Die wil ik ook graag zien! En the King's Speech ookquote:Op maandag 28 februari 2011 15:49 schreef HeatWave het volgende:
Het is maandag.
vanavond bankhangen, morgen naar True Grit, woensdag borrelen, donderdag voetbal kijken, vrijdag stappen.
Maandag is er om duf te zijn.
Die kijk ik wel thuisquote:Op maandag 28 februari 2011 15:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die wil ik ook graag zien! En the King's Speech ook
quote:Op maandag 28 februari 2011 15:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind Bram en Jasper wel leuk voor een jongen
Redelijkquote:
Ik in de bios. Zaterdag Tron: Legacy in Imax gezienquote:
niet duf, ziek, teveel koffie ofzoquote:Op maandag 28 februari 2011 15:49 schreef HeatWave het volgende:
Het is maandag.
vanavond bankhangen, morgen naar True Grit, woensdag borrelen, donderdag voetbal kijken, vrijdag stappen.
Als ik jongens had gekregen en geen vent had gehad, hadden ze zo gehetenquote:
Ik ga bijna nooit naar de bioscoop eigenlijkquote:Op maandag 28 februari 2011 15:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Redelijk
[..]
Ik in de bios. Zaterdag Tron: Legacy in Imax gezien
Vanavond een afdelingsmeeting, ben pas om 23:00 thuis denk ik.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:49 schreef HeatWave het volgende:
Het is maandag.
Aangenaam, Jasperquote:Op maandag 28 februari 2011 15:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
niet duf, ziek, teveel koffie ofzo
[..]
Als ik jongens had gekregen en geen vent had gehad, hadden ze zo geheten
Vorige week zondag gekeken in Enschede. Leek ons wel een idee, lekker overdag. Twente speelde thuisquote:Op maandag 28 februari 2011 15:50 schreef Samzz het volgende:
Kut is datquote:Op maandag 28 februari 2011 15:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vanavond een afdelingsmeeting, ben pas om 23:00 thuis denk ik.
Jij hebt Tron in Engeland toch al gezien?quote:Op maandag 28 februari 2011 15:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vorige week zondag gekeken in Enschede. Leek ons wel een idee, lekker overdag. Twente speelde thuis
Normaal sla ik ze over als ik bij een klant zit, maar ja, zit nu in hetzelfde gebouw, kom er moeilijk onderuit. Ach, free food en zo af en toe je gezicht laten zien is ook niet erg.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kut is dat.
Volgende week waarschijnlijk weer naar Schotland, week erop naar Londen.
Zal gezellig geweest zijn danquote:Op maandag 28 februari 2011 15:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vorige week zondag gekeken in Enschede. Leek ons wel een idee, lekker overdag. Twente speelde thuis
Ook jaquote:Op maandag 28 februari 2011 15:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt Tron in Engeland toch al gezien?
Twente thuis en dan naar de bios is disaster waiting to happen
Als het idd sporadisch is is het wel te doenquote:Op maandag 28 februari 2011 15:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Normaal sla ik ze over als ik bij een klant zit, maar ja, zit nu in hetzelfde gebouw, kom er moeilijk onderuit. Ach, free food en zo af en toe je gezicht laten zien is ook niet erg.
met de auto de binnenstad in is sowieso een nonoquote:Op maandag 28 februari 2011 15:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach, het gepeupel zat allemaal in het stadion. Was voornamelijk een probleem met parkeren.
Ja, nee, ok, maar goed, herhaling herhaling herhaling enzoquote:Op maandag 28 februari 2011 15:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zei je straks al, toen je zei dat je jezelf Sasja noemde
Ware het niet dat het stadion in pluskut ver buiten het centrum staat.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
met de auto de binnenstad in is sowieso een nono.
Kinderenquote:Op maandag 28 februari 2011 15:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, nee, ok, maar goed, herhaling herhaling herhaling enzo
(officieel zal het trouwens wel Sjasja zijn geweest)
Oh, ik heb geen ideequote:Op maandag 28 februari 2011 15:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ware het niet dat het stadion in pluskut ver buiten het centrum staat.
Ik vind het wel ok, alleen hoef ik er meestal niet heen, aangezien ik al een tijdje geen vast werk heb gehadquote:Op maandag 28 februari 2011 15:56 schreef Godtje het volgende:
Ik vind die meetings meestal niet zo erg maar wij hebben ook wel een leuk bedrijf en het is geweldig voor de beoordelingen en je carriere.
Ajax speelt toch ook niet in het centrum.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, ik heb geen idee.
in de meeste steden idd wel, ik ben ook niet helemaal wakker.
Dat boeit me dus echt geen ene reet he. Als ik niet beoordeeld wordt op het werk dat ik doe, dan maar niet (los daarvan staat in mijn contract dat ik elk jaar standaard 120 p/m erbij krijg tot ik op een bepaald bedrag zitquote:Op maandag 28 februari 2011 15:56 schreef Godtje het volgende:
Ik vind die meetings meestal niet zo erg maar wij hebben ook wel een leuk bedrijf en het is geweldig voor de beoordelingen en je carriere.
Dat zeg ik tochquote:Op maandag 28 februari 2011 15:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ajax speelt toch ook niet in het centrum.
De soundtrackquote:Op maandag 28 februari 2011 15:50 schreef Samzz het volgende:
Mij boeit het wel en het is onderdeel van mijn werk om mijn gezicht te laten zien en dat sociaal te doen.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat boeit me dus echt geen ene reet he. Als ik niet beoordeeld wordt op het werk dat ik doe, dan maar niet (los daarvan staat in mijn contract dat ik elk jaar standaard 120 p/m erbij krijg tot ik op een bepaald bedrag zit)
Tsja, maar goed, jij zit ook in de managementtak (correct me if I'm wrong), daar lijkt het me ook wel nodig.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mij boeit het wel en het is onderdeel van mijn werk om mijn gezicht te laten zien en dat sociaal te doen.
Misschien niet direct maar het geeft in mijn functie genoeg aan. Het kan me ook vooral boeien omdat het dus over mijn geld, werk en carriere gaat.
Als door zulke kleine bijdrages kan bepalen dat ik net even eerder x kans krijg of meer kan verdienen, of iets in die lijn... Graag!
Als het zo uitkomt ga ik wel naar borrels. Maar meestal betekend het dat ik pas tegen 23:00 thuis ben, en dat kost me gewoon teveel vrije tijd. Werk is werk en komt altijd na privequote:Op maandag 28 februari 2011 16:05 schreef HeatWave het volgende:
Ik doe hier ook veel naast mijn werk, schrijf voor het personeelsblad, ga vaak naar lezingen etc. Bij borrels ben ik er ook bijna altijd..
Soms idd heel dicht er tegenaan ja, adagioquote:Op maandag 28 februari 2011 16:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daft Punk![]()
![]()
Ik ben zo dol op die OST he! Is bijna klassieke muziek
Tijd maakt voor mij niet zoveel uit, ik ben altijd 40 min onderwegquote:Op maandag 28 februari 2011 16:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als het zo uitkomt ga ik wel naar borrels. Maar meestal betekend het dat ik pas tegen 23:00 thuis ben, en dat kost me gewoon teveel vrije tijd. Werk is werk en komt altijd na prive
Een biertje drinken na mijn werk vind ik niet erg, maar dan wel met mensen die ik uitgekozen heb, niet met m'n collega'squote:Op maandag 28 februari 2011 16:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tijd maakt voor mij niet zoveel uit, ik ben altijd 40 min onderweg.
Ga dus ook vaak op woensdag even een biertje drinken na mijn werk, kom er toch langs.
Homo's drinken port! Latente hetero!quote:Op maandag 28 februari 2011 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een biertje drinken na mijn werk vind ik niet erg, maar dan wel met mensen die ik uitgekozen heb, niet met m'n collega's
I very much beg to differquote:Op maandag 28 februari 2011 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een biertje drinken na mijn werk vind ik niet erg, maar dan wel met mensen die ik uitgekozen heb, niet met m'n collega's
hier werken zo'n 400 mensen, meerendeel is echter parttime van het callcentre. Dus je hebt hier van alles wat, suffe mama's die nooit borrelen en jonge studentes die altijd borrelenquote:Op maandag 28 februari 2011 16:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Waar ik nu werk is het nogal een kliekje, die mensen gaan samen uit, veel werken er ook al minimaal 7 jaar ofzo, vaak uit eten, is wel gezellig, maar niet helemaal mijn ding.
Nou ja, ik vind het wel leuk om mee te gaan, maar ik weet niet of ik het zo vaak zoudoen als sommige collegas
Ik ben aangenomen op ee project, dus weinig kans dat ik langer mag blijven.
Wel jammer, want ik vind het werk leuk (dat dus stratks afgelopen is) en mag mn collega's ook.
Aan de andere kant is iets nieuws ook wel weer leuk.
Niet waar man, dat zijn 50+ homo's.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Homo's drinken port! Latente hetero!
Ja dat jij je collega's het liefst wil versieren...............quote:
Dus jij drinkt port?quote:Op maandag 28 februari 2011 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet waar man, dat zijn 50+ homo's.
Tussen de 30 en 50 is het rose, en onder de 30 is het zoete witte wijn met ijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |