Heb ik dan mijn conclusie te snel getrokken, door te zeggen dat ze single is?quote:Het gaat goed met me en ik ben blij dat de rust weer is teruggekeerd op de boerderij.
Het meest geniale moment was op de citytrip, toen ze uit eten gingen.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:46 schreef Snoopyfrl het volgende:
Boer Gerrit zou ik graag nog eens terug zien, die zoende met de ene en koos voor de andere, je weet wel, deze:
[ afbeelding ]
maar heb gehoord dat hij niets meer met BzV te maken wil hebben, dus de kans is klein.. iemand die weet hoe het met Gerrit gaat?
Je bedoelt feestbeest. Een partypooper is ze misschien juist wel.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:21 schreef Silenus het volgende:
De rust was altijd al een beetje op die boerderij. Annemarie is nou niet echt de grootste partypooper die je je kunt voorstellen, lijkt me.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:46 schreef Silenus het volgende:
Annemarie had ook niet voor die slome Adriaan moeten kiezen! Handige Harrie of Johannes 'hjaaaa' pasten toch veel beter bij haar.
Had ze lekker met kerstmis haar spelletje kunnen spelen. Roodbont of zwartbont? Kerstmis of Sinterklaas? Gaan we zo neuken of meteen slapen?
Inderdaad partypooper is juist iemand die het feestje verpest.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je bedoelt feestbeest. Een partypooper is ze misschien juist wel.
Bronquote:Boer Johannes uit Oene gaat trouwen
OENE - Johannes Nooteboom uit Oene, die in 2009 meedeed aan Boer zoekt Vrouw, gaat trouwen.
In het populaire datingprogramma van de KRO had Johannes geen succes. Maar inmiddels heeft hij toch de vrouw van zijn dromen gevonden, zo bleek zondagavond tijdens een terugblik van het programma. De boer vroeg zijn Riet in de speciale uitzending ten huwelijk. Later werd bekend dat ze volmondig "ja" had gezegd.
Daar trapt natuurlijk niemand in. Je kan veel van Annemarie zeggen maar sociale skills had ze absoluut niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:46 schreef Teslynd het volgende:
Volgens de berichten is ze (...) sociaal.
Ik mag toch hopen dat hij toch nog op zijn knieën is gegaan om haar ten huwelijk te vragen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:55 schreef Leandra het volgende:
Het huwelijksaanzoek is geaccepteerd
[..]
Bron
Hij zei ook: je mot de koei'n af en toe op de bill'n sloan, net als de vrouw'n. Dat zeggen wij hier ook nog steeds.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:06 schreef Laureline het volgende:
[..]
Helaas niet, want hij was hier thuis ook onze favoriete boer!
Ik ben zelf BzV gaan kijken doordat iemand me op het werk over vertelde van boer Gerrit, dat hij opmerkte: "Zoo, das dan een erootische overall!" toen één van zijn kandidates alleen in haar ondergoed in de overall paste.
Ook zeiden we thuis een tijdlang nog regelmatig tegen elkaar: "Ik wil daar best over praten, alleen niet tijdens het warme eet'n!"
Of gewoon ze hebben gewoon een ander hoesje eromquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:12 schreef Snoopyfrl het volgende:
Dit bed zag ik niet meer bij Jan en Pauline, leek me omgeruild voor een neutraler exemplaar.
[ afbeelding ]
Ze kregen dit bed destijds aangeboden door een beddenfirma.
Mocht ie op Marktplaats staan, houd ik me aanbevolen, ik vind hem erg leuk
Ja heeft hij gedaan, filmpje staat op de site (voor fans).quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:38 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat hij toch nog op zijn knieën is gegaan om haar ten huwelijk te vragen.
En toch verbaast het me niks als die programmamakers tijdens het filmen roepen dat de kijkers thuis graag het échte leven op de boerderie zien, en of ze vooral lekker 'gewoon' de boerin wilt zijnquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:38 schreef Teslynd het volgende:
Wat Jurjen ook zei, ze was toen teveel alleen boerin. Wat veel forummers ook vonden: haal 's avonds dat elastiekje uit je haar.
Zou ze nog de beruchte kaartjes hebben?quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:33 schreef Teslynd het volgende:
Dat was wel te verwachten. Behalve dat ze er goed uitzag op de foto, heeft ze ook een ander kapsel.
Eh.. dat was toch Annemarie? Of haal ik ze nou door elkaarquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:01 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zou ze nog de beruchte kaartjes hebben?
Kroket of frikadel? Gourmetten of steengrillen?
Oh das waar ookquote:Op zondag 8 januari 2012 14:24 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Eh.. dat was toch Annemarie? Of haal ik ze nou door elkaar
20:20uquote:Op zondag 8 januari 2012 18:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Liebe schätzen, hoe laat begint het vanavond?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |