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht toen ie nog blauw was een tijdje, maar goed, ik weet het niet meer dus
Lekker Belangrijkquote:Op maandag 28 februari 2011 15:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
LB?
Ik heb geen idee waar je het over hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |