Uiteraard,quote:Op zondag 27 februari 2011 20:23 schreef waxmask het volgende:
[..]
Mag ik nu weer ongenuanceerd zeggen dat het een varken is?
Mooi dan mag ik dus wel discrimineren omdat ze heel dom is. Heel dom.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neen, Discriminatie op basis van geloofsovertuiging, politieke voorkeur of ras is strafbaar!
Tuurlijk. Hier hebben we gelijk een overeenkomst tussen PVV-stemmers en varkens: ze zijn allebei niet halal.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:23 schreef waxmask het volgende:
[..]
Mag ik nu weer ongenuanceerd zeggen dat het een varken is?
Toch blijf ik zeggen dat er best heel veel hoogopgeleiden stemmen op VVD en PVVquote:Op zondag 27 februari 2011 20:23 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Goed dik vind ik er niet echt, nu wel definitief een hersenloze muts met een irriterend stemmetje.
Dat vindt ik ook, maar ik mag der gewoon nietquote:Op zondag 27 februari 2011 20:23 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Goed dik vind ik er niet echt, nu wel definitief een hersenloze muts met een irriterend stemmetje.
Ohwwwquote:Op zondag 27 februari 2011 20:20 schreef waxmask het volgende:
Nou de Chinees is er....dus ff bunkeren....
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:24 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Mooi dan mag ik dus wel discrimineren omdat ze heel dom is. Heel dom.
Misschien als ze Maik dronken voert en haar haar blond verft en ff tegen hem aan gaat kroelenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:25 schreef sik het volgende:
Sharon wil score vanavond met der vragen rondje, NUU!
Maar als je kijkt naar het gemiddelde IQ van een PVV stemmer, is dit niet zo hoog.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Toch blijf ik zeggen dat er best heel veel hoogopgeleiden stemmen op VVD en PVVDaar zijn onderzoeken naar geweest afgelopen jaar!
Om maar eens een bommetje te leggen![]()
Sharon, hoogbegaafd?
Hij ontkent toch morgen alles. Over een domme koe gesproken, die gozer is ook vergeten zijn hersens op te halen bij ons Lieve Heer.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:27 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Misschien als ze Maik dronken voert en haar haar blond verft en ff tegen hem aan gaat kroelen
True alex mag van mij zich op dit moment verslikken in een botje die dan vervolgens goed blijft stekenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:28 schreef Mylene het volgende:
Sharon doet wel leuk mee met de groep. Ik weet niet of jullie Alex kennen, maar dat is echt 3 keer niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |