Uiteraard,quote:Op zondag 27 februari 2011 20:23 schreef waxmask het volgende:
[..]
Mag ik nu weer ongenuanceerd zeggen dat het een varken is?
Mooi dan mag ik dus wel discrimineren omdat ze heel dom is. Heel dom.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neen, Discriminatie op basis van geloofsovertuiging, politieke voorkeur of ras is strafbaar!
Tuurlijk. Hier hebben we gelijk een overeenkomst tussen PVV-stemmers en varkens: ze zijn allebei niet halal.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:23 schreef waxmask het volgende:
[..]
Mag ik nu weer ongenuanceerd zeggen dat het een varken is?
Toch blijf ik zeggen dat er best heel veel hoogopgeleiden stemmen op VVD en PVVquote:Op zondag 27 februari 2011 20:23 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Goed dik vind ik er niet echt, nu wel definitief een hersenloze muts met een irriterend stemmetje.
Dat vindt ik ook, maar ik mag der gewoon nietquote:Op zondag 27 februari 2011 20:23 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Goed dik vind ik er niet echt, nu wel definitief een hersenloze muts met een irriterend stemmetje.
Ohwwwquote:Op zondag 27 februari 2011 20:20 schreef waxmask het volgende:
Nou de Chinees is er....dus ff bunkeren....
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:24 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Mooi dan mag ik dus wel discrimineren omdat ze heel dom is. Heel dom.
Misschien als ze Maik dronken voert en haar haar blond verft en ff tegen hem aan gaat kroelenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:25 schreef sik het volgende:
Sharon wil score vanavond met der vragen rondje, NUU!
Maar als je kijkt naar het gemiddelde IQ van een PVV stemmer, is dit niet zo hoog.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Toch blijf ik zeggen dat er best heel veel hoogopgeleiden stemmen op VVD en PVVDaar zijn onderzoeken naar geweest afgelopen jaar!
Om maar eens een bommetje te leggen![]()
Sharon, hoogbegaafd?
Hij ontkent toch morgen alles. Over een domme koe gesproken, die gozer is ook vergeten zijn hersens op te halen bij ons Lieve Heer.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:27 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Misschien als ze Maik dronken voert en haar haar blond verft en ff tegen hem aan gaat kroelen
True alex mag van mij zich op dit moment verslikken in een botje die dan vervolgens goed blijft stekenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:28 schreef Mylene het volgende:
Sharon doet wel leuk mee met de groep. Ik weet niet of jullie Alex kennen, maar dat is echt 3 keer niets.
AHA!!!!! Vandaar haar vraagjes.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:29 schreef soyChantal het volgende:
Sharon krijgt een missie.
De Stem roept Sharon weg van de barbecue voor een geheime missie. Ze moet van alle bewoners achterhalen wat de heftigste en meest angstaanjagende ervaringen uit hun leven zijn. Ze krijgt tijdens het eten twee uur de tijd om Philip, Guido, Aafke en Karim te ondervragen. Daarna moet ze terugkeren naar de Kamer van de Waarheid. Als ze slaagt in deze missie ontvangt ze 1500 euro voor in haar kluis. Lukt haar missie niet, dan verliest ze 1500 euro.
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:29 schreef soyChantal het volgende:
Sharon krijgt een missie.
De Stem roept Sharon weg van de barbecue voor een geheime missie. Ze moet van alle bewoners achterhalen wat de heftigste en meest angstaanjagende ervaringen uit hun leven zijn. Ze krijgt tijdens het eten twee uur de tijd om Philip, Guido, Aafke en Karim te ondervragen. Daarna moet ze terugkeren naar de Kamer van de Waarheid. Als ze slaagt in deze missie ontvangt ze 1500 euro voor in haar kluis. Lukt haar missie niet, dan verliest ze 1500 euro.
heb dat probleem al een aantal dagen. Gister nog met Youpquote:Op zondag 27 februari 2011 20:31 schreef dasaliz het volgende:
wordt een vreemde combinatie vanavond. ga voor Avatar op film1 met de streams op de laptop. ik gok dat ik het einde van de film niet ga halen
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:28 schreef N3wton het volgende:
[..]
Maar als je kijkt naar het gemiddelde IQ van een PVV stemmer, is dit niet zo hoog.
Dus... nee, sorry!![]()
![]()
![]()
PS: Iets van van de PVV stemmers denkt dat Wilders minister president is.
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:33 schreef versabommie het volgende:
[..]..
dat artikel ken ik. Ken je dan ook de rest van het artikel? Wacht ik help je even terwijl ik mezelf bezeik![]()
"Ruim een kwart van de kiezers die op de PVV hebben gestemd, denkt dat Geert Wilders minister is. Van alle Nederlanders denkt een zesde dat."
Ik ga je even helpen rekenen:
Een kwart van de PVV-ers is ongeveer 400.000 stemmers. Een zesde van de Nederlanders is 2.500.000 mensen. Dat zijn er toch meer domme Nederlanders dan PVV-ers. Die stemmen dan ook op andere partijen.
![]()
![]()
denk niet dat dat wederzijds gaat worden, dus zou een leuke opdracht zijn, guido en sharon doen alsof ze een relatie hebbenquote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:33 schreef versabommie het volgende:
[..]..
dat artikel ken ik. Ken je dan ook de rest van het artikel? Wacht ik help je even terwijl ik mezelf bezeik![]()
"Ruim een kwart van de kiezers die op de PVV hebben gestemd, denkt dat Geert Wilders minister is. Van alle Nederlanders denkt een zesde dat."
Ik ga je even helpen rekenen:
Een kwart van de PVV-ers is ongeveer 400.000 stemmers. Een zesde van de Nederlanders is 2.500.000 mensen. Dat zijn er toch meer domme Nederlanders dan PVV-ers. Die stemmen dan ook op andere partijen.
![]()
![]()
Daar moet je tijd voor makenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:34 schreef PoezeligDing het volgende:
Guido denkt dat Sharon op Fok zit, maar Sharon heeft er geen tijd voor.
Ja ik moest ff// dit was zo'n inkopperquote:
Niet alleen een vrouw...........quote:Op zondag 27 februari 2011 20:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja ik moest ff// dit was zo'n inkopper
Guido gaat vertellen wat zijn angstaanjagende ervaring is: Een vrouw die met hem naar bed wil!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |