Klopt ik zag het al staan, maar mijn Edit knop doet het niet, internet te traag voor.quote:
27 februari om 20.05quote:Op zondag 27 februari 2011 20:40 schreef minzo het volgende:
Heeft Sharon een opdracht. Sorry heb denk gemist
Ach daar heb ik ook wel eens last van. Script fout.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:41 schreef N3wton het volgende:
[..]
Klopt ik zag het al staan, maar mijn Edit knop doet het niet, internet te traag voor.
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:41 schreef N3wton het volgende:
[..]
Klopt ik zag het al staan, maar mijn Edit knop doet het niet, internet te traag voor.
Ja, serieus, waar komen al die mensen die SGP stemmen eigenlijk vandaan? Ik ken er geen een, op mijn buurman na, maar die zit in een sekte. Zijn dat allemaal gekke sekteleden of zo? Ik ken echt geen normale mensen die dat stemmen. (sorry dat ik off-topic gaquote:Op zondag 27 februari 2011 20:40 schreef N3wton het volgende:
[..]
Ik vindt eigenlijk geen enkele partij goed, bij alle partijen ben ik het gedeeltelijk niet mee eens.
Maar meeste haat heb ik aan SP, SGP en PVV
En de beste: D66
Hij is inderdaad goed in vaag blijven, dat zei Laura ook derstraks alquote:Op zondag 27 februari 2011 20:42 schreef MissJ.24 het volgende:
Guido vertelt een verhaal maar je bent de draad al kwijt na 2 zinnen, waar gaat het heen. Frankrijk al 40 jaar, dode hoek, ouders....gaat nergens over.
Hoe weet je dat? Is dat te zien op de streams want kijk via UPCquote:Op zondag 27 februari 2011 20:41 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
27 februari om 20.05
Sharon krijgt een missie.
De Stem roept Sharon weg van de barbecue voor een geheime missie. Ze moet van alle bewoners achterhalen wat de heftigste en meest angstaanjagende ervaringen uit hun leven zijn. Ze krijgt tijdens het eten twee uur de tijd om Philip, Guido, Aafke en Karim te ondervragen. Daarna moet ze terugkeren naar de Kamer van de Waarheid. Als ze slaagt in deze missie ontvangt ze 1500 euro voor in haar kluis. Lukt haar missie niet, dan verliest ze 1500 euro.
Tevens een hint hé, naar haar eigen meest angstaanjagende ervaring.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:41 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
27 februari om 20.05
Sharon krijgt een missie.
De Stem roept Sharon weg van de barbecue voor een geheime missie. Ze moet van alle bewoners achterhalen wat de heftigste en meest angstaanjagende ervaringen uit hun leven zijn. Ze krijgt tijdens het eten twee uur de tijd om Philip, Guido, Aafke en Karim te ondervragen. Daarna moet ze terugkeren naar de Kamer van de Waarheid. Als ze slaagt in deze missie ontvangt ze 1500 euro voor in haar kluis. Lukt haar missie niet, dan verliest ze 1500 euro.
BOE!quote:Op zondag 27 februari 2011 20:42 schreef mazaru het volgende:
Het ellendige van politieke grappen is dat ze soms minister worden.
Die gaat nog een keer een Maik uithalen als Guido dronken isquote:Op zondag 27 februari 2011 20:43 schreef Mylene het volgende:
Servio kan het niet laten om naar Guido te kijken.
Vraag me af in hoeverre ie dat met opzet doetquote:Op zondag 27 februari 2011 20:42 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Hij is inderdaad goed in vaag blijven, dat zei Laura ook derstraks al
De bible-belt. Even in verdiepen kan geen kwaadquote:Op zondag 27 februari 2011 20:42 schreef DionysusKaterman het volgende:
[..]
Ja, serieus, waar komen al die mensen die SGP stemmen eigenlijk vandaan? Ik ken er geen een, op mijn buurman na, maar die zit in een sekte. Zijn dat allemaal gekke sekteleden of zo? Ik ken echt geen normale mensen die dat stemmen. (sorry dat ik off-topic ga)
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:42 schreef mazaru het volgende:
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:42 schreef mazaru het volgende:
Prachtig, geen touw aan te knopenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:44 schreef NotYou het volgende:
Guidson is wel een baas, hoop dat hij zo nog uren door blijft gaan tegen Sharon..
Geen flauw idee, snap ik ook niks van. Waarschijnlijk gewoon extremistische Christenen.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:42 schreef DionysusKaterman het volgende:
[..]
Ja, serieus, waar komen al die mensen die SGP stemmen eigenlijk vandaan? Ik ken er geen een, op mijn buurman na, maar die zit in een sekte. Zijn dat allemaal gekke sekteleden of zo? Ik ken echt geen normale mensen die dat stemmen. (sorry dat ik off-topic ga)
dat heb ik van de site gehaaltquote:Op zondag 27 februari 2011 20:43 schreef sik het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Is dat te zien op de streams want kijk via UPC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |