FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Na een DGK met Eric heb ik daar zo wel mijn ideeën over.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:45 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Je wil ook niet weten waar zijn handen/vingers zijn geweest
Ja sorry kreeg honger van die BBQquote:Op zondag 27 februari 2011 19:48 schreef waxmask het volgende:
Dark Light je verzaakt
[..]
Na een DGK met Eric heb ik daar zo wel mijn ideeën over.
Iedereen had 100 euro gekregen in hun kluis als loon, omdat de "missie" geslaagd was. Guido en Laura hebben niks gekregen.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:49 schreef MissJ.24 het volgende:
Dacht dat gerard na de liveshow het minste geld overhad doordat die zijn geheim niet verteld had aan de Stem. Oh en weet iemand of Laura en Guido tijdens het dineetje ook beloond zijn, het personeel wel las ik maar niet of hun missie ook geslaagd was.
Hun missie is geslaagd. Geen idee wat ze ervoor gekregen hebben.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:49 schreef MissJ.24 het volgende:
Dacht dat gerard na de liveshow het minste geld overhad doordat die zijn geheim niet verteld had aan de Stem. Oh en weet iemand of Laura en Guido tijdens het dineetje ook beloond zijn, het personeel wel las ik maar niet of hun missie ook geslaagd was.
Gitaarsolo van Karim...quote:Op zondag 27 februari 2011 19:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hun missie is geslaagd. Geen idee wat ze ervoor gekregen hebben.
Beloond weet ik niet, maar de missie was heel goed geslaagd vertelde G tegen L, metzijn 2 duimen omhoog, we hebben het heel goed gedaan.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:49 schreef MissJ.24 het volgende:
100 euries p.p.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, het is een plaatje die ik niet kan aanpassen maar degene die de OP gemaakt heeft.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:51 schreef pullup het volgende:
Die teller gaat nooit actueel zijn tenzij een mod hem af en toe aanpast in de openingspost.
Ja volgens mij wel... Denk 1200 elk of zo ??? Nee geen idee hoeveelquote:Op zondag 27 februari 2011 19:49 schreef MissJ.24 het volgende:
Voor 't personeel ja, maar G & L toch wel wat meerquote:
Ja, ik vroeg het omdat Guido weinig geld heeft volgens de budgetteller. Ach, who cares verder. Ze zitten zo vaak zo ver naast de geheimen als je ze in hun gezicht de geheimen verklapt weten ze het nog niet of verdraaien ze het.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Yep, ik ben benieuwd. Zou eindelijk iemand saaie Laura nomineren? tesamen met saaie Alexquote:
Ah dan zal hij waarschijnlijk nooit up to date blijvenquote:Op zondag 27 februari 2011 19:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, het is een plaatje die ik niet kan aanpassen maar degene die de OP gemaakt heeft.
100 p.p.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel... Denk 1200 elk of zo ??? Nee geen idee hoeveel
Als de bewoners het niet doen, dan de redactie wel. Niet voor niks dat ze er officieel niet over mogen praten. Niet door hun zelf te controleren of het klopt.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:53 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Yep, ik ben benieuwd. Zou eindelijk iemand saaie Laura nomineren? tesamen met saaie Alex
Zie de streamverslagenquote:Op zondag 27 februari 2011 19:54 schreef superkokje het volgende:
Goedeavond
Zit er weer klaar voor.![]()
Morgen vrije dag, dus mag weer een spannende avond worden
Nog schokkende gebeurtenissen vandaag
Je krijgt uiteindelijk toch te zien wie iedereen nomineerd?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:54 schreef waxmask het volgende:
[..]
Als de bewoners het niet doen, dan de redactie wel. Niet voor niks dat ze er officieel niet over mogen praten. Niet door hun zelf te controleren of het klopt.
Drank schuift er net in. Het wachten is op een waggelende Mo, vallende Aaf, moederende Laura en relnicht Servio. Oftewel, we kennen het zo onderhand wel weer...quote:Op zondag 27 februari 2011 19:54 schreef superkokje het volgende:
Goedeavond
Zit er weer klaar voor.![]()
Morgen vrije dag, dus mag weer een spannende avond worden
Nog schokkende gebeurtenissen vandaag
L & G zouden wel een "dikke rekening" krijgen van de stem als hun missie niet zou lukken though.quote:
Allemaal nep...quote:Op zondag 27 februari 2011 19:55 schreef Niki.P het volgende:
Die foto van de knuffel van Guido en Laura is zo schattig jammer dat ik hem gemist hebtik hoop zo een filmpje!!
Een winterBBQ kan serieus gezellig zijn ja.quote:
Mja die word ook maar 1 keer per week updated helaas.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:55 schreef MissJ.24 het volgende:
ewoner 17/2 24/2 3/3 10/3 17/3 24/3 31/3 7/4 14/4 21/4 28/4 5/5 12/5
Aafke ¤2.500,- ¤6.000,-
Alexander ¤7.500,- ¤4.500,-
Gerard ¤7.500,- ¤4.500,-
Guido ¤2.000,- ¤2.000,-
Joanna ¤5.000,- ¤5.000,-
Karim ¤5.000,- ¤2.000,-
Laura ¤5.000,- ¤3.750,-
Maik ¤5.000,- ¤4.500,-
Monique ¤5.000,- ¤5.000,-
Philip ¤4.000,- ¤1.000,-
Servio ¤5.500,- ¤10.500,-
Sharon ¤7.500,- ¤5.000,-
Sofia ¤10.425,- ¤15.425,-
Cynthia ¤2.000,- ¤2.000,-
Jurien ¤3.500,-
Van Wiki gepikt.
O.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een winterBBQ kan serieus gezellig zijn ja.
Uiteraardquote:Op zondag 27 februari 2011 19:55 schreef Urb het volgende:
[..]
L & G zouden wel een "dikke rekening" krijgen van de stem als hun missie niet zou lukken though.
Ja meeste moeten ook wel, net voor duizenden euro's los gekregen van de vrouw voor een Garden-Kitchen...dan zul je gaan bakken ook...quote:Op zondag 27 februari 2011 19:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een winterBBQ kan serieus gezellig zijn ja.
Nou wat je schattig kan noemen, hij met een onverstoorbaar gezicht, en zij steeds niet gewoon strelen maar met haar vingers steeds liefdevol "kriebelen"quote:Op zondag 27 februari 2011 19:55 schreef Niki.P het volgende:
Die foto van de knuffel van Guido en Laura is zo schattig jammer dat ik hem gemist hebtik hoop zo een filmpje!!
Bij deze dusquote:Op zondag 27 februari 2011 19:57 schreef Darklight het volgende:
Iemand moet ff die geheime kamer in...
Gisteren waren ze lazerus.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gister stonden ze om 23u nog in boxer te dansen en nu hebben ze dikke winterjassen aan?
Ah alleen Karim in shirtje.
Dat zal aan de alcohol gelegen hebben.. Gaan ze vanavond weer los?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gister stonden ze om 23u nog in boxer te dansen en nu hebben ze dikke winterjassen aan?
Ah alleen Karim in shirtje.
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:00 schreef BBQSausage het volgende:
Sharon KvdW; Jou missie is; Walvis nadoen.
Ze hebben volgens mij geen drank (alleen wat in de sangria zit)quote:Op zondag 27 februari 2011 20:01 schreef sik het volgende:
[..]
Dat zal aan de alcohol gelegen hebben.. Gaan ze vanavond weer los?
Of in het zwembad springen en net doen of ze verdrinkt.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:00 schreef BBQSausage het volgende:
Sharon KvdW; Jou missie is; Vis eten.
Had Geeeeeerard geen fles in zijn kast liggen? Die had ie vorige week toch daarin gelegd zodat ze nog wat voor later haddenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:01 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze hebben volgens mij geen drank (alleen wat in de sangria zit)
nee dat was Karim en volgens mij heeft hij die weer terug gegeven (omdat hij zich schuldig voelde)quote:Op zondag 27 februari 2011 20:03 schreef sik het volgende:
[..]
Had Geeeeeerard geen fles in zijn kast liggen? Die had ie vorige week toch daarin gelegd zodat ze nog wat voor later hadden
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:47 schreef MissJ.24 het volgende:
De budgetteller in de cos-titel is die updated? Dacht dat Gerard nou het minste geld had.
Dat plaatje is up-to-date met de bedragen die op de Secret Story site te vinden zijn. Net 5 is alleen te laks die bedragen aan te passen op de site.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:51 schreef pullup het volgende:
Die teller gaat nooit actueel zijn tenzij een mod hem af en toe aanpast in de openingspost.
Nee, maar wordt ze er minder spook door?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:03 schreef Tinos85 het volgende:
Wisten jullie dat de echte naam van Sophia Wendy de Rozario-Versluis is
Nee dat zeker niet. Bahquote:Op zondag 27 februari 2011 20:04 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee, maar wordt ze er minder spook door?
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:04 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee, maar wordt ze er minder spook door?
Ik denk dat Kim Feenstra het ook niet wistquote:Op zondag 27 februari 2011 20:04 schreef Darklight het volgende:
Aafke is een nicht van Kim Feenstra, wist ik niet
Oh Heerlijk Net5 zijn schuld, kon weten dat het niet aan onze Fok lag, die heeft Mod's die wel Up to date zijn. (nooit te laat om te slijmen bij Mod's.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
Dat plaatje is up-to-date met de bedragen die op de Secret Story site te vinden zijn. Net 5 is alleen te laks die bedragen aan te passen op de site.
En Servio is een nicht maar dat wisten we alquote:Op zondag 27 februari 2011 20:04 schreef Darklight het volgende:
Aafke is een nicht van Kim Feenstra, wist ik niet
Of niet wil wetenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:05 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ik denk dat Kim Feenstra het ook niet wist
Dat stond toch al in één van haar topics?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:03 schreef Tinos85 het volgende:
Wie is Sophia?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:03 schreef Tinos85 het volgende:
Ja frot je vette lijfje maar weer vol meid. En dan zeuren dat je niet weet waarom je te dik bent? Omdat je schrokt als een verken..zeug...quote:Op zondag 27 februari 2011 20:04 schreef Reksie1981 het volgende:
Sharon duwt nog wat extra aardappel achter in haar keeltje!
nou nou nouquote:Op zondag 27 februari 2011 20:06 schreef waxmask het volgende:
Ja frot je vette lijfje maar weer vol meid. En dan zeuren dat je niet waarom je te dik bent? Omdat je schrokt als een verken..zeug...
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:06 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja frot je vette lijfje maar weer vol meid. En dan zeuren dat je niet weet waarom je te dik bent? Omdat je schrokt als een verken..zeug...
Hahah sorry, maar heb bij dikke mensen gekozen voor de harde aanpak..eigen schuld...dus confronteren met de waarheid.quote:
Wat een onzinquote:Op zondag 27 februari 2011 20:07 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hahah sorry, maar heb bij dikke mensen gekozen voor de harde aanpak..eigen schuld...dus confronteren met de waarheid.
Je praat bullshit, bent beledigend en slaat wartaal uit.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:07 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hahah sorry, maar heb bij dikke mensen gekozen voor de harde aanpak..eigen schuld...dus confronteren met de waarheid.
Niet iedereen kan er wat aan doen dat ie dik is hè, maar als iemand veel eet en dan gaat zeuren dat die dik is, dan heb je gelijkquote:Op zondag 27 februari 2011 20:07 schreef waxmask het volgende:
[..]
quote:
Nou als je bij die 2% hoort die echt een ziekte heeft dan sorry bij deze. Maar het gros heeft obesitas, en dat is veelvraat.quote:
Ik ben niet dik en ik ben niet dun. Ik ben gewoon tevreden met hoe ik benquote:Op zondag 27 februari 2011 20:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
Nou als je bij die 2% hoort die echt een ziekte heeft dan sorry bij deze. Maar het gros heeft obesitas, en dat is veelvraat.
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:10 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik ben niet dik en ik ben niet dun. Ik ben gewoon tevreden met hoe ik ben
dus.....quote:Op zondag 27 februari 2011 20:08 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Je praat bullshit, bent beledigend en slaat wartaal uit.
Welkom op Fok, je inburgeringscursus is net begonnen.
...of ga niet zaniken dat je dik bent.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:10 schreef waxmask het volgende:
[..]
![]()
Sharon duidelijk niet...doe er dan wat aan!!!!
Love is in the airquote:Op zondag 27 februari 2011 20:06 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja frot je vette lijfje maar weer vol meid. En dan zeuren dat je niet weet waarom je te dik bent? Omdat je schrokt als een verken..zeug...
Jesoes zeg..quote:Op zondag 27 februari 2011 20:06 schreef waxmask het volgende:
[..]
Verder zit het je niet dwars ofzo ????quote:Op zondag 27 februari 2011 20:10 schreef waxmask het volgende:
[..]
![]()
Sharon duidelijk niet...doe er dan wat aan!!!!
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:11 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Volgens mij heb ik een beetje teveel Secret Story gekeken het weekend, de nieuwslezer van Nederland 1 lijkt op Alex![]()
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:11 schreef SIRA het volgende:
[..]
Verder zit het je niet dwars ofzo ????
Sharon heeft absoluut géén obesitas! En dik is ze ook niet, het is gewoon een stevige tante!quote:Op zondag 27 februari 2011 20:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
Nou als je bij die 2% hoort die echt een ziekte heeft dan sorry bij deze. Maar het gros heeft obesitas, en dat is veelvraat.
Wow....en Fok-user die het nieuws kijkt! Dat noem ik pas nieuws!!!!quote:Op zondag 27 februari 2011 20:11 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Volgens mij heb ik een beetje teveel Secret Story gekeken het weekend, de nieuwslezer van Nederland 1 lijkt op Alex![]()
Het zit nu al zo diep bij jou dat de lezer op de alex lijkt ipv alex op de lezerquote:Op zondag 27 februari 2011 20:11 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik vind er niet lelijk dik nee! Rondingen en tenminste geen angst dat ik ze breek als ik ze uit elkaar zou trekken. Kudo's!quote:Op zondag 27 februari 2011 20:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Sharon heeft absoluut géén obesitas! En dik is ze ook niet, het is gewoon een stevige tante!
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Sharon heeft absoluut géén obesitas! En dik is ze ook niet, het is gewoon een stevige tante!
"In een huis vol missen voel ook ik me wel eens...."quote:Op zondag 27 februari 2011 20:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zeg!quote:Op zondag 27 februari 2011 20:12 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Wow....en Fok-user die het nieuws kijkt! Dat noem ik pas nieuws!!!!
Die loopt te grienen omdat ze zichzelf te dik vind.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:13 schreef waxmask het volgende:
[..]
"In een huis vol missen voel ook ik me wel eens...."![]()
![]()
Mijn idee ook...quote:Op zondag 27 februari 2011 20:14 schreef versabommie het volgende:
Lekker hoor, BBQ met winterjassen! Ik had dat vleesch gewoon opd e gril getieft en binnen gaan bieren!
Vleesch moet rollen! Maar niet in de fakking kou!
Enige tv die ik kijk is de Journaals, PenWquote:Op zondag 27 februari 2011 20:14 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
...kan ik het goedmaken, was maar grapje.......
Aan de andere kant... kindertjes in de derde wereld ...enz... enz,.quote:
Plak daar Zembla, Reporter en Brandpunt aan vast en je hebt mijn TV avondje ook wel beschreven...quote:Op zondag 27 februari 2011 20:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Enige tv die ik kijk is de Journaals, PenW, Pownews en dan is het al snel journaal24.nl en politiek24.nl
![]()
Maar tis al goed he
Daar zit niet zoveel vlees aan hoorquote:Op zondag 27 februari 2011 20:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Aan de andere kant... kindertjes in de derde wereld ...enz... enz,.
...Eskimo'squote:Op zondag 27 februari 2011 20:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Aan de andere kant... kindertjes in de derde wereld ...enz... enz,.
Pfewww, was fakking op het randje.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Enige tv die ik kijk is de Journaals, PenW, Pownews en dan is het al snel journaal24.nl en politiek24.nl
![]()
Maar tis al goed he
Ik trek Zembla en Brandpunt zo erg niet he.. grote doofpotten tenzij het ze uitkomt.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:16 schreef waxmask het volgende:
[..]
Plak daar Zembla, Reporter en Brandpunt aan vast en je hebt mijn TV avondje ook wel beschreven...
"Te dik" is nog steeds niet "dik". Ik vind mezelf te dun, maar ben met mijn 54 kilo totaal niet dun. Maar er mag wel wat bij, net als dat Sharon vind dat er wat af mag.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die loopt te grienen omdat ze zichzelf te dik vind.
Psies! Dus als Sherrun dan zo nodig wil bbqen...quote:
Van de buis af, is al goed genoeg voor me...quote:Op zondag 27 februari 2011 20:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
"Te dik" is nog steeds niet "dik". Ik vind mezelf te dun, maar ben met mijn 54 kilo totaal niet dun. Maar er mag wel wat bij, net als dat Sharon vind dat er wat af mag.
Precies en daarom ben ik tegen die spelletjes.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:21 schreef MissJ.24 het volgende:
Als ze allemaal bij elkaar zitten gebeurt er weinig, praten over ditjes en datjes, afzijdig in kleine groepjes is veel leuker om te luisteren, dan hoor je de dirt.
Klopt, maar beetje jammer dat ze zelf heletijd zegt dat ze zichzelf te dik noemt, maar toch nog heel veel blijft eten.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
"Te dik" is nog steeds niet "dik". Ik vind mezelf te dun, maar ben met mijn 54 kilo totaal niet dun. Maar er mag wel wat bij, net als dat Sharon vind dat er wat af mag.
Haar politiekvoorkeur heb ik gemist, licht eens toe, wat stemt Sharon?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:21 schreef N3wton het volgende:
[..]
Klopt, maar beetje jammer dat ze zelf heletijd zegt dat ze zichzelf te dik noemt, maar toch nog heel veel blijft eten.
En uiteraard haar politiekvoorkeur, ook erg jammer
Niet zeggen...raden....quote:Op zondag 27 februari 2011 20:22 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Haar politiekvoorkeur heb ik gemist, licht eens toe, wat stemt Sharon?
Pvvquote:Op zondag 27 februari 2011 20:22 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Haar politiekvoorkeur heb ik gemist, licht eens toe, wat stemt Sharon?
Off topic geneuzel graag hier : [SC # 7] Leuke tent , Pietje!quote:Op zondag 27 februari 2011 20:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
ff tussendoor, er is net een nieuwe (sticky) reeks gestart om vraag en antwoord bij elkaar te brengen omtrent alles wat met secret story te maken heeft:
Vraag het een streamer.
Misschien leuk om 't topic te volgen, of niet natuurlijk.
Goed dik vind ik er niet echt, nu wel definitief een hersenloze muts met een irriterend stemmetje.quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
dus.....
EN AFKIJKEN! Dit is de waarheid over dikke mensen!
Neen, Discriminatie op basis van geloofsovertuiging, politieke voorkeur of ras is strafbaar!quote:Op zondag 27 februari 2011 20:23 schreef waxmask het volgende:
[..]
Mag ik nu weer ongenuanceerd zeggen dat het een varken is?
Dik of niet, wel lievquote:
Uiteraard,quote:Op zondag 27 februari 2011 20:23 schreef waxmask het volgende:
[..]
Mooi dan mag ik dus wel discrimineren omdat ze heel dom is. Heel dom.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neen, Discriminatie op basis van geloofsovertuiging, politieke voorkeur of ras is strafbaar!
Tuurlijk. Hier hebben we gelijk een overeenkomst tussen PVV-stemmers en varkens: ze zijn allebei niet halal.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:23 schreef waxmask het volgende:
[..]
Toch blijf ik zeggen dat er best heel veel hoogopgeleiden stemmen op VVD en PVVquote:Op zondag 27 februari 2011 20:23 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Goed dik vind ik er niet echt, nu wel definitief een hersenloze muts met een irriterend stemmetje.
Dat vindt ik ook, maar ik mag der gewoon nietquote:Op zondag 27 februari 2011 20:23 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Goed dik vind ik er niet echt, nu wel definitief een hersenloze muts met een irriterend stemmetje.
Ohwwwquote:Op zondag 27 februari 2011 20:20 schreef waxmask het volgende:
Nou de Chinees is er....dus ff bunkeren....
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:24 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Mooi dan mag ik dus wel discrimineren omdat ze heel dom is. Heel dom.
Misschien als ze Maik dronken voert en haar haar blond verft en ff tegen hem aan gaat kroelenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:25 schreef sik het volgende:
Sharon wil score vanavond met der vragen rondje, NUU!
Maar als je kijkt naar het gemiddelde IQ van een PVV stemmer, is dit niet zo hoog.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Toch blijf ik zeggen dat er best heel veel hoogopgeleiden stemmen op VVD en PVVDaar zijn onderzoeken naar geweest afgelopen jaar!
Om maar eens een bommetje te leggen![]()
Sharon, hoogbegaafd?
Hij ontkent toch morgen alles. Over een domme koe gesproken, die gozer is ook vergeten zijn hersens op te halen bij ons Lieve Heer.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:27 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Misschien als ze Maik dronken voert en haar haar blond verft en ff tegen hem aan gaat kroelen
True alex mag van mij zich op dit moment verslikken in een botje die dan vervolgens goed blijft stekenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:28 schreef Mylene het volgende:
Sharon doet wel leuk mee met de groep. Ik weet niet of jullie Alex kennen, maar dat is echt 3 keer niets.
AHA!!!!! Vandaar haar vraagjes.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:29 schreef soyChantal het volgende:
Sharon krijgt een missie.
De Stem roept Sharon weg van de barbecue voor een geheime missie. Ze moet van alle bewoners achterhalen wat de heftigste en meest angstaanjagende ervaringen uit hun leven zijn. Ze krijgt tijdens het eten twee uur de tijd om Philip, Guido, Aafke en Karim te ondervragen. Daarna moet ze terugkeren naar de Kamer van de Waarheid. Als ze slaagt in deze missie ontvangt ze 1500 euro voor in haar kluis. Lukt haar missie niet, dan verliest ze 1500 euro.
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:29 schreef soyChantal het volgende:
De Stem roept Sharon weg van de barbecue voor een geheime missie. Ze moet van alle bewoners achterhalen wat de heftigste en meest angstaanjagende ervaringen uit hun leven zijn. Ze krijgt tijdens het eten twee uur de tijd om Philip, Guido, Aafke en Karim te ondervragen. Daarna moet ze terugkeren naar de Kamer van de Waarheid. Als ze slaagt in deze missie ontvangt ze 1500 euro voor in haar kluis. Lukt haar missie niet, dan verliest ze 1500 euro.
heb dat probleem al een aantal dagen. Gister nog met Youpquote:Op zondag 27 februari 2011 20:31 schreef dasaliz het volgende:
wordt een vreemde combinatie vanavond. ga voor Avatar op film1 met de streams op de laptop. ik gok dat ik het einde van de film niet ga halen
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:28 schreef N3wton het volgende:
[..]
Maar als je kijkt naar het gemiddelde IQ van een PVV stemmer, is dit niet zo hoog.
Dus... nee, sorry!![]()
![]()
![]()
PS: Iets van van de PVV stemmers denkt dat Wilders minister president is.
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:33 schreef versabommie het volgende:
[..]..
dat artikel ken ik. Ken je dan ook de rest van het artikel? Wacht ik help je even terwijl ik mezelf bezeik![]()
"Ruim een kwart van de kiezers die op de PVV hebben gestemd, denkt dat Geert Wilders minister is. Van alle Nederlanders denkt een zesde dat."
Ik ga je even helpen rekenen:
Een kwart van de PVV-ers is ongeveer 400.000 stemmers. Een zesde van de Nederlanders is 2.500.000 mensen. Dat zijn er toch meer domme Nederlanders dan PVV-ers. Die stemmen dan ook op andere partijen.
![]()
![]()
denk niet dat dat wederzijds gaat worden, dus zou een leuke opdracht zijn, guido en sharon doen alsof ze een relatie hebbenquote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:33 schreef versabommie het volgende:
[..]..
dat artikel ken ik. Ken je dan ook de rest van het artikel? Wacht ik help je even terwijl ik mezelf bezeik![]()
"Ruim een kwart van de kiezers die op de PVV hebben gestemd, denkt dat Geert Wilders minister is. Van alle Nederlanders denkt een zesde dat."
Een kwart van de PVV-ers is ongeveer 400.000 stemmers. Een zesde van de Nederlanders is 2.500.000 mensen. Dat zijn er toch meer domme Nederlanders dan PVV-ers. Die stemmen dan ook op andere partijen.
![]()
![]()
Daar moet je tijd voor makenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:34 schreef PoezeligDing het volgende:
Guido denkt dat Sharon op Fok zit, maar Sharon heeft er geen tijd voor.
Ja ik moest ff// dit was zo'n inkopperquote:
Niet alleen een vrouw...........quote:Op zondag 27 februari 2011 20:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja ik moest ff// dit was zo'n inkopper
Guido gaat vertellen wat zijn angstaanjagende ervaring is: Een vrouw die met hem naar bed wil!
Dan schenk je toch wat inquote:Op zondag 27 februari 2011 20:35 schreef Ireth het volgende:
Ik ben verpest door die 2 avonden met drank... vind het nu retesaai...
Of zei drinken of wij moeten aan de drankquote:
denk dat ze dat niet mag ofzoquote:Op zondag 27 februari 2011 20:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
is die jankert nog steeds niet naar huis
Als die cijfers kloppen, dan alsnog. van de 2,5 miljoen domme mensen zijn er dus 400.000 die op pvv stemmen. dan blijven er ongeveer 2 miljoen over, maar waar stemmen die op? dat weet je niet? Misschien wel vooral VVD en CDA en voor de rest verdeeld. Wat zegt dit dan over de partijen? Juist, dat de domste mensen stemmen op VVD, CDA en PVV.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:33 schreef versabommie het volgende:
[..]..
![]()
![]()
Ja maar dat is deze RLS wel erg kudt.. er zit gewoon bijna niemand in de SCquote:
En toen deed ze haar shirt omhoog, ik schrok me rot ! Ik zeg, je hebt een operatie nodig voor je borst, die is helemaal opgezwollen !quote:Op zondag 27 februari 2011 20:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja ik moest ff// dit was zo'n inkopper
Guido gaat vertellen wat zijn angstaanjagende ervaring is: Een vrouw die met hem naar bed wil!
Ben persoonlijk het meest anti PVDA, totally offtopic maar bij deze.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:37 schreef N3wton het volgende:
[..]
Als die cijfers kloppen, dan alsnog. van de 2,5 miljoen domme mensen zijn er dus 400.000 die op pvv stemmen. dan blijven er ongeveer 2 miljoen over, maar waar stemmen die op? dat weet je niet? Misschien wel vooral VVD en CDA en voor de rest verdeeld. Wat zegt dit dan over de partijen? Juist, dat de domste mensen stemmen op VVD, CDA en PVV.
Zelfs ookal is die 2 miljoen exact verdeeld over alle andere partijen, dan is het alsnog zo dat de meeste dommen mensen op PVV stemmen.
Dus hoe je het ook draait, veel domme mensen stemmen op PVV. En dat is niet voor niks.
MVG
Wereldberoemd onder alle 15 volgersquote:Op zondag 27 februari 2011 20:37 schreef MissJ.24 het volgende:
Wie kent Peter Gordijn niet? Volgens Guido moeten we hem kennen ; http://twitter.com/Pedro_GG
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:37 schreef N3wton het volgende:
[..]
blabla
Zelfs ookal is die 2 miljoen exact verdeeld over alle andere partijen, dan is het alsnog zo dat de meeste dommen mensen op PVV stemmen.
Dus hoe je het ook draait, veel domme mensen stemmen op PVV. En dat is niet voor niks.
MVG
De opdracht van Guido is, praat zoveel mogelijk onzin tegen sharon zodat haar opdracht weer misluktquote:Op zondag 27 februari 2011 20:38 schreef sik het volgende:
Sharon moet wel vlug naar de volgende persoon anders haalt ze het niet..
Voor iemand met zoveel kritiek op domme mensen kom je zelf ook niet al te slim overquote:Op zondag 27 februari 2011 20:37 schreef N3wton het volgende:
[..]
Als die cijfers kloppen, dan alsnog. van de 2,5 miljoen domme mensen zijn er dus 400.000 die op pvv stemmen. dan blijven er ongeveer 2 miljoen over, maar waar stemmen die op? dat weet je niet? Misschien wel vooral VVD en CDA en voor de rest verdeeld. Wat zegt dit dan over de partijen? Juist, dat de domste mensen stemmen op VVD, CDA en PVV.
MVG
Lijkt er wel op jahquote:Op zondag 27 februari 2011 20:39 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
De opdracht van Guido is, praat zoveel mogelijk onzin tegen sharon zodat haar opdracht weer mislukt
Ik vindt eigenlijk geen enkele partij goed, bij alle partijen ben ik het gedeeltelijk niet mee eens.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:38 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ben persoonlijk het meest anti PVDA, totally offtopic maar bij deze.
Je leest het door jezelf aangedragen artikel niet goed. Misschien toch maar eens met de telegrof beginnen voor je de volkskrant gaat lezenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:37 schreef N3wton het volgende:
[..]
MVG
Klopt ik zag het al staan, maar mijn Edit knop doet het niet, internet te traag voor.quote:
27 februari om 20.05quote:Op zondag 27 februari 2011 20:40 schreef minzo het volgende:
Heeft Sharon een opdracht. Sorry heb denk gemist
Ach daar heb ik ook wel eens last van. Script fout.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:41 schreef N3wton het volgende:
[..]
Klopt ik zag het al staan, maar mijn Edit knop doet het niet, internet te traag voor.
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:41 schreef N3wton het volgende:
[..]
Klopt ik zag het al staan, maar mijn Edit knop doet het niet, internet te traag voor.
Ja, serieus, waar komen al die mensen die SGP stemmen eigenlijk vandaan? Ik ken er geen een, op mijn buurman na, maar die zit in een sekte. Zijn dat allemaal gekke sekteleden of zo? Ik ken echt geen normale mensen die dat stemmen. (sorry dat ik off-topic gaquote:Op zondag 27 februari 2011 20:40 schreef N3wton het volgende:
[..]
Ik vindt eigenlijk geen enkele partij goed, bij alle partijen ben ik het gedeeltelijk niet mee eens.
Maar meeste haat heb ik aan SP, SGP en PVV
En de beste: D66
Hij is inderdaad goed in vaag blijven, dat zei Laura ook derstraks alquote:Op zondag 27 februari 2011 20:42 schreef MissJ.24 het volgende:
Guido vertelt een verhaal maar je bent de draad al kwijt na 2 zinnen, waar gaat het heen. Frankrijk al 40 jaar, dode hoek, ouders....gaat nergens over.
Hoe weet je dat? Is dat te zien op de streams want kijk via UPCquote:Op zondag 27 februari 2011 20:41 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
27 februari om 20.05
Tevens een hint hé, naar haar eigen meest angstaanjagende ervaring.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:41 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
27 februari om 20.05
BOE!quote:Op zondag 27 februari 2011 20:42 schreef mazaru het volgende:
Het ellendige van politieke grappen is dat ze soms minister worden.
Die gaat nog een keer een Maik uithalen als Guido dronken isquote:Op zondag 27 februari 2011 20:43 schreef Mylene het volgende:
Servio kan het niet laten om naar Guido te kijken.
Vraag me af in hoeverre ie dat met opzet doetquote:Op zondag 27 februari 2011 20:42 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Hij is inderdaad goed in vaag blijven, dat zei Laura ook derstraks al
De bible-belt. Even in verdiepen kan geen kwaadquote:Op zondag 27 februari 2011 20:42 schreef DionysusKaterman het volgende:
[..]
Ja, serieus, waar komen al die mensen die SGP stemmen eigenlijk vandaan? Ik ken er geen een, op mijn buurman na, maar die zit in een sekte. Zijn dat allemaal gekke sekteleden of zo? Ik ken echt geen normale mensen die dat stemmen. (sorry dat ik off-topic ga)
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:42 schreef mazaru het volgende:
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:42 schreef mazaru het volgende:
Prachtig, geen touw aan te knopenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:44 schreef NotYou het volgende:
Guidson is wel een baas, hoop dat hij zo nog uren door blijft gaan tegen Sharon..
Geen flauw idee, snap ik ook niks van. Waarschijnlijk gewoon extremistische Christenen.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:42 schreef DionysusKaterman het volgende:
[..]
Ja, serieus, waar komen al die mensen die SGP stemmen eigenlijk vandaan? Ik ken er geen een, op mijn buurman na, maar die zit in een sekte. Zijn dat allemaal gekke sekteleden of zo? Ik ken echt geen normale mensen die dat stemmen. (sorry dat ik off-topic ga)
dat heb ik van de site gehaaltquote:Op zondag 27 februari 2011 20:43 schreef sik het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Is dat te zien op de streams want kijk via UPC
Het meest boeiend op dit moment.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:45 schreef PoezeligDing het volgende:
Kunnen jullie ook alleen maar Guido en Sharon horen?
Eerst je fobo vullen!quote:Op zondag 27 februari 2011 20:44 schreef Mylene het volgende:
Mensen, politiek is een paar deuren verder.
Je linkerhand staat niet goed op het toetsenbordquote:Op zondag 27 februari 2011 20:45 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
dst hrb ik van de site gehaalt
http://www.secretstory.nl/nieuws/483/Heftige+gebeurtenissen
Ja en nu heb ik trek in koffie met een plakje cakequote:Op zondag 27 februari 2011 20:44 schreef NotYou het volgende:
Guidson is wel een baas, hoop dat hij zo nog uren door blijft gaan tegen Sharon..
Ahaaaa, wat kijkt ze heerlijk loops op die fotoquote:Op zondag 27 februari 2011 20:45 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
dst hrb ik van de site gehaalt
http://www.secretstory.nl/nieuws/483/Heftige+gebeurtenissen
Wie is er dood?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en nu heb ik trek in koffie met een plakje cake
Dus, omdat je buurman in een sekte zit, zijn alle SGP-stemmers abnormale gekke sekteleden ?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:42 schreef DionysusKaterman het volgende:
[..]
Ik houd niet van mensen die POL niet kunnen vinden.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:47 schreef Susi het volgende:
[..]
Dus, omdat je buurman in een sekte zit, zijn alle SGP-stemmers gekke sekteleden ?
Ik houd niet van mensen die generaliseren.
Ik houd van mensen die commentaar geven zoals jij nu doet!!!!!!!quote:Op zondag 27 februari 2011 20:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik houd niet van mensen die POL niet kunnen vinden.
Klopt, moet ik nog vernieuwen met andere foto's.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eerst je fobo vullen!![]()
Daar stonden toch ooit pica's ?
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en nu heb ik trek in koffie met een plakje cake
Solly, ik raak geïrriteerd van zulke opmerkingen. Kusje d'r opquote:Op zondag 27 februari 2011 20:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik houd niet van mensen die POL niet kunnen vinden.
Best veelquote:
Die heeft Mo als vriendin en durven 'ze' dus niet aan te vallenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:49 schreef MissJ.24 het volgende:
Ah volgende slachtoffer, onze nationale snol Aafke.
quote:
LOL ! ! ! Ohhhh so truequote:Op zondag 27 februari 2011 20:49 schreef MissJ.24 het volgende:
Ah volgende slachtoffer, onze nationale snol Aafke.
Doet er niet toe, zolang ze maar lultquote:Op zondag 27 februari 2011 20:51 schreef versabommie het volgende:
Aafke vetrouwd er geen reet van concluderen bommerinie en ik hier.. Lichaamsstaal, smoelwerk..
Nee...die KON.quote:
Dat laten ze weer niet zien bij upc..quote:Op zondag 27 februari 2011 20:50 schreef MissJ.24 het volgende:
Aafke vertelt het meteen, Sharon speelt het goed.
Sharon vraagt wat ze ingevuld heeft met angsite ervaring en wats, aafke praat......
Necmettin Erbakan (84), ex-premier van Turkijequote:
Dat was bij Guido wel andersquote:Op zondag 27 februari 2011 20:52 schreef BBQSausage het volgende:
Sharon doet wel heel ongeïnteresseerd.
Zou goed kunnen inderdaad.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:52 schreef MissJ.24 het volgende:
He...Aafke vertelt dat een andere vriend op Aruba vermoord werd door een persoonswisseling, was dat niet Kim Feesntra's vriendje? Of zit ik ernaast?
en loopt extreem bot wegquote:
Nee joh! Die is geweun in Nederland het hoekie om geholpen, heur!quote:Op zondag 27 februari 2011 20:52 schreef MissJ.24 het volgende:
He...Aafke vertelt dat een andere vriend op Aruba vermoord werd door een persoonswisseling, was dat niet Kim Feesntra's vriendje? Of zit ik ernaast?
Best sneu als je dat grapje niet snappen KANquote:
Toch niet dus.quote:Kim Feenstra heeft afgelopen nacht haar partner verloren. Haar 29-jarige vriend is om het leven gekomen bij een ruzie aan de Groningse H.L. Wicherstraat.
De politie kreeg rond half tien zaterdagochtend een melding van een buurtbewoner dat er gevochten werd in de woning. Toen agenten de bovenwoning binnen gingen, vonden ze in de woonkamer het levenloze lichaam van de man. Ook waren de 30-jarige bewoonster en een 4-jarig kind in de woning aanwezig.
eensquote:Op zondag 27 februari 2011 20:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Best sneu als je dat grapje niet snappen KAN
Kim is doof geboren, dat is heel wat andersquote:Op zondag 27 februari 2011 20:54 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Maar nu ik die veenstra ernaast zet, die aafke praat ook al zo irritant! Alleen een paar tonen lager
Ooh ja, Kim was in het buitenland toen het gebeurde? Toch? Met Johnny de Mol. Nou ja vond het frappant, famillie van Kim Feenstra is ze, en dan ook allemaal vermoorde vriendjes. Wat een moordwijf!quote:Op zondag 27 februari 2011 20:54 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
Nee joh! Die is geweun in Nederland het hoekie om geholpen, heur!
Piercer he.... Met een stiletto!quote:Op zondag 27 februari 2011 20:55 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ooh ja, Kim was in het buitenland toen het gebeurde? Toch? Met Johnny de Mol. Nou ja vond het frappant, famillie van Kim Feenstra is ze, en dan ook allemaal vermoorde vriendjes. Wat een moordwijf!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |