Oh nee ze gaan een soort roleplay doen ... Ze zijn op de verjaardag van Stervio in het centrum van Amsterdamquote:
Ik denk dat ook,quote:Op zondag 27 februari 2011 19:12 schreef BBQSausage het volgende:
Wie denken jullie dat er genomineerd worden?
Ik gok ;
-Maik
-Alex
-Gerard
Met drank ze hebben een behoorlijke voorraad sangria gemaaktquote:Op zondag 27 februari 2011 19:23 schreef Ceetje.. het volgende:
hallo fok![]()
niet veel gemist zo te zien vanmiddag? Nu BBQen, maar zonder drank
Hoezo? Ik zag net toch een hele trog vol met sangria staan?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:23 schreef Ceetje.. het volgende:
hallo fok![]()
Waren wel 3 flessen wijn bij, maar die hebben ze gemixt tot homemade sangriaquote:Op zondag 27 februari 2011 19:23 schreef Ceetje.. het volgende:
hallo fok![]()
van allesquote:Op zondag 27 februari 2011 19:24 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ben sinds donderdag weggeweest! Nog belangrijke dingen gemist,?
Ik denk niet dat de meiden hem nomineren, meiden hebben altijd wel wat met een excuus-homo.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:20 schreef DionysusKaterman het volgende:
Ik denk eerder dat Alex, Servio en Maik worden genomineerd, al heb ik zo mijn twijfels bij Servio.
Yep, staat de ranja voor Laura al klaar?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:24 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zag net toch een hele trog vol met sangria staan?
Nou neequote:Op zondag 27 februari 2011 19:24 schreef ChipsZak. het volgende:
datquote:Op zondag 27 februari 2011 19:25 schreef N3wton het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de meiden hem nomineren, meiden hebben altijd wel wat met een excuus-homo.
Dit keer ook maar voor Monique..quote:Op zondag 27 februari 2011 19:25 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Yep, staat de ranja voor Laura al klaar?
Geile neuqsexquote:Op zondag 27 februari 2011 19:24 schreef ChipsZak. het volgende:
zo ver was ik nog niet, schakel net inquote:Op zondag 27 februari 2011 19:24 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zag net toch een hele trog vol met sangria staan?
De excuus neger is ook al pleitequote:
Slecht 1 copulatiequote:Op zondag 27 februari 2011 19:24 schreef stormiot het volgende:
[quote]Op zondag 27 februari 2011 19:24 schreef stormiot het volgende:
slechts[quote]Op zondag 27 februari 2011 19:24 schreef ChipsZak. het volgende:
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:26 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zo ver was ik nog niet, schakel net in
Aha,quote:
Klopt alsof het hem helemaal niet interresseert.. \quote:Op zondag 27 februari 2011 19:28 schreef sjampoeh het volgende:
maik kijkt zo eh onnozel soms, hij luistert helemaal niet naar mo dr verhaal ook
Dat vind ik op zich niet zo onnozel.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:28 schreef sjampoeh het volgende:
maik kijkt zo eh onnozel soms, hij luistert helemaal niet naar mo dr verhaal ook
een uur met Mo...pfff vermoeiend...quote:Op zondag 27 februari 2011 19:30 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat vind ik op zich niet zo onnozel.
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:30 schreef Flashbox het volgende:
Als ik die maik hoor praten, is het net of ik bulletje hoor.
[ afbeelding ]
eerst batsen en dan geen interesse in der verhalen ? vink wel onnozel.. forum wordt traaaaaag door die foto's ?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:30 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat vind ik op zich niet zo onnozel.
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:30 schreef Flashbox het volgende:
Als ik die maik hoor praten, is het net of ik bulletje hoor.
[ afbeelding ]
Homo's horen ook niet achter de BBQ...da's voor echte mannen!!!quote:Op zondag 27 februari 2011 19:34 schreef sjampoeh het volgende:
Stervio zit weer te klagen, kutvlees enzo ondankbaar schepsel![]()
mooi zoquote:Op zondag 27 februari 2011 19:35 schreef Olga het volgende:
hahaha L duwde A weg toen hij haar wou omarmen
Denk dat het een zelfgemaakt slap aftreksel is ..quote:
goh, da's precies wat mijn man (hier naast me op de bank) ook al zegtquote:Op zondag 27 februari 2011 19:35 schreef waxmask het volgende:
[..]
Homo's horen ook niet achter de BBQ...da's voor echte mannen!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |