Fijnquote:Op zondag 27 februari 2011 18:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa wel okee. Zoals vorige week ook gezegd, even lekker naar het voetbal doet me redelijk goed
[..]
Ach iig niet verloren en een punt uitgelopen op Twente en Groningen
Tof hoorquote:Op zondag 27 februari 2011 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moek nog ff kijken. Stuk of 60 denk
Wast lekker?quote:
Hoiquote:
Ja. inderdaad. Dat gaat nog spannend worden inderdaad en PSV moet nog naar ROtterdam-Zuid.quote:
26quote:Op zondag 27 februari 2011 18:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoeveel hebben ze nu nog te gaan dan?
Ja en ze kunnen maximaal nog 27 punten halen..quote:
Nog net haalbaar dusquote:Op zondag 27 februari 2011 18:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en ze kunnen maximaal nog 27 punten halen..
ik moet het nog steeds gaan makenquote:
Hoppa in de keuken gaan staan jijquote:Op zondag 27 februari 2011 18:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik moet het nog steeds gaan maken
Nee, sorryquote:Op zondag 27 februari 2011 18:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Weet iemand nog een leuke film die ik zo lekker op bed kan kijken?
Ik loop altijd 200 films achter op jouquote:Op zondag 27 februari 2011 18:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoef je geen sorry voor te zeggenquote:
Valt wel mee hoorquote:Op zondag 27 februari 2011 18:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik loop altijd 200 films achter op jou
Gaan koken wat je had besloten te gaan eten. Thijs mag niet verhongeren.quote:
Open je een kastje, pak je een pan, stop je er eten in en maak je etenquote:
ehm... despictable me?quote:Op zondag 27 februari 2011 18:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Despicable me is leukquote:Op zondag 27 februari 2011 18:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ehm... despictable me?
of het minihaksje, of arthur en de minimois
Thijs heeft nog geen uur geleden een halve banaan en chipsjips gegeten, dus hij overleeft het welquote:Op zondag 27 februari 2011 18:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gaan koken wat je had besloten te gaan eten. Thijs mag niet verhongeren.
Smakelijkquote:Op zondag 27 februari 2011 18:48 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar even wat eten halen, te lui om het zelf te maken
Bis Later Lui![]()
gezond dinerquote:Op zondag 27 februari 2011 18:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs heeft nog geen uur geleden een halve banaan en chipsjips gegeten, dus hij overleeft het wel
Okee, gelukkig maarquote:Op zondag 27 februari 2011 18:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs heeft nog geen uur geleden een halve banaan en chipsjips gegeten, dus hij overleeft het wel
Dispicable me heb ik net eergister gekekenquote:Op zondag 27 februari 2011 18:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ehm... despictable me?
of het minihaksje, of arthur en de minimois
Smakelijk!quote:Op zondag 27 februari 2011 18:48 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar even wat eten halen, te lui om het zelf te maken
Bis Later Lui![]()
ONZ is 3 deuren verderop. Wij zeggen hier gewoon Hallo. Maargoed, weest welkom. Koffie?quote:
weest?quote:Op zondag 27 februari 2011 18:52 schreef MPG het volgende:
[..]
ONZ is 3 deuren verderop. Wij zeggen hier gewoon Hallo. Maargoed, weest welkom. Koffie?
Als ik wat zou proeven dan graag, maar mijn smaak is compleet verdwenenquote:Op zondag 27 februari 2011 18:52 schreef MPG het volgende:
[..]
ONZ is 3 deuren verderop. Wij zeggen hier gewoon Hallo. Maargoed, weest welkom. Koffie?
Me tooquote:
Of de middeleeuwenquote:Op zondag 27 februari 2011 18:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
weest?
We zitten hier ook niet in limbabwe dus
Hoi welkom is genoeg
Ghegroet, weleedele Jonckvrouwequote:
Zonde van de kip matrasquote:Op zondag 27 februari 2011 18:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ik wat zou proeven dan graag, maar mijn smaak is compleet verdwenen![]()
nee joh, we eten altijd laatquote:
quote:
Ja, ik proefde af en toe weer iets...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |