Ik trek Zembla en Brandpunt zo erg niet he.. grote doofpotten tenzij het ze uitkomt.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:16 schreef waxmask het volgende:
[..]
Plak daar Zembla, Reporter en Brandpunt aan vast en je hebt mijn TV avondje ook wel beschreven...
"Te dik" is nog steeds niet "dik". Ik vind mezelf te dun, maar ben met mijn 54 kilo totaal niet dun. Maar er mag wel wat bij, net als dat Sharon vind dat er wat af mag.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die loopt te grienen omdat ze zichzelf te dik vind.
Psies! Dus als Sherrun dan zo nodig wil bbqen...quote:
Van de buis af, is al goed genoeg voor me...quote:Op zondag 27 februari 2011 20:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
"Te dik" is nog steeds niet "dik". Ik vind mezelf te dun, maar ben met mijn 54 kilo totaal niet dun. Maar er mag wel wat bij, net als dat Sharon vind dat er wat af mag.
Precies en daarom ben ik tegen die spelletjes.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:21 schreef MissJ.24 het volgende:
Als ze allemaal bij elkaar zitten gebeurt er weinig, praten over ditjes en datjes, afzijdig in kleine groepjes is veel leuker om te luisteren, dan hoor je de dirt.
Klopt, maar beetje jammer dat ze zelf heletijd zegt dat ze zichzelf te dik noemt, maar toch nog heel veel blijft eten.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
"Te dik" is nog steeds niet "dik". Ik vind mezelf te dun, maar ben met mijn 54 kilo totaal niet dun. Maar er mag wel wat bij, net als dat Sharon vind dat er wat af mag.
Haar politiekvoorkeur heb ik gemist, licht eens toe, wat stemt Sharon?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:21 schreef N3wton het volgende:
[..]
Klopt, maar beetje jammer dat ze zelf heletijd zegt dat ze zichzelf te dik noemt, maar toch nog heel veel blijft eten.
En uiteraard haar politiekvoorkeur, ook erg jammer
Niet zeggen...raden....quote:Op zondag 27 februari 2011 20:22 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Haar politiekvoorkeur heb ik gemist, licht eens toe, wat stemt Sharon?
Pvvquote:Op zondag 27 februari 2011 20:22 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Haar politiekvoorkeur heb ik gemist, licht eens toe, wat stemt Sharon?
Off topic geneuzel graag hier : [SC # 7] Leuke tent , Pietje!quote:Op zondag 27 februari 2011 20:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
ff tussendoor, er is net een nieuwe (sticky) reeks gestart om vraag en antwoord bij elkaar te brengen omtrent alles wat met secret story te maken heeft:
Vraag het een streamer.
Misschien leuk om 't topic te volgen, of niet natuurlijk.
Goed dik vind ik er niet echt, nu wel definitief een hersenloze muts met een irriterend stemmetje.quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
dus.....
EN AFKIJKEN! Dit is de waarheid over dikke mensen!
Neen, Discriminatie op basis van geloofsovertuiging, politieke voorkeur of ras is strafbaar!quote:Op zondag 27 februari 2011 20:23 schreef waxmask het volgende:
[..]
Mag ik nu weer ongenuanceerd zeggen dat het een varken is?
Dik of niet, wel lievquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |