Ik werd door twee ex-scharrels gesmst met 'HET IS WEER OP TV ZET DE TV AAN NU!!!!!!!!!!!!' maar het meisje met wie ik was wilde liever Youp terugkijken op uitzending gemist, ze keek toch nooit BZV.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:30 schreef Teslynd het volgende:
Goh, ik was het helemaal vergeten. Mja, dacht dat het wat later in januari zijn zou. Maar even naar de BZV-site gaan.
Dumpen dus. Das duidelijkquote:Op maandag 2 januari 2012 09:24 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik werd door twee ex-scharrels gesmst met 'HET IS WEER OP TV ZET DE TV AAN NU!!!!!!!!!!!!' maar het meisje met wie ik was wilde liever Youp terugkijken op uitzending gemist, ze keek toch nooit BZV.
What happened to you??quote:Ik ben niet de baas over de afstandsbediening en ik ben de enige die BZV kijkt, vraag me af wie nu het wijf is van ons tweëen.
quote:Op maandag 2 januari 2012 12:16 schreef Blossom86 het volgende:
Het was weer genieten!
Huwelijksaanzoek was geniaal! Ik hoop dat Marcel volgende week ook nog even langskomt, ben benieuwd of hij al een baarmoeder gevonden heeft.
Hij was er nooit mee samen. Xenia voelde niet meer dan vriendschap geloof ik.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:19 schreef Silenus het volgende:
Huh, is Marcel niet meer met die Poolse? En was dit al bekend of heb ik in 2011 zoveel gezopen dat mijn geheugen ernstig is aangetast?
hahaha mooiquote:Op maandag 2 januari 2012 13:02 schreef SonicVolcano het volgende:
Even met de hand in de broek.
Klassieker deze
Oh dat seizoenquote:Op maandag 2 januari 2012 16:46 schreef Snoopyfrl het volgende:
Boer Gerrit zou ik graag nog eens terug zien, die zoende met de ene en koos voor de andere, je weet wel, deze:
[ afbeelding ]
maar heb gehoord dat hij niets meer met BzV te maken wil hebben, dus de kans is klein.. iemand die weet hoe het met Gerrit gaat?
Die verkering was ook al weer uit, nadat ze nog wel een tijdje hebben samengewoond.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:46 schreef Snoopyfrl het volgende:
Boer Gerrit zou ik graag nog eens terug zien, die zoende met de ene en koos voor de andere, je weet wel, deze:
[ afbeelding ]
maar heb gehoord dat hij niets meer met BzV te maken wil hebben, dus de kans is klein.. iemand die weet hoe het met Gerrit gaat?
Ja precies, met Inge. Daarna zijn ze allebei in de anonimiteit verdwenen.. Leukste seizoen tot nu toe vind ik, met Jochum, Pros, Dirk Jan in Frankrijk, Martijn en Marlies en boer Hans met zijn anti-homo zonen.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Die verkering was ook al weer uit, nadat ze nog wel een tijdje hebben samengewoond.
Leuk seizoen was dat ja.
Daar heb je dus niets van begrepen.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:55 schreef peejdorie het volgende:
[..]
hahaha mooihij was ook echt een rare vent, hij vond het ook interessant als een vrouw haar man had verloren toch
Cynthia was misschien ook wel wat te rustig voor hem...quote:Op maandag 2 januari 2012 15:41 schreef Injetta het volgende:
Ach die boer Wim. Ik had echt met hem te doen. Hij had het er echt wel moeilijk mee.
Maar die vrouw was ook echt niks voor hem. Veel te druk en wispelturig en bazig. Hij had beter Cynthia kunnen kiezen.
Maar er is een nieuwe oproep. Er zijn vast nog vrouwen die gaan reageren.
Ik zou ook wel een update met Marcel willen zien. Maar ook Wietse wil ik wel terugzien...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:29 schreef MissJ het volgende:
net een stukje over Jos en Dyke bij RTL BoulevardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:29 schreef MissJ het volgende:
net een stukje over Jos en Dyke bij RTL BoulevardEcht een leuk,tof stel die Jos en Dijcke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.samen met Martijn en Marlies een van mijn favoriete stelletjes.
Iets meer diepgang zou leuk zijn. Onlangs was ik in een museum in Harlingen en bij wie moest ik afrekenen.. bij Pauline van boer Jan! Toch leuk om te weten dat ze daar nu werk heeft gevonden na haar verhuizing uit Rotterdam, zoiets kan er best bij in het programma lijkt mij.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:16 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind het leuk om ze weer te zien en hoe ze nu wonen. Maar inhoudelijk gaat het echt vrijwel over niks.
Echt he, ik had zo'n medelijden met 'm. Maar zo werd ie dan ook wel een beetje afgeschilderd door 't programma. "Kiek deze boer nou, weg is z'n vrouw, daar sta je dan met je riek als een kerst zonder piek." Met z'n perma-blosjes op de wangen.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ben het aan het kijken op uitzending gemist en raak gewoon ontroerd door boer wimzo hulpeloos..
Agnes?quote:Op maandag 2 januari 2012 21:54 schreef Teslynd het volgende:
Ik ben even kwijt hoe die eerste boerin ook al weer heet.
Helaas niet, want hij was hier thuis ook onze favoriete boer!quote:Op maandag 2 januari 2012 16:46 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:13 schreef alors het volgende:
[..]
Cynthia was misschien ook wel wat te rustig voor hem...
En WietseDaar ben ik benieuwd naar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:Op maandag 2 januari 2012 23:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar ben ik benieuwd naar.Wietse is irl echt niet zo'n stille hoor. Dat heb ik al vaker gezegd, maar sommigen geloven gewoon niet dat sommige mensen behoorlijk dichtklappen als er een camera op je neus staat en een heel team vreemden in je keuken zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Ik vond 'm niet alleen stil, maar behoorlijk sociaal onhandig. Remember dat moment met Neeltje en de koffer.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:32 schreef alors het volgende:
[..]
Wietse is irl echt niet zo'n stille hoor. Dat heb ik al vaker gezegd, maar sommigen geloven gewoon niet dat sommige mensen behoorlijk dichtklappen als er een camera op je neus staat en een heel team vreemden in je keuken zit.
Annemarie is helemaal aan het begin van de aflevering al aan de beurt geweest.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:25 schreef Teslynd het volgende:
Ben benieuwd of we Annemarie nog zien. Ze was goed anti-BZV geworden door de manier waarop ze neergezet is. Excuses achteraf zijn inderdaad niets waard als je al kapot gemaakt bent.
Gourmetten of steengrillen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:46 schreef Silenus het volgende:
Annemarie had ook niet voor die slome Adriaan moeten kiezen! Handige Harrie of Johannes 'hjaaaa' pasten toch veel beter bij haar.
Had ze lekker met kerstmis haar spelletje kunnen spelen. Roodbont of zwartbont? Kerstmis of Sinterklaas? Gaan we zo neuken of meteen slapen?
Heb ik dan mijn conclusie te snel getrokken, door te zeggen dat ze single is?quote:Het gaat goed met me en ik ben blij dat de rust weer is teruggekeerd op de boerderij.
Het meest geniale moment was op de citytrip, toen ze uit eten gingen.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:46 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]
Je bedoelt feestbeest. Een partypooper is ze misschien juist wel.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:21 schreef Silenus het volgende:
De rust was altijd al een beetje op die boerderij. Annemarie is nou niet echt de grootste partypooper die je je kunt voorstellen, lijkt me.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:46 schreef Silenus het volgende:
Annemarie had ook niet voor die slome Adriaan moeten kiezen! Handige Harrie of Johannes 'hjaaaa' pasten toch veel beter bij haar.
Had ze lekker met kerstmis haar spelletje kunnen spelen. Roodbont of zwartbont? Kerstmis of Sinterklaas? Gaan we zo neuken of meteen slapen?
Inderdaad partypooper is juist iemand die het feestje verpest.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je bedoelt feestbeest. Een partypooper is ze misschien juist wel.
Bronquote:Boer Johannes uit Oene gaat trouwen
OENE - Johannes Nooteboom uit Oene, die in 2009 meedeed aan Boer zoekt Vrouw, gaat trouwen.
In het populaire datingprogramma van de KRO had Johannes geen succes. Maar inmiddels heeft hij toch de vrouw van zijn dromen gevonden, zo bleek zondagavond tijdens een terugblik van het programma. De boer vroeg zijn Riet in de speciale uitzending ten huwelijk. Later werd bekend dat ze volmondig "ja" had gezegd.
Daar trapt natuurlijk niemand in. Je kan veel van Annemarie zeggen maar sociale skills had ze absoluut niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:46 schreef Teslynd het volgende:
Volgens de berichten is ze (...) sociaal.
Ik mag toch hopen dat hij toch nog op zijn knieën is gegaan om haar ten huwelijk te vragen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:55 schreef Leandra het volgende:
Het huwelijksaanzoek is geaccepteerd
[..]
Bron
Hij zei ook: je mot de koei'n af en toe op de bill'n sloan, net als de vrouw'n. Dat zeggen wij hier ook nog steeds.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:06 schreef Laureline het volgende:
[..]
Helaas niet, want hij was hier thuis ook onze favoriete boer!
Ik ben zelf BzV gaan kijken doordat iemand me op het werk over vertelde van boer Gerrit, dat hij opmerkte: "Zoo, das dan een erootische overall!" toen één van zijn kandidates alleen in haar ondergoed in de overall paste.
Ook zeiden we thuis een tijdlang nog regelmatig tegen elkaar: "Ik wil daar best over praten, alleen niet tijdens het warme eet'n!"
Of gewoon ze hebben gewoon een ander hoesje eromquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:12 schreef Snoopyfrl het volgende:
Dit bed zag ik niet meer bij Jan en Pauline, leek me omgeruild voor een neutraler exemplaar.
[ afbeelding ]
Ze kregen dit bed destijds aangeboden door een beddenfirma.
Mocht ie op Marktplaats staan, houd ik me aanbevolen, ik vind hem erg leuk
Ja heeft hij gedaan, filmpje staat op de site (voor fans).quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:38 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat hij toch nog op zijn knieën is gegaan om haar ten huwelijk te vragen.
En toch verbaast het me niks als die programmamakers tijdens het filmen roepen dat de kijkers thuis graag het échte leven op de boerderie zien, en of ze vooral lekker 'gewoon' de boerin wilt zijnquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:38 schreef Teslynd het volgende:
Wat Jurjen ook zei, ze was toen teveel alleen boerin. Wat veel forummers ook vonden: haal 's avonds dat elastiekje uit je haar.
Zou ze nog de beruchte kaartjes hebben?quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:33 schreef Teslynd het volgende:
Dat was wel te verwachten. Behalve dat ze er goed uitzag op de foto, heeft ze ook een ander kapsel.
Eh.. dat was toch Annemarie? Of haal ik ze nou door elkaarquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:01 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zou ze nog de beruchte kaartjes hebben?
Kroket of frikadel? Gourmetten of steengrillen?
Oh das waar ookquote:Op zondag 8 januari 2012 14:24 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Eh.. dat was toch Annemarie? Of haal ik ze nou door elkaar
20:20uquote:Op zondag 8 januari 2012 18:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Liebe schätzen, hoe laat begint het vanavond?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |