Lacht altijd al als een morron...doet me denken aan:quote:Op zondag 27 februari 2011 01:57 schreef RobbieBoy het volgende:
Guido lacht wel erg overdreven om Servio's flauwe grappen
Valt mee toch? Beetje dansen, douchen en wat heen en weer gedouw.quote:Op zondag 27 februari 2011 01:58 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
je hebt heel wat gemist, als je net pas inschakeld
Jij hebt heel wat gemist als je dat al heel wat noemt.quote:Op zondag 27 februari 2011 01:58 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Natuurlijk lezen ze mee!quote:Op zondag 27 februari 2011 01:56 schreef BBQSausage het volgende:
Ben benieuwd of de regie ook Fok leest, en dit soort topics.
Plaatjes kijken is makkelijkerquote:Op zondag 27 februari 2011 01:57 schreef Nune het volgende:
[..]
[..]
Mijn geluid stond helemaal uit gevinkt overal, ik moest hem even refreshen.Nu hoor ik het gelukkig niet meer.
HEY!quote:Op zondag 27 februari 2011 01:58 schreef waxmask het volgende:
[..]
Lacht altijd al als een morron...doet me denken aan:
[ afbeelding ]
Maar misschien kun je met een verse blik ons vertellen waar Maik in hemelsnaam zijn kwkaje nu heeft gelaten, want we zijn er nog niet uit...quote:
Ik heb liever dat de productie/redactie Fok! leest. Die kunnen wat doen met de aangedragen suggesties. Laat de regie maar zorgen dat alles goed in beeld wordt gebracht en dat de audio niet verneukt wordt. Daar hebben ze al een hele kluif aan. Ik ben trouwens benieuwd waar ze dat stel beunhazen hebben opgedoken. Waarschijnlijk werken ze met stagiairs , kost lekker weinigquote:Op zondag 27 februari 2011 01:56 schreef BBQSausage het volgende:
Ben benieuwd of de regie ook Fok leest, en dit soort topics.
ja, maar met wie?quote:Op zondag 27 februari 2011 01:59 schreef RiftNL het volgende:
Guido wil ook van bill steeds die dekens hoog enz
Sommigen fokken ook meequote:Op zondag 27 februari 2011 01:59 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
kunnen ze nog wat leren van de meeste ervaren streamers
dwars door laura heen?quote:Op zondag 27 februari 2011 02:00 schreef pjotterdeotter het volgende:
servios vuist zit er goed in bij guido
Hij is bisexueelquote:Op zondag 27 februari 2011 02:01 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
zou hij dan toch,,,,,, hetero zijn? My heart breaks
Watte????quote:Op zondag 27 februari 2011 02:00 schreef pjotterdeotter het volgende:
servios vuist zit er goed in bij guido
Daar zit ook een pincode opquote:
Ze praten over Das Experiment? Tofquote:Op zondag 27 februari 2011 02:00 schreef DGK-Eric het volgende:
Ik vind het gesprek tussen Gerard en Alex veel interessanter: over leiderschap, DGK en Das Experiment
echt? wat danquote:Op zondag 27 februari 2011 01:58 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Lijkt me echt geniaal dat als werk te hebben, 13 weken mensen bespiedenquote:Op zondag 27 februari 2011 02:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb liever dat de productie/redactie Fok! leest. Die kunnen wat doen met de aangedragen suggesties. Laat de regie maar zorgen dat alles goed in beeld wordt gebracht en dat de audio niet verneukt wordt. Daar hebben ze al een hele kluif aan. Ik ben trouwens benieuwd waar ze dat stel beunhazen hebben opgedoken. Waarschijnlijk werken ze met stagiairs , kost lekker weinig
goed samengevat iddquote:Op zondag 27 februari 2011 01:58 schreef Nune het volgende:
[..]
Valt mee toch? Beetje dansen, douchen en wat heen en weer gedouw.
jahquote:Op zondag 27 februari 2011 02:01 schreef iBenny het volgende:
Van Links naar Rechts:
Philip - Iggy - Aafke - Joanna - Servio - Laura - Guido
?
Jonguh... ondertussen doet Guido Laura ook hoor...quote:Op zondag 27 februari 2011 02:01 schreef Krambo het volgende:
''Doen ze al die moeite om Guido en Laura een koppeltje te laten lijken, en een par uur later liggen Maik en Monique te knallen, #fail''
4 steams dus kunnen genoeg vastleggenquote:Op zondag 27 februari 2011 02:01 schreef Krambo het volgende:
''Doen ze al die moeite om Guido en Laura een koppeltje te laten lijken, en een par uur later liggen Maik en Monique te knallen, #fail''
Laura niet hoor,. die kan dat niet makenquote:Op zondag 27 februari 2011 02:02 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Oke. dus een orgie zit er nog best in, tussen Laura,Guido, en Servio
yea rightquote:Op zondag 27 februari 2011 02:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jonguh... ondertussen doet Guido Laura ook hoor...
Hoe kan ze dat nu weten?quote:Op zondag 27 februari 2011 02:01 schreef ABundy het volgende:
Ik snap Aafke niet. Ze zegt dat de regie alleen maar slechte dingen van haar uitzendt.
ik hoor alex en gerard niet praten hoor weet niet of ik andere cams zie?quote:Op zondag 27 februari 2011 02:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze praten over Das Experiment? Tof
Komt ook een Amerikaanse variant van in de bios, The Experiment.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
onee, Laura is de huismaagd/nonquote:Op zondag 27 februari 2011 02:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Laura niet hoor,. die kan dat niet maken
thanx ,had ik niet eens in de gaten idd veel interssanterquote:Op zondag 27 februari 2011 02:00 schreef DGK-Eric het volgende:
Ik vind het gesprek tussen Gerard en Alex veel interessanter: over leiderschap, groepsdynamiek, DGK en Das Experiment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |