abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106316139
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:46 schreef Snoopyfrl het volgende:
Boer Gerrit zou ik graag nog eens terug zien, die zoende met de ene en koos voor de andere, je weet wel, deze:
[ afbeelding ]
maar heb gehoord dat hij niets meer met BzV te maken wil hebben, dus de kans is klein.. iemand die weet hoe het met Gerrit gaat?
Oh dat seizoen O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 2 januari 2012 @ 16:52:53 #227
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_106316369
quote:
Boer Gerrit zou ik graag nog eens terug zien, die zoende met de ene en koos voor de andere, je weet wel, deze:
[ afbeelding ]
maar heb gehoord dat hij niets meer met BzV te maken wil hebben, dus de kans is klein.. iemand die weet hoe het met Gerrit gaat?
Die verkering was ook al weer uit, nadat ze nog wel een tijdje hebben samengewoond.
Leuk seizoen was dat ja. O+
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_106321491
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:52 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Die verkering was ook al weer uit, nadat ze nog wel een tijdje hebben samengewoond.
Leuk seizoen was dat ja. O+
Ja precies, met Inge. Daarna zijn ze allebei in de anonimiteit verdwenen.. Leukste seizoen tot nu toe vind ik, met Jochum, Pros, Dirk Jan in Frankrijk, Martijn en Marlies en boer Hans met zijn anti-homo zonen. :Y
pi_106322328
Ja, dat was een levendig seizoen :Y

quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:55 schreef peejdorie het volgende:
[..]
hahaha mooi :D hij was ook echt een rare vent, hij vond het ook interessant als een vrouw haar man had verloren toch :')
Daar heb je dus niets van begrepen.
Wat hij wilde was een gezin, desnoods met andermanskinderen. Maar niet met andermans ex'en. Daarom dacht hij, dat een weduwe met kind(eren) wel een goede optie zou zijn. Maar zijn weduwe bleek nog niet klaar voor een nieuwe relatie, in elk geval niet met hem. Ze heeft het wel geprobeert, maar het zat er niet in.
  maandag 2 januari 2012 @ 19:13:51 #230
123170 alors
zlata1234
pi_106322359
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:41 schreef Injetta het volgende:
Ach die boer Wim. Ik had echt met hem te doen. Hij had het er echt wel moeilijk mee.
Maar die vrouw was ook echt niks voor hem. Veel te druk en wispelturig en bazig. Hij had beter Cynthia kunnen kiezen.

Maar er is een nieuwe oproep. Er zijn vast nog vrouwen die gaan reageren.

Ik zou ook wel een update met Marcel willen zien. Maar ook Wietse wil ik wel terugzien...
Cynthia was misschien ook wel wat te rustig voor hem...

En Wietse

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
  maandag 2 januari 2012 @ 19:26:43 #231
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_106323010
En Martijn en Marlies
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_106323146
net een stukje over Jos en Dyke bij RTL Boulevard
SPOILER
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_106323210
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 19:29 schreef MissJ het volgende:
SPOILER
SPOILER
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  maandag 2 januari 2012 @ 20:14:53 #234
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_106325442
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 19:29 schreef MissJ het volgende:
SPOILER
Echt een leuk,tof stel die Jos en Dijcke. *O* samen met Martijn en Marlies een van mijn favoriete stelletjes.
  maandag 2 januari 2012 @ 20:16:00 #235
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_106325519
Ik vind het leuk om ze weer te zien en hoe ze nu wonen. Maar inhoudelijk gaat het echt vrijwel over niks.
The love you take is equal to the love you make.
pi_106327025
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 20:16 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind het leuk om ze weer te zien en hoe ze nu wonen. Maar inhoudelijk gaat het echt vrijwel over niks.
Iets meer diepgang zou leuk zijn. Onlangs was ik in een museum in Harlingen en bij wie moest ik afrekenen.. bij Pauline van boer Jan! Toch leuk om te weten dat ze daar nu werk heeft gevonden na haar verhuizing uit Rotterdam, zoiets kan er best bij in het programma lijkt mij.
Erg leuk en persoonlijk geholpen trouwens door Pauline en nee, we hebben het niet over BZV of boer Jan gehad.

[ Bericht 0% gewijzigd door Snoopyfrl op 02-01-2012 20:38:41 (taalfoutje..) ]
pi_106329223
Ben het aan het kijken op uitzending gemist en raak gewoon ontroerd door boer wim ;( zo hulpeloos..
  ESF Reporter maandag 2 januari 2012 @ 21:27:46 #238
87554 Cee
Welluk?
pi_106329624
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 21:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ben het aan het kijken op uitzending gemist en raak gewoon ontroerd door boer wim ;( zo hulpeloos..
Echt he, ik had zo'n medelijden met 'm. Maar zo werd ie dan ook wel een beetje afgeschilderd door 't programma. "Kiek deze boer nou, weg is z'n vrouw, daar sta je dan met je riek als een kerst zonder piek." Met z'n perma-blosjes op de wangen.

Ik verheug me nu al naar Boer Pros volgende week. Die heeft ook niet stilgezeten. _O_
pi_106330899
En hij is lief voor kinderen :)
pi_106330911
Ik ben even kwijt hoe die eerste boerin ook al weer heet.
pi_106330925
Ha, nu weet ik het eindelijk weer: Agnes.
  ESF Reporter maandag 2 januari 2012 @ 21:55:00 #242
87554 Cee
Welluk?
pi_106330932
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 21:54 schreef Teslynd het volgende:
Ik ben even kwijt hoe die eerste boerin ook al weer heet.
Agnes?
-edit Paar seconden te laat met m'n antwoord. :P
pi_106331558
quote:
[ afbeelding ]
Helaas niet, want hij was hier thuis ook onze favoriete boer!
Ik ben zelf BzV gaan kijken doordat iemand me op het werk over vertelde van boer Gerrit, dat hij opmerkte: "Zoo, das dan een erootische overall!" toen één van zijn kandidates alleen in haar ondergoed in de overall paste.
Ook zeiden we thuis een tijdlang nog regelmatig tegen elkaar: "Ik wil daar best over praten, alleen niet tijdens het warme eet'n!" (8>
pi_106332465
Toch bedankt Cee. Het voelt wel wat dom aan, dat je na een paar dagen afvragen vraagt hoe het ook al weer is en prompt weet wat het antwoord is.

Ben benieuwd of we Annemarie nog zien. Ze was goed anti-BZV geworden door de manier waarop ze neergezet is. Excuses achteraf zijn inderdaad niets waard als je al kapot gemaakt bent.
pi_106335934
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2012 19:13 schreef alors het volgende:

[..]

Cynthia was misschien ook wel wat te rustig voor hem...

En Wietse

SPOILER
Daar ben ik benieuwd naar.
SPOILER
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  maandag 2 januari 2012 @ 23:32:16 #246
123170 alors
zlata1234
pi_106336246
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 23:26 schreef Fascination het volgende:

[..]

Daar ben ik benieuwd naar.
SPOILER
Wietse is irl echt niet zo'n stille hoor. Dat heb ik al vaker gezegd, maar sommigen geloven gewoon niet dat sommige mensen behoorlijk dichtklappen als er een camera op je neus staat en een heel team vreemden in je keuken zit.
know'm sayin?
word? word.
pi_106337247
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 23:32 schreef alors het volgende:

[..]

Wietse is irl echt niet zo'n stille hoor. Dat heb ik al vaker gezegd, maar sommigen geloven gewoon niet dat sommige mensen behoorlijk dichtklappen als er een camera op je neus staat en een heel team vreemden in je keuken zit.
Ik vond 'm niet alleen stil, maar behoorlijk sociaal onhandig. Remember dat moment met Neeltje en de koffer. :')! Die hint moet je ook met camera's op je neus nog wel doorhebben.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 09:37:55 #248
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_106344791
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 22:25 schreef Teslynd het volgende:

Ben benieuwd of we Annemarie nog zien. Ze was goed anti-BZV geworden door de manier waarop ze neergezet is. Excuses achteraf zijn inderdaad niets waard als je al kapot gemaakt bent.
Annemarie is helemaal aan het begin van de aflevering al aan de beurt geweest.
Ze had Ivon een kerstkaart gestuurd. Ze is nog single.
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  dinsdag 3 januari 2012 @ 09:46:04 #249
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_106344921
Annemarie had ook niet voor die slome Adriaan moeten kiezen! Handige Harrie of Johannes 'hjaaaa' pasten toch veel beter bij haar.

Had ze lekker met kerstmis haar spelletje kunnen spelen. Roodbont of zwartbont? Kerstmis of Sinterklaas? Gaan we zo neuken of meteen slapen?
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 3 januari 2012 @ 09:52:49 #250
123170 alors
zlata1234
pi_106345040
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 09:46 schreef Silenus het volgende:
Annemarie had ook niet voor die slome Adriaan moeten kiezen! Handige Harrie of Johannes 'hjaaaa' pasten toch veel beter bij haar.

Had ze lekker met kerstmis haar spelletje kunnen spelen. Roodbont of zwartbont? Kerstmis of Sinterklaas? Gaan we zo neuken of meteen slapen?
Gourmetten of steengrillen?
know'm sayin?
word? word.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')