Niet eens!quote:Op zondag 27 februari 2011 02:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Je was zelf ook even neuken dat je zo laat ben.
Da's een andere BBquote:Op zondag 27 februari 2011 02:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja, jouw nummertje met Kelly duurde iig veel langer!
No shit Sherlockquote:
O ja, absoluut. Ze is eigenlijk wel mijn type. Ik ben zelf vrij dominant, maar ik houd wel van een beetje tegengas binnen een relatiequote:Op zondag 27 februari 2011 02:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Joanna is de dominante, de posities zijn omgedraaid.
Heeft Pearlbitch al een video van dit memorabele moment op YT gezet? Of kon het in een gifje?quote:Op zondag 27 februari 2011 02:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maar we zijn nu 10 jaar verder en diene is nu twee dagen bezig om nog wat mannenpap omhoog te pompen.quote:Op zondag 27 februari 2011 02:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Veul langer ook.
Dat waren nog eens tijden
quote:Op zondag 27 februari 2011 02:19 schreef pjotterdeotter het volgende:
eric en servio in het huis? wat zou er dan gebeuren allemaal ?
Een huilende Servio?quote:Op zondag 27 februari 2011 02:19 schreef pjotterdeotter het volgende:
zeker ... ik ook vanaf nuquote:Op zondag 27 februari 2011 02:19 schreef Darklight het volgende:
Iedereen slaapt, dat is een geheim teken
Uhhhhhhhquote:Op zondag 27 februari 2011 02:18 schreef mevrouwdebok het volgende:
zonder Eric was er niet zo veel gerelt ,and we loved it !!
quote:Op zondag 27 februari 2011 02:19 schreef pjotterdeotter het volgende:
Eric was hem zowiezo wat inteligentie betreft de baas geweest.quote:Op zondag 27 februari 2011 02:19 schreef pjotterdeotter het volgende:
Ja dat zag ik van de week al. Ongelofelijk!!quote:Op zondag 27 februari 2011 02:19 schreef Gert het volgende:
[..]
al zal het eerste scanman tietentopic wel het record van SST worden qua views![]()
Volgens mij kwam die in het begin van dit topic al voorbij!quote:Op zondag 27 februari 2011 02:19 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Heeft Pearlbitch al een video van dit memorabele moment op YT gezet? Of kon het in een gifje?
Zeg, beledig Eric eens niet.quote:Op zondag 27 februari 2011 02:20 schreef pjotterdeotter het volgende:
[..]
zou jij maatjes met hem zijn?
No shit Sherlockquote:Op zondag 27 februari 2011 02:21 schreef b_engeltje het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 27 februari 2011 02:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
[..]
volgens mij moet je op dat nummertje nog wel effies wachten
quote:Op zondag 27 februari 2011 02:20 schreef pjotterdeotter het volgende:
[..]
zou jij maatjes met hem zijn?
De eerste had een halve tiet en was had geen sexquote:Op zondag 27 februari 2011 02:19 schreef Gert het volgende:
[..]
al zal het eerste scanman tietentopic wel het record van SST worden qua views![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |