FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Dazeggik! Duurde veul langer!quote:Op zondag 27 februari 2011 01:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Psies! Bart en Kelly van BB1 t/m 3 !
Of als haarmaskerquote:Op zondag 27 februari 2011 01:49 schreef RobbieBoy het volgende:
mischien wil Mo het gebruiken als huidcreme
Schon wiederquote:Op zondag 27 februari 2011 01:49 schreef versabommie het volgende:
brrrrrrrrrr
Ohw en FIPO GEMACHT!!!!!!!111!!!![]()
Morgen, de hele dag! Met zo nu en dan een pauze.quote:Op zondag 27 februari 2011 01:45 schreef Krambo het volgende:
Wie maakt er een poll over hoe laat Monique begint te huilen dat ze er zo'n spijt van heeft?
Nee dus morgen kunnen ze zich ervan ontkoeken.quote:Op zondag 27 februari 2011 01:50 schreef waxmask het volgende:
Ik het hem nergens zien afvegen, of Mo naar de W.C. omzich te ontdoen van overtollige room. Ook niks gezien van een condoom? But-doekje?
Idd viel mij ook al opquote:Op zondag 27 februari 2011 01:50 schreef waxmask het volgende:
Ik het hem nergens zien afvegen, of Mo naar de W.C. omzich te ontdoen van overtollige room. Ook niks gezien van een condoom? But-doekje?
Ze heb pijn aan haar bot.quote:Op zondag 27 februari 2011 01:50 schreef Flow3r het volgende:
Jo kan haar draai niet vinden en wil naar binnen
quote:
Dacht ik ook, maar ik hoor en zie 'm nu.quote:Op zondag 27 februari 2011 01:50 schreef Darklight het volgende:
Servio ligt niet buiten, die ligt in zn bed
Karim is nu ook naar binnen
Mannen!quote:Op zondag 27 februari 2011 01:50 schreef beaverhausen het volgende:
Mo dondert bijna uit bed en Maik lig helemaal breed en uitgeteld... Mannen...
Banaan met slagroomquote:Op zondag 27 februari 2011 01:51 schreef RobbieBoy het volgende:
ach, aan de andere kant, als ze morgen slagroom nodig hebben, mo heeft genoeg inmiddels
Servio ligt dus wel buiten.quote:Op zondag 27 februari 2011 01:50 schreef Darklight het volgende:
Servio ligt niet buiten, die ligt in zn bed
Karim is nu ook naar binnen
Echt he, trapte hem regelrecht het bed uit kwakje kwijt en hoppa slapenquote:Op zondag 27 februari 2011 01:50 schreef beaverhausen het volgende:
gebroken kut!quote:
Oh jij wil na de sex nog een half uur over de coalitie praten ofzo?quote:Op zondag 27 februari 2011 01:52 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Echt he, trapte hem regelrecht het bed uit kwakje kwijt en hoppa slapen
Maik heeft een fipo gemacht.quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 01:52 schreef Studiotje het volgende:
Zouden ze trouwens morgen nog herinneren dat sommige mannen fruit in hun onderbroek hadden gestopt? Zit je aan een banaan, heb je opeens een hele bos piemelhaar in je bakkes.
Jo en de rest moesten zich vooral nergens mee bemoeien. Niet voor niets dat de hele bunch buiten gaat slapen. Spontane actie opgelegd door het hokje.quote:Op zondag 27 februari 2011 01:42 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Joanna moest opletten he van achter, dat maik niks deed wat Mo niet wilde
En dat is dan nog de beste optie.quote:Op zondag 27 februari 2011 01:52 schreef Studiotje het volgende:
Zouden ze trouwens morgen nog herinneren dat sommige mannen fruit in hun onderbroek hadden gestopt? Zit je aan een banaan, heb je opeens een hele bos piemelhaar in je bakkes.
Die heeft al genoeg beleeftquote:Op zondag 27 februari 2011 01:53 schreef Banjerkanjer het volgende:
Sofia ligt braaf in haar eigen bedje:
[ afbeelding ]
Ook niets mee te beleven...
Die is wel erger gewend lijkt me.quote:Op zondag 27 februari 2011 01:53 schreef Day het volgende:
En aafke mag nu in in het kwakje van Maik gaan liggen?
Hihi merkt ze toch niks vanquote:Op zondag 27 februari 2011 01:50 schreef beaverhausen het volgende:
Maik heeft zn ogen dicht hoor, die slaapt al.quote:Op zondag 27 februari 2011 01:54 schreef waxmask het volgende:
Maik kijkt nu naar het plafond...mijn god voor dit moet ik morgen al dat gezeik en gejank aanhoren....
Alles voor de kijkcijfersquote:Op zondag 27 februari 2011 01:54 schreef Krambo het volgende:
Maar uh, zijn die buitenslapers speciaal naar buiten gegaan om die 2 te laten wippen?
mee?quote:Op zondag 27 februari 2011 01:54 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
de en gaat plassen en de ander gaat ???
jij ben dronkener als ikquote:Op zondag 27 februari 2011 01:54 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij ligt hier Miek naast Moniek
Die denkt ondertussen dat dat kwakje een dot bierschuim is en begint spontaan keihard aan het dekbed te slobberen.quote:Op zondag 27 februari 2011 01:53 schreef Day het volgende:
En aafke mag nu in in het kwakje van Maik gaan liggen?
quote:Op zondag 27 februari 2011 01:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zo ziet Mo er morgenochtend uit .....
[ afbeelding ]
Ik hoop dat die dan wat meer laten zien dan die andere 2quote:
whahaha, dies goedquote:Op zondag 27 februari 2011 01:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Buonanotte Noellequote:Op zondag 27 februari 2011 01:54 schreef Noelle06 het volgende:
Truste mensenben benieuwd wel benieuwd wie er werkelijk buiten blijven slapen cq. neuken
euhm ..maik heeft mo genaaid en de rest ligt buiten een flower power party te houden onder begeleiding van de gitaar van Karim....quote:
Volgeyoghurtquote:Op zondag 27 februari 2011 01:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je hebt gelijk. Stream 4. Wat we niet mogen zien en alleen horenquote:Op zondag 27 februari 2011 01:54 schreef Nune het volgende:
Nu vraag ik mezelf al een uur af, ik hoor alleen maar Alex dom lullen tegen Gerard maar het geluid staat uit. Hoe kan dit?!
Bij mij is dat zachtjes op stream 4 te horen.quote:Op zondag 27 februari 2011 01:54 schreef Nune het volgende:
Nu vraag ik mezelf al een uur af, ik hoor alleen maar Alex dom lullen tegen Gerard maar het geluid staat uit. Hoe kan dit?!
Truste noellequote:Op zondag 27 februari 2011 01:54 schreef Noelle06 het volgende:
Truste mensenben benieuwd wie er werkelijk buiten blijven slapen cq. neuken
quote:Op zondag 27 februari 2011 01:56 schreef ABundy het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Stream 4. Wat we niet mogen zien en alleen horen
Mijn geluid stond helemaal uit gevinkt overal, ik moest hem even refreshen.quote:Op zondag 27 februari 2011 01:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bij mij is dat zachtjes op stream 4 te horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |