Neem een vrouw in huisquote:Op zondag 27 februari 2011 17:42 schreef DaMart het volgende:
Na vijf jaar heb ik het eerste bord van mijn servies gesloopt... heeft nog best lang geduurd eigenlijk.
Ja, sommige vriendschappen groeien met je mee, maar in de meeste vriendschappen groei je uit elkaar. Het is net als een relatie, het moet wat opleveren en je moet bij elkaar passenquote:Op zondag 27 februari 2011 17:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja dat is het ook niet.. contacten verwateren nou eenmaal
[..]
![]()
![]()
Ach het zal allemaal wel. waar een mens zich al niet druk om kan maken
Maar het kwartje viel pas net
Zonder echtelijke ruzie kan serviesgoed makkelijk langer dan 5 jaar overleven hoorquote:Op zondag 27 februari 2011 17:42 schreef DaMart het volgende:
Na vijf jaar heb ik het eerste bord van mijn servies gesloopt... heeft nog best lang geduurd eigenlijk.
Weet je zeker niet vaker?quote:Op zondag 27 februari 2011 17:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neem een vrouw in huis![]()
Ieder jaar Ikea
Hebben wij ook regelmatig gehad, een hele tijd weinig contact en dan weer veel meer en dan weer weinigquote:Op zondag 27 februari 2011 17:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan kun je imho nog steeds beste vriendinnen zijnZolang het contact maar goed is als je elkaar spreekt
Ik heb vet goedkope borden van de IKEA, maar die kunnen niet stukquote:Op zondag 27 februari 2011 17:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neem een vrouw in huis![]()
Ieder jaar Ikea
Zal ik even helpenquote:Op zondag 27 februari 2011 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb vet goedkope borden van de IKEA, maar die kunnen niet stukHeb ze al dik 8 jaar en ik heb ze al wel meer dan 20 keer laten vallen
![]()
maar niet als ik een pak melk pak en vergeet dat er nog een bord met pannenkoek voor het toetje van vandaag op staatquote:Op zondag 27 februari 2011 17:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Zonder echtelijke ruzie kan serviesgoed makkelijk langer dan 5 jaar overleven hoor...
Ja, ik ook, zit ik verdomme nog steeds met aubergine borden omdat ik dat toen zo leuk vondquote:Op zondag 27 februari 2011 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb vet goedkope borden van de IKEA, maar die kunnen niet stukHeb ze al dik 8 jaar en ik heb ze al wel meer dan 20 keer laten vallen
![]()
Ja, preciesquote:Op zondag 27 februari 2011 17:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hebben wij ook regelmatig gehad, een hele tijd weinig contact en dan weer veel meer en dan weer weinig![]()
En we vinden elkaar nog steeds lieftoch?
De ontbijtbordjes kunnen trouwens wel stukquote:Op zondag 27 februari 2011 17:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik ook, zit ik verdomme nog steeds met aubergine borden omdat ik dat toen zo leuk vond
Deze borden konden ook wel wat hebben... maar koud uit de koelkast op het laminaat vallen, is blijkbaar toch iets teveel van het goedequote:Op zondag 27 februari 2011 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Ik moest even een paar keer lezen voor dat ik die zin snaptequote:Op zondag 27 februari 2011 17:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
maar niet als ik een pak melk pak en vergeet dat er nog een bord met pannenkoek voor het toetje van vandaag op staat.
Die andere kunnen ook best wel stuk hoorquote:Op zondag 27 februari 2011 17:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De ontbijtbordjes kunnen trouwens wel stukMaar de grote borden niet
Als ik een baan heb, dan koop ik ooit een nieuw servies bij IKEA![]()
quote:Op zondag 27 februari 2011 17:46 schreef kanovinnie het volgende:
Ik vind koffie heul zo vies niet meer ben ik gister achtergekomen
quote:Op zondag 27 februari 2011 17:46 schreef kanovinnie het volgende:
Ik vind koffie heul zo vies niet meer ben ik gister achtergekomen
Eetsequote:
Sta je er zelf van te kijken?quote:Op zondag 27 februari 2011 17:47 schreef LovelyLady het volgende:
Volgens mij heeft nog nooit iemand het zo lang vol gehouden met mij, behalve J
Hey Gfquote:
Smakelijk!quote:
He GFquote:
Hoezo?quote:
Ach, die opkikker kan ik zo af en toe wel gebruikenquote:Op zondag 27 februari 2011 17:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Maar je moet niets he, je hoeft het niet lekker te vinden
Ja, ik ga ook maar eens wat te eten verzorgen. Ze hebben honger hierquote:
Of ik eet de kliek van gisterquote:Op zondag 27 februari 2011 17:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik moet ook nog maar weet niet wat
Hier meer ga ik zelf baken of halenquote:Op zondag 27 februari 2011 17:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of ik eet de kliek van gisterOf ik eet een gebakken eitje op brood
En ik had bami willen maken, maar dat doe ik overmorgen wel
Met ham en kaas?quote:Op zondag 27 februari 2011 17:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of ik eet een gebakken eitje op brood
Heb je vandaag niet warm gegeten tussen de middag?quote:Op zondag 27 februari 2011 17:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier meer ga ik zelf baken of halen
Met alleen kaas, want ham op een eitje vind ik niet zo lekkerquote:
Heerlijk: uitsmijter ham/kaasquote:Op zondag 27 februari 2011 17:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Met alleen kaas, want ham op een eitje vind ik niet zo lekker
Toen was ik net uit bedquote:Op zondag 27 februari 2011 17:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je vandaag niet warm gegeten tussen de middag?
[..]
Met alleen kaas, want ham op een eitje vind ik niet zo lekker
Ik ga denk ik een eitje bakkenquote:
Hey Flesquote:Op zondag 27 februari 2011 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Best een goed weekendje geweest, nou weer op weg naar huis. Duurt nog wel ff.
ik wel het wordt lamsteak met gebakken aardappeltjes en spruitjesquote:Op zondag 27 februari 2011 17:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik moet ook nog maar weet niet wat
flesquote:Op zondag 27 februari 2011 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekkerquote:Op zondag 27 februari 2011 17:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ga denk ik een eitje bakken
Kip matrasquote:
Wel thuis Flesquote:Op zondag 27 februari 2011 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Geniet er vanquote:Op zondag 27 februari 2011 18:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker![]()
[..]
Kip matras
[..]
Wel thuis FlesVeel bordjes gescored?
Hey Bosquote:
Mwa wel okee. Zoals vorige week ook gezegd, even lekker naar het voetbal doet me redelijk goedquote:
Ach iig niet verloren en een punt uitgelopen op Twente en Groningenquote:Hey Bos
Dat is wel jammer he
Dat scheelt wel weerquote:Op zondag 27 februari 2011 18:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa wel okee. Zoals vorige week ook gezegd, even lekker naar het voetbal doet me redelijk goed
[..]
Ach iig niet verloren en een punt uitgelopen op Twente en Groningen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |