I knoooow....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Maar even serieus. Ik heb het echt wel naar mijn zin gehad, die paar blauwe maanden op VBL, maar ik zou het niet nog een keer willen doen.quote:
Jaaaquote:
Die zal nu wel echt geschorst worden ben ik bangquote:
Goed zoquote:Op zondag 27 februari 2011 20:17 schreef Bos81 het volgende:
Maar even serieus. Ik heb het echt wel naar mijn zin gehad, die paar blauwe maanden op VBL, maar ik zou het niet nog een keer willen doen.
Ik ook van jou popjequote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
I knoooow....
Volgens mij psychiater is er niets mis met mij andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bedoelde het snoepje snoepjequote:
Hey vakantiegangerquote:Weer veilig terug in het land?
En die zon heb je weer niet mee gekregen he... Het sneeuwt hier gewoon
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ja, die bedoel ik jaquote:Op zondag 27 februari 2011 20:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
JaaaMaar wel alleen als je de snoepjes bedoelt dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
Hoiquote:
hoiquote:Op zondag 27 februari 2011 20:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hey vakantiegangerWeer veilig terug in het land?
En die zon heb je weer niet mee gekregen he... Het sneeuwt hier gewoon
Ja, maar die liegen altijd..allemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal!quote:Op zondag 27 februari 2011 20:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Volgens mij psychiater is er niets mis met mij anders
Ok, wie moet ik slaan?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoi
[..]
hoi
Hij is er gewoon weer uitgejat
Oh ja, want alle mannen zijn klootzakkenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar die liegen altijd..allemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal!
Het is een man zeker he? HM?
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, die bedoel ik jaOkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Nee hoor, gewoon Liefquote:Op zondag 27 februari 2011 20:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ja, want alle mannen zijn klootzakkenMaar mijn psychiater is best schattig, ben ik nu gek?
Was je maar gek (op mij)quote:Op zondag 27 februari 2011 20:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ja, want alle mannen zijn klootzakkenMaar mijn psychiater is best schattig, ben ik nu gek?
ik ben geen psychiaterquote:Op zondag 27 februari 2011 20:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet nu, dat was altijd al zoquote:Op zondag 27 februari 2011 20:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat niet benquote:
Maar dat iemand een psychiater is wil niet automagisch zeggen dat degene ook schattig is en dat geldt andersom ookquote:
Symquote:Op zondag 27 februari 2011 20:23 schreef Symphonic het volgende:
Zo straks weer uurtje radio, nu om 21:00
Een uurtje 1977
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat niet ben![]()
Ow okquote:Op zondag 27 februari 2011 20:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet nu, dat was altijd al zo
Nog interesse in een mooie spiegel (bewerkte blauw houten lijst met klapdeurtjes voor de spiegel) ?
Ik denk dat ik vandaag een keertje niet luisterquote:Op zondag 27 februari 2011 20:23 schreef Symphonic het volgende:
Zo straks weer uurtje radio, nu om 21:00
Een uurtje 1977
Lekker ontspannen Bosquote:Op zondag 27 februari 2011 20:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Ik ga even lezen beneden, Misschien met nog een glas wijn, maar weet dat niet zeker..
Tot later
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUGE!quote:Op zondag 27 februari 2011 20:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ow okDat is een hele geruststelling
Groot?Foto?
![]()
Ja, dat was best ff afkicken toen ik bij Schiphol naar buiten liep.quote:
quote:
gelukkig, ik raakte al in de war :xquote:Op zondag 27 februari 2011 20:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar dat iemand een psychiater is wil niet automagisch zeggen dat degene ook schattig is en dat geldt andersom ook![]()
ik draai alleen maar leuke liedjesquote:Op zondag 27 februari 2011 20:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vandaag een keertje niet luisterTenzij je leuke liedjes gaat draaien... Anders ga ik filmpje kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Ooooowww... dan moet ik gaan kiezenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik draai alleen maar leuke liedjes
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:26 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb zin in een egotwitterpost:Hai lekker dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekkere zondag gehad?
Come on now, you knew you were lost
Bewijsquote:Op zondag 27 februari 2011 20:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik draai alleen maar leuke liedjes
Yup. Op bezoek bij vrienden. Lekker bijgekleptquote:Op zondag 27 februari 2011 20:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai lekker dingLekkere zondag gehad?
Nicequote:Op zondag 27 februari 2011 20:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Yup. Op bezoek bij vrienden. Lekker bijgeklept
Maar het is denk ik toch ook wel weer fijn om thuis te zijn?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, dat was best ff afkicken toen ik bij Schiphol naar buiten liep.
ELOquote:Op zondag 27 februari 2011 20:28 schreef Symphonic het volgende:
Peter gabriel, E.L.O, Foreigner, Mink DeVille, Queen, Marvin Gaye
Et vous?quote:
Craaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaazy on youquote:
Nee een anderequote:Op zondag 27 februari 2011 20:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Craaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaazy on you
Ben met een vriendin naar de handwerkbeurs geweest hier in Zwolle. Het was een ware 50+ beursquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |