Oh datquote:Op zondag 27 februari 2011 17:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, ik had het nog over dat andere..
sorry, ik was gisteravond te laat voor het verhaaltjequote:
Nee, als het gras begint te groeien kunnen de richelpalen er in.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:00 schreef MPG het volgende:
[..]
En als er gras groeit, mag je er spelen, zeker... ?
jaquote:Op zondag 27 februari 2011 17:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
sorry, ik was gisteravond te laat voor het verhaaltje![]()
Hai mopquote:
En als het nog te kaal is, moet je zaadjes planten zeker?quote:Op zondag 27 februari 2011 17:05 schreef Kentekenplaat het volgende:
Nee, als het gras begint te groeien kunnen de richelpalen er in.
quote:Op zondag 27 februari 2011 17:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En als het nog te kaal is, moet je zaadjes planten zeker?
quote:Op zondag 27 februari 2011 17:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En als het nog te kaal is, moet je zaadjes planten zeker?
How comequote:
Meisjequote:
Huh wat? Wat is er gebeurd dan?quote:Op zondag 27 februari 2011 17:12 schreef LovelyLady het volgende:
Iets met vrienden/hyves
sommige mensen zijn gewoon stom, zeg dan dat je me niet leuk vind![]()
Dat is zeker stom, zullen we anders samen ergens gaan zitten balen?quote:Op zondag 27 februari 2011 17:12 schreef LovelyLady het volgende:
Iets met vrienden/hyves
Meh, wat stomquote:Op zondag 27 februari 2011 17:12 schreef LovelyLady het volgende:
Iets met vrienden/hyves
sukkels, wij vinden je wel leuk hoorquote:Op zondag 27 februari 2011 17:12 schreef LovelyLady het volgende:
Iets met vrienden/hyves
Dan maar ff spoilerenquote:Op zondag 27 februari 2011 17:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Huh wat? Wat is er gebeurd dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 februari 2011 17:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan maar ff spoilerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
* LL een knuffel geeftVerkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
[..]
Dan maar ff spoilerenKnuffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel raar dat je het zo moet lezen en niet dat ze je het verteld
[..]
Dan maar ff spoilerenklinkt als een eenzijdig verwaterende vriendschapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Jupquote:Op zondag 27 februari 2011 17:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
klinkt als een eenzijdig verwaterende vriendschap
[..]
Dan maar ff spoilerenBeetje jammer dat het zo moet lopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek het je niet te veel aan
![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
nooit leuk als een vriendschap of iets dergelijks eindigtquote:Op zondag 27 februari 2011 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jup
zal ik haar keihard van hyves flikkeren ?
Nah weet je ik heb gewoon niet veel vriendinnen hier in de buurt. Het is gewoon lastig
Maar beter een paar echte vriendinnen dan veel nepvriendinnen.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jup
Nah weet je ik heb gewoon niet veel vriendinnen hier in de buurt. Het is gewoon lastig
Dan is het zeker vervelendquote:Op zondag 27 februari 2011 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jup
zelfs ik kom niet aan een paarquote:Op zondag 27 februari 2011 17:30 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Maar beter een paar echte vriendinnen dan veel nepvriendinnen.
Met spreken bedoel je dan haar in het echt zien of contact hebben?quote:Op zondag 27 februari 2011 17:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zelfs ik kom niet aan een paar
Het zelfde geldt voor mijn beste vriendinnetje, ze woont ergens in de Meern en als ik haar spreek is het 1 keer of 2 keer in het jaar...
Dan vraag ik me af.. in hoeverre ben je dan nog beste vriendin
je lijkt mij wel, nerdquote:Op zondag 27 februari 2011 17:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het zelfde geldt voor mijn beste vriendinnetje, ze woont ergens in de Meern en als ik haar spreek is het 1 keer of 2 keer in het jaar...
contactquote:Op zondag 27 februari 2011 17:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Met spreken bedoel je dan haar in het echt zien of contact hebben?
Ik heb er 1.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan kun je imho nog steeds beste vriendinnen zijnquote:Op zondag 27 februari 2011 17:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou, mijn broertje mag dan wel autistisch zijn, maar die heeft best veel vriendenquote:Op zondag 27 februari 2011 17:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
achja.. autistsociale contacten
*halp*
Dat denk ik ookquote:Op zondag 27 februari 2011 17:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan kun je imho nog steeds beste vriendinnen zijnZolang het contact maar goed is als je elkaar spreekt
Mja dat is het ook niet.. contacten verwateren nou eenmaalquote:Op zondag 27 februari 2011 17:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan kun je imho nog steeds beste vriendinnen zijnZolang het contact maar goed is als je elkaar spreekt
quote:Op zondag 27 februari 2011 17:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, mijn broertje mag dan wel autistisch zijn, maar die heeft best veel vriendenHij vergeet ze alleen altijd te bellen
![]()
Dat doe je wel goed om er zo lang over te doenquote:Op zondag 27 februari 2011 17:42 schreef DaMart het volgende:
Na vijf jaar heb ik het eerste bord van mijn servies gesloopt... heeft nog best lang geduurd eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |