quote:Op zondag 27 februari 2011 18:52 schreef chufi het volgende:
We hebben het erover dat ze niks doen en hup ze gaan aan de slag..... De Febo leest echt mee hier
Ik hoop 'tquote:Op zondag 27 februari 2011 18:52 schreef chufi het volgende:
We hebben het erover dat ze niks doen en hup ze gaan aan de slag..... De Febo leest echt mee hier
Kan ook een slim dwaalspoor zijn though.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:49 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Gerard lijkt soms wel de schoonmaker i.p.v. een deelnemer
Zo ziet ie het hele leven waarschijnlijk....quote:Op zondag 27 februari 2011 18:53 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Zoals Guido ook al zei, hij ziet het gewoon als vakantie
Gerard lijkt me een bedrijvig type, dat helpt hem bij zijn dekmantelquote:Op zondag 27 februari 2011 18:53 schreef Urb het volgende:
[..]
Kan ook een slim dwaalspoor zijn though.
Ik ben zo benieuwd naar de stemrondequote:Op zondag 27 februari 2011 18:52 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
mooie opmerkingen van Guido ook af en toe naar Alex:
Ja die gaat van de week toch weg![]()
En gelijk weer een klap van Laura
quote:Op zondag 27 februari 2011 18:53 schreef ikke79 het volgende:
[..]
ze staat erbij en kijkt ernaar!!!!!!!!!!!!!
Ik vind hem toch wel een van de sympathiekere personen in het huisquote:Op zondag 27 februari 2011 18:54 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Gerard lijkt me een bedrijvig type, dat helpt hem bij zijn dekmantel
?????????????????heb geen streams,meer info graagquote:Op zondag 27 februari 2011 18:55 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Geeft ze nou toch toe dat ze sex gehad hebben?
het was maar 10 seconden zegt zequote:Op zondag 27 februari 2011 18:55 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Geeft ze nou toch toe dat ze sex gehad hebben?
quote:Op zondag 27 februari 2011 18:56 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Ik ga ook stoppen, even met de gezinsrelaties bezig houden.
Die zouden we bijna vergeten he?quote:Op zondag 27 februari 2011 18:56 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Ik ga ook stoppen, even met de gezinsrelaties bezig houden.
Ze zegt net dat ze blij is dat ze erover gepraat hebben, waar vervolgens die met dat zwarte haar over zegt: dan heb je het wel stil gedaanquote:Op zondag 27 februari 2011 18:55 schreef ikke79 het volgende:
[..]
?????????????????heb geen streams,meer info graag
Mooie gast is het.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:53 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Zoals Guido ook al zei, hij ziet het gewoon als vakantie
Ik ook, hij is altijd actief bezig, veel met het spel, is gezellig, gedraagd zich fatsoenlijk.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:55 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Ik vind hem toch wel een van de sympathiekere personen in het huis
Is wel de manier waarop je het denk ik moet spelen ipv continu bewust het als een spelletje te zienquote:
En toen haperde mijn stream ook nog eens, dat zag er heel eng uitquote:
Dat is onaardig ... hij hield het drie hele minuten vol.quote:
Is die 60 kg. kleding nu al versleten dat ze in een laken zitquote:
Ik vind het de laatste dagen echt reuze meevallen met saaiquote:Op zondag 27 februari 2011 18:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik hoop 't, maar hebben we de situatie dat 't saai is niet al tig keer eerder gezien zonder dat er iets volgde?
En vandeweek zaten ze al eerder op het bed met impotentieproblemenquote:Op zondag 27 februari 2011 18:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is onaardig ... hij hield het drie hele minuten vol.
Oefenen voor groterequote:Op zondag 27 februari 2011 19:04 schreef RethXoth het volgende:
Als dat maar goed gaat
[ afbeelding ]
Ik weet niet of je het hebt meegekregen, Maik beweert dat er 'niks' heeft plaatsgevonden onder de dekens. That's all.quote:
Ik denk dat je wel welkom bent (username)quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het hebt meegekregen, Maik beweert dat er 'niks' heeft plaatsgevonden onder de dekens. That's all.
Ah, BBQ.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel welkom bent (username)
The roof is on firequote:
Pietje kan gerust zijn...De echte kenner heeft het van Laura overgenomen.quote:
hoezo dat? heb ik weer wat gemistquote:Op zondag 27 februari 2011 18:34 schreef Rubeeen het volgende:
Hoe zou Alex zich nu voelen nu hij hard geflasht is door Laura?
Ik gok:quote:Op zondag 27 februari 2011 19:12 schreef BBQSausage het volgende:
Wie denken jullie dat er genomineerd worden?
Ik gok ;
-Maik
-Alex
-Gerard
Nee, geen Gerardquote:Op zondag 27 februari 2011 19:12 schreef BBQSausage het volgende:
Wie denken jullie dat er genomineerd worden?
Ik gok ;
-Maik
-Alex
-Gerard
Ik denk dat de dames Servio niet als gevaar zien, maar gewoon als vriend, die het spel niet echt speelt.quote:
Dat gaat echt niet gebeurenquote:
Ik gok Ruud, Bart en Maurice.quote:
Misschien als de groep wat kleiner is dan zal dat wel zo zijnquote:Op zondag 27 februari 2011 19:16 schreef Flashbox het volgende:
Wie zegt dat ze niet gewoon allemaal moeten nomineren. Denk dat ze dan helemaal verrast zullen zijn.
Whehehe, dat waren de enige drie namen die ik nog wist.quote:
Het komt langzaam weer helemaal terug!quote:Op zondag 27 februari 2011 19:18 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
Whehehe, dat waren de enige drie namen die ik nog wist.
Doe maar niet. Dat gezeik uit het jaar nulquote:Op zondag 27 februari 2011 19:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Het komt langzaam weer helemaal terug!
Dankzij dat vervloekte rookverbod zullen we het beruchte sigaretje deze keer niet meemaken.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Het komt langzaam weer helemaal terug!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |