Lacht altijd al als een morron...doet me denken aan:quote:Op zondag 27 februari 2011 01:57 schreef RobbieBoy het volgende:
Guido lacht wel erg overdreven om Servio's flauwe grappen
Valt mee toch? Beetje dansen, douchen en wat heen en weer gedouw.quote:Op zondag 27 februari 2011 01:58 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
je hebt heel wat gemist, als je net pas inschakeld
Jij hebt heel wat gemist als je dat al heel wat noemt.quote:Op zondag 27 februari 2011 01:58 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
je hebt heel wat gemist, als je net pas inschakeld
Natuurlijk lezen ze mee!quote:Op zondag 27 februari 2011 01:56 schreef BBQSausage het volgende:
Ben benieuwd of de regie ook Fok leest, en dit soort topics.
Plaatjes kijken is makkelijkerquote:Op zondag 27 februari 2011 01:57 schreef Nune het volgende:
[..]
[..]
Mijn geluid stond helemaal uit gevinkt overal, ik moest hem even refreshen.Nu hoor ik het gelukkig niet meer.
HEY!quote:Op zondag 27 februari 2011 01:58 schreef waxmask het volgende:
[..]
Lacht altijd al als een morron...doet me denken aan:
[ afbeelding ]
Maar misschien kun je met een verse blik ons vertellen waar Maik in hemelsnaam zijn kwkaje nu heeft gelaten, want we zijn er nog niet uit...quote:
Ik heb liever dat de productie/redactie Fok! leest. Die kunnen wat doen met de aangedragen suggesties. Laat de regie maar zorgen dat alles goed in beeld wordt gebracht en dat de audio niet verneukt wordt. Daar hebben ze al een hele kluif aan. Ik ben trouwens benieuwd waar ze dat stel beunhazen hebben opgedoken. Waarschijnlijk werken ze met stagiairs , kost lekker weinigquote:Op zondag 27 februari 2011 01:56 schreef BBQSausage het volgende:
Ben benieuwd of de regie ook Fok leest, en dit soort topics.
ja, maar met wie?quote:Op zondag 27 februari 2011 01:59 schreef RiftNL het volgende:
Guido wil ook van bill steeds die dekens hoog enz
Sommigen fokken ook meequote:Op zondag 27 februari 2011 01:59 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
kunnen ze nog wat leren van de meeste ervaren streamers
dwars door laura heen?quote:Op zondag 27 februari 2011 02:00 schreef pjotterdeotter het volgende:
servios vuist zit er goed in bij guido
Hij is bisexueelquote:Op zondag 27 februari 2011 02:01 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
zou hij dan toch,,,,,, hetero zijn? My heart breaks
Watte????quote:Op zondag 27 februari 2011 02:00 schreef pjotterdeotter het volgende:
servios vuist zit er goed in bij guido
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |