Juh, soms wel lijkt me.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Handig, post-edits kunnen bekijken.
Ik wist eigenlijk al hoe je heetquote:
Van pien?quote:Op maandag 28 februari 2011 15:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wist eigenlijk al hoe je heet.
Jij hebt dan ook een leuke naam.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
Van pien?
Ik wist het ook al, heel die posthistorie checken niet nodig
Ja, dat vind ik dus zelf nietquote:Op maandag 28 februari 2011 15:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook een leuke naam.
Vele malen.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus zelf niet![]()
Maar goed, beter dan Shaniqua iig
Ik heb een oerhollandse naamquote:Op maandag 28 februari 2011 15:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vele malen.Ik hou niet zo van die oerhollandse namen. Jan, Pieter... Niets mis mee, maar zo zou ik mijn kinderen niet noemen.
Ik vind Bram en Jasper wel leuk voor een jongenquote:Op maandag 28 februari 2011 15:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vele malen.Ik hou niet zo van die oerhollandse namen. Jan, Pieter... Niets mis mee, maar zo zou ik mijn kinderen niet noemen.
Echt? Ik dacht Samzz, iets van Samantha of zo, maar je nick is dus niet de afkorting van je naam?quote:
Kan er weinig van zeggen.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind Bram en Jasper wel leuk voor een jongen
Geloof dat ik je ooit op MSN heb gehad zelfsquote:Op maandag 28 februari 2011 15:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus zelf niet![]()
Maar goed, beter dan Shaniqua iig
Als ik twee jongens had gehad, hadden ze Tim en Michel geheten, we konden het echt totaaaal niet eens worden over een jongensnaam, dus moesten we iets kiezen wat we allebei wel ok vonden. De meisjesnamen waren gemakkelijker.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kan er weinig van zeggen.Vind ze wel prima. Brammetje...
Echt?quote:Op maandag 28 februari 2011 15:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geloof dat ik je ooit op MSN heb gehad zelfsMaar idd ook via Pien
.
Echt heel lang geleden hoor, nee Ado heb ik nooit op MSN gehad volgens mijquote:Op maandag 28 februari 2011 15:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Echt?Dat weet ik niet meer dan
Geloof wel dat je Ado op msn had
Nee, geen Samantha, gelukkig niet. Uber tokkiequote:Op maandag 28 februari 2011 15:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht Samzz, iets van Samantha of zo, maar je nick is dus niet de afkorting van je naam?
Je ziet er wel hollands uit.
Ik dacht toen ie nog blauw was een tijdje, maar goed, ik weet het niet meer dusquote:Op maandag 28 februari 2011 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt heel lang geleden hoor, nee Ado heb ik nooit op MSN gehad volgens mij.
LB ookquote:Op maandag 28 februari 2011 15:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht toen ie nog blauw was een tijdje, maar goed, ik weet het niet meer dus
Lekker Belangrijkquote:Op maandag 28 februari 2011 15:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
LB?
Ik heb geen idee waar je het over hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |