Ik werd door twee ex-scharrels gesmst met 'HET IS WEER OP TV ZET DE TV AAN NU!!!!!!!!!!!!' maar het meisje met wie ik was wilde liever Youp terugkijken op uitzending gemist, ze keek toch nooit BZV.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:30 schreef Teslynd het volgende:
Goh, ik was het helemaal vergeten. Mja, dacht dat het wat later in januari zijn zou. Maar even naar de BZV-site gaan.
Dumpen dus. Das duidelijkquote:Op maandag 2 januari 2012 09:24 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik werd door twee ex-scharrels gesmst met 'HET IS WEER OP TV ZET DE TV AAN NU!!!!!!!!!!!!' maar het meisje met wie ik was wilde liever Youp terugkijken op uitzending gemist, ze keek toch nooit BZV.
What happened to you??quote:Ik ben niet de baas over de afstandsbediening en ik ben de enige die BZV kijkt, vraag me af wie nu het wijf is van ons tweëen.
quote:Op maandag 2 januari 2012 12:16 schreef Blossom86 het volgende:
Het was weer genieten!
Huwelijksaanzoek was geniaal! Ik hoop dat Marcel volgende week ook nog even langskomt, ben benieuwd of hij al een baarmoeder gevonden heeft.
Hij was er nooit mee samen. Xenia voelde niet meer dan vriendschap geloof ik.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:19 schreef Silenus het volgende:
Huh, is Marcel niet meer met die Poolse? En was dit al bekend of heb ik in 2011 zoveel gezopen dat mijn geheugen ernstig is aangetast?
hahaha mooiquote:Op maandag 2 januari 2012 13:02 schreef SonicVolcano het volgende:
Even met de hand in de broek.
Klassieker deze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |