Oh maar dat is inmiddels al 2 jaar zo, dus dat geeft nietquote:Op maandag 28 februari 2011 15:03 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Je bent kantoorhubby voor haar nu, het allerliefste, leukste kantoormaatje. Nu ben je gedoemd om al haar intieme verhalen aan te horen, haar persoonlijke kwellingen, ze wil altijd met jou lunchen en eigenlijk als het uitkomt gaat ze nog het liefst bij jou op visite
Goed, Saskia en Sonja niet.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:02 schreef HeatWave het volgende:
Miranda, Saskia, Jessica, Cassandra, Sonja...
Sara ook niet, Krista is wel kamp, Mischa is een mannennaam.quote:
Saskia en Sonja zijn niet echt kamp, die andere wel.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:02 schreef HeatWave het volgende:
Miranda, Saskia, Jessica, Cassandra, Sonja...
Vreemd dat ik al 9 jaar gebruik maak van de vagina van Mischa danquote:Op maandag 28 februari 2011 15:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goed, Saskia en Sonja niet.
[..]
Sara ook niet, Krista is wel kamp, Mischa is een mannennaam.
Je gaat me toch niet veeleisend noemen hequote:
Wat zeg je dat toch lekker ordinairquote:Op maandag 28 februari 2011 15:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vreemd dat ik al 9 jaar gebruik maak van de vagina van Mischa dan.
Ok, die laatste drie zijn idd niet foutquote:Op maandag 28 februari 2011 15:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Saskia en Sonja zijn niet echt kamp, die andere wel.
Lisa, Rina, Nina vallen ook wel mee...
het is wel duidelijkquote:Op maandag 28 februari 2011 15:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat zeg je dat toch lekker ordinair![]()
Nou, het komt in de richting.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet veeleisend noemen he
Sasja, das pas een wijvennaamquote:Op maandag 28 februari 2011 15:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ok, die laatste drie zijn idd niet fout
Sascha ook niet, maar dat is een mannennaam(en stoer, aangezien dat mijn eerste naam was
)
Dat is net zoals die columnist uit de Metro die zijn dochtertje Billie heeft genoemd. Zulke ouders moeten gewoon een overdosis lood in hun harses krijgen.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vreemd dat ik al 9 jaar gebruik maak van de vagina van Mischa dan.
Ik vind je wel een beetje een pussy hoor...quote:
Een vriendin van m'n zusje heet Danisha. Maar die komt van Suriname, dus dan is het wel een beetje anders...quote:Op maandag 28 februari 2011 15:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ken ook een meisje dat Yentl heet, en een jongen die Guidon heet, dan nog een Melana, MelenaJamilla, Danisha, Yalenka...
Doe mij maar de wat gewonerenamen dan.
quote:Op maandag 28 februari 2011 15:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is net zoals die columnist uit de Metro die zijn dochtertje Billie heeft genoemd. Zulke ouders moeten gewoon een overdosis lood in hun harses krijgen.
Njet!quote:
Wat? Puur omdat ik je niet elke dag wil meppen???quote:Op maandag 28 februari 2011 15:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind je wel een beetje een pussy hoor...
Ik vind Billie nog wel lief eigenlijkquote:Op maandag 28 februari 2011 15:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is net zoals die columnist uit de Metro die zijn dochtertje Billie heeft genoemd. Zulke ouders moeten gewoon een overdosis lood in hun harses krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |