Ja, Maar hoe lang? Dat ding is volgens mij 10 cm lang en zeker 5 cm hoog.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:50 schreef Ewelina het volgende:
Niet gewoon op de ouderwetse manier Tink? Aluminiumfolie om de aardappel en dan de oven in?
Door Gok heb ik zin om te shoppen.En om m'n eigen kledingkast uit te mesten, maar dat heb ik pas gedaan.
logisch. Er gaat zoveel in je om nuquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:45 schreef Jagärtrut het volgende:
Men, een mens wordt moe van beslissingen nemen zeg! Boh, ik ben dood en dood op.
minuut of 40, zou ik doen. Minstens. Op 250 graden? Misschien wel langer!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, Maar hoe lang? Dat ding is volgens mij 10 cm lang en zeker 5 cm hoog.
Shoppen heb ik gek genoeg helemaal geen zin in op het moment. Ik zit in mijn spijkerbroek-met- trui-periode. Komt wel weer goed als het zonnetje weer gaat schijnen
Isnie gek nie!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:45 schreef Jagärtrut het volgende:
Men, een mens wordt moe van beslissingen nemen zeg! Boh, ik ben dood en dood op.
Maar ik ben wel trots op jequote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:45 schreef Jagärtrut het volgende:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Maar ik ben wel trots op jeMaak er een mooie toekomst van Jagar. En koop een daglichtwekker voor de donkere wintermaanden.
dat, en ik heb mezelf volgende winter een hele mooie winterjas beloofd. En, nu kan ik een eigen appartementje zoeken, met m'n eigen meubels. En misschien een kitchenaid. En een mobiel abbonement. Etc. Etc. Etc. Het geeft heel veel rust, weten dat je voorlopig ergens zit. Want elke andere baan die ik zou krijgen, zou tijdelijk zijn...quote:
weet ik niet. Als het nieuws maandag bekend is maar eens met m'n leidinggevenden praten...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jezelf omringen met je eigen spulletjes zal al een hele hoop schelen, denk ik.
Hoe lang moet je nog dooien tellen?
oh, en ik krijg ook m'n eigen kantoor. Geen stomme collega's meer!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:11 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
weet ik niet. Als het nieuws maandag bekend is maar eens met m'n leidinggevenden praten...
Kijk aan!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:12 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
oh, en ik krijg ook m'n eigen kantoor. Geen stomme collega's meer!
Dat gedoe met die spraytan vond ik dan weer wel een beetje stom. Je kan bleek toch ook mooi zijn...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:03 schreef Tinkepink het volgende:
Wat is dat meisje bij Gok vandaag prachtig geworden zeg
quote:Dear Thomas, Erik, Mats and Peter,
Following up on my earlier e-mail, I am happy to say that I am happy to start with the PhD programme! I am very excited about the opportunity, and decided that I couldn't let it pass. I am looking forward to this new position, and to starting with it as soon as possible.
See you soon,
De rest teruglezen doe ik straks, maar eerst maar even de vraag aan jou: hoe ging je lijstje vandaag? Gister heb ik denk ik geen antwoord gekregen, of heb ik eroverheen gelezen?quote:
Huilen als je niet net jezelf met een hamer op een vinger hebt geslagen is niet goed. Niet Goed.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Boooh. Ik krijg een mail van een collega, over iets waar we samen met een derde persoon aan werken. Die derde persoon denkt over nogal wat dingen anders dan wij, dus dat is best lastig samenwerken. Kreeg van de week al een mail vol commentaar van die derde persoon, en nu mailt de ander me met de vraag of het me allemaal wel lukt en dat ik het gewoon moet zeggen als hij het even moet overnemen. En zelfs al zit ik nu te huilen bij het idee dat ik nķg meer werk moet doen terwijl ik al zo gestrest ben, nog durf ik niet te zeggen dat ik het heel fijn zou vinden als hij het af zou willen maken.
Van het kaliber, hoe dwars kun je jezelf zitten, zeg maar.
Dit dusquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Huilen als je niet net jezelf met een hamer op een vinger hebt geslagen is niet goed. Niet Goed.
Actie is geboden. Dus, nu nr2 terugmailen, dat je het reuze tof van hem/haar vindt en dat je goed wat hulp kan gebruiken. Vanavond nog.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:39 schreef Rituals het volgende:
Ik denk dat ik er gisteren overheen gelezen heb, heb namelijk niet bewust geen antwoord gegeven. Vandaag is geen topdag, maar de dag is nog niet voorbij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben er inmiddels achter wat er weggegrist werd
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hee, een zwarte boon! Een heule grote!
quote:
Zou kunnen, maar ik heb het gisteren ook druk gehad, dus ik had vrij vluchtig bijgelezenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:42 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij is het makkelijker te zien wanneer ik je even citeer, nietwaar? Daarom doe ik dat gewoonlijk, en gister lukte dat niet, dus de vraag was makkelijk te missen.
Morgen ga ik je vragen hoe de week geweest is en of dit dagelijks vragen nut heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
Nee, want m'n hoofd loopt nog steeds om, het is alleen aangevuld met een rotgevoel dat ik hulp moest vragen.quote:
Let it go, als hij het niet aan zou kunnen had ie het niet aangebodenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, want m'n hoofd loopt nog steeds om, het is alleen aangevuld met een rotgevoel dat ik hulp moest vragen.
Veel mensen vinden het prettig als ze een ander kunnen helpen. Helemaal als ze de hulp zelf hebben aangeboden en het ook geaccepteerd wordt. Het rotgevoel is dus volledig onnodig.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, want m'n hoofd loopt nog steeds om, het is alleen aangevuld met een rotgevoel dat ik hulp moest vragen.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik herinner me nog dat ik aan het inpakken was toen Do2 en ik van studentenhuis naar echt huis verhuisden. Ik was net toe aan de enorme doos met verzorgingspullen - en dergelijke - toen een huisgenoot kwam kletsen. Maar het enige waar ik aan kon denken was de vibrator die op 50 cm afstand lag en waarvan ik alleen maar hoopte dat 'ie 'm niet zag liggen. Oppakken kon natuurlijk ook niet..
Lijstje maken met de dingen die je moet doen en dan de volgorde bepalen? En wat Tink zdgt.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Klinkt als een goede beslissing. En met je eigen plek, met echt jķuw spullen, zal je je waarschijnlijk ook meer op je plaats gaan voelen in Zweden. En je was ook van plan om te volleyballen zag ik een paar topics terug?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:08 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
[..]
dat, en ik heb mezelf volgende winter een hele mooie winterjas beloofd. En, nu kan ik een eigen appartementje zoeken, met m'n eigen meubels. En misschien een kitchenaid. En een mobiel abbonement. Etc. Etc. Etc. Het geeft heel veel rust, weten dat je voorlopig ergens zit. Want elke andere baan die ik zou krijgen, zou tijdelijk zijn...
naar professors. En daarna geforward naar vrienden en familie. De andere mensen weten nog steeds niets.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:05 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Klinkt als een goede beslissing. En met je eigen plek, met echt jķuw spullen, zal je je waarschijnlijk ook meer op je plaats gaan voelen in Zweden. En je was ook van plan om te volleyballen zag ik een paar topics terug?
Wel spannend hoor! Dat mailtje van daarnet, heb jij gestuurd naar de andere gegadigden of naar familie/vrienden?
Echt? Ga eens kijken, Youp is toch aan het kweelen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:11 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ben in shock. Net op de site van het voedingscentrum begonnen met een 'kies ik gezond' test. En die test zegt dat havermoutpap zonder suiker in de categorie 'ongezonde keuze' valt. Beter kies ik voor - hou je vast- : een breaker, of fristi of nog meer rommel in die categorie
Je hebt niet om hulp gevraagd.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Fristi zonder toegevoegde suikerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:11 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ben in shock. Net op de site van het voedingscentrum begonnen met een 'kies ik gezond' test. En die test zegt dat havermoutpap zonder suiker in de categorie 'ongezonde keuze' valt. Beter kies ik voor - hou je vast- : een breaker, of fristi of nog meer rommel in die categorie
Dat betekent ook (vooral!) dat zaken die ik stomvervelend of heel moeilijk vind, dat voor een ander vaak helemaal niet zijn. Dus tegenwoordig zoek ik gewoon iemand die mijn rotklusjes wil doen, en daarmee doe ik de ander een plezier. Dát is effectief samenwerken.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik denk dat dat dan ook een van de meest verhelderende dingen is die ik geleerd heb dankzij veel werkervaring: wat de een leuk/makkelijk/vanzelfsprekend vindt, is dat voor iemand anders he_le_maal niet.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Zo, en nu ga ik nog een andere preek opzoeken. Momentje.
quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat betekent ook (vooral!) dat zaken die ik stomvervelend of heel moeilijk vind, dat voor een ander vaak helemaal niet zijn. Dus tegenwoordig zoek ik gewoon iemand die mijn rotklusjes wil doen, en daarmee doe ik de ander een plezier. Dát is effectief samenwerken.
Vaak gegoten in de vorm van een verzoek om hulp, of wanneer ik denk dat iemand anders zich zit te vernaggelen op werk dat ik een stuk beter kan, een aanbod van hulp. Zowel hulp vragen als hulp aanbieden is smeermiddel; een elegante manier om werk beter te verdelen ten gunste van alle partijen.
Brak vooralquote:
Ja echtquote:
Ja, hij weet dat er iemand is op wie ik altijd terug kan vallen zeg maarquote:Op zondag 27 februari 2011 09:36 schreef Jagärtrut het volgende:
Goed dat jullie er dan een punt achter gezet hebben...
Weet de Collega van McSex?
Yay!quote:Op zondag 27 februari 2011 09:50 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja, hij weet dat er iemand is op wie ik altijd terug kan vallen zeg maarOf nouja, dat was dus zo tot nu toe.
Was echt best emotioneel afscheid. Het duurde ook al zo lang tussen ons. Dus eigenlijk verdiende het ook wel een echt afscheid ipv een sms'je met "laten we dit niet meer doen". 't Was wel goed zo
En nu ga ik dus helemaal voor de collega, zonder vangnet.
Oh jee, een 6 als eerste getal op de weegschaal.quote:
heerlijk zegquote:Op zondag 27 februari 2011 10:08 schreef Jagärtrut het volgende:
Dat klinkt heel goed, Merel.
Ik ga zo naar de ikea en andere meubelwinkels, alvast meubels shoppen voor m'n toekomstige nieuwe huisje...
quote:
Ow that reminds me.. ff wegenquote:Op zondag 27 februari 2011 10:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh jee, een 6 als eerste getal op de weegschaal.
Wow! hoe lang ben jij dan?quote:Op zondag 27 februari 2011 10:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Merel!
Dapper
Wegen: volgens mij al ruim een jaar tussen de 55 en 56.
Vanochtend 55.4
Goedzo!quote:Op zondag 27 februari 2011 10:53 schreef Jagärtrut het volgende:
Ha. Ik ben echt tevreden en blij over de beslissing die ik genomen heb, en gespannen (goed!) over de toekomst!
quote:Op zondag 27 februari 2011 01:32 schreef Merel het volgende:
Vanavond afscheid genomen van McSex. Voor altijd. Einde van een tijdperk.
Weet niet of ik moet lachen of huilen.
Ik hoop zo dat het niet voor niets blijkt te zijn, dat ik hier niet over drie weken met een gebroken hart zit. Het voelt echt als een sprong in het diepe en ik vind het doodeng. Maar toch:quote:Op zondag 27 februari 2011 11:04 schreef motorbloempje het volgende:wat een moeilijke maar goede beslissing
! En geniet (!!!!!!!!!!) van je nieuwe avontuur! Laat je gewoon lekker meeslepen, geniet en zie waar 't scheepje strand. Niet gaan panieken, gewoon gelukkig ZIJN
Wat leuk! Misschien wordt Hond ook minder een blok aan je been als 'ie een Hond2 heeft om mee te spelen. Kunnen ze elkaar mooi bezighouden.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:32 schreef sigme het volgende:
Gister heb ik het asiel gebeld, over een hondje dat daar zit. Komende week gaan we met Hond erheen, eens kijken of ze elkaar liggen.
Leuk voor Hond! Hopelijk helpt het jou ook een beetjequote:Op zondag 27 februari 2011 12:32 schreef sigme het volgende:
Gister heb ik het asiel gebeld, over een hondje dat daar zit. Komende week gaan we met Hond erheen, eens kijken of ze elkaar liggen.
interessant voor een vriendin van mij, heb je meer informatie?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:09 schreef Tinkepink het volgende:
Voor iedereen die nog een interessante carrieremogelijkheid zoekt: word virtual assistant! De tarieven liggen gewoon op ¤ 45,- per uurVoor secretaressewerkzaamheden
Dat is ook het ideequote:Op zondag 27 februari 2011 12:34 schreef Merel het volgende:
[..]
Wat leuk! Misschien wordt Hond ook minder een blok aan je been als 'ie een Hond2 heeft om mee te spelen. Kunnen ze elkaar mooi bezighouden.
quote:Op zondag 27 februari 2011 10:53 schreef Jagärtrut het volgende:
Ha. Ik ben echt tevreden en blij over de beslissing die ik genomen heb, en gespannen (goed!) over de toekomst!
Tuurlijk is het eng. Maar ik denk dat het alles zegt, dat je deze stap aandurft zeg maarquote:Op zondag 27 februari 2011 11:33 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat het niet voor niets blijkt te zijn, dat ik hier niet over drie weken met een gebroken hart zit. Het voelt echt als een sprong in het diepe en ik vind het doodeng. Maar toch:
En jullie zijn lief allemaal
Vind het heel lief dat je dat zegtquote:Op zondag 27 februari 2011 12:42 schreef sigme het volgende:
Wat een lief postje plaatste je vannacht. Je ontwikkeling met McSex is boeiend geweest, en ik vind het een mooi liefdevol einde.
Op z'n eigen verjaardag, dat zou gemeen zijn!quote:Op zondag 27 februari 2011 13:04 schreef motorbloempje het volgende:
ben jij de Bob op de terugweg Duvel?
quote:Op zondag 27 februari 2011 13:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
Gefeli Duvel!
Net les 3 hardgelopen met lief. Hij kon alleen maar zeuren over de regen. Benieuwd of hij het kan volhouden.
Verder wel een heerlijke zondag
Ho stop!quote:Op zondag 27 februari 2011 13:14 schreef Syrena het volgende:
Zo, mijn belastingen betaalden nu ben ik het formulier voor een kapvergunning aan het bestuderen. Gisteren even met de buurman gepraat en hij was blij dat ik de boom weg wil hebben
. En toen kwam hij zelf met het idee om samen voor een nieuwe schutting te kijken en de kosten te delen
![]()
Yay, geen inkijk meer![]()
Duur grapje trouwens, zo'n boom (vergunning alleen al is 75 euroNou ja, beter dan dat ie dalijk op een auto ligt
).
quote:Op zondag 27 februari 2011 12:54 schreef Ml-etje het volgende:
Leuk Sigme hond erbij!
Heb je een linkje naar de asielhond of staat hij/zij niet op i-net?
nasty he?quote:Op zondag 27 februari 2011 15:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Verrek, in Leek ook sneeuw, grote vlokken
Mooierd Sigme!quote:Op zondag 27 februari 2011 14:17 schreef sigme het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
http://www.ikzoekbaas.nl/(...)ierenasiel-zuidwolde
Als het wat wordt moeten we nog een nieuwe naam voor 'm verzinnen. Iemand een idee?
Sneeuwstormquote:
Ohhh ik zou ook zo graag een hond uit het asiel halen. Maar dat zou niet eerlijk zijn ivm mijn werk en de kat zou ook niet blij zijn.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:17 schreef sigme het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
http://www.ikzoekbaas.nl/(...)ierenasiel-zuidwolde
Als het wat wordt moeten we nog een nieuwe naam voor 'm verzinnen. Iemand een idee?
Ikquote:Op zondag 27 februari 2011 15:14 schreef Jagärtrut het volgende:
Wie van jullie had er hier ookal weer een HTC desire? Nu ik hier blijf, kan ik een telefoon met abbonement uitzoeken, maar weet niet zo goed wat ik wil..
Vik, volgens mij.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:14 schreef Jagärtrut het volgende:
Wie van jullie had er hier ookal weer een HTC desire? Nu ik hier blijf, kan ik een telefoon met abbonement uitzoeken, maar weet niet zo goed wat ik wil..
De Samsung Galaxy S. Ben er erg blij mee.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:17 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
welke had jij uiteindelijk gekozen?
en wat een leuk hondje Sigmequote:Had er zelf vandaag ook bijna een punt achter gezet met mijn ex. Bijna, dus uiteindelijk toch nog nietmaar wel een goed gesprek over gehad. En ik denk dat de afstand als ik straks in het buitenland zit ook wel goed zal zijn. Dan zien we na de zomer wel weer verder.
ik twijfel tussen die 2 dus. Volgens mij verschillen ze niet zoveel...quote:Op zondag 27 februari 2011 15:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De Samsung Galaxy S. Ben er erg blij mee..
Nee, volgens mij ook niet. De HTC Desire Z van Baardmans weegt wel een ton vergeleken bij mijn SGS, maar daar zit dan ook een toetsenbord onder...quote:Op zondag 27 februari 2011 15:20 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik twijfel tussen die 2 dus. Volgens mij verschillen ze niet zoveel...
Ik iddquote:Op zondag 27 februari 2011 15:14 schreef Jagärtrut het volgende:
Ja, die HD. Maar die is zo groot.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik idd.
HTC Desire en Samsung Galaxy S verschillen op kleine puntjes. Welke je ook kiest: je zult je er geen buil aan vallen. Je kunt evt ook nog voor de HTC Desire HD gaan, die is weer wat nieuwer dan de gewone
.
Als je wilt weten wat precies de verschillen zijn, moet je even op zoek gaan naar vergelijkende reviews, zo heb ik mijn keuze ook gemaakt.
Ik twijfelde destijds ook tussen die twee. Ik meen dat het grootste verschil was dat de Samsung geen flitser heeft en de HTC wel? Maar dat weet ik niet meer zekerquote:Op zondag 27 februari 2011 15:20 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik twijfel tussen die 2 dus. Volgens mij verschillen ze niet zoveel...
Samsung is geloof ik ook iets groter dan de HTC Desire. Schijnt moeilijker fatsoenlijk in je broekzak te passen enzo (weet niet wat de ervaring van DaD is?).quote:Op zondag 27 februari 2011 15:25 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja, die HD. Maar die is zo groot.
Ik denk dat ik het voordeligste abo opzoek. Nog lastig, want volgens mij werkt dat hier net iets anders dan in NL. morgen maar eens hulp van collega's inschakelen..
Dat idd en de SGS is iets groter. Maar de SGS heeft ook weer dingen die de HTC D niet heeft (een ander type scherm enzo, meen ik).quote:Op zondag 27 februari 2011 15:25 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik twijfelde destijds ook tussen die twee. Ik meen dat het grootste verschil was dat de Samsung geen flitser heeft en de HTC wel? Maar dat weet ik niet meer zeker.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:52 schreef Rituals het volgende:
Dat was ook min of meer mijn conclusie; dat het dagelijks rapporteren inzicht geeft in het feit dat het geen enkele dag echt goed gaat. Ik hoop dat dit inzicht kan bijdragen aan verbetering. En het moet echt beter hoor, dit is slecht voor je lichaam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je een plan hoe je het komende week denkt iets te kunnen verbeteren?ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Inderdaad!quote:Op zondag 27 februari 2011 15:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat was ook min of meer mijn conclusie; dat het dagelijks rapporteren inzicht geeft in het feit dat het geen enkele dag echt goed gaat. Ik hoop dat dit inzicht kan bijdragen aan verbetering. En het moet echt beter hoor, dit is slecht voor je lichaam.
Heb je een plan hoe je het komende week denkt iets te kunnen verbeteren?
Doen!! Of zijn er weer beperkende regels, zoals een maximaal aantal minuten per maand ofzo?quote:Op zondag 27 februari 2011 15:28 schreef Jagärtrut het volgende:
oei. Ik zie nu een abbonement waarbij je voor 2 cent per minuut naar Dld en Nedelrand kunt bellen. dat is echt heeeel erg goedkoop!
ik ben aan het uitvogelen heo het zit inderdaad...quote:Op zondag 27 februari 2011 15:58 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Doen!! Of zijn er weer beperkende regels, zoals een maximaal aantal minuten per maand ofzo?
quote:Op zondag 27 februari 2011 15:37 schreef Rituals het volgende:
[..]
Inderdaad!
Komende week is een week waarin ik moet leren voor een tentamen. In die weken (één keer per vier weken) moet ik bewust aan eten denken, anders vergeet ik het. Voor komende week heb ik een paar dingen bedacht die ervoor zorgen dat ik er wel aan denk.
ja, nee, maar dit is echt raar spulquote:Op zondag 27 februari 2011 16:06 schreef sigme het volgende:
Pastadeeg kan ook wel van ander meel gemaakt worden, dus waarschijnlijk valt het resultaat wel mee.
Ik krijg eters; het plan is couscous, tomatensaus, lamsrollade, rodebietensalade, witlofsalade, zure boontjes, ingemaakte venkel en twee soorten chutney. Toe: appeltaart.
Omnom! Klinkt goedquote:Op zondag 27 februari 2011 16:06 schreef sigme het volgende:
Pastadeeg kan ook wel van ander meel gemaakt worden, dus waarschijnlijk valt het resultaat wel mee.
Ik krijg eters; het plan is couscous, tomatensaus, lamsrollade, rodebietensalade, witlofsalade, zure boontjes, ingemaakte venkel en twee soorten chutney. Toe: appeltaart.
Of Hond en Pluis!quote:Op zondag 27 februari 2011 16:27 schreef Perruche het volgende:
Ik vind Joris wel een leuke naam voor een hond
![]()
net 2 overhemden voor manlief gescoord
pelusaquote:Op zondag 27 februari 2011 16:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Areuh vriend heeft gisteren een zak schepsnoep meegenomen, gelukkig ook met een boel dingen die ik toch niet lekker vindMaar ok met tumtums en chocotoffs enzo
![]()
[..]
Of Hond en Pluis!
Zo heette ons allereerste konijn vroeger, Pelusa.![]()
Hond en Harry!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weg.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Blurred, ik moest wel even grinniken om je punt erachter met ex. Is het idee van een ex niet juist dat je dat al hebt gedaan? Zit er nog een toekomst voor jullie in?
manlief?quote:Op zondag 27 februari 2011 16:27 schreef Perruche het volgende:
Ik vind Joris wel een leuke naam voor een hond
![]()
net 2 overhemden voor manlief gescoord
jaja vriendjequote:Op zondag 27 februari 2011 16:40 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
manlief?
Lijstje:
O: 4 boterhammen met m'n laatste superfruit...![]()
B: uur wandelen
T: banaan
L: 2 boterhammen met tonijnsalade
D: cassoulet van varkensworstjes met bonen, wortels en wijn/tomatensaus. En ui en knoflook, natuurlijk. Plus, beetje zelfgemaakt brood.
T: warme choco?
Beetje veel brood. Maar goed.
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:33 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
beetje lang verhaal geworden en ik haal het straks weer weg denk ik, maar:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]Eens met DaD!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet meer actief op Fok!
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
'Duits pastamehl' met al eierprut 'er in verwerkt ofzoquote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:56 schreef Blurred86 het volgende:
[..]Dat is ook bet beste wat je kunt doen en de rest kan je maar beter een cliche tegenaan smijten: de tijd zal het leren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hm klinkt lekker jaquote:Op zondag 27 februari 2011 17:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
'Duits pastamehl' met al eierprut 'er in verwerkt ofzoik keek op de zijkant, zag tipo00 staan, maar dit is echt heel ander raar korrelig spul..
Baby-Tami's, nee lijkt me geen goed planquote:Op zondag 27 februari 2011 16:41 schreef Chicolate het volgende:
Maria ging je nog op zoek voor een vriendje voor Tamina? Het is weer bijna voorjaar dus verse aanwas. (misschien moet ze een keer op date met Flo, als je een nest baby-tamina's wil hebben).
ja, ben ook zeer benieuwd. 't werd ook helemaal niet zo stevig als normaal pastadeegquote:Op zondag 27 februari 2011 17:10 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
hm klinkt lekker jahet is iig wel bedoeld om pasta mee te maken lijkt me, dus misschien dat het toch wel lekker blijkt!
Weet je hoe lief baby konijntjes zijnquote:Op zondag 27 februari 2011 17:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
BlurredIk heb helaas geen wijze woorden!
[..]
Baby-Tami's, nee lijkt me geen goed plan![]()
Ja, ik hou mn ogen nog wel open, zeg maar. Maar het staat op dit moment (ook mede door financiëen) even op een lager pitje. Gelukkig lijkt ze zich nog wel te vermaken!
quote:Op zondag 27 februari 2011 17:23 schreef Swietje het volgende:
Baby diertjes zijn altijd lief. Wij krijgen kittens.
Halverwege maart dacht ik. Natuuuurrrlijk foto's. Ik hoop dat ik de wurmpjes snel kan voelen schoppen.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:27 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
wanneer? +krijgen we dan foto's?
Kunnen ze niet gewoon een week of 2 eerder bevallen?quote:Op zondag 27 februari 2011 17:29 schreef Swietje het volgende:
[..]
Halverwege maart dacht ik. Natuuuurrrlijk foto's. Ik hoop dat ik de wurmpjes snel kan voelen schoppen.
Voor je tentamens moet je goed eten hoor en ook wat meenemen voor tijdens je tentamen. Dat zorgt er écht voor dat je beter presteertquote:Op zondag 27 februari 2011 15:37 schreef Rituals het volgende:
[..]
Inderdaad!
Komende week is een week waarin ik moet leren voor een tentamen. In die weken (één keer per vier weken) moet ik bewust aan eten denken, anders vergeet ik het. Voor komende week heb ik een paar dingen bedacht die ervoor zorgen dat ik er wel aan denk.
Klopt! Alleen tijdens mijn tentamen heb ik het niet nodig om te eten. Dit jaar zijn mijn tentamens namelijk van 13.00-15.00 uur (meestal eerder klaar), dus dan heb ik net geluncht.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Voor je tentamens moet je goed eten hoor en ook wat meenemen voor tijdens je tentamen. Dat zorgt er écht voor dat je beter presteert
Nee. Je moet gewoon nog een keer langskomenquote:Op zondag 27 februari 2011 17:31 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Kunnen ze niet gewoon een week of 2 eerder bevallen?
Pasta is in het Duits ook iets heel anders. Als het Nudelmehl zou zijn daarentegenquote:Op zondag 27 februari 2011 17:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
'Duits pastamehl' met al eierprut 'er in verwerkt ofzoik keek op de zijkant, zag tipo00 staan, maar dit is echt heel ander raar korrelig spul..
Aaaaahwquote:Op zondag 27 februari 2011 18:11 schreef Swietje het volgende:
[..]
Nee. Je moet gewoon nog een keer langskomenDan kun je leuk met ze spelen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Hoooooooooi! Welkom terug!quote:Op zondag 27 februari 2011 19:22 schreef _Calimero_ het volgende:
hooi!
ik heb echt de meest fantastische vakantie ooit gehad
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:22 schreef _Calimero_ het volgende:
hooi!
het boarden was superleuk, de groep was erg gezellig
Ach, mijn man heeft mij ook na 2 weken ten huwelijk gevraagd. En we zijn 10 jaar later nog steeds gelukkig samenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Tinkepink op 27-02-2011 19:35:42 ]Geen zorgen voor de dag van morgen.
wat moet ik vertellen?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Cali
En anders vertel je het ook even
Wat een lijstjes hier, en degene weten het ook.. Morgen weer een dag he? damn!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Ik snap het ook niet meer. Je was toch met de Nextman op wintersport, Cali?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:30 schreef conleche het volgende:
Ik hou het niet meer bij.....was het uit met McNext dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en nu moet ik de next man nog bellen om dit te vertellen![]()
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:22 schreef _Calimero_ het volgende:
hooi!
het boarden was superleuk, de groep was erg gezellig
en de nextman dan? En is het wederzijds?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja dat klopt, dat was dus niet zo handig.. ik zie er ook enorm tegenop om hem te bellen, maar moet het nu echt gaan doen.. Ik vertel maar gewoon hoe het is, dat ik verliefd ben geworden en het weekendje niet door kan gaan...quote:Op zondag 27 februari 2011 19:33 schreef Rituals het volgende:
Je had wel een weekendje gepland met de Nextman toch?
't Is niet anders Cali. Liefde laat zich niet dwingen, maar ook niet tegenhouden.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:35 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ja dat klopt, dat was dus niet zo handig.. ik zie er ook enorm tegenop om hem te bellen, maar moet het nu echt gaan doen.. Ik vertel maar gewoon hoe het is, dat ik verliefd ben geworden en het weekendje niet door kan gaan...
Rot voor 'm! En inderdaad, eerlijk vertellen. Ondanks dat ik het vervelend vind voor Nextman, vind ik het ontzettend leuk voor jou! Wat een heerlijk en bijzonder gevoelquote:Op zondag 27 februari 2011 19:35 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ja dat klopt, dat was dus niet zo handig.. ik zie er ook enorm tegenop om hem te bellen, maar moet het nu echt gaan doen.. Ik vertel maar gewoon hoe het is, dat ik verliefd ben geworden en het weekendje niet door kan gaan...
Ja hoor, ik kan uren over hem kletsenquote:Op zondag 27 februari 2011 19:37 schreef Rituals het volgende:
[..]
Rot voor 'm! En inderdaad, eerlijk vertellen. Ondanks dat ik het vervelend vind voor Nextman, vind ik het ontzettend leuk voor jou! Wat een heerlijk en bijzonder gevoel. Kun je wat over hem vertellen? Ben wel benieuwd
.
We hebben sinds kort een vaste-posters-pm-lijst.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:39 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ja hoor, ik kan uren over hem kletsen![]()
ik doe het alleen wel even via pm, ivm herkenbaarheid
Leuk!quote:Op zondag 27 februari 2011 19:39 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:39 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
echt? hoe werkt dat??quote:Op zondag 27 februari 2011 19:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
We hebben sinds kort een vaste-posters-pm-lijst.
Maak er gebruik van, zou ik zeggen..
neen, Ml-etje, ihatefastcars, Ewelina, XcUZ_Me, motorbloempje, MevrouwPuff, DevilsAndDust, uniekhoorn, sigme, Viking84, _aurum_, Perruche, Chicolate, Tinkepink, progje, loveli, Siral, conleche, Goodbye, Mini_rulez, Phaidra, Cocotrimonium, Swietje, Rituals, Probability, MarMar, Jagärtrut, V1z0R, MariaEtcetera, _Calimero_, Blurred86, Syrena, Razztwizzle, anna82, merelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |