FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Dazeggik! Duurde veul langer!quote:Op zondag 27 februari 2011 01:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Psies! Bart en Kelly van BB1 t/m 3 !
Of als haarmaskerquote:Op zondag 27 februari 2011 01:49 schreef RobbieBoy het volgende:
mischien wil Mo het gebruiken als huidcreme
Schon wiederquote:Op zondag 27 februari 2011 01:49 schreef versabommie het volgende:
brrrrrrrrrr
Ohw en FIPO GEMACHT!!!!!!!111!!!![]()
Morgen, de hele dag! Met zo nu en dan een pauze.quote:Op zondag 27 februari 2011 01:45 schreef Krambo het volgende:
Wie maakt er een poll over hoe laat Monique begint te huilen dat ze er zo'n spijt van heeft?
Nee dus morgen kunnen ze zich ervan ontkoeken.quote:Op zondag 27 februari 2011 01:50 schreef waxmask het volgende:
Ik het hem nergens zien afvegen, of Mo naar de W.C. omzich te ontdoen van overtollige room. Ook niks gezien van een condoom? But-doekje?
Idd viel mij ook al opquote:Op zondag 27 februari 2011 01:50 schreef waxmask het volgende:
Ik het hem nergens zien afvegen, of Mo naar de W.C. omzich te ontdoen van overtollige room. Ook niks gezien van een condoom? But-doekje?
Ze heb pijn aan haar bot.quote:Op zondag 27 februari 2011 01:50 schreef Flow3r het volgende:
Jo kan haar draai niet vinden en wil naar binnen
quote:
Dacht ik ook, maar ik hoor en zie 'm nu.quote:Op zondag 27 februari 2011 01:50 schreef Darklight het volgende:
Servio ligt niet buiten, die ligt in zn bed
Karim is nu ook naar binnen
Mannen!quote:Op zondag 27 februari 2011 01:50 schreef beaverhausen het volgende:
Mo dondert bijna uit bed en Maik lig helemaal breed en uitgeteld... Mannen...
Banaan met slagroomquote:Op zondag 27 februari 2011 01:51 schreef RobbieBoy het volgende:
ach, aan de andere kant, als ze morgen slagroom nodig hebben, mo heeft genoeg inmiddels
Servio ligt dus wel buiten.quote:Op zondag 27 februari 2011 01:50 schreef Darklight het volgende:
Servio ligt niet buiten, die ligt in zn bed
Karim is nu ook naar binnen
Echt he, trapte hem regelrecht het bed uit kwakje kwijt en hoppa slapenquote:Op zondag 27 februari 2011 01:50 schreef beaverhausen het volgende:
Mo dondert bijna uit bed en Maik lig helemaal breed en uitgeteld... Mannen...
gebroken kut!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |