Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart, nu ook met menukeuzes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Menu diner aankomstdag:
Huisgemaakte Tomaten-Pestosoep of Traditionele Franse Uiensoep
Verse Zalmfilet op Oosterse wijze of Varkenshaasmedaillons met Pepersaus of Bospaddestoelenravioli
Peche Melba of Dame Blanche
Menukeuzes doorgeven voor 7 maart!
Lijkt me wel he...quote:
Hmmm...maar dan moet je hem sowieso wel even zienquote:Op zondag 27 februari 2011 16:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
Is okEn het is geen verplichting hoor, ben er namelijk toch nog niet uit of ik het kastje wil en waar ik het dan zou neerzetten
![]()
quote:
Kun je niet een kiekje maken?quote:Op zondag 27 februari 2011 16:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmmm...maar dan moet je hem sowieso wel even zien
Freetbeerquote:Op zondag 27 februari 2011 16:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb trouwens meer dan 2 kg garen gekocht![]()
Dan vermaak jij je de komen de tijd welquote:Op zondag 27 februari 2011 16:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb trouwens meer dan 2 kg garen gekocht![]()
Hahaha. Maar het sneeeeeeuwt!quote:Op zondag 27 februari 2011 16:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kun je niet een kiekje maken?Scheelt een berg gezeul mocht ik em niet willen/ kwijt kunnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Vastelaovend staat voor de deur hequote:Op zondag 27 februari 2011 16:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is er al een vervolg afspraak?
Nee, heel dik zwaar garenquote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hahaha. Maar het sneeeeeeuwt!Ja, Hilde stond daardoor in de plantenpotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo druk als ze aan het jagen was
En dankje
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Oooohwquote:Op zondag 27 februari 2011 16:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, heel dik zwaar garenEen kg per klos
[ afbeelding ]
Maar dan van een goedkoper merkEn daar kan ik een poef van haken
![]()
Tofquote:Op zondag 27 februari 2011 16:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Vastelaovend staat voor de deur he![]()
![]()
![]()
...
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hahaha. Maar het sneeeeeeuwt!Hier niet, alleen maar regen, eindeloze regen vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Waaaaauw!quote:Op zondag 27 februari 2011 16:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, heel dik zwaar garenEen kg per klos
[ afbeelding ]
Maar dan van een goedkoper merkEn daar kan ik een poef van haken
![]()
Hier eerst regen, nu sneeuwquote:Op zondag 27 februari 2011 16:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier niet, alleen maar regen, eindeloze regen vandaag.
Ja, turqoise en paarsquote:Op zondag 27 februari 2011 16:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waaaaauw!
Foto wordt niet wat, ik verzin even wat anders
Hier weet het weer niet wat het wil, dan weer regen, dan droog en ook nog miezeren er bijquote:Op zondag 27 februari 2011 16:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier niet, alleen maar regen, eindeloze regen vandaag.
* MPG knuffelt je warmquote:Op zondag 27 februari 2011 16:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier eerst regen, nu sneeuwEn nu heb ik het koud
Veel plezier alvastquote:Op zondag 27 februari 2011 16:49 schreef Kentekenplaat het volgende:
Hier sneeuwt het.
Hard
Maar ik heb vanavond een date
We gaan naar de bios en ik vind haar nou al tof want ze wilde New Kids Turbo zien.
Du hast deine FICKSCHNITZEL gefunden ja?quote:Op zondag 27 februari 2011 16:49 schreef Kentekenplaat het volgende:
Hier sneeuwt het.
Hard
Maar ik heb vanavond een date
We gaan naar de bios en ik vind haar nou al tof want ze wilde New Kids Turbo zien.
We gaan gewoon naar de Nederlandse versie, VERREKTE KUT. !!quote:Op zondag 27 februari 2011 16:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Du hast deine FICKSCHNITZEL gefunden ja?
Lijkt me pijnlijkquote:Op zondag 27 februari 2011 16:52 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
We gaan gewoon naar de Nederlandse versie, VERREKTE KUT. !!
Lijkt me minder pijnlijk dan een gescheurde kutquote:Op zondag 27 februari 2011 16:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Lijkt me pijnlijk, een verrekte kut
...
Maar wat gescheurd is moet genaaid wordenquote:Op zondag 27 februari 2011 16:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lijkt me minder pijnlijk dan een gescheurde kut
Maar dan is de rek er wel uitquote:Op zondag 27 februari 2011 16:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar wat gescheurd is moet genaaid worden
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lijkt me minder pijnlijk dan een gescheurde kut
Gewoon een nieuw elastiek er inzettenquote:Op zondag 27 februari 2011 16:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar dan is de rek er wel uit
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Neeeeeheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 27 februari 2011 16:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
En als er gras groeit, mag je er spelen, zekerquote:Op zondag 27 februari 2011 16:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij gooit het gewoon weg?quote:Op zondag 27 februari 2011 17:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neeeeeheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Nee dan moet je het eerst maaienquote:Op zondag 27 februari 2011 17:00 schreef MPG het volgende:
[..]
En als er gras groeit, mag je er spelen, zeker... ?
Nee, ik had het nog over dat andere..quote:
Wokkiequote:
He Wokquote:
Oh datquote:Op zondag 27 februari 2011 17:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, ik had het nog over dat andere..
sorry, ik was gisteravond te laat voor het verhaaltjequote:
Nee, als het gras begint te groeien kunnen de richelpalen er in.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:00 schreef MPG het volgende:
[..]
En als er gras groeit, mag je er spelen, zeker... ?
jaquote:Op zondag 27 februari 2011 17:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
sorry, ik was gisteravond te laat voor het verhaaltje![]()
Hai mopquote:
En als het nog te kaal is, moet je zaadjes planten zeker?quote:Op zondag 27 februari 2011 17:05 schreef Kentekenplaat het volgende:
Nee, als het gras begint te groeien kunnen de richelpalen er in.
quote:Op zondag 27 februari 2011 17:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En als het nog te kaal is, moet je zaadjes planten zeker?
quote:Op zondag 27 februari 2011 17:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En als het nog te kaal is, moet je zaadjes planten zeker?
How comequote:
Meisjequote:
Huh wat? Wat is er gebeurd dan?quote:Op zondag 27 februari 2011 17:12 schreef LovelyLady het volgende:
Iets met vrienden/hyves
sommige mensen zijn gewoon stom, zeg dan dat je me niet leuk vind![]()
Dat is zeker stom, zullen we anders samen ergens gaan zitten balen?quote:Op zondag 27 februari 2011 17:12 schreef LovelyLady het volgende:
Iets met vrienden/hyves
Meh, wat stomquote:Op zondag 27 februari 2011 17:12 schreef LovelyLady het volgende:
Iets met vrienden/hyves
sukkels, wij vinden je wel leuk hoorquote:Op zondag 27 februari 2011 17:12 schreef LovelyLady het volgende:
Iets met vrienden/hyves
Dan maar ff spoilerenquote:Op zondag 27 februari 2011 17:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Huh wat? Wat is er gebeurd dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 februari 2011 17:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan maar ff spoilerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
* LL een knuffel geeftVerkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
[..]
Dan maar ff spoilerenKnuffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel raar dat je het zo moet lezen en niet dat ze je het verteld
[..]
Dan maar ff spoilerenklinkt als een eenzijdig verwaterende vriendschapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Jupquote:Op zondag 27 februari 2011 17:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
klinkt als een eenzijdig verwaterende vriendschap
[..]
Dan maar ff spoilerenBeetje jammer dat het zo moet lopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek het je niet te veel aan
![]()
nooit leuk als een vriendschap of iets dergelijks eindigtquote:Op zondag 27 februari 2011 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jup
zal ik haar keihard van hyves flikkeren ?
Nah weet je ik heb gewoon niet veel vriendinnen hier in de buurt. Het is gewoon lastig
Maar beter een paar echte vriendinnen dan veel nepvriendinnen.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jup
Nah weet je ik heb gewoon niet veel vriendinnen hier in de buurt. Het is gewoon lastig
Dan is het zeker vervelendquote:Op zondag 27 februari 2011 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jup
zelfs ik kom niet aan een paarquote:Op zondag 27 februari 2011 17:30 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Maar beter een paar echte vriendinnen dan veel nepvriendinnen.
Met spreken bedoel je dan haar in het echt zien of contact hebben?quote:Op zondag 27 februari 2011 17:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zelfs ik kom niet aan een paar
Het zelfde geldt voor mijn beste vriendinnetje, ze woont ergens in de Meern en als ik haar spreek is het 1 keer of 2 keer in het jaar...
Dan vraag ik me af.. in hoeverre ben je dan nog beste vriendin
je lijkt mij wel, nerdquote:Op zondag 27 februari 2011 17:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het zelfde geldt voor mijn beste vriendinnetje, ze woont ergens in de Meern en als ik haar spreek is het 1 keer of 2 keer in het jaar...
contactquote:Op zondag 27 februari 2011 17:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Met spreken bedoel je dan haar in het echt zien of contact hebben?
Ik heb er 1.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan kun je imho nog steeds beste vriendinnen zijnquote:Op zondag 27 februari 2011 17:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou, mijn broertje mag dan wel autistisch zijn, maar die heeft best veel vriendenquote:Op zondag 27 februari 2011 17:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
achja.. autistsociale contacten
*halp*
Dat denk ik ookquote:Op zondag 27 februari 2011 17:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan kun je imho nog steeds beste vriendinnen zijnZolang het contact maar goed is als je elkaar spreekt
Mja dat is het ook niet.. contacten verwateren nou eenmaalquote:Op zondag 27 februari 2011 17:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan kun je imho nog steeds beste vriendinnen zijnZolang het contact maar goed is als je elkaar spreekt
quote:Op zondag 27 februari 2011 17:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, mijn broertje mag dan wel autistisch zijn, maar die heeft best veel vriendenHij vergeet ze alleen altijd te bellen
![]()
Dat doe je wel goed om er zo lang over te doenquote:Op zondag 27 februari 2011 17:42 schreef DaMart het volgende:
Na vijf jaar heb ik het eerste bord van mijn servies gesloopt... heeft nog best lang geduurd eigenlijk.
Neem een vrouw in huisquote:Op zondag 27 februari 2011 17:42 schreef DaMart het volgende:
Na vijf jaar heb ik het eerste bord van mijn servies gesloopt... heeft nog best lang geduurd eigenlijk.
Ja, sommige vriendschappen groeien met je mee, maar in de meeste vriendschappen groei je uit elkaar. Het is net als een relatie, het moet wat opleveren en je moet bij elkaar passenquote:Op zondag 27 februari 2011 17:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja dat is het ook niet.. contacten verwateren nou eenmaal
[..]
![]()
![]()
Ach het zal allemaal wel. waar een mens zich al niet druk om kan maken
Maar het kwartje viel pas net
Zonder echtelijke ruzie kan serviesgoed makkelijk langer dan 5 jaar overleven hoorquote:Op zondag 27 februari 2011 17:42 schreef DaMart het volgende:
Weet je zeker niet vaker?quote:Op zondag 27 februari 2011 17:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neem een vrouw in huis![]()
Ieder jaar Ikea
Hebben wij ook regelmatig gehad, een hele tijd weinig contact en dan weer veel meer en dan weer weinigquote:Op zondag 27 februari 2011 17:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb vet goedkope borden van de IKEA, maar die kunnen niet stukquote:Op zondag 27 februari 2011 17:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neem een vrouw in huis![]()
Ieder jaar Ikea
Zal ik even helpenquote:Op zondag 27 februari 2011 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb vet goedkope borden van de IKEA, maar die kunnen niet stukHeb ze al dik 8 jaar en ik heb ze al wel meer dan 20 keer laten vallen
![]()
maar niet als ik een pak melk pak en vergeet dat er nog een bord met pannenkoek voor het toetje van vandaag op staatquote:Op zondag 27 februari 2011 17:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Zonder echtelijke ruzie kan serviesgoed makkelijk langer dan 5 jaar overleven hoor...
Ja, ik ook, zit ik verdomme nog steeds met aubergine borden omdat ik dat toen zo leuk vondquote:Op zondag 27 februari 2011 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb vet goedkope borden van de IKEA, maar die kunnen niet stukHeb ze al dik 8 jaar en ik heb ze al wel meer dan 20 keer laten vallen
![]()
Ja, preciesquote:Op zondag 27 februari 2011 17:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hebben wij ook regelmatig gehad, een hele tijd weinig contact en dan weer veel meer en dan weer weinig![]()
En we vinden elkaar nog steeds lieftoch?
De ontbijtbordjes kunnen trouwens wel stukquote:Op zondag 27 februari 2011 17:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik ook, zit ik verdomme nog steeds met aubergine borden omdat ik dat toen zo leuk vond
Deze borden konden ook wel wat hebben... maar koud uit de koelkast op het laminaat vallen, is blijkbaar toch iets teveel van het goedequote:Op zondag 27 februari 2011 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Ik moest even een paar keer lezen voor dat ik die zin snaptequote:Op zondag 27 februari 2011 17:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
maar niet als ik een pak melk pak en vergeet dat er nog een bord met pannenkoek voor het toetje van vandaag op staat.
Die andere kunnen ook best wel stuk hoorquote:Op zondag 27 februari 2011 17:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De ontbijtbordjes kunnen trouwens wel stukMaar de grote borden niet
Als ik een baan heb, dan koop ik ooit een nieuw servies bij IKEA![]()
quote:Op zondag 27 februari 2011 17:46 schreef kanovinnie het volgende:
Ik vind koffie heul zo vies niet meer ben ik gister achtergekomen
quote:Op zondag 27 februari 2011 17:46 schreef kanovinnie het volgende:
Ik vind koffie heul zo vies niet meer ben ik gister achtergekomen
Eetsequote:
Sta je er zelf van te kijken?quote:Op zondag 27 februari 2011 17:47 schreef LovelyLady het volgende:
Volgens mij heeft nog nooit iemand het zo lang vol gehouden met mij, behalve J
Hey Gfquote:
Smakelijk!quote:
He GFquote:
Hoezo?quote:
Ach, die opkikker kan ik zo af en toe wel gebruikenquote:Op zondag 27 februari 2011 17:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Maar je moet niets he, je hoeft het niet lekker te vinden
Ja, ik ga ook maar eens wat te eten verzorgen. Ze hebben honger hierquote:
Of ik eet de kliek van gisterquote:Op zondag 27 februari 2011 17:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik moet ook nog maar weet niet wat
Hier meer ga ik zelf baken of halenquote:Op zondag 27 februari 2011 17:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of ik eet de kliek van gisterOf ik eet een gebakken eitje op brood
En ik had bami willen maken, maar dat doe ik overmorgen wel
Met ham en kaas?quote:Op zondag 27 februari 2011 17:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of ik eet een gebakken eitje op brood
Heb je vandaag niet warm gegeten tussen de middag?quote:Op zondag 27 februari 2011 17:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier meer ga ik zelf baken of halen
Met alleen kaas, want ham op een eitje vind ik niet zo lekkerquote:
Heerlijk: uitsmijter ham/kaasquote:Op zondag 27 februari 2011 17:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Met alleen kaas, want ham op een eitje vind ik niet zo lekker
Toen was ik net uit bedquote:Op zondag 27 februari 2011 17:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je vandaag niet warm gegeten tussen de middag?
[..]
Met alleen kaas, want ham op een eitje vind ik niet zo lekker
Ik ga denk ik een eitje bakkenquote:
Hey Flesquote:Op zondag 27 februari 2011 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Best een goed weekendje geweest, nou weer op weg naar huis. Duurt nog wel ff.
ik wel het wordt lamsteak met gebakken aardappeltjes en spruitjesquote:Op zondag 27 februari 2011 17:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik moet ook nog maar weet niet wat
flesquote:Op zondag 27 februari 2011 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekkerquote:Op zondag 27 februari 2011 17:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ga denk ik een eitje bakken
Kip matrasquote:
Wel thuis Flesquote:Op zondag 27 februari 2011 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Geniet er vanquote:Op zondag 27 februari 2011 18:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker![]()
[..]
Kip matras
[..]
Wel thuis FlesVeel bordjes gescored?
Hey Bosquote:
Mwa wel okee. Zoals vorige week ook gezegd, even lekker naar het voetbal doet me redelijk goedquote:
Ach iig niet verloren en een punt uitgelopen op Twente en Groningenquote:Hey Bos
Dat is wel jammer he
Dat scheelt wel weerquote:Op zondag 27 februari 2011 18:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa wel okee. Zoals vorige week ook gezegd, even lekker naar het voetbal doet me redelijk goed
[..]
Ach iig niet verloren en een punt uitgelopen op Twente en Groningen
Fijnquote:Op zondag 27 februari 2011 18:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa wel okee. Zoals vorige week ook gezegd, even lekker naar het voetbal doet me redelijk goed
[..]
Ach iig niet verloren en een punt uitgelopen op Twente en Groningen
Tof hoorquote:Op zondag 27 februari 2011 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moek nog ff kijken. Stuk of 60 denk
Wast lekker?quote:
Hoiquote:
Ja. inderdaad. Dat gaat nog spannend worden inderdaad en PSV moet nog naar ROtterdam-Zuid.quote:
26quote:Op zondag 27 februari 2011 18:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoeveel hebben ze nu nog te gaan dan?
Ja en ze kunnen maximaal nog 27 punten halen..quote:
Nog net haalbaar dusquote:Op zondag 27 februari 2011 18:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en ze kunnen maximaal nog 27 punten halen..
ik moet het nog steeds gaan makenquote:
Hoppa in de keuken gaan staan jijquote:Op zondag 27 februari 2011 18:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik moet het nog steeds gaan maken
Nee, sorryquote:Op zondag 27 februari 2011 18:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Weet iemand nog een leuke film die ik zo lekker op bed kan kijken?
Ik loop altijd 200 films achter op jouquote:Op zondag 27 februari 2011 18:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoef je geen sorry voor te zeggenquote:
Valt wel mee hoorquote:Op zondag 27 februari 2011 18:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik loop altijd 200 films achter op jou
Gaan koken wat je had besloten te gaan eten. Thijs mag niet verhongeren.quote:
Open je een kastje, pak je een pan, stop je er eten in en maak je etenquote:
ehm... despictable me?quote:Op zondag 27 februari 2011 18:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Despicable me is leukquote:Op zondag 27 februari 2011 18:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ehm... despictable me?
of het minihaksje, of arthur en de minimois
Thijs heeft nog geen uur geleden een halve banaan en chipsjips gegeten, dus hij overleeft het welquote:Op zondag 27 februari 2011 18:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gaan koken wat je had besloten te gaan eten. Thijs mag niet verhongeren.
Smakelijkquote:Op zondag 27 februari 2011 18:48 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar even wat eten halen, te lui om het zelf te maken
Bis Later Lui![]()
gezond dinerquote:Op zondag 27 februari 2011 18:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs heeft nog geen uur geleden een halve banaan en chipsjips gegeten, dus hij overleeft het wel
Okee, gelukkig maarquote:Op zondag 27 februari 2011 18:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs heeft nog geen uur geleden een halve banaan en chipsjips gegeten, dus hij overleeft het wel
Dispicable me heb ik net eergister gekekenquote:Op zondag 27 februari 2011 18:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ehm... despictable me?
of het minihaksje, of arthur en de minimois
Smakelijk!quote:Op zondag 27 februari 2011 18:48 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar even wat eten halen, te lui om het zelf te maken
Bis Later Lui![]()
ONZ is 3 deuren verderop. Wij zeggen hier gewoon Hallo. Maargoed, weest welkom. Koffie?quote:
weest?quote:Op zondag 27 februari 2011 18:52 schreef MPG het volgende:
[..]
ONZ is 3 deuren verderop. Wij zeggen hier gewoon Hallo. Maargoed, weest welkom. Koffie?
Als ik wat zou proeven dan graag, maar mijn smaak is compleet verdwenenquote:Op zondag 27 februari 2011 18:52 schreef MPG het volgende:
[..]
ONZ is 3 deuren verderop. Wij zeggen hier gewoon Hallo. Maargoed, weest welkom. Koffie?
Me tooquote:
Of de middeleeuwenquote:Op zondag 27 februari 2011 18:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
weest?
We zitten hier ook niet in limbabwe dus
Hoi welkom is genoeg
Ghegroet, weleedele Jonckvrouwequote:
Zonde van de kip matrasquote:Op zondag 27 februari 2011 18:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ik wat zou proeven dan graag, maar mijn smaak is compleet verdwenen![]()
nee joh, we eten altijd laatquote:
quote:
Ja, ik proefde af en toe weer iets...quote:
Het is kip madras, maar ik noem het altijd kip matrasquote:Op zondag 27 februari 2011 18:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kip matrasklinkt nogal... ehm droog?
Ow, ik wel. Sorry mopquote:Op zondag 27 februari 2011 18:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
weest?
We zitten hier ook niet in limbabwe dus
Hoi welkom is genoeg
Nietquote:
toch niet gekookte andijviequote:Op zondag 27 februari 2011 19:00 schreef DaMart het volgende:
Eetsmakelijk suikersnoet.
Ik heb net gegeten... andijvie met een bal gehakt.
* MPG geeft je toch een kop koffie. Omdat jij. En hoopt dat je er een beetje van proeftquote:Op zondag 27 februari 2011 18:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ik wat zou proeven dan graag, maar mijn smaak is compleet verdwenen![]()
wel hete koffie geven, kan ze gelijk stomen boven de mokquote:Op zondag 27 februari 2011 19:01 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG geeft je toch een kop koffie. Omdat jij. En hoopt dat je er een beetje van proeft.
Mmmmmhhhhh.... lekker.... snot in de koffiequote:Op zondag 27 februari 2011 19:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wel hete koffie geven, kan ze gelijk stomen boven de mok
Ik geef geen koude koffie.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wel hete koffie geven, kan ze gelijk stomen boven de mok
Nee, en anders knuffel je de koffie wel weer warmquote:Op zondag 27 februari 2011 19:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik geef geen koude koffie.
Heb jij ooit gezien dat er bij mij koffie de kans heeft gekregen koud te worden?
ja, maar dat was niet jou koffiequote:Op zondag 27 februari 2011 19:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik geef geen koude koffie.
Heb jij ooit gezien dat er bij mij koffie de kans heeft gekregen koud te worden?
* MPG geeft LL een lekker bakkiequote:
Jaquote:Op zondag 27 februari 2011 19:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, en anders knuffel je de koffie wel weer warm
Ik was de KSC'ers even kwijtquote:Op zondag 27 februari 2011 19:45 schreef wel.o.k het volgende:
ik was even fok kwijt![]()
en de rest van internet maar dat is minder erg
Oh dat heb ik ook wel eensquote:Op zondag 27 februari 2011 19:50 schreef wel.o.k het volgende:
ik vergeet vaak dat fok groter is dan alleen KSC
Wat zeg je me nou?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:50 schreef wel.o.k het volgende:
Er is meer?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:50 schreef wel.o.k het volgende:
Is dat mogelijk?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:50 schreef wel.o.k het volgende:
quote:
quote:
quote:
sommige hebben een tagje met frontpagequote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
sommige hebben een tagje met frontpage
Wat is dat dan?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
There is no spoonquote:
Of zijn moddereters op een forum waar je boeken kan besprekenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
O-M-Gquote:Op zondag 27 februari 2011 20:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Of zijn moddereters op een forum waar je boeken kan bespreken
Maar het kan erger. Je kan ook mod worden van Voetbal, dan ben je pas ver heenquote:
Voetbalquote:Op zondag 27 februari 2011 20:12 schreef Bos81 het volgende:
Maar het kan erger. Je kan ook mod worden van Voetbal, dan ben je pas ver heen
Nou, met kneuzen wil ik niets te maken hebben hoorquote:
Jij snapt hetquote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar het kan erger. Je kan ook mod worden van Voetbal, dan ben je pas ver heen
QFTquote:
I knoooow....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Maar even serieus. Ik heb het echt wel naar mijn zin gehad, die paar blauwe maanden op VBL, maar ik zou het niet nog een keer willen doen.quote:
Jaaaquote:
Die zal nu wel echt geschorst worden ben ik bangquote:
Goed zoquote:Op zondag 27 februari 2011 20:17 schreef Bos81 het volgende:
Maar even serieus. Ik heb het echt wel naar mijn zin gehad, die paar blauwe maanden op VBL, maar ik zou het niet nog een keer willen doen.
Ik ook van jou popjequote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
I knoooow....
Volgens mij psychiater is er niets mis met mij andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bedoelde het snoepje snoepjequote:
Hey vakantiegangerquote:Weer veilig terug in het land?
En die zon heb je weer niet mee gekregen he... Het sneeuwt hier gewoon
Ja, die bedoel ik jaquote:Op zondag 27 februari 2011 20:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
JaaaMaar wel alleen als je de snoepjes bedoelt dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
Hoiquote:
hoiquote:Op zondag 27 februari 2011 20:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hey vakantiegangerWeer veilig terug in het land?
En die zon heb je weer niet mee gekregen he... Het sneeuwt hier gewoon
Ja, maar die liegen altijd..allemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal!quote:Op zondag 27 februari 2011 20:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Volgens mij psychiater is er niets mis met mij anders
Ok, wie moet ik slaan?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoi
[..]
hoi
Hij is er gewoon weer uitgejat
Oh ja, want alle mannen zijn klootzakkenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar die liegen altijd..allemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal!
Het is een man zeker he? HM?
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, die bedoel ik jaOkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Nee hoor, gewoon Liefquote:Op zondag 27 februari 2011 20:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ja, want alle mannen zijn klootzakkenMaar mijn psychiater is best schattig, ben ik nu gek?
Was je maar gek (op mij)quote:Op zondag 27 februari 2011 20:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ja, want alle mannen zijn klootzakkenMaar mijn psychiater is best schattig, ben ik nu gek?
ik ben geen psychiaterquote:Op zondag 27 februari 2011 20:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet nu, dat was altijd al zoquote:Op zondag 27 februari 2011 20:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat niet benquote:
Maar dat iemand een psychiater is wil niet automagisch zeggen dat degene ook schattig is en dat geldt andersom ookquote:
Symquote:Op zondag 27 februari 2011 20:23 schreef Symphonic het volgende:
Zo straks weer uurtje radio, nu om 21:00
Een uurtje 1977
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat niet ben![]()
Ow okquote:Op zondag 27 februari 2011 20:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet nu, dat was altijd al zo
Nog interesse in een mooie spiegel (bewerkte blauw houten lijst met klapdeurtjes voor de spiegel) ?
Ik denk dat ik vandaag een keertje niet luisterquote:Op zondag 27 februari 2011 20:23 schreef Symphonic het volgende:
Zo straks weer uurtje radio, nu om 21:00
Een uurtje 1977
Lekker ontspannen Bosquote:Op zondag 27 februari 2011 20:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Ik ga even lezen beneden, Misschien met nog een glas wijn, maar weet dat niet zeker..
Tot later
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUGE!quote:Op zondag 27 februari 2011 20:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ow okDat is een hele geruststelling
Groot?Foto?
![]()
quote:
gelukkig, ik raakte al in de war :xquote:Op zondag 27 februari 2011 20:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar dat iemand een psychiater is wil niet automagisch zeggen dat degene ook schattig is en dat geldt andersom ook![]()
ik draai alleen maar leuke liedjesquote:Op zondag 27 februari 2011 20:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vandaag een keertje niet luisterTenzij je leuke liedjes gaat draaien... Anders ga ik filmpje kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Ooooowww... dan moet ik gaan kiezenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik draai alleen maar leuke liedjes
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:26 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb zin in een egotwitterpost:Hai lekker dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekkere zondag gehad?
Bewijsquote:Op zondag 27 februari 2011 20:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik draai alleen maar leuke liedjes
Yup. Op bezoek bij vrienden. Lekker bijgekleptquote:Op zondag 27 februari 2011 20:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai lekker dingLekkere zondag gehad?
Nicequote:Op zondag 27 februari 2011 20:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Yup. Op bezoek bij vrienden. Lekker bijgeklept
Maar het is denk ik toch ook wel weer fijn om thuis te zijn?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, dat was best ff afkicken toen ik bij Schiphol naar buiten liep.
ELOquote:Op zondag 27 februari 2011 20:28 schreef Symphonic het volgende:
Peter gabriel, E.L.O, Foreigner, Mink DeVille, Queen, Marvin Gaye
Et vous?quote:
Craaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaazy on youquote:
Nee een anderequote:Op zondag 27 februari 2011 20:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Craaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaazy on you
Ben met een vriendin naar de handwerkbeurs geweest hier in Zwolle. Het was een ware 50+ beursquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |