Dan schenk je toch wat inquote:Op zondag 27 februari 2011 20:35 schreef Ireth het volgende:
Ik ben verpest door die 2 avonden met drank... vind het nu retesaai...
Of zei drinken of wij moeten aan de drankquote:
denk dat ze dat niet mag ofzoquote:Op zondag 27 februari 2011 20:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
is die jankert nog steeds niet naar huis
Als die cijfers kloppen, dan alsnog. van de 2,5 miljoen domme mensen zijn er dus 400.000 die op pvv stemmen. dan blijven er ongeveer 2 miljoen over, maar waar stemmen die op? dat weet je niet? Misschien wel vooral VVD en CDA en voor de rest verdeeld. Wat zegt dit dan over de partijen? Juist, dat de domste mensen stemmen op VVD, CDA en PVV.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:33 schreef versabommie het volgende:
[..]..
dat artikel ken ik. Ken je dan ook de rest van het artikel? Wacht ik help je even terwijl ik mezelf bezeik![]()
"Ruim een kwart van de kiezers die op de PVV hebben gestemd, denkt dat Geert Wilders minister is. Van alle Nederlanders denkt een zesde dat."
Ik ga je even helpen rekenen:
Een kwart van de PVV-ers is ongeveer 400.000 stemmers. Een zesde van de Nederlanders is 2.500.000 mensen. Dat zijn er toch meer domme Nederlanders dan PVV-ers. Die stemmen dan ook op andere partijen.
![]()
![]()
Ja maar dat is deze RLS wel erg kudt.. er zit gewoon bijna niemand in de SCquote:
En toen deed ze haar shirt omhoog, ik schrok me rot ! Ik zeg, je hebt een operatie nodig voor je borst, die is helemaal opgezwollen !quote:Op zondag 27 februari 2011 20:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja ik moest ff// dit was zo'n inkopper
Guido gaat vertellen wat zijn angstaanjagende ervaring is: Een vrouw die met hem naar bed wil!
Ben persoonlijk het meest anti PVDA, totally offtopic maar bij deze.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:37 schreef N3wton het volgende:
[..]
Als die cijfers kloppen, dan alsnog. van de 2,5 miljoen domme mensen zijn er dus 400.000 die op pvv stemmen. dan blijven er ongeveer 2 miljoen over, maar waar stemmen die op? dat weet je niet? Misschien wel vooral VVD en CDA en voor de rest verdeeld. Wat zegt dit dan over de partijen? Juist, dat de domste mensen stemmen op VVD, CDA en PVV.
Zelfs ookal is die 2 miljoen exact verdeeld over alle andere partijen, dan is het alsnog zo dat de meeste dommen mensen op PVV stemmen.
Dus hoe je het ook draait, veel domme mensen stemmen op PVV. En dat is niet voor niks.
MVG
Wereldberoemd onder alle 15 volgersquote:Op zondag 27 februari 2011 20:37 schreef MissJ.24 het volgende:
Wie kent Peter Gordijn niet? Volgens Guido moeten we hem kennen ; http://twitter.com/Pedro_GG
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:37 schreef N3wton het volgende:
[..]
blabla
Zelfs ookal is die 2 miljoen exact verdeeld over alle andere partijen, dan is het alsnog zo dat de meeste dommen mensen op PVV stemmen.
Dus hoe je het ook draait, veel domme mensen stemmen op PVV. En dat is niet voor niks.
MVG
De opdracht van Guido is, praat zoveel mogelijk onzin tegen sharon zodat haar opdracht weer misluktquote:Op zondag 27 februari 2011 20:38 schreef sik het volgende:
Sharon moet wel vlug naar de volgende persoon anders haalt ze het niet..
Voor iemand met zoveel kritiek op domme mensen kom je zelf ook niet al te slim overquote:Op zondag 27 februari 2011 20:37 schreef N3wton het volgende:
[..]
Als die cijfers kloppen, dan alsnog. van de 2,5 miljoen domme mensen zijn er dus 400.000 die op pvv stemmen. dan blijven er ongeveer 2 miljoen over, maar waar stemmen die op? dat weet je niet? Misschien wel vooral VVD en CDA en voor de rest verdeeld. Wat zegt dit dan over de partijen? Juist, dat de domste mensen stemmen op VVD, CDA en PVV.
MVG
Lijkt er wel op jahquote:Op zondag 27 februari 2011 20:39 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
De opdracht van Guido is, praat zoveel mogelijk onzin tegen sharon zodat haar opdracht weer mislukt
Ik vindt eigenlijk geen enkele partij goed, bij alle partijen ben ik het gedeeltelijk niet mee eens.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:38 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ben persoonlijk het meest anti PVDA, totally offtopic maar bij deze.
Je leest het door jezelf aangedragen artikel niet goed. Misschien toch maar eens met de telegrof beginnen voor je de volkskrant gaat lezenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:37 schreef N3wton het volgende:
[..]
MVG
Klopt ik zag het al staan, maar mijn Edit knop doet het niet, internet te traag voor.quote:
27 februari om 20.05quote:Op zondag 27 februari 2011 20:40 schreef minzo het volgende:
Heeft Sharon een opdracht. Sorry heb denk gemist
Ach daar heb ik ook wel eens last van. Script fout.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:41 schreef N3wton het volgende:
[..]
Klopt ik zag het al staan, maar mijn Edit knop doet het niet, internet te traag voor.
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:41 schreef N3wton het volgende:
[..]
Klopt ik zag het al staan, maar mijn Edit knop doet het niet, internet te traag voor.
Ja, serieus, waar komen al die mensen die SGP stemmen eigenlijk vandaan? Ik ken er geen een, op mijn buurman na, maar die zit in een sekte. Zijn dat allemaal gekke sekteleden of zo? Ik ken echt geen normale mensen die dat stemmen. (sorry dat ik off-topic gaquote:Op zondag 27 februari 2011 20:40 schreef N3wton het volgende:
[..]
Ik vindt eigenlijk geen enkele partij goed, bij alle partijen ben ik het gedeeltelijk niet mee eens.
Maar meeste haat heb ik aan SP, SGP en PVV
En de beste: D66
Hij is inderdaad goed in vaag blijven, dat zei Laura ook derstraks alquote:Op zondag 27 februari 2011 20:42 schreef MissJ.24 het volgende:
Guido vertelt een verhaal maar je bent de draad al kwijt na 2 zinnen, waar gaat het heen. Frankrijk al 40 jaar, dode hoek, ouders....gaat nergens over.
Hoe weet je dat? Is dat te zien op de streams want kijk via UPCquote:Op zondag 27 februari 2011 20:41 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
27 februari om 20.05
Sharon krijgt een missie.
De Stem roept Sharon weg van de barbecue voor een geheime missie. Ze moet van alle bewoners achterhalen wat de heftigste en meest angstaanjagende ervaringen uit hun leven zijn. Ze krijgt tijdens het eten twee uur de tijd om Philip, Guido, Aafke en Karim te ondervragen. Daarna moet ze terugkeren naar de Kamer van de Waarheid. Als ze slaagt in deze missie ontvangt ze 1500 euro voor in haar kluis. Lukt haar missie niet, dan verliest ze 1500 euro.
Tevens een hint hé, naar haar eigen meest angstaanjagende ervaring.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:41 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
27 februari om 20.05
Sharon krijgt een missie.
De Stem roept Sharon weg van de barbecue voor een geheime missie. Ze moet van alle bewoners achterhalen wat de heftigste en meest angstaanjagende ervaringen uit hun leven zijn. Ze krijgt tijdens het eten twee uur de tijd om Philip, Guido, Aafke en Karim te ondervragen. Daarna moet ze terugkeren naar de Kamer van de Waarheid. Als ze slaagt in deze missie ontvangt ze 1500 euro voor in haar kluis. Lukt haar missie niet, dan verliest ze 1500 euro.
BOE!quote:Op zondag 27 februari 2011 20:42 schreef mazaru het volgende:
Het ellendige van politieke grappen is dat ze soms minister worden.
Die gaat nog een keer een Maik uithalen als Guido dronken isquote:Op zondag 27 februari 2011 20:43 schreef Mylene het volgende:
Servio kan het niet laten om naar Guido te kijken.
Vraag me af in hoeverre ie dat met opzet doetquote:Op zondag 27 februari 2011 20:42 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Hij is inderdaad goed in vaag blijven, dat zei Laura ook derstraks al
De bible-belt. Even in verdiepen kan geen kwaadquote:Op zondag 27 februari 2011 20:42 schreef DionysusKaterman het volgende:
[..]
Ja, serieus, waar komen al die mensen die SGP stemmen eigenlijk vandaan? Ik ken er geen een, op mijn buurman na, maar die zit in een sekte. Zijn dat allemaal gekke sekteleden of zo? Ik ken echt geen normale mensen die dat stemmen. (sorry dat ik off-topic ga)
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:42 schreef mazaru het volgende:
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:42 schreef mazaru het volgende:
Prachtig, geen touw aan te knopenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:44 schreef NotYou het volgende:
Guidson is wel een baas, hoop dat hij zo nog uren door blijft gaan tegen Sharon..
Geen flauw idee, snap ik ook niks van. Waarschijnlijk gewoon extremistische Christenen.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:42 schreef DionysusKaterman het volgende:
[..]
Ja, serieus, waar komen al die mensen die SGP stemmen eigenlijk vandaan? Ik ken er geen een, op mijn buurman na, maar die zit in een sekte. Zijn dat allemaal gekke sekteleden of zo? Ik ken echt geen normale mensen die dat stemmen. (sorry dat ik off-topic ga)
dat heb ik van de site gehaaltquote:Op zondag 27 februari 2011 20:43 schreef sik het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Is dat te zien op de streams want kijk via UPC
Het meest boeiend op dit moment.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:45 schreef PoezeligDing het volgende:
Kunnen jullie ook alleen maar Guido en Sharon horen?
Eerst je fobo vullen!quote:Op zondag 27 februari 2011 20:44 schreef Mylene het volgende:
Mensen, politiek is een paar deuren verder.
Je linkerhand staat niet goed op het toetsenbordquote:Op zondag 27 februari 2011 20:45 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
dst hrb ik van de site gehaalt
http://www.secretstory.nl/nieuws/483/Heftige+gebeurtenissen
Ja en nu heb ik trek in koffie met een plakje cakequote:Op zondag 27 februari 2011 20:44 schreef NotYou het volgende:
Guidson is wel een baas, hoop dat hij zo nog uren door blijft gaan tegen Sharon..
Ahaaaa, wat kijkt ze heerlijk loops op die fotoquote:Op zondag 27 februari 2011 20:45 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
dst hrb ik van de site gehaalt
http://www.secretstory.nl/nieuws/483/Heftige+gebeurtenissen
Wie is er dood?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en nu heb ik trek in koffie met een plakje cake
Dus, omdat je buurman in een sekte zit, zijn alle SGP-stemmers abnormale gekke sekteleden ?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:42 schreef DionysusKaterman het volgende:
[..]
Ik houd niet van mensen die POL niet kunnen vinden.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:47 schreef Susi het volgende:
[..]
Dus, omdat je buurman in een sekte zit, zijn alle SGP-stemmers gekke sekteleden ?
Ik houd niet van mensen die generaliseren.
Ik houd van mensen die commentaar geven zoals jij nu doet!!!!!!!quote:Op zondag 27 februari 2011 20:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik houd niet van mensen die POL niet kunnen vinden.
Klopt, moet ik nog vernieuwen met andere foto's.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eerst je fobo vullen!![]()
Daar stonden toch ooit pica's ?
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en nu heb ik trek in koffie met een plakje cake
Solly, ik raak geïrriteerd van zulke opmerkingen. Kusje d'r opquote:Op zondag 27 februari 2011 20:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik houd niet van mensen die POL niet kunnen vinden.
Best veelquote:
Die heeft Mo als vriendin en durven 'ze' dus niet aan te vallenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:49 schreef MissJ.24 het volgende:
Ah volgende slachtoffer, onze nationale snol Aafke.
quote:
LOL ! ! ! Ohhhh so truequote:Op zondag 27 februari 2011 20:49 schreef MissJ.24 het volgende:
Ah volgende slachtoffer, onze nationale snol Aafke.
Doet er niet toe, zolang ze maar lultquote:Op zondag 27 februari 2011 20:51 schreef versabommie het volgende:
Aafke vetrouwd er geen reet van concluderen bommerinie en ik hier.. Lichaamsstaal, smoelwerk..
Nee...die KON.quote:
Dat laten ze weer niet zien bij upc..quote:Op zondag 27 februari 2011 20:50 schreef MissJ.24 het volgende:
Aafke vertelt het meteen, Sharon speelt het goed.
Sharon vraagt wat ze ingevuld heeft met angsite ervaring en wats, aafke praat......
Necmettin Erbakan (84), ex-premier van Turkijequote:
Dat was bij Guido wel andersquote:Op zondag 27 februari 2011 20:52 schreef BBQSausage het volgende:
Sharon doet wel heel ongeïnteresseerd.
Zou goed kunnen inderdaad.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:52 schreef MissJ.24 het volgende:
He...Aafke vertelt dat een andere vriend op Aruba vermoord werd door een persoonswisseling, was dat niet Kim Feesntra's vriendje? Of zit ik ernaast?
en loopt extreem bot wegquote:
Nee joh! Die is geweun in Nederland het hoekie om geholpen, heur!quote:Op zondag 27 februari 2011 20:52 schreef MissJ.24 het volgende:
He...Aafke vertelt dat een andere vriend op Aruba vermoord werd door een persoonswisseling, was dat niet Kim Feesntra's vriendje? Of zit ik ernaast?
Best sneu als je dat grapje niet snappen KANquote:
Toch niet dus.quote:Kim Feenstra heeft afgelopen nacht haar partner verloren. Haar 29-jarige vriend is om het leven gekomen bij een ruzie aan de Groningse H.L. Wicherstraat.
De politie kreeg rond half tien zaterdagochtend een melding van een buurtbewoner dat er gevochten werd in de woning. Toen agenten de bovenwoning binnen gingen, vonden ze in de woonkamer het levenloze lichaam van de man. Ook waren de 30-jarige bewoonster en een 4-jarig kind in de woning aanwezig.
eensquote:Op zondag 27 februari 2011 20:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Best sneu als je dat grapje niet snappen KAN
Kim is doof geboren, dat is heel wat andersquote:Op zondag 27 februari 2011 20:54 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Maar nu ik die veenstra ernaast zet, die aafke praat ook al zo irritant! Alleen een paar tonen lager
Ooh ja, Kim was in het buitenland toen het gebeurde? Toch? Met Johnny de Mol. Nou ja vond het frappant, famillie van Kim Feenstra is ze, en dan ook allemaal vermoorde vriendjes. Wat een moordwijf!quote:Op zondag 27 februari 2011 20:54 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
Nee joh! Die is geweun in Nederland het hoekie om geholpen, heur!
Piercer he.... Met een stiletto!quote:Op zondag 27 februari 2011 20:55 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ooh ja, Kim was in het buitenland toen het gebeurde? Toch? Met Johnny de Mol. Nou ja vond het frappant, famillie van Kim Feenstra is ze, en dan ook allemaal vermoorde vriendjes. Wat een moordwijf!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |