Wie zijn Huub en Eric nou weer?quote:Op zondag 27 februari 2011 02:09 schreef mevrouwdebok het volgende:
Huub en Eric hebben De Gouden Kooi neergezet !! en das geen geslijm ,ik meen het !!!
Lopen jouw streams achter? Wij kijken naar Secret Story..quote:Op zondag 27 februari 2011 02:09 schreef mevrouwdebok het volgende:
Huub en Eric hebben De Gouden Kooi neergezet !! en das geen geslijm ,ik meen het !!!
Doeiquote:Op zondag 27 februari 2011 02:09 schreef mevrouwdebok het volgende:
Nicolaas?quote:Op zondag 27 februari 2011 02:10 schreef pjotterdeotter het volgende:
huub en hoe heet die blonde levensgenieter ook al ? vond ik leuk om naar te kijken
Sylvia?quote:Op zondag 27 februari 2011 02:10 schreef pjotterdeotter het volgende:
huub en hoe heet die blonde levensgenieter ook al ? vond ik leuk om naar te kijken
quote:Op zondag 27 februari 2011 02:09 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Servio is een vieze pisnicht!
Zo, nog een keer gedaan
Dat lucht op
Nicequote:Op zondag 27 februari 2011 02:09 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Servio is een vieze pisnicht!
Zo, nog een keer gedaan
Dat lucht op
quote:Op zondag 27 februari 2011 02:11 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
uch, die nicolaas was een griezel
Ja doei, dit is SST.quote:Op zondag 27 februari 2011 02:12 schreef pjotterdeotter het volgende:
hoe zou het eigenlijk met huubje gaan tegenwoordig?
Yups. In het begin was hij een beetje té aanwezig, maar nu is hij goed te pruimen en lijkt hij vrij slim bezig te zijn.quote:Op zondag 27 februari 2011 02:11 schreef DGK-Eric het volgende:
Gerard heeft érg goed z'n huiswerk gedaan!Like that!
quote:Op zondag 27 februari 2011 02:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Yups. In het begin was hij een beetje té aanwezig, maar nu is hij goed te pruimen en lijkt hij vrij slim bezig te zijn.
ik mocht gerard al vanaf dag1quote:Op zondag 27 februari 2011 02:11 schreef DGK-Eric het volgende:
Gerard heeft érg goed en grondig z'n huiswerk gedaan!Like that!
Ik vind het een topper! Mocht hem meteen al!quote:Op zondag 27 februari 2011 02:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Yups. In het begin was hij een beetje té aanwezig, maar nu is hij goed te pruimen en lijkt hij vrij slim bezig te zijn.
2008 belde net, ze willen hun streamers trugquote:Op zondag 27 februari 2011 02:09 schreef mevrouwdebok het volgende:
+ 1 me tooquote:Op zondag 27 februari 2011 02:12 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
ik mocht gerard al vanaf dag1
+1 dusquote:Op zondag 27 februari 2011 02:12 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
ik mocht gerard al vanaf dag1
Weg hier, dit gaat over SST.quote:Op zondag 27 februari 2011 02:13 schreef Mita het volgende:
Huubje kind gekregen en vrouw geslagen uit elkaar dus
Dat ga ik echt niet melden hoorquote:Op zondag 27 februari 2011 02:13 schreef Gert het volgende:
Mensuh, als er geneukt gaat worden of wordt of is geworden: zou tof zijn als dat even in het nieuwstopic wordt gezet volgende keer. Want da's nieuws namelijk!
Mag heel kort, kost weinig tijd.
Dit topic dus: Nieuws / Updates, deel 1
Hou 'ns op?quote:Op zondag 27 februari 2011 02:13 schreef Mita het volgende:
Huubje kind gekregen en vrouw geslagen uit elkaar dus
Je was zelf ook even neuken dat je zo laat ben.quote:Op zondag 27 februari 2011 02:13 schreef Gert het volgende:
Mensuh, als er geneukt gaat worden of wordt of is geworden: zou tof zijn als dat even in het nieuwstopic wordt gezet volgende keer. Want da's niéuws namelijk!
Oh, dan kan ik maar beter wegblijven, zeker?quote:
Datquote:Op zondag 27 februari 2011 02:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
2008 belde net, ze willen hun streamers trug
Je kunt toch gewoon naar pr0n gaan surfen? Moeten we alles voor je doen?quote:Op zondag 27 februari 2011 02:13 schreef Gert het volgende:
Mensuh, als er geneukt gaat worden of wordt of is geworden: zou tof zijn als dat even in het nieuwstopic wordt gezet volgende keer. Want da's niéuws namelijk!
haha met je teddybeer?quote:Op zondag 27 februari 2011 02:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Je was zelf ook even neuken dat je zo laat ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |