Goh, wat heb ik dát gemistquote:Op zondag 27 februari 2011 02:15 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Oh, dan kan ik maar beter wegblijven, zeker?![]()
Wel fijn dat er weer eens 'sex' op de streams 'te zien' is.
i like gerard !!quote:Op zondag 27 februari 2011 02:11 schreef DGK-Eric het volgende:
Gerard heeft érg goed en grondig z'n huiswerk gedaan!Like that!
M&M hadden een missiequote:Op zondag 27 februari 2011 02:15 schreef Kwaliteit het volgende:
waarom slapen ze nou buiten??????????
Jij deed het beter met Kelly.quote:Op zondag 27 februari 2011 02:15 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Zolang je het over SST hebt ben je welkom.quote:Op zondag 27 februari 2011 02:15 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Waarschijnlijk geheime missie van Joanna. Of ze zijn sociaal en wilden Maik en Mo niet lastig vallen tijdens het hoola hoopen onder de dekens, maar dat lijkt me stug. Zwerver moest ook al zijn gitaar opeens pakken van Jo, dus misschien toch missiequote:Op zondag 27 februari 2011 02:15 schreef Kwaliteit het volgende:
waarom slapen ze nou buiten??????????
Veul langer ook.quote:
thanksquote:Op zondag 27 februari 2011 02:17 schreef ABundy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk geheime missie van Joanna. Of ze zijn sociaal en wilden Maik en Mo niet lastig vallen tijdens het hoola hoopen onder de dekens, maar dat lijkt me stug. Zwerver moest ook al zijn gitaar opeens pakken van Jo, dus misschien toch missie
Ja idd, no offence naar Eric maar dat was waar ik ook DGK begon te waarderen, en al helemaal de helden status die Huub werd gegeven. Eric mocht mee op die slipstream en heeft dat weer keurig en op eigen manier ingevuld.quote:Op zondag 27 februari 2011 02:11 schreef Darklight het volgende:
Huub en Nathanael, voor die tijd was het echt saai
en de ander 2 bijna net echte stelletjes durven niet bij elkaar te slapen ,dus nu slapen ze met zijn 6en 7 en toch bij elkaar ,maar nu is het beter voor thuisquote:
En Maik gaat keihard gedumpt worden.quote:Op zondag 27 februari 2011 02:17 schreef versabommie het volgende:
Zo als er mensen nu nog klagen dat Maik niets toevoegd.. Hij heeft gewoon in twee weken rls de leukste vrouw van het huis liggen batsen!
Maik is DE Arie de knallerT van sstnl!
Hihihiquote:Op zondag 27 februari 2011 02:16 schreef Kwaliteit het volgende:
ik hoop als ze morgen opstaan, 'perongeluk' die gitaar kapotlopen!
quote:Op zondag 27 februari 2011 02:18 schreef Sperma het volgende:
wat hoop ik zo erg dat als die joanna slaapwandelt ze op die kankergitaar van karim staat, zijn we ook af van dat pokkeherrie
huh? voor zoverik weet heeft nog niemand aafke in dr poeperd genomen. Ik snap het niet, ze wilt zelf? :Squote:Op zondag 27 februari 2011 02:17 schreef versabommie het volgende:
Zo als er mensen nu nog klagen dat Maik niets toevoegd.. Hij heeft gewoon in twee weken rls de leukste vrouw van het huis liggen batsen!
Maik is DE Arie de knallerT van sstnl!
Nouja, jouw nummertje met Kelly duurde iig veel langer!quote:Op zondag 27 februari 2011 02:15 schreef dieenebart het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 februari 2011 02:17 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja idd, no offence naar Eric maar dat was waar ik ook DGK begon te waarderen, en al helemaal de helden status die Huub werd gegeven. Eric mocht mee op die slipstream en heeft dat weer keurig en op eigen manier ingevuld.
Niet eens!quote:Op zondag 27 februari 2011 02:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Je was zelf ook even neuken dat je zo laat ben.
Da's een andere BBquote:Op zondag 27 februari 2011 02:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja, jouw nummertje met Kelly duurde iig veel langer!
No shit Sherlockquote:
O ja, absoluut. Ze is eigenlijk wel mijn type. Ik ben zelf vrij dominant, maar ik houd wel van een beetje tegengas binnen een relatiequote:Op zondag 27 februari 2011 02:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Joanna is de dominante, de posities zijn omgedraaid.
Heeft Pearlbitch al een video van dit memorabele moment op YT gezet? Of kon het in een gifje?quote:Op zondag 27 februari 2011 02:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maar we zijn nu 10 jaar verder en diene is nu twee dagen bezig om nog wat mannenpap omhoog te pompen.quote:Op zondag 27 februari 2011 02:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Veul langer ook.
Dat waren nog eens tijden
quote:Op zondag 27 februari 2011 02:19 schreef pjotterdeotter het volgende:
eric en servio in het huis? wat zou er dan gebeuren allemaal ?
Een huilende Servio?quote:Op zondag 27 februari 2011 02:19 schreef pjotterdeotter het volgende:
zeker ... ik ook vanaf nuquote:Op zondag 27 februari 2011 02:19 schreef Darklight het volgende:
Iedereen slaapt, dat is een geheim teken
Uhhhhhhhquote:Op zondag 27 februari 2011 02:18 schreef mevrouwdebok het volgende:
zonder Eric was er niet zo veel gerelt ,and we loved it !!
quote:Op zondag 27 februari 2011 02:19 schreef pjotterdeotter het volgende:
Eric was hem zowiezo wat inteligentie betreft de baas geweest.quote:Op zondag 27 februari 2011 02:19 schreef pjotterdeotter het volgende:
Ja dat zag ik van de week al. Ongelofelijk!!quote:Op zondag 27 februari 2011 02:19 schreef Gert het volgende:
[..]
al zal het eerste scanman tietentopic wel het record van SST worden qua views![]()
Volgens mij kwam die in het begin van dit topic al voorbij!quote:Op zondag 27 februari 2011 02:19 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Heeft Pearlbitch al een video van dit memorabele moment op YT gezet? Of kon het in een gifje?
Zeg, beledig Eric eens niet.quote:Op zondag 27 februari 2011 02:20 schreef pjotterdeotter het volgende:
[..]
zou jij maatjes met hem zijn?
No shit Sherlockquote:Op zondag 27 februari 2011 02:21 schreef b_engeltje het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 27 februari 2011 02:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
[..]
volgens mij moet je op dat nummertje nog wel effies wachten
quote:Op zondag 27 februari 2011 02:20 schreef pjotterdeotter het volgende:
[..]
zou jij maatjes met hem zijn?
De eerste had een halve tiet en was had geen sexquote:Op zondag 27 februari 2011 02:19 schreef Gert het volgende:
[..]
al zal het eerste scanman tietentopic wel het record van SST worden qua views![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |