Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart, nu ook met menukeuzes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Menu diner aankomstdag:
Huisgemaakte Tomaten-Pestosoep of Traditionele Franse Uiensoep
Verse Zalmfilet op Oosterse wijze of Varkenshaasmedaillons met Pepersaus of Bospaddestoelenravioli
Peche Melba of Dame Blanche
Menukeuzes doorgeven voor 7 maart!
Lijkt me wel he...quote:
Hmmm...maar dan moet je hem sowieso wel even zienquote:Op zondag 27 februari 2011 16:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
Is okEn het is geen verplichting hoor, ben er namelijk toch nog niet uit of ik het kastje wil en waar ik het dan zou neerzetten
![]()
quote:
Kun je niet een kiekje maken?quote:Op zondag 27 februari 2011 16:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmmm...maar dan moet je hem sowieso wel even zien
Freetbeerquote:Op zondag 27 februari 2011 16:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb trouwens meer dan 2 kg garen gekocht![]()
Dan vermaak jij je de komen de tijd welquote:Op zondag 27 februari 2011 16:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb trouwens meer dan 2 kg garen gekocht![]()
Hahaha. Maar het sneeeeeeuwt!quote:Op zondag 27 februari 2011 16:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kun je niet een kiekje maken?Scheelt een berg gezeul mocht ik em niet willen/ kwijt kunnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Vastelaovend staat voor de deur hequote:Op zondag 27 februari 2011 16:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is er al een vervolg afspraak?
Nee, heel dik zwaar garenquote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hahaha. Maar het sneeeeeeuwt!Ja, Hilde stond daardoor in de plantenpotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo druk als ze aan het jagen was
En dankje
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Oooohwquote:Op zondag 27 februari 2011 16:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, heel dik zwaar garenEen kg per klos
[ afbeelding ]
Maar dan van een goedkoper merkEn daar kan ik een poef van haken
![]()
Tofquote:Op zondag 27 februari 2011 16:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Vastelaovend staat voor de deur he![]()
![]()
![]()
...
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hahaha. Maar het sneeeeeeuwt!Hier niet, alleen maar regen, eindeloze regen vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Waaaaauw!quote:Op zondag 27 februari 2011 16:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, heel dik zwaar garenEen kg per klos
[ afbeelding ]
Maar dan van een goedkoper merkEn daar kan ik een poef van haken
![]()
Hier eerst regen, nu sneeuwquote:Op zondag 27 februari 2011 16:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier niet, alleen maar regen, eindeloze regen vandaag.
Ja, turqoise en paarsquote:Op zondag 27 februari 2011 16:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waaaaauw!
Foto wordt niet wat, ik verzin even wat anders
Hier weet het weer niet wat het wil, dan weer regen, dan droog en ook nog miezeren er bijquote:Op zondag 27 februari 2011 16:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier niet, alleen maar regen, eindeloze regen vandaag.
* MPG knuffelt je warmquote:Op zondag 27 februari 2011 16:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier eerst regen, nu sneeuwEn nu heb ik het koud
Veel plezier alvastquote:Op zondag 27 februari 2011 16:49 schreef Kentekenplaat het volgende:
Hier sneeuwt het.
Hard
Maar ik heb vanavond een date
We gaan naar de bios en ik vind haar nou al tof want ze wilde New Kids Turbo zien.
Du hast deine FICKSCHNITZEL gefunden ja?quote:Op zondag 27 februari 2011 16:49 schreef Kentekenplaat het volgende:
Hier sneeuwt het.
Hard
Maar ik heb vanavond een date
We gaan naar de bios en ik vind haar nou al tof want ze wilde New Kids Turbo zien.
We gaan gewoon naar de Nederlandse versie, VERREKTE KUT. !!quote:Op zondag 27 februari 2011 16:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Du hast deine FICKSCHNITZEL gefunden ja?
Lijkt me pijnlijkquote:Op zondag 27 februari 2011 16:52 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
We gaan gewoon naar de Nederlandse versie, VERREKTE KUT. !!
Lijkt me minder pijnlijk dan een gescheurde kutquote:Op zondag 27 februari 2011 16:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Lijkt me pijnlijk, een verrekte kut
...
Maar wat gescheurd is moet genaaid wordenquote:Op zondag 27 februari 2011 16:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lijkt me minder pijnlijk dan een gescheurde kut
Maar dan is de rek er wel uitquote:Op zondag 27 februari 2011 16:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar wat gescheurd is moet genaaid worden
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lijkt me minder pijnlijk dan een gescheurde kut
Gewoon een nieuw elastiek er inzettenquote:Op zondag 27 februari 2011 16:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar dan is de rek er wel uit
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Neeeeeheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 27 februari 2011 16:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
En als er gras groeit, mag je er spelen, zekerquote:Op zondag 27 februari 2011 16:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij gooit het gewoon weg?quote:Op zondag 27 februari 2011 17:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neeeeeheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Nee dan moet je het eerst maaienquote:Op zondag 27 februari 2011 17:00 schreef MPG het volgende:
[..]
En als er gras groeit, mag je er spelen, zeker... ?
Nee, ik had het nog over dat andere..quote:
Wokkiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |