Het meest boeiend op dit moment.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:45 schreef PoezeligDing het volgende:
Kunnen jullie ook alleen maar Guido en Sharon horen?
Eerst je fobo vullen!quote:Op zondag 27 februari 2011 20:44 schreef Mylene het volgende:
Mensen, politiek is een paar deuren verder.
Je linkerhand staat niet goed op het toetsenbordquote:Op zondag 27 februari 2011 20:45 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
dst hrb ik van de site gehaalt
http://www.secretstory.nl/nieuws/483/Heftige+gebeurtenissen
Ja en nu heb ik trek in koffie met een plakje cakequote:Op zondag 27 februari 2011 20:44 schreef NotYou het volgende:
Guidson is wel een baas, hoop dat hij zo nog uren door blijft gaan tegen Sharon..
Ahaaaa, wat kijkt ze heerlijk loops op die fotoquote:Op zondag 27 februari 2011 20:45 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
dst hrb ik van de site gehaalt
http://www.secretstory.nl/nieuws/483/Heftige+gebeurtenissen
Wie is er dood?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en nu heb ik trek in koffie met een plakje cake
Dus, omdat je buurman in een sekte zit, zijn alle SGP-stemmers abnormale gekke sekteleden ?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:42 schreef DionysusKaterman het volgende:
[..]
Ja, serieus, waar komen al die mensen die SGP stemmen eigenlijk vandaan? Ik ken er geen een, op mijn buurman na, maar die zit in een sekte. Zijn dat allemaal gekke sekteleden of zo? Ik ken echt geen normale mensen die dat stemmen. (sorry dat ik off-topic ga)
Ik houd niet van mensen die POL niet kunnen vinden.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:47 schreef Susi het volgende:
[..]
Dus, omdat je buurman in een sekte zit, zijn alle SGP-stemmers gekke sekteleden ?
Ik houd niet van mensen die generaliseren.
Ik houd van mensen die commentaar geven zoals jij nu doet!!!!!!!quote:Op zondag 27 februari 2011 20:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik houd niet van mensen die POL niet kunnen vinden.
Klopt, moet ik nog vernieuwen met andere foto's.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eerst je fobo vullen!![]()
Daar stonden toch ooit pica's ?
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en nu heb ik trek in koffie met een plakje cake
Solly, ik raak geïrriteerd van zulke opmerkingen. Kusje d'r opquote:Op zondag 27 februari 2011 20:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik houd niet van mensen die POL niet kunnen vinden.
Best veelquote:
Die heeft Mo als vriendin en durven 'ze' dus niet aan te vallenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:49 schreef MissJ.24 het volgende:
Ah volgende slachtoffer, onze nationale snol Aafke.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |