quote:Op zondag 27 februari 2011 18:52 schreef chufi het volgende:
We hebben het erover dat ze niks doen en hup ze gaan aan de slag..... De Febo leest echt mee hier
Ik hoop 'tquote:Op zondag 27 februari 2011 18:52 schreef chufi het volgende:
We hebben het erover dat ze niks doen en hup ze gaan aan de slag..... De Febo leest echt mee hier
Kan ook een slim dwaalspoor zijn though.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:49 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Gerard lijkt soms wel de schoonmaker i.p.v. een deelnemer
Zo ziet ie het hele leven waarschijnlijk....quote:Op zondag 27 februari 2011 18:53 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Zoals Guido ook al zei, hij ziet het gewoon als vakantie
Gerard lijkt me een bedrijvig type, dat helpt hem bij zijn dekmantelquote:Op zondag 27 februari 2011 18:53 schreef Urb het volgende:
[..]
Kan ook een slim dwaalspoor zijn though.
Ik ben zo benieuwd naar de stemrondequote:Op zondag 27 februari 2011 18:52 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
mooie opmerkingen van Guido ook af en toe naar Alex:
Ja die gaat van de week toch weg![]()
En gelijk weer een klap van Laura
quote:Op zondag 27 februari 2011 18:53 schreef ikke79 het volgende:
[..]
ze staat erbij en kijkt ernaar!!!!!!!!!!!!!
Ik vind hem toch wel een van de sympathiekere personen in het huisquote:Op zondag 27 februari 2011 18:54 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Gerard lijkt me een bedrijvig type, dat helpt hem bij zijn dekmantel
?????????????????heb geen streams,meer info graagquote:Op zondag 27 februari 2011 18:55 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Geeft ze nou toch toe dat ze sex gehad hebben?
het was maar 10 seconden zegt zequote:Op zondag 27 februari 2011 18:55 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Geeft ze nou toch toe dat ze sex gehad hebben?
quote:Op zondag 27 februari 2011 18:56 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Ik ga ook stoppen, even met de gezinsrelaties bezig houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |