* MPG geeft je toch een kop koffie. Omdat jij. En hoopt dat je er een beetje van proeftquote:Op zondag 27 februari 2011 18:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ik wat zou proeven dan graag, maar mijn smaak is compleet verdwenen![]()
wel hete koffie geven, kan ze gelijk stomen boven de mokquote:Op zondag 27 februari 2011 19:01 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG geeft je toch een kop koffie. Omdat jij. En hoopt dat je er een beetje van proeft.
Mmmmmhhhhh.... lekker.... snot in de koffiequote:Op zondag 27 februari 2011 19:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wel hete koffie geven, kan ze gelijk stomen boven de mok
Ik geef geen koude koffie.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wel hete koffie geven, kan ze gelijk stomen boven de mok
Nee, en anders knuffel je de koffie wel weer warmquote:Op zondag 27 februari 2011 19:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik geef geen koude koffie.
Heb jij ooit gezien dat er bij mij koffie de kans heeft gekregen koud te worden?
ja, maar dat was niet jou koffiequote:Op zondag 27 februari 2011 19:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik geef geen koude koffie.
Heb jij ooit gezien dat er bij mij koffie de kans heeft gekregen koud te worden?
* MPG geeft LL een lekker bakkiequote:
Jaquote:Op zondag 27 februari 2011 19:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, en anders knuffel je de koffie wel weer warm
Ik was de KSC'ers even kwijtquote:Op zondag 27 februari 2011 19:45 schreef wel.o.k het volgende:
ik was even fok kwijt![]()
en de rest van internet maar dat is minder erg
Oh dat heb ik ook wel eensquote:Op zondag 27 februari 2011 19:50 schreef wel.o.k het volgende:
ik vergeet vaak dat fok groter is dan alleen KSC
Wat zeg je me nou?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:50 schreef wel.o.k het volgende:
Er is meer?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:50 schreef wel.o.k het volgende:
Is dat mogelijk?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:50 schreef wel.o.k het volgende:
quote:
quote:
quote:
sommige hebben een tagje met frontpagequote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
sommige hebben een tagje met frontpage
Wat is dat dan?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
There is no spoonquote:
Of zijn moddereters op een forum waar je boeken kan besprekenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
O-M-Gquote:Op zondag 27 februari 2011 20:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Of zijn moddereters op een forum waar je boeken kan bespreken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |