Die zouden we bijna vergeten he?quote:Op zondag 27 februari 2011 18:56 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Ik ga ook stoppen, even met de gezinsrelaties bezig houden.
Ze zegt net dat ze blij is dat ze erover gepraat hebben, waar vervolgens die met dat zwarte haar over zegt: dan heb je het wel stil gedaanquote:Op zondag 27 februari 2011 18:55 schreef ikke79 het volgende:
[..]
?????????????????heb geen streams,meer info graag
Mooie gast is het.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:53 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Zoals Guido ook al zei, hij ziet het gewoon als vakantie
Ik ook, hij is altijd actief bezig, veel met het spel, is gezellig, gedraagd zich fatsoenlijk.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:55 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Ik vind hem toch wel een van de sympathiekere personen in het huis
Is wel de manier waarop je het denk ik moet spelen ipv continu bewust het als een spelletje te zienquote:
En toen haperde mijn stream ook nog eens, dat zag er heel eng uitquote:
Dat is onaardig ... hij hield het drie hele minuten vol.quote:
Is die 60 kg. kleding nu al versleten dat ze in een laken zitquote:
Ik vind het de laatste dagen echt reuze meevallen met saaiquote:Op zondag 27 februari 2011 18:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik hoop 't, maar hebben we de situatie dat 't saai is niet al tig keer eerder gezien zonder dat er iets volgde?
En vandeweek zaten ze al eerder op het bed met impotentieproblemenquote:Op zondag 27 februari 2011 18:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is onaardig ... hij hield het drie hele minuten vol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |