aha Hebben ze het er vandaag nog over gehad dat je weet? (I hope so)quote:Op zondag 27 februari 2011 18:33 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Karim en Gerard twijfelen sterk
Jaja Karim zou moeten drukken vindt Gerard (die kan niet drukken)quote:Op zondag 27 februari 2011 18:34 schreef itsme het volgende:
[..]
aha Hebben ze het er vandaag nog over gehad dat je weet? (I hope so)
Vanaf zondagmiddag toch?quote:Op zondag 27 februari 2011 18:37 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Is er al gezegd dat ze weer mogen drukken??
Gerard kan nog gewoon drukken, of hij is de boel tegen andere aan het belazeren, zodat ze niet weten hoeveel geld hij heeft. Of hij weet het echt niet hoeveel geld hij heeft.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:35 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Jaja Karim zou moeten drukken vindt Gerard (die kan niet drukken)
Volgens mij is het toch de cos van degene met de laatste post?quote:
Oh okee, dan belazerd hij de boel of vergist zichquote:Op zondag 27 februari 2011 18:38 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Gerard kan nog gewoon drukken, of hij is de boel tegen andere aan het belazeren, zodat ze niet weten hoeveel geld hij heeft. Of hij weet het echt niet hoeveel geld hij heeft.
andere topics zijn al dicht.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:38 schreef itsme het volgende:
[..]
Volgens mij is het toch de cos van degene met de laatste post?
Waar is een modje? Gert Pietje!!
wie eerste opent gaan we verder toch ?quote:Op zondag 27 februari 2011 18:38 schreef itsme het volgende:
[..]
Volgens mij is het toch de cos van degene met de laatste post?
Waar is een modje? Gert Pietje!!
Karim kan inderdaad niet drukken die heeft te weinig, maar Gerard loopt ook al twee dagen tegen iedereen te zeggen dat hij niet genoeg geld heeft om te drukken.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:39 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Oh okee, dan belazerd hij de boel of vergist zich
Ja lijkt me ook.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:39 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
wie eerste opent gaan we verder toch ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |