FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Dazeggik! Duurde veul langer!quote:Op zondag 27 februari 2011 01:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Psies! Bart en Kelly van BB1 t/m 3 !
Of als haarmaskerquote:Op zondag 27 februari 2011 01:49 schreef RobbieBoy het volgende:
mischien wil Mo het gebruiken als huidcreme
Schon wiederquote:Op zondag 27 februari 2011 01:49 schreef versabommie het volgende:
brrrrrrrrrr
Ohw en FIPO GEMACHT!!!!!!!111!!!![]()
Morgen, de hele dag! Met zo nu en dan een pauze.quote:Op zondag 27 februari 2011 01:45 schreef Krambo het volgende:
Wie maakt er een poll over hoe laat Monique begint te huilen dat ze er zo'n spijt van heeft?
Nee dus morgen kunnen ze zich ervan ontkoeken.quote:Op zondag 27 februari 2011 01:50 schreef waxmask het volgende:
Ik het hem nergens zien afvegen, of Mo naar de W.C. omzich te ontdoen van overtollige room. Ook niks gezien van een condoom? But-doekje?
Idd viel mij ook al opquote:Op zondag 27 februari 2011 01:50 schreef waxmask het volgende:
Ik het hem nergens zien afvegen, of Mo naar de W.C. omzich te ontdoen van overtollige room. Ook niks gezien van een condoom? But-doekje?
Ze heb pijn aan haar bot.quote:Op zondag 27 februari 2011 01:50 schreef Flow3r het volgende:
Jo kan haar draai niet vinden en wil naar binnen
quote:
Dacht ik ook, maar ik hoor en zie 'm nu.quote:Op zondag 27 februari 2011 01:50 schreef Darklight het volgende:
Servio ligt niet buiten, die ligt in zn bed
Karim is nu ook naar binnen
Mannen!quote:Op zondag 27 februari 2011 01:50 schreef beaverhausen het volgende:
Mo dondert bijna uit bed en Maik lig helemaal breed en uitgeteld... Mannen...
Banaan met slagroomquote:Op zondag 27 februari 2011 01:51 schreef RobbieBoy het volgende:
ach, aan de andere kant, als ze morgen slagroom nodig hebben, mo heeft genoeg inmiddels
Servio ligt dus wel buiten.quote:Op zondag 27 februari 2011 01:50 schreef Darklight het volgende:
Servio ligt niet buiten, die ligt in zn bed
Karim is nu ook naar binnen
Echt he, trapte hem regelrecht het bed uit kwakje kwijt en hoppa slapenquote:Op zondag 27 februari 2011 01:50 schreef beaverhausen het volgende:
gebroken kut!quote:
Oh jij wil na de sex nog een half uur over de coalitie praten ofzo?quote:Op zondag 27 februari 2011 01:52 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Echt he, trapte hem regelrecht het bed uit kwakje kwijt en hoppa slapen
Maik heeft een fipo gemacht.quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 01:52 schreef Studiotje het volgende:
Zouden ze trouwens morgen nog herinneren dat sommige mannen fruit in hun onderbroek hadden gestopt? Zit je aan een banaan, heb je opeens een hele bos piemelhaar in je bakkes.
Jo en de rest moesten zich vooral nergens mee bemoeien. Niet voor niets dat de hele bunch buiten gaat slapen. Spontane actie opgelegd door het hokje.quote:Op zondag 27 februari 2011 01:42 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Joanna moest opletten he van achter, dat maik niks deed wat Mo niet wilde
En dat is dan nog de beste optie.quote:Op zondag 27 februari 2011 01:52 schreef Studiotje het volgende:
Zouden ze trouwens morgen nog herinneren dat sommige mannen fruit in hun onderbroek hadden gestopt? Zit je aan een banaan, heb je opeens een hele bos piemelhaar in je bakkes.
Die heeft al genoeg beleeftquote:Op zondag 27 februari 2011 01:53 schreef Banjerkanjer het volgende:
Sofia ligt braaf in haar eigen bedje:
[ afbeelding ]
Ook niets mee te beleven...
Die is wel erger gewend lijkt me.quote:Op zondag 27 februari 2011 01:53 schreef Day het volgende:
En aafke mag nu in in het kwakje van Maik gaan liggen?
Hihi merkt ze toch niks vanquote:Op zondag 27 februari 2011 01:50 schreef beaverhausen het volgende:
Maik heeft zn ogen dicht hoor, die slaapt al.quote:Op zondag 27 februari 2011 01:54 schreef waxmask het volgende:
Maik kijkt nu naar het plafond...mijn god voor dit moet ik morgen al dat gezeik en gejank aanhoren....
Alles voor de kijkcijfersquote:Op zondag 27 februari 2011 01:54 schreef Krambo het volgende:
Maar uh, zijn die buitenslapers speciaal naar buiten gegaan om die 2 te laten wippen?
mee?quote:Op zondag 27 februari 2011 01:54 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
de en gaat plassen en de ander gaat ???
jij ben dronkener als ikquote:Op zondag 27 februari 2011 01:54 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij ligt hier Miek naast Moniek
Die denkt ondertussen dat dat kwakje een dot bierschuim is en begint spontaan keihard aan het dekbed te slobberen.quote:Op zondag 27 februari 2011 01:53 schreef Day het volgende:
En aafke mag nu in in het kwakje van Maik gaan liggen?
quote:Op zondag 27 februari 2011 01:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zo ziet Mo er morgenochtend uit .....
[ afbeelding ]
Ik hoop dat die dan wat meer laten zien dan die andere 2quote:
whahaha, dies goedquote:Op zondag 27 februari 2011 01:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Buonanotte Noellequote:Op zondag 27 februari 2011 01:54 schreef Noelle06 het volgende:
Truste mensenben benieuwd wel benieuwd wie er werkelijk buiten blijven slapen cq. neuken
euhm ..maik heeft mo genaaid en de rest ligt buiten een flower power party te houden onder begeleiding van de gitaar van Karim....quote:
Volgeyoghurtquote:Op zondag 27 februari 2011 01:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je hebt gelijk. Stream 4. Wat we niet mogen zien en alleen horenquote:Op zondag 27 februari 2011 01:54 schreef Nune het volgende:
Nu vraag ik mezelf al een uur af, ik hoor alleen maar Alex dom lullen tegen Gerard maar het geluid staat uit. Hoe kan dit?!
Bij mij is dat zachtjes op stream 4 te horen.quote:Op zondag 27 februari 2011 01:54 schreef Nune het volgende:
Nu vraag ik mezelf al een uur af, ik hoor alleen maar Alex dom lullen tegen Gerard maar het geluid staat uit. Hoe kan dit?!
Truste noellequote:Op zondag 27 februari 2011 01:54 schreef Noelle06 het volgende:
Truste mensenben benieuwd wie er werkelijk buiten blijven slapen cq. neuken
quote:Op zondag 27 februari 2011 01:56 schreef ABundy het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Stream 4. Wat we niet mogen zien en alleen horen
Mijn geluid stond helemaal uit gevinkt overal, ik moest hem even refreshen.quote:Op zondag 27 februari 2011 01:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bij mij is dat zachtjes op stream 4 te horen.
Lacht altijd al als een morron...doet me denken aan:quote:Op zondag 27 februari 2011 01:57 schreef RobbieBoy het volgende:
Guido lacht wel erg overdreven om Servio's flauwe grappen
Valt mee toch? Beetje dansen, douchen en wat heen en weer gedouw.quote:Op zondag 27 februari 2011 01:58 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
je hebt heel wat gemist, als je net pas inschakeld
Jij hebt heel wat gemist als je dat al heel wat noemt.quote:Op zondag 27 februari 2011 01:58 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Natuurlijk lezen ze mee!quote:Op zondag 27 februari 2011 01:56 schreef BBQSausage het volgende:
Ben benieuwd of de regie ook Fok leest, en dit soort topics.
Plaatjes kijken is makkelijkerquote:Op zondag 27 februari 2011 01:57 schreef Nune het volgende:
[..]
[..]
Mijn geluid stond helemaal uit gevinkt overal, ik moest hem even refreshen.Nu hoor ik het gelukkig niet meer.
HEY!quote:Op zondag 27 februari 2011 01:58 schreef waxmask het volgende:
[..]
Lacht altijd al als een morron...doet me denken aan:
[ afbeelding ]
Maar misschien kun je met een verse blik ons vertellen waar Maik in hemelsnaam zijn kwkaje nu heeft gelaten, want we zijn er nog niet uit...quote:
Ik heb liever dat de productie/redactie Fok! leest. Die kunnen wat doen met de aangedragen suggesties. Laat de regie maar zorgen dat alles goed in beeld wordt gebracht en dat de audio niet verneukt wordt. Daar hebben ze al een hele kluif aan. Ik ben trouwens benieuwd waar ze dat stel beunhazen hebben opgedoken. Waarschijnlijk werken ze met stagiairs , kost lekker weinigquote:Op zondag 27 februari 2011 01:56 schreef BBQSausage het volgende:
Ben benieuwd of de regie ook Fok leest, en dit soort topics.
ja, maar met wie?quote:Op zondag 27 februari 2011 01:59 schreef RiftNL het volgende:
Guido wil ook van bill steeds die dekens hoog enz
Sommigen fokken ook meequote:Op zondag 27 februari 2011 01:59 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
kunnen ze nog wat leren van de meeste ervaren streamers
dwars door laura heen?quote:Op zondag 27 februari 2011 02:00 schreef pjotterdeotter het volgende:
servios vuist zit er goed in bij guido
Hij is bisexueelquote:Op zondag 27 februari 2011 02:01 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
zou hij dan toch,,,,,, hetero zijn? My heart breaks
Watte????quote:Op zondag 27 februari 2011 02:00 schreef pjotterdeotter het volgende:
servios vuist zit er goed in bij guido
Daar zit ook een pincode opquote:
Ze praten over Das Experiment? Tofquote:Op zondag 27 februari 2011 02:00 schreef DGK-Eric het volgende:
Ik vind het gesprek tussen Gerard en Alex veel interessanter: over leiderschap, DGK en Das Experiment
echt? wat danquote:Op zondag 27 februari 2011 01:58 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Lijkt me echt geniaal dat als werk te hebben, 13 weken mensen bespiedenquote:Op zondag 27 februari 2011 02:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb liever dat de productie/redactie Fok! leest. Die kunnen wat doen met de aangedragen suggesties. Laat de regie maar zorgen dat alles goed in beeld wordt gebracht en dat de audio niet verneukt wordt. Daar hebben ze al een hele kluif aan. Ik ben trouwens benieuwd waar ze dat stel beunhazen hebben opgedoken. Waarschijnlijk werken ze met stagiairs , kost lekker weinig
goed samengevat iddquote:Op zondag 27 februari 2011 01:58 schreef Nune het volgende:
[..]
Valt mee toch? Beetje dansen, douchen en wat heen en weer gedouw.
jahquote:Op zondag 27 februari 2011 02:01 schreef iBenny het volgende:
Van Links naar Rechts:
Philip - Iggy - Aafke - Joanna - Servio - Laura - Guido
?
Jonguh... ondertussen doet Guido Laura ook hoor...quote:Op zondag 27 februari 2011 02:01 schreef Krambo het volgende:
''Doen ze al die moeite om Guido en Laura een koppeltje te laten lijken, en een par uur later liggen Maik en Monique te knallen, #fail''
4 steams dus kunnen genoeg vastleggenquote:Op zondag 27 februari 2011 02:01 schreef Krambo het volgende:
''Doen ze al die moeite om Guido en Laura een koppeltje te laten lijken, en een par uur later liggen Maik en Monique te knallen, #fail''
Laura niet hoor,. die kan dat niet makenquote:Op zondag 27 februari 2011 02:02 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Oke. dus een orgie zit er nog best in, tussen Laura,Guido, en Servio
yea rightquote:Op zondag 27 februari 2011 02:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jonguh... ondertussen doet Guido Laura ook hoor...
Hoe kan ze dat nu weten?quote:Op zondag 27 februari 2011 02:01 schreef ABundy het volgende:
Ik snap Aafke niet. Ze zegt dat de regie alleen maar slechte dingen van haar uitzendt.
ik hoor alex en gerard niet praten hoor weet niet of ik andere cams zie?quote:Op zondag 27 februari 2011 02:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze praten over Das Experiment? Tof
Komt ook een Amerikaanse variant van in de bios, The Experiment.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
onee, Laura is de huismaagd/nonquote:Op zondag 27 februari 2011 02:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Laura niet hoor,. die kan dat niet maken
thanx ,had ik niet eens in de gaten idd veel interssanterquote:Op zondag 27 februari 2011 02:00 schreef DGK-Eric het volgende:
Ik vind het gesprek tussen Gerard en Alex veel interessanter: over leiderschap, groepsdynamiek, DGK en Das Experiment
op de stream waar je iggy ziet pingelen, maar ze houden nu hun muil alquote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 02:03 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
onee, Laura is de huismaagd/non
Stream 4 heeft omgevingsgeluidquote:Op zondag 27 februari 2011 02:03 schreef pjotterdeotter het volgende:
[..]
ik hoor alex en gerard niet praten hoor weet niet of ik andere cams zie?
quote:Op zondag 27 februari 2011 02:03 schreef Weka het volgende:
Neukpartij gemist, kom maar door met die video!
ik heb volume vol open staan. hoor niietssssquote:Op zondag 27 februari 2011 02:04 schreef ABundy het volgende:
[..]
Stream 4. Je ziet ze niet, maar je hoort ze wel!
Nee denk het niet !! Laura is of a-sexueel of vamera shyquote:Op zondag 27 februari 2011 02:02 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Oke. dus een orgie zit er nog best in, tussen Laura,Guido, en Servio
ohja, maar ik zie wel de tuin vreemdquote:Op zondag 27 februari 2011 02:04 schreef ABundy het volgende:
[..]
Stream 4. Je ziet ze niet, maar je hoort ze wel!
Een bewegende deken, dat kun je zelf wel verzinnen toch?quote:Op zondag 27 februari 2011 02:03 schreef Weka het volgende:
Dan moeten we even wachten tot Catweazle klaar is met monteren.quote:Op zondag 27 februari 2011 02:03 schreef Weka het volgende:
leuk aandenken voor mo als ze weer thuis isquote:
waarom mis ik dit soort dingen nou altijd?quote:
Ja idd die heeft wat gemistquote:Op zondag 27 februari 2011 02:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan moeten we even wachten tot Catweazle klaar is met monteren.
Yeps, maar volgens mij hadden ze ook gewoon een peuk kunnen gaan doen en dan naar bedquote:Op zondag 27 februari 2011 02:04 schreef Banjerkanjer het volgende:
Maarre, ligt die hele bende daar nu in de tuin ivm de neukpartij van Mo en Maik?
Joanna is de dominante, de posities zijn omgedraaid.quote:Op zondag 27 februari 2011 02:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Aafke: Zo lig ik wel fijn
Joanna: Dat begrijp ik, je ligt op me!
[ afbeelding ]
dat dusquote:Op zondag 27 februari 2011 02:06 schreef Cracka-ass het volgende:
Joanna wil naast Philip liggen. Dat is het probleem.
quote:Op zondag 27 februari 2011 02:06 schreef Cracka-ass het volgende:
De eigenlijke bedoeling was dat alleen Joanna en Philip buiten gingen slapen, dat zeiden ze vanmiddag tegen elkaarquote:Op zondag 27 februari 2011 02:06 schreef Cracka-ass het volgende:
ZZe wilde de andere 5 er sowieso niet bijhebben lijkt mequote:Op zondag 27 februari 2011 02:06 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik had het kunnen wetenquote:Op zondag 27 februari 2011 02:06 schreef Cracka-ass het volgende:
Die gast moet gewoon tussen J&A inquote:Op zondag 27 februari 2011 02:06 schreef Cracka-ass het volgende:
Dat is ook het geluid wat bij stream 4 hoortquote:Op zondag 27 februari 2011 02:07 schreef Mita het volgende:
Ik hoor echt niks van stream 4 vol open staan, ik hoor alleen Alex en Gerard
Daar hebben we het ook over.quote:Op zondag 27 februari 2011 02:07 schreef Mita het volgende:
via upc hoor je wel het geluid van buitenquote:Op zondag 27 februari 2011 02:07 schreef Mita het volgende:
Als je tuingelul wilt horen, moet je stream 3 aanzetten of de teeveequote:Op zondag 27 februari 2011 02:07 schreef Mita het volgende:
je pagina verversen ?quote:Op zondag 27 februari 2011 02:07 schreef Mita het volgende:
Ja, ga jij PearlBitch een beetje gek lopen maken hier.quote:Op zondag 27 februari 2011 02:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Joanna is de dominante, de posities zijn omgedraaid.
geile pubertjes aan het werk?quote:Op zondag 27 februari 2011 02:08 schreef iBenny het volgende:
http://www.secretstory.nl/
Die site doet het een beetje niet
wikileaks zit er achter, ik zweer het je jonge!quote:Op zondag 27 februari 2011 02:08 schreef iBenny het volgende:
Ze kappen met het programmaquote:Op zondag 27 februari 2011 02:08 schreef iBenny het volgende:
Servio is een vieze pisnicht!quote:Op zondag 27 februari 2011 02:08 schreef Nune het volgende:
Gerard zei net ook dat Servio teveel in het spel zit en dat hij af en toe een valse nicht is.
Klopt. Eric en Huub hebben goed hand en span werk vericht, voor dat programmaquote:Op zondag 27 februari 2011 02:09 schreef mevrouwdebok het volgende:
Huub en Eric hebben De Gouden Kooi neergezet !! en das geen geslijm ,ik meen het !!!
Ik was de draad even kwijt, thanksquote:Op zondag 27 februari 2011 02:09 schreef BBQSausage het volgende:
Even kijken;
Buiten
- Karim
- Joanna
- Philip
- Aafke
- Guido
- Servio
- Laura
Dames slaapkamer
- Maik
- Monique
- Sharon
- Sofia
Heren slaapkamer
- Gerard
- Alex
Ah, is dat ook weer duidelijk
Wie zijn Huub en Eric nou weer?quote:Op zondag 27 februari 2011 02:09 schreef mevrouwdebok het volgende:
Huub en Eric hebben De Gouden Kooi neergezet !! en das geen geslijm ,ik meen het !!!
Lopen jouw streams achter? Wij kijken naar Secret Story..quote:Op zondag 27 februari 2011 02:09 schreef mevrouwdebok het volgende:
Doeiquote:Op zondag 27 februari 2011 02:09 schreef mevrouwdebok het volgende:
Nicolaas?quote:Op zondag 27 februari 2011 02:10 schreef pjotterdeotter het volgende:
huub en hoe heet die blonde levensgenieter ook al ? vond ik leuk om naar te kijken
Sylvia?quote:Op zondag 27 februari 2011 02:10 schreef pjotterdeotter het volgende:
huub en hoe heet die blonde levensgenieter ook al ? vond ik leuk om naar te kijken
quote:Op zondag 27 februari 2011 02:09 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Servio is een vieze pisnicht!
Zo, nog een keer gedaan
Dat lucht op
Nicequote:Op zondag 27 februari 2011 02:09 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Servio is een vieze pisnicht!
Zo, nog een keer gedaan
Dat lucht op
quote:Op zondag 27 februari 2011 02:11 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
uch, die nicolaas was een griezel
Ja doei, dit is SST.quote:Op zondag 27 februari 2011 02:12 schreef pjotterdeotter het volgende:
hoe zou het eigenlijk met huubje gaan tegenwoordig?
Yups. In het begin was hij een beetje té aanwezig, maar nu is hij goed te pruimen en lijkt hij vrij slim bezig te zijn.quote:Op zondag 27 februari 2011 02:11 schreef DGK-Eric het volgende:
Gerard heeft érg goed z'n huiswerk gedaan!Like that!
quote:Op zondag 27 februari 2011 02:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Yups. In het begin was hij een beetje té aanwezig, maar nu is hij goed te pruimen en lijkt hij vrij slim bezig te zijn.
ik mocht gerard al vanaf dag1quote:Op zondag 27 februari 2011 02:11 schreef DGK-Eric het volgende:
Gerard heeft érg goed en grondig z'n huiswerk gedaan!Like that!
Ik vind het een topper! Mocht hem meteen al!quote:Op zondag 27 februari 2011 02:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Yups. In het begin was hij een beetje té aanwezig, maar nu is hij goed te pruimen en lijkt hij vrij slim bezig te zijn.
2008 belde net, ze willen hun streamers trugquote:Op zondag 27 februari 2011 02:09 schreef mevrouwdebok het volgende:
+ 1 me tooquote:Op zondag 27 februari 2011 02:12 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
ik mocht gerard al vanaf dag1
+1 dusquote:Op zondag 27 februari 2011 02:12 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
ik mocht gerard al vanaf dag1
Weg hier, dit gaat over SST.quote:Op zondag 27 februari 2011 02:13 schreef Mita het volgende:
Huubje kind gekregen en vrouw geslagen uit elkaar dus
Dat ga ik echt niet melden hoorquote:Op zondag 27 februari 2011 02:13 schreef Gert het volgende:
Mensuh, als er geneukt gaat worden of wordt of is geworden: zou tof zijn als dat even in het nieuwstopic wordt gezet volgende keer. Want da's nieuws namelijk!
Mag heel kort, kost weinig tijd.
Dit topic dus: Nieuws / Updates, deel 1
Hou 'ns op?quote:Op zondag 27 februari 2011 02:13 schreef Mita het volgende:
Huubje kind gekregen en vrouw geslagen uit elkaar dus
Je was zelf ook even neuken dat je zo laat ben.quote:Op zondag 27 februari 2011 02:13 schreef Gert het volgende:
Mensuh, als er geneukt gaat worden of wordt of is geworden: zou tof zijn als dat even in het nieuwstopic wordt gezet volgende keer. Want da's niéuws namelijk!
Oh, dan kan ik maar beter wegblijven, zeker?quote:
Datquote:Op zondag 27 februari 2011 02:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
2008 belde net, ze willen hun streamers trug
Je kunt toch gewoon naar pr0n gaan surfen? Moeten we alles voor je doen?quote:Op zondag 27 februari 2011 02:13 schreef Gert het volgende:
Mensuh, als er geneukt gaat worden of wordt of is geworden: zou tof zijn als dat even in het nieuwstopic wordt gezet volgende keer. Want da's niéuws namelijk!
haha met je teddybeer?quote:Op zondag 27 februari 2011 02:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Je was zelf ook even neuken dat je zo laat ben.
Goh, wat heb ik dát gemistquote:Op zondag 27 februari 2011 02:15 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Oh, dan kan ik maar beter wegblijven, zeker?![]()
Wel fijn dat er weer eens 'sex' op de streams 'te zien' is.
i like gerard !!quote:Op zondag 27 februari 2011 02:11 schreef DGK-Eric het volgende:
Gerard heeft érg goed en grondig z'n huiswerk gedaan!Like that!
M&M hadden een missiequote:Op zondag 27 februari 2011 02:15 schreef Kwaliteit het volgende:
waarom slapen ze nou buiten??????????
Jij deed het beter met Kelly.quote:Op zondag 27 februari 2011 02:15 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Zolang je het over SST hebt ben je welkom.quote:Op zondag 27 februari 2011 02:15 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Waarschijnlijk geheime missie van Joanna. Of ze zijn sociaal en wilden Maik en Mo niet lastig vallen tijdens het hoola hoopen onder de dekens, maar dat lijkt me stug. Zwerver moest ook al zijn gitaar opeens pakken van Jo, dus misschien toch missiequote:Op zondag 27 februari 2011 02:15 schreef Kwaliteit het volgende:
waarom slapen ze nou buiten??????????
Veul langer ook.quote:
thanksquote:Op zondag 27 februari 2011 02:17 schreef ABundy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk geheime missie van Joanna. Of ze zijn sociaal en wilden Maik en Mo niet lastig vallen tijdens het hoola hoopen onder de dekens, maar dat lijkt me stug. Zwerver moest ook al zijn gitaar opeens pakken van Jo, dus misschien toch missie
Ja idd, no offence naar Eric maar dat was waar ik ook DGK begon te waarderen, en al helemaal de helden status die Huub werd gegeven. Eric mocht mee op die slipstream en heeft dat weer keurig en op eigen manier ingevuld.quote:Op zondag 27 februari 2011 02:11 schreef Darklight het volgende:
Huub en Nathanael, voor die tijd was het echt saai
en de ander 2 bijna net echte stelletjes durven niet bij elkaar te slapen ,dus nu slapen ze met zijn 6en 7 en toch bij elkaar ,maar nu is het beter voor thuisquote:
En Maik gaat keihard gedumpt worden.quote:Op zondag 27 februari 2011 02:17 schreef versabommie het volgende:
Zo als er mensen nu nog klagen dat Maik niets toevoegd.. Hij heeft gewoon in twee weken rls de leukste vrouw van het huis liggen batsen!
Maik is DE Arie de knallerT van sstnl!
Hihihiquote:Op zondag 27 februari 2011 02:16 schreef Kwaliteit het volgende:
ik hoop als ze morgen opstaan, 'perongeluk' die gitaar kapotlopen!
quote:Op zondag 27 februari 2011 02:18 schreef Sperma het volgende:
wat hoop ik zo erg dat als die joanna slaapwandelt ze op die kankergitaar van karim staat, zijn we ook af van dat pokkeherrie
huh? voor zoverik weet heeft nog niemand aafke in dr poeperd genomen. Ik snap het niet, ze wilt zelf? :Squote:Op zondag 27 februari 2011 02:17 schreef versabommie het volgende:
Zo als er mensen nu nog klagen dat Maik niets toevoegd.. Hij heeft gewoon in twee weken rls de leukste vrouw van het huis liggen batsen!
Maik is DE Arie de knallerT van sstnl!
Nouja, jouw nummertje met Kelly duurde iig veel langer!quote:Op zondag 27 februari 2011 02:15 schreef dieenebart het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 februari 2011 02:17 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja idd, no offence naar Eric maar dat was waar ik ook DGK begon te waarderen, en al helemaal de helden status die Huub werd gegeven. Eric mocht mee op die slipstream en heeft dat weer keurig en op eigen manier ingevuld.
Niet eens!quote:Op zondag 27 februari 2011 02:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Je was zelf ook even neuken dat je zo laat ben.
Da's een andere BBquote:Op zondag 27 februari 2011 02:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja, jouw nummertje met Kelly duurde iig veel langer!
No shit Sherlockquote:
O ja, absoluut. Ze is eigenlijk wel mijn type. Ik ben zelf vrij dominant, maar ik houd wel van een beetje tegengas binnen een relatiequote:Op zondag 27 februari 2011 02:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Joanna is de dominante, de posities zijn omgedraaid.
Heeft Pearlbitch al een video van dit memorabele moment op YT gezet? Of kon het in een gifje?quote:Op zondag 27 februari 2011 02:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maar we zijn nu 10 jaar verder en diene is nu twee dagen bezig om nog wat mannenpap omhoog te pompen.quote:Op zondag 27 februari 2011 02:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Veul langer ook.
Dat waren nog eens tijden
quote:Op zondag 27 februari 2011 02:19 schreef pjotterdeotter het volgende:
eric en servio in het huis? wat zou er dan gebeuren allemaal ?
Een huilende Servio?quote:Op zondag 27 februari 2011 02:19 schreef pjotterdeotter het volgende:
zeker ... ik ook vanaf nuquote:Op zondag 27 februari 2011 02:19 schreef Darklight het volgende:
Iedereen slaapt, dat is een geheim teken
Uhhhhhhhquote:Op zondag 27 februari 2011 02:18 schreef mevrouwdebok het volgende:
zonder Eric was er niet zo veel gerelt ,and we loved it !!
quote:Op zondag 27 februari 2011 02:19 schreef pjotterdeotter het volgende:
Eric was hem zowiezo wat inteligentie betreft de baas geweest.quote:Op zondag 27 februari 2011 02:19 schreef pjotterdeotter het volgende:
Ja dat zag ik van de week al. Ongelofelijk!!quote:Op zondag 27 februari 2011 02:19 schreef Gert het volgende:
[..]
al zal het eerste scanman tietentopic wel het record van SST worden qua views![]()
Volgens mij kwam die in het begin van dit topic al voorbij!quote:Op zondag 27 februari 2011 02:19 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Heeft Pearlbitch al een video van dit memorabele moment op YT gezet? Of kon het in een gifje?
Zeg, beledig Eric eens niet.quote:Op zondag 27 februari 2011 02:20 schreef pjotterdeotter het volgende:
[..]
zou jij maatjes met hem zijn?
No shit Sherlockquote:Op zondag 27 februari 2011 02:21 schreef b_engeltje het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 27 februari 2011 02:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
[..]
volgens mij moet je op dat nummertje nog wel effies wachten
quote:Op zondag 27 februari 2011 02:20 schreef pjotterdeotter het volgende:
[..]
zou jij maatjes met hem zijn?
De eerste had een halve tiet en was had geen sexquote:Op zondag 27 februari 2011 02:19 schreef Gert het volgende:
[..]
al zal het eerste scanman tietentopic wel het record van SST worden qua views![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |