abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93360799
Het vorige deel: Slank #1369 - Waar we alles aan elkaar plakken

De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden

• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.

• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.

• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.

• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.

• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!

Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport

Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.

BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 26 februari 2011 @ 19:43:35 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93360816
O hai.

Ha fipo de pipo vanaf mn foon :7
Niet meer actief op Fok!
pi_93360875
H0iz :Y)
Ik moet zo naar een verjaardag en ik heb geen zin en weet niet wat ik aan moet :'(
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_93360921
:W

Men, een mens wordt moe van beslissingen nemen zeg! Boh, ik ben dood en dood op.
pi_93361010
Gok. O+.

Ik ga weer verder met m'n verslag. ;(.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_93361012
Ik krijg honger van dat plaatje in de OP.

Ik heb wel bier. O+
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zaterdag 26 februari 2011 @ 19:48:38 #7
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93361035
Voor morgen hebben we voor ¤ 25,- (!) biefstuk gekocht. We hadden net zo goed uit eten kunnen gaan :')

Weet iemand hier trouwens hoe je een zoete aardappel poft?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_93361121
Niet gewoon op de ouderwetse manier Tink? Aluminiumfolie om de aardappel en dan de oven in?

Door Gok heb ik zin om te shoppen. O+ En om m'n eigen kledingkast uit te mesten, maar dat heb ik pas gedaan. :')
  zaterdag 26 februari 2011 @ 19:54:46 #9
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93361290
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 19:50 schreef Ewelina het volgende:
Niet gewoon op de ouderwetse manier Tink? Aluminiumfolie om de aardappel en dan de oven in?

Door Gok heb ik zin om te shoppen. O+ En om m'n eigen kledingkast uit te mesten, maar dat heb ik pas gedaan. :')
Ja, Maar hoe lang? Dat ding is volgens mij 10 cm lang en zeker 5 cm hoog.

Shoppen heb ik gek genoeg helemaal geen zin in op het moment. Ik zit in mijn spijkerbroek-met- trui-periode. Komt wel weer goed als het zonnetje weer gaat schijnen :P
pi_93361416
Ik heb ook onwijze zin om te shoppen! O+. Zouden we ook gaan doen, maar goed...

Dat ik de helft van de kleding die ik bij m'n laatste shopsessie heb gekocht nog niet eens heb gedragen hoef ik natuurlijk niet per se te vertellen.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 20:03:56 #11
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93361633
Wat is dat meisje bij Gok vandaag prachtig geworden zeg O+
  zaterdag 26 februari 2011 @ 20:04:15 #12
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93361648
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 19:45 schreef Jagärtrut het volgende:

Men, een mens wordt moe van beslissingen nemen zeg! Boh, ik ben dood en dood op.
logisch. Er gaat zoveel in je om nu :)
Niet meer actief op Fok!
pi_93361659
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 19:54 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja, Maar hoe lang? Dat ding is volgens mij 10 cm lang en zeker 5 cm hoog.

Shoppen heb ik gek genoeg helemaal geen zin in op het moment. Ik zit in mijn spijkerbroek-met- trui-periode. Komt wel weer goed als het zonnetje weer gaat schijnen :P
minuut of 40, zou ik doen. Minstens. Op 250 graden? Misschien wel langer!
  zaterdag 26 februari 2011 @ 20:04:57 #14
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93361690
Wat een mooi stuk chocola superfruit in de OP O+

Which reminds me, ik zag vandaag bij de Jamin hele toffe konijnenlollies :D Van een soort spekachtig spul? Maar die waren toch te mooi om op te eten >:O
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zaterdag 26 februari 2011 @ 20:05:52 #15
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93361733
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 19:45 schreef Jagärtrut het volgende:

Isnie gek nie! :*

Dus het wordt het echt? De phD? Hoe tof! O+
  zaterdag 26 februari 2011 @ 20:06:53 #16
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93361770
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 19:45 schreef Jagärtrut het volgende:

Maar ik ben wel trots op je :* Maak er een mooie toekomst van Jagar. En koop een daglichtwekker voor de donkere wintermaanden.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 20:07:23 #17
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93361793
En thermo-ondergoed :+.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_93361837
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 20:06 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Maar ik ben wel trots op je :* Maak er een mooie toekomst van Jagar. En koop een daglichtwekker voor de donkere wintermaanden.
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 20:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
En thermo-ondergoed :+.
dat, en ik heb mezelf volgende winter een hele mooie winterjas beloofd. En, nu kan ik een eigen appartementje zoeken, met m'n eigen meubels. En misschien een kitchenaid. En een mobiel abbonement. Etc. Etc. Etc. Het geeft heel veel rust, weten dat je voorlopig ergens zit. Want elke andere baan die ik zou krijgen, zou tijdelijk zijn...
  zaterdag 26 februari 2011 @ 20:10:15 #19
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93361920
Ik ben echt jaloers op je Jagar :Y. Zweden O+
pi_93361961
Jezelf omringen met je eigen spulletjes zal al een hele hoop schelen, denk ik.

Hoe lang moet je nog dooien tellen?
pi_93361996
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 20:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jezelf omringen met je eigen spulletjes zal al een hele hoop schelen, denk ik.

Hoe lang moet je nog dooien tellen?
weet ik niet. Als het nieuws maandag bekend is maar eens met m'n leidinggevenden praten...
pi_93362016
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 20:11 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

weet ik niet. Als het nieuws maandag bekend is maar eens met m'n leidinggevenden praten...
oh, en ik krijg ook m'n eigen kantoor. Geen stomme collega's meer!
pi_93362179
Klinkt enorm goed Jägar.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_93362204
Joepie! *O*.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 20:19:22 #25
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93362404
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 20:12 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

oh, en ik krijg ook m'n eigen kantoor. Geen stomme collega's meer!
Kijk aan! O+ You careerlady, you :7

En leuk, eigen keukentje, eigen dingetjes! O+ Een Thuis maken!
  zaterdag 26 februari 2011 @ 20:22:01 #26
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_93362529
Jeager *O*

Internet doet het hier verdorie meestal niet vandaag, stom
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 26 februari 2011 @ 20:22:14 #27
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93362539
Zo, albert-bestelling gedaan voor de verjaardag volgend weekend.
pi_93362569
Boooh. Ik krijg een mail van een collega, over iets waar we samen met een derde persoon aan werken. Die derde persoon denkt over nogal wat dingen anders dan wij, dus dat is best lastig samenwerken. Kreeg van de week al een mail vol commentaar van die derde persoon, en nu mailt de ander me met de vraag of het me allemaal wel lukt en dat ik het gewoon moet zeggen als hij het even moet overnemen. En zelfs al zit ik nu te huilen bij het idee dat ik nķg meer werk moet doen terwijl ik al zo gestrest ben, nog durf ik niet te zeggen dat ik het heel fijn zou vinden als hij het af zou willen maken.

Van het kaliber, hoe dwars kun je jezelf zitten, zeg maar.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 20:24:21 #29
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93362651
Voor mij heeft het fixen van een 'Thuis-thuis' echt wonderen gedaan voor mn tevredenheid/blijheid! Zo fijn om lekker al je eigen dingetjes te hebben en geen stress om pa / bij anderen wonen en weetikwat! Gewoon echt je eigen plekje, al je spullen op 1 plek O+
pi_93362656
Mooi dat je je er op instelt jagar!
En met een leuk huisje en een eigen kantoor gaat dat helemaal goedkomen :)
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 20:03 schreef Tinkepink het volgende:
Wat is dat meisje bij Gok vandaag prachtig geworden zeg O+
Dat gedoe met die spraytan vond ik dan weer wel een beetje stom. Je kan bleek toch ook mooi zijn...
  zaterdag 26 februari 2011 @ 20:26:42 #31
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93362776
Nou, ophouden met jezelf in de weg zitten dan DaD en de aangeboden hulp aannemen :Y

Heb een nadeel gevonden van mijn (nieuwe) pil: paracetamol en vitamine c (!) verhogen het Östrogeengehalte in het lichaam. Vraag me af wat dit in de praktijk betekent..
Edit: cellulitus dus }:|
pi_93362920
quote:
Dear Thomas, Erik, Mats and Peter,

Following up on my earlier e-mail, I am happy to say that I am happy to start with the PhD programme! I am very excited about the opportunity, and decided that I couldn't let it pass. I am looking forward to this new position, and to starting with it as soon as possible.

See you soon,
  zaterdag 26 februari 2011 @ 20:31:54 #33
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93363008
*O*
pi_93363021
*O*
  zaterdag 26 februari 2011 @ 20:32:28 #35
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93363040
Tof Jagar! *O*
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_93363180
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 20:32 schreef Rituals het volgende:
Tof Jagar! *O*
De rest teruglezen doe ik straks, maar eerst maar even de vraag aan jou: hoe ging je lijstje vandaag? Gister heb ik denk ik geen antwoord gekregen, of heb ik eroverheen gelezen?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_93363329
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 20:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Boooh. Ik krijg een mail van een collega, over iets waar we samen met een derde persoon aan werken. Die derde persoon denkt over nogal wat dingen anders dan wij, dus dat is best lastig samenwerken. Kreeg van de week al een mail vol commentaar van die derde persoon, en nu mailt de ander me met de vraag of het me allemaal wel lukt en dat ik het gewoon moet zeggen als hij het even moet overnemen. En zelfs al zit ik nu te huilen bij het idee dat ik nķg meer werk moet doen terwijl ik al zo gestrest ben, nog durf ik niet te zeggen dat ik het heel fijn zou vinden als hij het af zou willen maken.

Van het kaliber, hoe dwars kun je jezelf zitten, zeg maar.

Huilen als je niet net jezelf met een hamer op een vinger hebt geslagen is niet goed. Niet Goed.
Actie is geboden. Dus: nu nr2 terugmailen, dat je het reuze tof van hem/haar vindt en dat je goed wat hulp kan gebruiken. Vanavond nog.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_93363359
quote:
4s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 20:38 schreef sigme het volgende:

[..]

Huilen als je niet net jezelf met een hamer op een vinger hebt geslagen is niet goed. Niet Goed.
Actie is geboden. Dus, nu nr2 terugmailen, dat je het reuze tof van hem/haar vindt en dat je goed wat hulp kan gebruiken. Vanavond nog.
Dit dus :) waarom zou je niet DaD?
  zaterdag 26 februari 2011 @ 20:39:18 #39
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93363375
Ik denk dat ik er gisteren overheen gelezen heb, heb namelijk niet bewust geen antwoord gegeven. Vandaag is geen topdag, maar de dag is nog niet voorbij.

@ DaD: terugmailen! :Y Het is niet erg om hulp te vragen/accepteren.
pi_93363532
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 20:39 schreef Rituals het volgende:
Ik denk dat ik er gisteren overheen gelezen heb, heb namelijk niet bewust geen antwoord gegeven. Vandaag is geen topdag, maar de dag is nog niet voorbij.
^O^

Volgens mij is het makkelijker te zien wanneer ik je even citeer, nietwaar? Daarom doe ik dat gewoonlijk, en gister lukte dat niet, dus de vraag was makkelijk te missen.

Morgen ga ik je vragen hoe de week geweest is en of dit dagelijks vragen nut heeft.
pi_93363782
Strenge Sigme :D hoe gaat het met het verbouwen?

Over verbouwen gesproken :') was vanmiddag even op visite bij iemand die tussen 2 huizen in zit (dus het ene half leeg, andere half vol). Kreeg een doos in mijn handen gedrukt en daar rolde na wat gestuntel van mijn kant wat uit..
Plaatje opgezocht :

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben er inmiddels achter wat er weggegrist werd _O-
  zaterdag 26 februari 2011 @ 20:50:18 #42
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93363910
Hee, een zwarte boon! Een heule grote!
pi_93363941
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 20:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hee, een zwarte boon! Een heule grote!
_O- zilver ;)
pi_93363953
Ik heb de hulp aangenomen.
pi_93363974
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 20:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
^O^ zit je nu een stuk relaxter?
  zaterdag 26 februari 2011 @ 20:52:52 #46
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93364052
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 20:42 schreef sigme het volgende:

[..]

^O^

Volgens mij is het makkelijker te zien wanneer ik je even citeer, nietwaar? Daarom doe ik dat gewoonlijk, en gister lukte dat niet, dus de vraag was makkelijk te missen.

Morgen ga ik je vragen hoe de week geweest is en of dit dagelijks vragen nut heeft.
Zou kunnen, maar ik heb het gisteren ook druk gehad, dus ik had vrij vluchtig bijgelezen :P.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 20:53:09 #47
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93364058
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 20:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
^O^.
pi_93364071
Ik herinner me nog dat ik aan het inpakken was toen Do2 en ik van studentenhuis naar echt huis verhuisden. Ik was net toe aan de enorme doos met verzorgingspullen - en dergelijke - toen een huisgenoot kwam kletsen. Maar het enige waar ik aan kon denken was de vibrator die op 50 cm afstand lag en waarvan ik alleen maar hoopte dat 'ie 'm niet zag liggen. Oppakken kon natuurlijk ook niet. :').
pi_93364104
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 20:51 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

^O^ zit je nu een stuk relaxter?
Nee, want m'n hoofd loopt nog steeds om, het is alleen aangevuld met een rotgevoel dat ik hulp moest vragen.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 20:55:07 #50
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93364147
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 20:54 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Nee, want m'n hoofd loopt nog steeds om, het is alleen aangevuld met een rotgevoel dat ik hulp moest vragen.
Let it go, als hij het niet aan zou kunnen had ie het niet aangeboden :*

Know thy boundaries, je hebt het superdruk, dus laat je helpen als het zo lief wordt aangeboden! ^O^
  zaterdag 26 februari 2011 @ 20:55:18 #51
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93364153
quote:

[..]

Veel mensen vinden het prettig als ze een ander kunnen helpen. Helemaal als ze de hulp zelf hebben aangeboden en het ook geaccepteerd wordt. Het rotgevoel is dus volledig onnodig.
pi_93364176
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 20:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik herinner me nog dat ik aan het inpakken was toen Do2 en ik van studentenhuis naar echt huis verhuisden. Ik was net toe aan de enorme doos met verzorgingspullen - en dergelijke - toen een huisgenoot kwam kletsen. Maar het enige waar ik aan kon denken was de vibrator die op 50 cm afstand lag en waarvan ik alleen maar hoopte dat 'ie 'm niet zag liggen. Oppakken kon natuurlijk ook niet. :').
:D als ik er 1 zou hebben zou ik die echt niet in een verhuisdoos stoppen volgens mij.
Herkende het ding ook niet het leek aanvankelijk op een kei,de reactie deed vermoeden dat het iets anders was _O-
pi_93364226
quote:

[..]

Lijstje maken met de dingen die je moet doen en dan de volgorde bepalen? En wat Tink zdgt.
pi_93364627
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 20:08 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

[..]

dat, en ik heb mezelf volgende winter een hele mooie winterjas beloofd. En, nu kan ik een eigen appartementje zoeken, met m'n eigen meubels. En misschien een kitchenaid. En een mobiel abbonement. Etc. Etc. Etc. Het geeft heel veel rust, weten dat je voorlopig ergens zit. Want elke andere baan die ik zou krijgen, zou tijdelijk zijn...
Klinkt als een goede beslissing. En met je eigen plek, met echt jķuw spullen, zal je je waarschijnlijk ook meer op je plaats gaan voelen in Zweden. En je was ook van plan om te volleyballen zag ik een paar topics terug?

Wel spannend hoor! Dat mailtje van daarnet, heb jij gestuurd naar de andere gegadigden of naar familie/vrienden?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_93364793
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 21:05 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Klinkt als een goede beslissing. En met je eigen plek, met echt jķuw spullen, zal je je waarschijnlijk ook meer op je plaats gaan voelen in Zweden. En je was ook van plan om te volleyballen zag ik een paar topics terug?

Wel spannend hoor! Dat mailtje van daarnet, heb jij gestuurd naar de andere gegadigden of naar familie/vrienden?
naar professors. En daarna geforward naar vrienden en familie. De andere mensen weten nog steeds niets.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 21:11:47 #56
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93364909
Ik ben in shock. Net op de site van het voedingscentrum begonnen met een 'kies ik gezond' test. En die test zegt dat havermoutpap zonder suiker in de categorie 'ongezonde keuze' valt. Beter kies ik voor - hou je vast- : een breaker, of fristi of nog meer rommel in die categorie :X
pi_93364952
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 21:11 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ben in shock. Net op de site van het voedingscentrum begonnen met een 'kies ik gezond' test. En die test zegt dat havermoutpap zonder suiker in de categorie 'ongezonde keuze' valt. Beter kies ik voor - hou je vast- : een breaker, of fristi of nog meer rommel in die categorie :X
Echt? Ga eens kijken, Youp is toch aan het kweelen.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 21:13:28 #58
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93364974
:O @ Youp van t hek.
Niet meer actief op Fok!
pi_93365044
quote:

[..]

Je hebt niet om hulp gevraagd.
Hulp accepteren is als een compliment accepteren: een hele kunst om het gracieus te doen. Oefen het! In het belang van jezelf & anderen :).

Dat geldt overigens ook voor 'om hulp vragen', ook dat is een moeilijke maar belangrijke vaardigheid, die je moet ontwikkelen om succesvol te zijn.

En als laatste geldt het ķķk voor hulp aanbieden.

Zo, en nu ga ik nog een andere preek opzoeken. Momentje.
pi_93365142
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 21:11 schreef Tinkepink het volgende:
Fristi zonder toegevoegde suiker :P of iets van light of zoetstof _O-
Mijn ontbijt is goedgekeurd ieg op de chocomel op kantoor na dan.
pi_93365147
pi_93365288
Pff faal die test!
pi_93365638
quote:
3s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 20:52 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik denk dat dat dan ook een van de meest verhelderende dingen is die ik geleerd heb dankzij veel werkervaring: wat de een leuk/makkelijk/vanzelfsprekend vindt, is dat voor iemand anders he_le_maal niet.
Dat betekent ook (vooral!) dat zaken die ik stomvervelend of heel moeilijk vind, dat voor een ander vaak helemaal niet zijn. Dus tegenwoordig zoek ik gewoon iemand die mijn rotklusjes wil doen, en daarmee doe ik de ander een plezier. Dát is effectief samenwerken.
Vaak gegoten in de vorm van een verzoek om hulp, of wanneer ik denk dat iemand anders zich zit te vernaggelen op werk dat ik een stuk beter kan, een aanbod van hulp. Zowel hulp vragen als hulp aanbieden is smeermiddel; een elegante manier om werk beter te verdelen ten gunste van alle partijen.
pi_93365672
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 21:15 schreef sigme het volgende:

[..]

Zo, en nu ga ik nog een andere preek opzoeken. Momentje.
O+.
pi_93365838
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 21:28 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

O+.
:@
En nu ben ik weer uitgepreekt hoor. Succes met je verslag, vergeet niet vanavond op tijd op te houden, te ontspannen en dan lekker te slapen. Morgen weer een dag :*.
pi_93365862
@jagar nu dan definitief gefeliciteerd *O*

en DaD, luister naar Sigme! Je hebt geen hulp gevraagd, alleen maar ja gezegd op een aanbod :)

Draai het eens om, als jij iemand hulp aanbiedt en die zegt ja, is dat dan erg of juist wel fijn? :*

mensen zijn vaak zoveel strenger voor zichzelf dan ze voor een ander ooit zouden zijn
  zaterdag 26 februari 2011 @ 21:46:34 #67
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_93366397
Bij die test is er veel te veel oranje.
:(
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zaterdag 26 februari 2011 @ 22:05:24 #68
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93367071
Ik ben in slaap gevallen bij Youp. Nuff said. Weltrusten :W.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 22:09:38 #69
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93367208
Voor iedereen die nog een interessante carrieremogelijkheid zoekt: word virtual assistant! De tarieven liggen gewoon op ¤ 45,- per uur :o Voor secretaressewerkzaamheden :o
  zaterdag 26 februari 2011 @ 22:10:23 #70
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93367226
En ik heb me aan m'n lijstje gehouden :) Nu nog wel beetje trek, maar morgen weer genoeg vreterij.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 22:26:50 #71
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_93367808
Mijn lijst voor vanavond is:
Macaroni, 200 kwark, halve bus pringels, veel popcorn, joppiechips, knoflook oliijven, handje macadamia's
Dus....
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_93373530
Tink, wat is een virtual assistent...??
pi_93373541
Oh en :* voor DaD en slaap lekker :)
pi_93373666
Ik ga mijn lijstje posten niet boos worden kej :P

O/L:
3 kleine pannenkoeken met ahornsiroop
2 beschuiten hagelslag
1 boterham pindakaas

T:
zakje worteltjes, zakje appel, 4 blokjes chocolade

D: cheeseburger, puntje vlaai, klein glas cole

T: 1/3e zak yoghurtgums, 2 wijn.

Dus. Gisteren vrij weinig gegeten gepaard met fysieke activiteit... nou ja. Zo slapen...!
pi_93375483
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 21:27 schreef sigme het volgende:

[..]

Dat betekent ook (vooral!) dat zaken die ik stomvervelend of heel moeilijk vind, dat voor een ander vaak helemaal niet zijn. Dus tegenwoordig zoek ik gewoon iemand die mijn rotklusjes wil doen, en daarmee doe ik de ander een plezier. Dát is effectief samenwerken.
Vaak gegoten in de vorm van een verzoek om hulp, of wanneer ik denk dat iemand anders zich zit te vernaggelen op werk dat ik een stuk beter kan, een aanbod van hulp. Zowel hulp vragen als hulp aanbieden is smeermiddel; een elegante manier om werk beter te verdelen ten gunste van alle partijen.
:Y
O+
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_93375626
Ik ben nu pas terug van de verjaardag, lekker zitten kletsen met allemaal dames die ik maar vaag ken (de vriendinnen van zijn vrienden zeg maar). En volgende week ga ik met ze carnavallen, ik kan bij mijn vriendin blijven slapen O+

Ben er sterk over aan het denken om de zondag ook daar te blijven, had eigenlijk het plan om met mijn beste vriendin van vroegah hier naar het dorp te gaan, maar ik weet niet of ik daar al klaar voor ben :+ (veel oude bekenden van vroeger etc etc). Plus zij weet nog niet dat ik dat van plan was oO<
  zondag 27 februari 2011 @ 01:32:16 #77
331 Merel
Be here now.
pi_93376065
Vanavond afscheid genomen van McSex. Voor altijd. Einde van een tijdperk.

Weet niet of ik moet lachen of huilen.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 27 februari 2011 @ 01:42:40 #78
331 Merel
Be here now.
pi_93376439
En ik houd echt van McSex. En hij van mij. Vandaar dat we elkaar juist iemand anders gunnen.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 27 februari 2011 @ 07:25:24 #79
331 Merel
Be here now.
pi_93380511
Jemig wat was ik dronken vannacht! :@
pi_93380678
Goeiemorgen :)
Merel, blij of niet?
  zondag 27 februari 2011 @ 08:42:12 #81
331 Merel
Be here now.
pi_93380710
quote:
Op zondag 27 februari 2011 08:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
Merel, blij of niet?
Brak vooral :')
pi_93380831
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 07:25 schreef Merel het volgende:
_O-
  zondag 27 februari 2011 @ 09:08:43 #83
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93380844

Nachtwacht eet sultanas for breakfast en toen ik daar wat van zei moet ik me er niet mee bemoeien. Dan niet :z . Straks Evy 2 les 3 doen = met interval. Moet ik wel > een half uur die matige muziek aanhoren :'( .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 27 februari 2011 @ 09:33:38 #84
331 Merel
Be here now.
pi_93381018
quote:
Op zondag 27 februari 2011 09:06 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

_O-
Ja echt :')

Maar wat ik zei was wel waar :)
pi_93381041
Goed dat jullie er dan een punt achter gezet hebben...

Weet de Collega van McSex?
  zondag 27 februari 2011 @ 09:50:58 #86
331 Merel
Be here now.
pi_93381180
quote:
Op zondag 27 februari 2011 09:36 schreef Jagärtrut het volgende:
Goed dat jullie er dan een punt achter gezet hebben...

Weet de Collega van McSex?
Ja, hij weet dat er iemand is op wie ik altijd terug kan vallen zeg maar ;) Of nouja, dat was dus zo tot nu toe.

Was echt best emotioneel afscheid. Het duurde ook al zo lang tussen ons. Dus eigenlijk verdiende het ook wel een echt afscheid ipv een sms'je met "laten we dit niet meer doen". 't Was wel goed zo :)

En nu ga ik dus helemaal voor de collega, zonder vangnet.
pi_93381248
Wat goed, Merel. Ik wens jou en de collega een happily ever after. O+.

Ik ga zo weer hard aan de slag, vandaag wil ik het af hebben. Hopelijk vandaag even zonder 'omg het moet perfectperfectperfect'-gevoel. En Baardmans sms'te gister dat 'ie me nog wel graag wil zien dit weekend, dus hoewel heel leuk, kost me dat waarschijnlijk wel m'n avond... Maar relaxen is ook goed!
pi_93381295
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 09:50 schreef Merel het volgende:

[..]

Ja, hij weet dat er iemand is op wie ik altijd terug kan vallen zeg maar ;) Of nouja, dat was dus zo tot nu toe.

Was echt best emotioneel afscheid. Het duurde ook al zo lang tussen ons. Dus eigenlijk verdiende het ook wel een echt afscheid ipv een sms'je met "laten we dit niet meer doen". 't Was wel goed zo :)

En nu ga ik dus helemaal voor de collega, zonder vangnet.
Yay! ^O^
pi_93381385
Dat klinkt heel goed, Merel.

Ik ga zo naar de ikea en andere meubelwinkels, alvast meubels shoppen voor m'n toekomstige nieuwe huisje... :7
pi_93381528
Oh jee, een 6 op de weegschaal.
  zondag 27 februari 2011 @ 10:19:39 #91
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93381560
quote:
Op zondag 27 februari 2011 10:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh jee, een 6 op de weegschaal.
niks mis met 56 ^O^
Niet meer actief op Fok!
pi_93381574
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 10:19 schreef Viking84 het volgende:

[..]

niks mis met 56 ^O^
Oh jee, een 6 als eerste getal op de weegschaal.
  zondag 27 februari 2011 @ 10:21:55 #93
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93381592
quote:
Op zondag 27 februari 2011 10:08 schreef Jagärtrut het volgende:
Dat klinkt heel goed, Merel.

Ik ga zo naar de ikea en andere meubelwinkels, alvast meubels shoppen voor m'n toekomstige nieuwe huisje... :7
heerlijk zeg O+ . Ik ga zo hardlopen. Met eigen muziek. Stel de intervaltraining 1 of 2 weken uit tot ik mn foon veilig mee kan nemen. Ik heb echt geen zin in kutmuziek tijdens het lopen. Paul Schwartz ftw.
Niet meer actief op Fok!
pi_93381615
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 07:25 schreef Merel het volgende:
:D goedemorgen Merel.

:W mogge iedereen. /klaagendemiep; gewoon va 5 tot 6 liggen hoesten :')
pi_93381635
quote:
8s.gif Op zondag 27 februari 2011 10:20 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Oh jee, een 6 als eerste getal op de weegschaal.
Ow that reminds me.. ff wegen :W
  zondag 27 februari 2011 @ 10:28:03 #96
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93381699
Wegen... al tijden niet meer gedaan. Zen hoor!
Niet meer actief op Fok!
pi_93381728
61,1 toch 100 gram minder :P komt ook omdat ik normaal op woensdagen weeg.
  zondag 27 februari 2011 @ 10:33:16 #98
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_93381785
*O* Merel!
Dapper :Y

Wegen: volgens mij al ruim een jaar tussen de 55 en 56.
Vanochtend 55.4
pi_93381956
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 10:33 schreef uniekhoorn het volgende:
*O* Merel!
Dapper :Y

Wegen: volgens mij al ruim een jaar tussen de 55 en 56.
Vanochtend 55.4
Wow! hoe lang ben jij dan?
pi_93382149
Ha. Ik ben echt tevreden en blij over de beslissing die ik genomen heb, en gespannen (goed!) over de toekomst!
  zondag 27 februari 2011 @ 10:54:51 #101
331 Merel
Be here now.
pi_93382181
quote:
Op zondag 27 februari 2011 10:53 schreef Jagärtrut het volgende:
Ha. Ik ben echt tevreden en blij over de beslissing die ik genomen heb, en gespannen (goed!) over de toekomst!
Goedzo! :)
  zondag 27 februari 2011 @ 10:55:43 #102
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93382199
Goed zo Merel! ^O^

En Duvel die is jarig hiep hiep hoeraaa *O*

pi_93382241
Feli, Duvel!
pi_93382243
Van harte gefeliciteerd, Duvel *O*.
pi_93382245
Ik heb ineens genoeg gegeten voor 2 dagen ;)

Het was vrijdag een warm en koud buffet op dat feest. Het lekkerste waren toch de frikadellen (gehaktballen) en het dessert (rijstpap) Ik lag om 4u50 in bed.

Gisteren veel geslapen en 1 zakje Special K mini breaks gegeten.

*snurk*
Werewolf
  zondag 27 februari 2011 @ 11:00:41 #106
331 Merel
Be here now.
pi_93382319
Gefeliciteerd Duvel!
  zondag 27 februari 2011 @ 11:00:56 #107
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93382331
Gefeliciteerd Duvel! *O*
  zondag 27 februari 2011 @ 11:01:39 #108
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93382348
Wat goed Merel! O+
  zondag 27 februari 2011 @ 11:02:11 #109
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_93382363
Bedankt!
Bedankt!
Bedankt!
Bedankt!

*O*
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_93382364
Goedemorgen dames!

Gefeliciteerd Duvel! :*

gisteren lange dag gehad, gezellig langs Zwolle (schoonzusje + man) geweest en daar gegeten! 's Avonds weer terug met de motor *brrrrrrrrrr* en nu net een half uurtje wakker!

Gaan zo meteen hardlopen en daarna brunchen, 'dan hebben we het maar alvast gehad'. hele week niet gelopen door werk, kloteweer en andere uitwegen, dus het moet echt weer *)

lijstje vandaag weet ik nog niet. Broodjes iig, zachtgekookt eitje denk ik, vanavond pasta en we hebben nog bananen en griekse yoghurt, dus denk dat met die dingen ik wel wat lekkers maken kan :)
Ja doei.
pi_93382370
Happy birthday Duvel !
Werewolf
pi_93382381
Gefeliciteerd Duvel! *O* *O* *O*
pi_93382400
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 01:32 schreef Merel het volgende:
Vanavond afscheid genomen van McSex. Voor altijd. Einde van een tijdperk.

Weet niet of ik moet lachen of huilen.
:* wat een moeilijke maar goede beslissing :* ! En geniet (!!!!!!!!!!) van je nieuwe avontuur! Laat je gewoon lekker meeslepen, geniet en zie waar 't scheepje strand. Niet gaan panieken, gewoon gelukkig ZIJN :*
Ja doei.
  zondag 27 februari 2011 @ 11:07:21 #114
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93382463
Gefelie Duvelmans! *O*

zondag 27 februari 2011 @ 11:08:10 #115
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93382489

:') _O-

:*
  zondag 27 februari 2011 @ 11:09:35 #116
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93382525
quote:
10s.gif Op zondag 27 februari 2011 11:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
:') _O-

:*
_O-

Van je vriendin moet je het hebben he :D
  zondag 27 februari 2011 @ 11:10:01 #117
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93382529
Hij weet wie het zegt :P.
pi_93382604
volgens mij is het koud buiten ;(
Ja doei.
pi_93382688
moritura te salutat :z :W
Ja doei.
pi_93382796

Gefeliciteerd Duvel!!
  zondag 27 februari 2011 @ 11:23:55 #121
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93382827
En aangezien mijn familie precies deze dag heeft uitgekozen om de verjaardag van mijn oma te vieren, gaan we zo maar eens richting &@*(^##^&** Drenthe. Gezellig dik 2 uur in de auto zitten.

pi_93383050
Gefeliciteerd Duvel! *O*

Bah het regent hier. Een voordeel, de wasmachines zijn daardoor niet allemaal vol en dat is wel zo fijn, want anders had ik morgen zonder sokken/ondergoed gezeten :'). Moet vandaag 4 wassen draaien.
  zondag 27 februari 2011 @ 11:33:54 #123
331 Merel
Be here now.
pi_93383083
quote:
Op zondag 27 februari 2011 11:04 schreef motorbloempje het volgende:

:* wat een moeilijke maar goede beslissing :* ! En geniet (!!!!!!!!!!) van je nieuwe avontuur! Laat je gewoon lekker meeslepen, geniet en zie waar 't scheepje strand. Niet gaan panieken, gewoon gelukkig ZIJN :*
Ik hoop zo dat het niet voor niets blijkt te zijn, dat ik hier niet over drie weken met een gebroken hart zit. Het voelt echt als een sprong in het diepe en ik vind het doodeng. Maar toch: O+

En jullie zijn lief allemaal :)
  zondag 27 februari 2011 @ 11:34:11 #124
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_93383094
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 11:22 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]

Gefeliciteerd Duvel!!
Hé! Die rechter heb ik nog niet!!
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zondag 27 februari 2011 @ 11:34:24 #125
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_93383100
Bedankt allemaal, ik geloof dat we weg moeten nu. :')
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_93383355
Gefeli duvel *O*

EN ook *O* voor XM en :* O+ voor merel.
  zondag 27 februari 2011 @ 11:46:17 #127
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93383386
Ook gefelie voor XM-oma! Haz fun! Ondanks de autorit oO<

Merel *O* Ik hoop dat het de beste keuze van je leven blijkt te zijn! O+
pi_93383400
Duvel, gefeliciteerd *O*

Merel, goed gedaan meid, fresh start gaat het beste als je ook dingen netjes afsluit imho. :*

En goedemorgen, ben net wakker :@ ik zou nog eeeeven blijven liggen toen manlief om 8 uur naar beneden ging met de jongste.
pi_93383594
strandt overigens.. zie ik net.. :')

en, :% hardgelopen!
Ja doei.
pi_93384035
Goed bezig MoBlo, het regent hier nog steeds :{

Ben een schoonmaakschema aan het maken voor de huish hulp. Niet dat ik haar het laat afvinken hoor :P maar anders vergeet ik de helft en zit ze koffie te leuten.
pi_93384044
Lijstjesdrop:

Gisteren
O: 2 beschuitjes met boter en muisjes
L: 2x geroosterd brood met filet americain, ui en sla
T: ananas
T: wat hapjes denk ik, ga samen met Greys naar vivi heel veel en lekker!
D: kliekje bami
T: citroendropijsje
T: stroopwafel

Planning voor vandaag:

O: gekookt eitje, 2x brood met filet A. en ui
L: halve grapefruit, ananas
S: salsa aerobics
T: wodka, ovenzoutjes
D: snijboontjes, gehaktbrood en een stoofpeertje
T: citroendropijsje
  zondag 27 februari 2011 @ 12:17:34 #132
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93384320
Ook gelopen en toen ik ging lopen regende het al maar ik ben toch gegaan. Wat een bikkel ben ik toch ook hč 8-)

Gefeliciteerd Duvel! :*

Nu douchen want nat en koud.
Niet meer actief op Fok!
pi_93384815
Hier regent het gelukkig nog steeds niet, heb wel 5km hardgelopen met Hond.
Ik weet niet hoe hard, want de Garmin was halverwege leeg. Toen zaten we op 10,7km/u gemiddeld.

Gister heb ik het asiel gebeld, over een hondje dat daar zit. Komende week gaan we met Hond erheen, eens kijken of ze elkaar liggen.
  zondag 27 februari 2011 @ 12:34:04 #134
331 Merel
Be here now.
pi_93384887
quote:
Op zondag 27 februari 2011 12:32 schreef sigme het volgende:
Gister heb ik het asiel gebeld, over een hondje dat daar zit. Komende week gaan we met Hond erheen, eens kijken of ze elkaar liggen.
Wat leuk! Misschien wordt Hond ook minder een blok aan je been als 'ie een Hond2 heeft om mee te spelen. Kunnen ze elkaar mooi bezighouden.
  zondag 27 februari 2011 @ 12:34:23 #135
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93384894
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 12:32 schreef sigme het volgende:
Leuk voor Hond! Hopelijk helpt het jou ook een beetje :*.
pi_93384985
Jagar *O*

Merel O+

Verder heb ik niet echt terug gelezen nog.

Goedemiddag :W
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_93384990
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 22:09 schreef Tinkepink het volgende:
Voor iedereen die nog een interessante carrieremogelijkheid zoekt: word virtual assistant! De tarieven liggen gewoon op ¤ 45,- per uur :o Voor secretaressewerkzaamheden :o
interessant voor een vriendin van mij, heb je meer informatie? :)
pi_93385067
Hond 2 *O* dat vind Hond vast leuk :Y
pi_93385182
Oh wat leuk, dan heeft ie een andere hond om mee te spelen! En dan maar hopen dat de totale hoeveelheid energie/onrust niet Hond^2 wordt :+.

Merel, ik hoop dat deze beslissing inderdaad goed uit gaat pakken. Je verdient het iig wel :*.
pi_93385204
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 12:34 schreef Merel het volgende:

[..]

Wat leuk! Misschien wordt Hond ook minder een blok aan je been als 'ie een Hond2 heeft om mee te spelen. Kunnen ze elkaar mooi bezighouden.
Dat is ook het idee ;). Krijgen ze een mooie grote buitenren, en dan kan (kan!) ik op de dagen dat ik alleen thuis ben ze daarin doen en dan rustig de hele dag gaan fietsen. Lijkt me heerlijk.
Dat kan nu ook wel, technisch gesproken, maar dat vind ik zo sneu, dat heeft Hond niet verdiend.

Wat een lief postje plaatste je vannacht. Je ontwikkeling met McSex is boeiend geweest, en ik vind het een mooi liefdevol einde.
pi_93385221
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 10:53 schreef Jagärtrut het volgende:
*O* Nog met terugwerkende kracht voor het doorhakken van de knoop!
Venus in pocketformaat
Š loveli
  zondag 27 februari 2011 @ 12:45:54 #142
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_93385313
Wat een pokkeweer... XM rijdt gelukkig!
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_93385357
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 11:33 schreef Merel het volgende:

[..]

Ik hoop zo dat het niet voor niets blijkt te zijn, dat ik hier niet over drie weken met een gebroken hart zit. Het voelt echt als een sprong in het diepe en ik vind het doodeng. Maar toch: O+

En jullie zijn lief allemaal :)
Tuurlijk is het eng. Maar ik denk dat het alles zegt, dat je deze stap aandurft zeg maar :Y .
Venus in pocketformaat
Š loveli
  zondag 27 februari 2011 @ 12:48:27 #144
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93385406
Hond 2! Gezellig! Ben benieuwd of ze het kunnen vinden :Y

pi_93385452
Hopelijk werkt het met twee honden, zou wel leuk zijn :) voor hond en voor Sigme ;)

lijstje van vandaag (nog steeds herstellende, dus ja, niet heul veel)

O: slaap
T: nog meer slaap
L: eigenlijk O: bruin bolletje kaas, een peer
T: wat fruitigs met yoghurt
D: bloemkool, kaassausje, gekookte aardappels, stukje vlees
T: weet ik nog niet, yoghurt of als ik echt trek heb nog een boterham oid.
pi_93385475
Duvel, gefeliciteerd!!

Hond2, wat spannend sigme!
Venus in pocketformaat
Š loveli
  zondag 27 februari 2011 @ 12:50:28 #147
331 Merel
Be here now.
pi_93385486
quote:
Op zondag 27 februari 2011 12:42 schreef sigme het volgende:

Wat een lief postje plaatste je vannacht. Je ontwikkeling met McSex is boeiend geweest, en ik vind het een mooi liefdevol einde.
Vind het heel lief dat je dat zegt :) Juist jij, omdat jij er op de een of andere manier altijd heel nuchter naar kijkt. Dus daar hecht ik waarde aan.
pi_93385631
Leuk Sigme hond erbij!
Heb je een linkje naar de asielhond of staat hij/zij niet op i-net?
pi_93385954
Ik zal mij eens uit bed zeulen. Eigenlijk ben ik nog steeds in de war na een onverwachte ontmoeting vrijdag.

Dju, soms verwens ik het lesbisch-zijn.

HONGER!
Werewolf
pi_93385981
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 12:45 schreef Duvel het volgende:
Wat een pokkeweer... XM rijdt gelukkig!
Goed geregeld! En gefeliciteerd! w/
pi_93386022
ben jij de Bob op de terugweg Duvel? :P
Ja doei.
  zondag 27 februari 2011 @ 13:07:08 #152
331 Merel
Be here now.
pi_93386126
quote:
Op zondag 27 februari 2011 13:04 schreef motorbloempje het volgende:
ben jij de Bob op de terugweg Duvel? :P
Op z'n eigen verjaardag, dat zou gemeen zijn! :+
pi_93386175
Waar ik werk kost een Duvel ¤1,50
Werewolf
pi_93386215
Gefeli Duvel!
Net les 3 hardgelopen met lief. Hij kon alleen maar zeuren over de regen. Benieuwd of hij het kan volhouden. :')
Verder wel een heerlijke zondag :)
  zondag 27 februari 2011 @ 13:10:46 #155
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93386273
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 13:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
Gefeli Duvel!
Net les 3 hardgelopen met lief. Hij kon alleen maar zeuren over de regen. Benieuwd of hij het kan volhouden. :')
Verder wel een heerlijke zondag :)
:').

Ik probeer ook iemand aan het lopen te krijgen hier, maar boek tot nu toe ook niet veel succes :').
Niet meer actief op Fok!
pi_93386416
Zo, mijn belastingen betaald :7 en nu ben ik het formulier voor een kapvergunning aan het bestuderen. Gisteren even met de buurman gepraat en hij was blij dat ik de boom weg wil hebben ^O^ . En toen kwam hij zelf met het idee om samen voor een nieuwe schutting te kijken en de kosten te delen *O*

Yay, geen inkijk meer 8-)

Duur grapje trouwens, zo'n boom (vergunning alleen al is 75 euro oO< Nou ja, beter dan dat ie dalijk op een auto ligt :o ).
pi_93386552
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 13:14 schreef Syrena het volgende:
Zo, mijn belastingen betaald :7 en nu ben ik het formulier voor een kapvergunning aan het bestuderen. Gisteren even met de buurman gepraat en hij was blij dat ik de boom weg wil hebben ^O^ . En toen kwam hij zelf met het idee om samen voor een nieuwe schutting te kijken en de kosten te delen *O*

Yay, geen inkijk meer 8-)

Duur grapje trouwens, zo'n boom (vergunning alleen al is 75 euro oO< Nou ja, beter dan dat ie dalijk op een auto ligt :o ).
Ho stop! ;)
Als hij gevaar oplevert heb je misschien geen vergunning nodig..
pi_93386942
Goedemiddag...
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_93387085
Ik vond het weer zo akelig en ik moest ook nog heel nodig huishouden, dus het hád een ellendige dag kunnen worden, maar nu heb ik zo'n honderd kaarsjes aangestoken en de muziek keihard aan en ben ik al stoffend en boenend ineens best gelukkig.

Life's what you make it! :P

ja, 100 is overdreven
  zondag 27 februari 2011 @ 13:42:07 #160
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_93387711
Van harte gefelciteerd Duvel *O*

ML, ben 1.70..

Lijst:
O (laat): volkorenbolletje met filet americain en zachtgekookt ei, volkorencracker met kaas, beschuit jam, beker melk
S: 1.15 uur wandelen
T: bloedsinaasappel, appel
L: tosti ham/kaas met curry
T's: peer, chocolade, cracker ham
D: gegrilde groente, varkenshaas, champignonsaus
t: 450 gr. kwark, kom joppiesjips
pi_93387756
Gefeliciteerd Duvel!
  zondag 27 februari 2011 @ 13:44:09 #162
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_93387796
Oja, huishaten dat moet ik zo ook gaan doen
Vriend en kinderen gaan straks naar opa en oma, dan maak ik alles schoon. (dat liever dan mee)

Oh, benieuwd naar hond twee, Sigme

Waar in Drenhte gaan jullie XM?
pi_93388135
Gefeliciteerd Duvel!

En ook jagar nog gefeliciteerd met de fijne beslissing: heerlijk om nu echt energie te kunnen steken in het opbouwen van dingen! Geniet ervan!
  zondag 27 februari 2011 @ 14:01:19 #164
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93388495
:W vanuit Erica
pi_93389106
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 12:54 schreef Ml-etje het volgende:
Leuk Sigme hond erbij!
Heb je een linkje naar de asielhond of staat hij/zij niet op i-net?

http://www.ikzoekbaas.nl/(...)ierenasiel-zuidwolde

Als het wat wordt moeten we nog een nieuwe naam voor 'm verzinnen. Iemand een idee?
pi_93389165
Henk 8-)
Ja doei.
pi_93389199
Die ziet er lief uit :)

en het sneeuwt hier }:|
pi_93389217
Ik betwijfel of ze gezond zijn ;) ze zijn in elk geval wel erg lekker :9
http://brechtbakt.web-log(...)gezonde-muffins.html

Alleen nog een beetje heet :7 wat me niet echt tegenhoudt om er toch al eentje op te hebben....
pi_93389221
sneeeuw??? waar? :(
Ja doei.
pi_93389334
Wat een leukerd O+ Sigme. Hoe heet je eigen hond?
pi_93389495
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 14:20 schreef motorbloempje het volgende:
sneeeuw??? waar? :(
Drachten dus }:| IK WIL LEEENNTEEEEEE!!! *stampvoet*
pi_93389617
Leuke hond sigme O+

Oh, en die foto van die poes die bovenaan de site verschijnt met de tekst 'mag ik bij jou op schoot kruipen?' O+ Die lijkt enorm op mijn oude poes Mysti.
  zondag 27 februari 2011 @ 14:31:13 #173
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93389666
Sneeuw in Friesland :') _O- :*.
Niet meer actief op Fok!
pi_93389727

Mijn maag doet nog steeds stom }:|
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_93389786
awh, beterschap! :*
Ja doei.
pi_93389840
Thanks!

Ga morgen wel werken, maar zie er nu al tegen op :') Ik hoop op een miraculeus herstel :7
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_93390394
Sigme wat een leuke hond O+
pi_93390440
Aww, beterschap Goodbye!

M'n verslag is bijna af en ik heb een dvd van Bruce opgezet om even alles eruit te schreeuwen. O+. Heb echt kippenvel over m'n hele lijf. :P.
pi_93391006
brrrr. koud! Net een uur gewandeld, mooie banken gezien, maar wel heeeeeel erg duur. Eens kijken hoe dat moet.
  zondag 27 februari 2011 @ 15:02:55 #180
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_93391177
Verrek, in Leek ook sneeuw, grote vlokken :')
pi_93391208
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 15:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Verrek, in Leek ook sneeuw, grote vlokken :')
nasty he?
pi_93391248
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 14:17 schreef sigme het volgende:

[..]

[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]

Als het wat wordt moeten we nog een nieuwe naam voor 'm verzinnen. Iemand een idee?
Mooierd Sigme!
  zondag 27 februari 2011 @ 15:04:54 #183
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_93391274
Ik vind het wel een " Victor " hond of gewoon " basterd"

Veel plezier in Erica (da's nog een uur rijden vanaf hier :o )
  zondag 27 februari 2011 @ 15:08:57 #184
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_93391466
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 15:03 schreef MarMar het volgende:

[..]

nasty he?
Sneeuwstorm :P
pi_93391706
Vriesland :')
Ja doei.
pi_93391780
Wie van jullie had er hier ookal weer een HTC desire? Nu ik hier blijf, kan ik een telefoon met abbonement uitzoeken, maar weet niet zo goed wat ik wil..
  zondag 27 februari 2011 @ 15:15:22 #187
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_93391811
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 14:17 schreef sigme het volgende:

[..]

[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]

Ohhh ik zou ook zo graag een hond uit het asiel halen. Maar dat zou niet eerlijk zijn ivm mijn werk en de kat zou ook niet blij zijn.

Wat een prachtbeest!

Bingo?
Tristan?
Vondel?
Baika?
Taylor?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zondag 27 februari 2011 @ 15:15:58 #188
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93391842
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 15:14 schreef Jagärtrut het volgende:
Wie van jullie had er hier ookal weer een HTC desire? Nu ik hier blijf, kan ik een telefoon met abbonement uitzoeken, maar weet niet zo goed wat ik wil..
Ik O+. Nog steeds heel blij mee!
pi_93391862
quote:
Vik, volgens mij.
pi_93391925
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 15:16 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Vik, volgens mij.
welke had jij uiteindelijk gekozen?
pi_93392002
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 15:17 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

welke had jij uiteindelijk gekozen?
De Samsung Galaxy S. Ben er erg blij mee. :).
  zondag 27 februari 2011 @ 15:18:50 #192
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93392012
Hi!

Goed bezig Jagar en Merel met knopen doorhakken ^O^ for what it's worth, ik denk dat jullie goeie keuzes gemaakt hebben!

quote:
Had er zelf vandaag ook bijna een punt achter gezet met mijn ex. Bijna, dus uiteindelijk toch nog niet :@ maar wel een goed gesprek over gehad. En ik denk dat de afstand als ik straks in het buitenland zit ook wel goed zal zijn. Dan zien we na de zomer wel weer verder.
en wat een leuk hondje Sigme O+ ik hoop dat de honden straks goed met elkaar overweg kunnen!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_93392086
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 15:18 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

De Samsung Galaxy S. Ben er erg blij mee. :).
ik twijfel tussen die 2 dus. Volgens mij verschillen ze niet zoveel...
pi_93392315
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 15:20 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Nee, volgens mij ook niet. De HTC Desire Z van Baardmans weegt wel een ton vergeleken bij mijn SGS, maar daar zit dan ook een toetsenbord onder...
  zondag 27 februari 2011 @ 15:24:34 #195
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93392333
quote:
Ik idd :).

HTC Desire en Samsung Galaxy S verschillen op kleine puntjes. Welke je ook kiest: je zult je er geen buil aan vallen :). Je kunt evt ook nog voor de HTC Desire HD gaan, die is weer wat nieuwer dan de gewone ;).

Als je wilt weten wat precies de verschillen zijn, moet je even op zoek gaan naar vergelijkende reviews, zo heb ik mijn keuze ook gemaakt ;).
Niet meer actief op Fok!
pi_93392372
Oh, ik zie dat het asiel ook nog wel een andere gegadigde heeft, voor als het niet klikt tussen Hond en optie-Hond. De andere hond (Noway) is een teefje, ik geloof dat dat gewoonlijk wat makkelijker combineert (met een reu).

Dank voor de naamsuggesties tot dusverre!
pi_93392383
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 15:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik idd :).

HTC Desire en Samsung Galaxy S verschillen op kleine puntjes. Welke je ook kiest: je zult je er geen buil aan vallen :). Je kunt evt ook nog voor de HTC Desire HD gaan, die is weer wat nieuwer dan de gewone ;).

Als je wilt weten wat precies de verschillen zijn, moet je even op zoek gaan naar vergelijkende reviews, zo heb ik mijn keuze ook gemaakt ;).
Ja, die HD. Maar die is zo groot.

Ik denk dat ik het voordeligste abo opzoek. Nog lastig, want volgens mij werkt dat hier net iets anders dan in NL. morgen maar eens hulp van collega's inschakelen..
  zondag 27 februari 2011 @ 15:25:47 #198
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93392399
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 15:20 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ik twijfelde destijds ook tussen die twee. Ik meen dat het grootste verschil was dat de Samsung geen flitser heeft en de HTC wel? Maar dat weet ik niet meer zeker :P.
  zondag 27 februari 2011 @ 15:26:32 #199
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93392433
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 15:25 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ja, die HD. Maar die is zo groot.

Ik denk dat ik het voordeligste abo opzoek. Nog lastig, want volgens mij werkt dat hier net iets anders dan in NL. morgen maar eens hulp van collega's inschakelen..
Samsung is geloof ik ook iets groter dan de HTC Desire. Schijnt moeilijker fatsoenlijk in je broekzak te passen enzo (weet niet wat de ervaring van DaD is?).

De HTC Desire is sowieso het goedkoopst van die 3, dus daar kun je ws het voordeligste abbo mee krijgen :).
Niet meer actief op Fok!
  zondag 27 februari 2011 @ 15:27:29 #200
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93392488
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 15:25 schreef Rituals het volgende:

[..]

Ik twijfelde destijds ook tussen die twee. Ik meen dat het grootste verschil was dat de Samsung geen flitser heeft en de HTC wel? Maar dat weet ik niet meer zeker :P.
Dat idd en de SGS is iets groter. Maar de SGS heeft ook weer dingen die de HTC D niet heeft (een ander type scherm enzo, meen ik).
Niet meer actief op Fok!
pi_93392555
oei. Ik zie nu een abbonement waarbij je voor 2 cent per minuut naar Dld en Nedelrand kunt bellen. dat is echt heeeel erg goedkoop!
pi_93392634
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 20:52 schreef Rituals het volgende:

SPOILER
Dat was ook min of meer mijn conclusie; dat het dagelijks rapporteren inzicht geeft in het feit dat het geen enkele dag echt goed gaat. Ik hoop dat dit inzicht kan bijdragen aan verbetering. En het moet echt beter hoor, dit is slecht voor je lichaam.

Heb je een plan hoe je het komende week denkt iets te kunnen verbeteren?
  zondag 27 februari 2011 @ 15:37:35 #203
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93393033
quote:
7s.gif Op zondag 27 februari 2011 15:30 schreef sigme het volgende:

[..]

Dat was ook min of meer mijn conclusie; dat het dagelijks rapporteren inzicht geeft in het feit dat het geen enkele dag echt goed gaat. Ik hoop dat dit inzicht kan bijdragen aan verbetering. En het moet echt beter hoor, dit is slecht voor je lichaam.

Heb je een plan hoe je het komende week denkt iets te kunnen verbeteren?
Inderdaad!

Komende week is een week waarin ik moet leren voor een tentamen. In die weken (één keer per vier weken) moet ik bewust aan eten denken, anders vergeet ik het. Voor komende week heb ik een paar dingen bedacht die ervoor zorgen dat ik er wel aan denk :Y.
pi_93393282
Wat een mooie hond sigme :)
Lief en ik zijn net heerlijk kneuterig naar de kinderboerderij geweest. Kalfjes geaaid, en hoogzwangere geitjes :)
pi_93394211
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 15:28 schreef Jagärtrut het volgende:
oei. Ik zie nu een abbonement waarbij je voor 2 cent per minuut naar Dld en Nedelrand kunt bellen. dat is echt heeeel erg goedkoop!
Doen!! Of zijn er weer beperkende regels, zoals een maximaal aantal minuten per maand ofzo?
pi_93394364
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 15:58 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Doen!! Of zijn er weer beperkende regels, zoals een maximaal aantal minuten per maand ofzo?
ik ben aan het uitvogelen heo het zit inderdaad...
pi_93394401
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 15:37 schreef Rituals het volgende:

[..]

Inderdaad!

Komende week is een week waarin ik moet leren voor een tentamen. In die weken (één keer per vier weken) moet ik bewust aan eten denken, anders vergeet ik het. Voor komende week heb ik een paar dingen bedacht die ervoor zorgen dat ik er wel aan denk :Y.
^O^
En succes met het leren!
pi_93394426
hm, volgens mij heb ik een miskoop gedaan :') maar we zullen 't proeven. Pastadeeg gemaakt net, met pastameel van de Turk, maar dat is niet de tipo00 die ik verwachtte _O- had wellicht ook wat beter op de achterkant moeten kijken :X maar had haast toen ik 't meenam :')

vanavond dus verse pasta met een 'verse' saus, uit de diepvries :P
Ja doei.
  zondag 27 februari 2011 @ 16:03:37 #209
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93394505
Wat een blij kijkend hondje! :D

Ik vind hem een Selwyn, of een Inki :Y Al past dat misschien niet zo bij 'Hond' :P
pi_93394652
Pastadeeg kan ook wel van ander meel gemaakt worden, dus waarschijnlijk valt het resultaat wel mee.

Ik krijg eters; het plan is couscous, tomatensaus, lamsrollade, rodebietensalade, witlofsalade, zure boontjes, ingemaakte venkel en twee soorten chutney. Toe: appeltaart.
pi_93394774
CTRL + S. O+.
pi_93394808
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 16:06 schreef sigme het volgende:
Pastadeeg kan ook wel van ander meel gemaakt worden, dus waarschijnlijk valt het resultaat wel mee.

Ik krijg eters; het plan is couscous, tomatensaus, lamsrollade, rodebietensalade, witlofsalade, zure boontjes, ingemaakte venkel en twee soorten chutney. Toe: appeltaart.
ja, nee, maar dit is echt raar spul :') niet echt meel meer te noemen _O-
Ja doei.
  zondag 27 februari 2011 @ 16:09:35 #213
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93394822
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 16:06 schreef sigme het volgende:

Omnom! Klinkt goed :9 Doet me eraan denken dat ik al lang geen lamsvlees meer heb gegeten! Of appeltaart.
  zondag 27 februari 2011 @ 16:09:59 #214
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93394837
wat is het voor meel dan Mo?
pi_93395168
Blurred, ik moest wel even grinniken om je punt erachter met ex. Is het idee van een ex niet juist dat je dat al hebt gedaan? Zit er nog een toekomst voor jullie in?
pi_93395762
:D Ik vind Joris wel een leuke naam voor een hond :')

net 2 overhemden voor manlief gescoord :)
  zondag 27 februari 2011 @ 16:30:31 #217
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93395932
Areuh vriend heeft gisteren een zak schepsnoep meegenomen, gelukkig ook met een boel dingen die ik toch niet lekker vind _O- Maar ok met tumtums en chocotoffs enzo ;(

quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 16:27 schreef Perruche het volgende:

Of Hond en Pluis!

Zo heette ons allereerste konijn vroeger, Pelusa. :P

Hond en Harry!
pi_93396043
Oh męn, mijn concentratievermogen is inmiddels gezakt tot dat van een garnaal. :') En ik moet nog best veel.
pi_93396096
quote:
10s.gif Op zondag 27 februari 2011 16:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Areuh vriend heeft gisteren een zak schepsnoep meegenomen, gelukkig ook met een boel dingen die ik toch niet lekker vind _O- Maar ok met tumtums en chocotoffs enzo ;(

[..]

Of Hond en Pluis!

Zo heette ons allereerste konijn vroeger, Pelusa. :P

Hond en Harry!
pelusa :D

SPOILER
  zondag 27 februari 2011 @ 16:33:28 #220
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93396125
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 16:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Blurred, ik moest wel even grinniken om je punt erachter met ex. Is het idee van een ex niet juist dat je dat al hebt gedaan? Zit er nog een toekomst voor jullie in?
weg.

[ Bericht 54% gewijzigd door Blurred86 op 27-02-2011 19:31:06 ]
pi_93396173
Mijn dieren heetten:

Luna en Sheba (hond)
Lodewijk, pebbel (jaja van pebbles), Loes, Diederik en... nou ja we hadden er nog 4
Beauty en Mister (paard)
Waggel (eend :D )
  zondag 27 februari 2011 @ 16:37:52 #222
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93396381
Was het een nogal harige ex-vriendin? :+

Waggel :D

Ik had: Pelusa (konijn), Choncho & Volantín (parkieten), vissen met iedere dag andere namen, Winnie en Macarena (konijnen), Dinkie (cavia) en nu Tamina (konijn).

>:O
pi_93396532
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 16:27 schreef Perruche het volgende:

manlief?

Lijstje:
O: 4 boterhammen met m'n laatste superfruit... :'(
B: uur wandelen
T: banaan
L: 2 boterhammen met tonijnsalade
D: cassoulet van varkensworstjes met bonen, wortels en wijn/tomatensaus. En ui en knoflook, natuurlijk. Plus, beetje zelfgemaakt brood.
T: warme choco?

Beetje veel brood. Maar goed.
pi_93396587
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 16:40 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

manlief?

Lijstje:
O: 4 boterhammen met m'n laatste superfruit... :'(
B: uur wandelen
T: banaan
L: 2 boterhammen met tonijnsalade
D: cassoulet van varkensworstjes met bonen, wortels en wijn/tomatensaus. En ui en knoflook, natuurlijk. Plus, beetje zelfgemaakt brood.
T: warme choco?

Beetje veel brood. Maar goed.
jaja vriendje :P vriendlief.
pi_93396596
Maria ging je nog op zoek voor een vriendje voor Tamina? Het is weer bijna voorjaar dus verse aanwas. (misschien moet ze een keer op date met Flo, als je een nest baby-tamina's wil hebben :P).
pi_93396613
Jagar als je wil dat ik wat Venz Superfruit opstuur moet je het zeggen he!
pi_93396897
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 16:33 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

beetje lang verhaal geworden en ik haal het straks weer weg denk ik, maar:

[..]

SPOILER
  zondag 27 februari 2011 @ 16:47:57 #228
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_93396963
Venz Superfruit XL!! Wil het ook wel opsturen hoor
Of moet vriendlief het even meenemen :P ?
  zondag 27 februari 2011 @ 16:49:30 #229
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93397057
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 16:46 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

SPOILER
Eens met DaD! :).
Niet meer actief op Fok!
pi_93397165
quote:
7s.gif Op zondag 27 februari 2011 16:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Eens met DaD! :).
Dank je. :+.
  zondag 27 februari 2011 @ 16:56:44 #231
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93397434
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 16:46 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_93397628
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 16:09 schreef Blurred86 het volgende:
wat is het voor meel dan Mo?
'Duits pastamehl' met al eierprut 'er in verwerkt ofzo :') ik keek op de zijkant, zag tipo00 staan, maar dit is echt heel ander raar korrelig spul.. -O-
Ja doei.
pi_93398103
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 16:56 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

SPOILER
Dat is ook bet beste wat je kunt doen en de rest kan je maar beter een cliche tegenaan smijten: de tijd zal het leren. :*
  zondag 27 februari 2011 @ 17:10:40 #234
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93398107
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 17:00 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

'Duits pastamehl' met al eierprut 'er in verwerkt ofzo :') ik keek op de zijkant, zag tipo00 staan, maar dit is echt heel ander raar korrelig spul.. -O-
hm klinkt lekker ja :P het is iig wel bedoeld om pasta mee te maken lijkt me, dus misschien dat het toch wel lekker blijkt!
pi_93398147
Lijstje:

O: - :Z
L: boterham filet americain, gekookt eitje, halfvolle melk
T: boterham filet americain, halfvolle melk
D: hachee, aardappels, stuk fruit
T: stukje chocola
T: vers geperst sinaasappelsap
  zondag 27 februari 2011 @ 17:11:47 #236
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93398153
Blurred :* Ik heb helaas geen wijze woorden! -O-
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 16:41 schreef Chicolate het volgende:
Maria ging je nog op zoek voor een vriendje voor Tamina? Het is weer bijna voorjaar dus verse aanwas. (misschien moet ze een keer op date met Flo, als je een nest baby-tamina's wil hebben :P).
Baby-Tami's, nee lijkt me geen goed plan :D

Ja, ik hou mn ogen nog wel open, zeg maar. Maar het staat op dit moment (ook mede door financiëen :') ) even op een lager pitje. Gelukkig lijkt ze zich nog wel te vermaken!
pi_93398234
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 17:10 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

hm klinkt lekker ja :P het is iig wel bedoeld om pasta mee te maken lijkt me, dus misschien dat het toch wel lekker blijkt!
ja, ben ook zeer benieuwd. 't werd ook helemaal niet zo stevig als normaal pastadeeg :o maar heb 't nog even in de koelkast gelegd en ga zo maar even draaien :9
Ja doei.
pi_93398548
*O* uit bad en ik durf meteen niet meer :D
Rimpels all over _O-
pi_93398550
Lief, Perruche en Uniek! Maar, ik ben eind maart in NL, en zo erg mis ik het ook niet hoor. Eet het hooguit een keer per 2 weken....

Maar, als ik het de komende jaren eens mis, weet ik jullie te vinden!
pi_93398600
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 17:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Blurred :* Ik heb helaas geen wijze woorden! -O-

[..]

Baby-Tami's, nee lijkt me geen goed plan :D

Ja, ik hou mn ogen nog wel open, zeg maar. Maar het staat op dit moment (ook mede door financiëen :') ) even op een lager pitje. Gelukkig lijkt ze zich nog wel te vermaken!
Weet je hoe lief baby konijntjes zijn O+.
pi_93398689
Baby diertjes zijn altijd lief. Wij krijgen kittens. O+
  zondag 27 februari 2011 @ 17:27:01 #242
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93398807
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 17:23 schreef Swietje het volgende:
Baby diertjes zijn altijd lief. Wij krijgen kittens. O+
O+ wanneer? +krijgen we dan foto's? :D
pi_93398932
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 17:27 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

O+ wanneer? +krijgen we dan foto's? :D
Halverwege maart dacht ik. Natuuuurrrlijk foto's. Ik hoop dat ik de wurmpjes snel kan voelen schoppen. O+
pi_93398999
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 17:29 schreef Swietje het volgende:

[..]

Halverwege maart dacht ik. Natuuuurrrlijk foto's. Ik hoop dat ik de wurmpjes snel kan voelen schoppen. O+
Kunnen ze niet gewoon een week of 2 eerder bevallen? O-)
pi_93399345
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 15:37 schreef Rituals het volgende:

[..]

Inderdaad!

Voor je tentamens moet je goed eten hoor en ook wat meenemen voor tijdens je tentamen. Dat zorgt er écht voor dat je beter presteert :Y
  zondag 27 februari 2011 @ 17:43:26 #246
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93399504
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 17:39 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Voor je tentamens moet je goed eten hoor en ook wat meenemen voor tijdens je tentamen. Dat zorgt er écht voor dat je beter presteert :Y
Klopt! Alleen tijdens mijn tentamen heb ik het niet nodig om te eten. Dit jaar zijn mijn tentamens namelijk van 13.00-15.00 uur (meestal eerder klaar), dus dan heb ik net geluncht.
  zondag 27 februari 2011 @ 17:43:30 #247
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93399507
mijn lijstje voor vandaag:
O: havermout met banaan, lijnzaad en pindakaas + koffie met halfvolle melk
L: 2x half pompoenpitbroodje, gegrild met gebakken ui en geraspte kaas +koffie met halfvolle melk
T: kwart verse ananas
T: geroosterde volkorenboterham met vegapate + 2 wortels
D: pannenkoekenrestaurant, mijn ouders komen straks hierheen omdat ik te druk was om daarheen te gaan dit weekend *;
pi_93399732
HA. de Leenbakker heeft het logeerbed dat ik wil weer in de aanbieding O+ Nu mijn Vati nog zo ver krijgen dat hij dat van de week even met me gaat ophalen.

Nu even surfen voor matrassen :9
pi_93400592
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 17:31 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Kunnen ze niet gewoon een week of 2 eerder bevallen? O-)
Nee. Je moet gewoon nog een keer langskomen :Y Dan kun je leuk met ze spelen! O+
  zondag 27 februari 2011 @ 18:11:46 #250
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93400608
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 17:00 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Pasta is in het Duits ook iets heel anders. Als het Nudelmehl zou zijn daarentegen :+
  zondag 27 februari 2011 @ 18:13:28 #251
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93400673
Daglijstje
o. omelet van halve courgette + kiemen en 2 eieren
t. muffin + brezel
l. linzensoep
t. muffin
d. ik zit nog stampvol,maar de ¤ 25,- biefstukken wachten nog....
pi_93401766
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 18:11 schreef Swietje het volgende:

[..]

Nee. Je moet gewoon nog een keer langskomen :Y Dan kun je leuk met ze spelen! O+
Aaaaahw O+. Ik smelt bij het idee alleen al.
  zondag 27 februari 2011 @ 18:43:24 #253
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93401917
Zo, wij zijn ook weer op de terugweg :). We hadden stamppotbuffet met enorme gehaktballen :9.
pi_93402049
Lijstje is geworden:

T: mok melk
S: hardlopen
Brunch: 3 afbakbroodjes met beleg
T: 1 plakje roggebrood met pindakaas
D: verse pasta met gegrilde groente, tomaten/gehaktsaus en wat kaas
T: wijntje

en lekker vroeg slapen!
Ja doei.
pi_93402656
O: Gebakken spiegelei en drie stukjes gebakken brood
L: Zes muffis (recept zie vorige pagina...)
T: Twee wortels gedipt in cocktailsaus
T: Bakje olijven
D: Knolselderijsoep met knapperbolletjes

En ik vrees nog wel ergens een muffin....
  zondag 27 februari 2011 @ 18:58:27 #256
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93402696
Stuur maar een biefstukje deze kant op, Tink, want ik blijf maar honger hebben :').
Niet meer actief op Fok!
pi_93402750
O: slaap
T: nog meer slaap
L: eigenlijk O: bruin bolletje kaas, een peer
T: wat fruitigs met yoghurt
D: bloemkool, kaassausje, gekookte aardappels, stukje vlees
T: weet ik nog niet, yoghurt of als ik echt trek heb nog een boterham oid. ijs met slagroom!
pi_93402900
Lijstje:

O: 2 sneden home made krentenbrood met suiker
T: bakje chips
D: Dürüm
T: Bakje ijs dat ik gisteravond niet op heb?
pi_93403408
Mijn lijstje

ik was pas om 12 uur uit mijn nest

L: omelet van 2 eieren met tomaat
T: stukje superfruit
T: babybell? kaasje
T: halve komkommer
D: carpaccio met eigengemaakte truffel mayo , pijnboompitten, balsamicostroop, olijfjes , zongedroogde tomaatjes enz.. En 1.5 kom uiensoep (met gehaktballetjes er in :9) en kaas

[ Bericht 0% gewijzigd door progje op 27-02-2011 19:29:48 ]
  zondag 27 februari 2011 @ 19:21:22 #260
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93403727
Daglijstje is geworden
o. omelet van halve courgette + kiemen en 2 eieren
t. muffin + brezel
l. linzensoep
t. muffin
d. een halve biefstuk (150 gram) + 2 opscheplepels sperziebonen + een halve zoete aardappel met zure room en een beetje kaneel + tequilla
  zondag 27 februari 2011 @ 19:22:19 #261
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_93403773
hooi!

ik heb echt de meest fantastische vakantie ooit gehad O+

het boarden was superleuk, de groep was erg gezellig
SPOILER
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  zondag 27 februari 2011 @ 19:23:49 #262
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93403842
Cool Cali! Wat maakt het fantastischer dan fantastisch?
  zondag 27 februari 2011 @ 19:23:49 #263
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93403844
quote:
6s.gif Op zondag 27 februari 2011 19:22 schreef _Calimero_ het volgende:
hooi!

Hoooooooooi! Welkom terug! O+. Fijn dat het leuk was! :).
Niet meer actief op Fok!
  zondag 27 februari 2011 @ 19:25:58 #264
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_93403963
Cali *O*
En anders vertel je het ook even :')

Wat een lijstjes hier, en degene weten het ook.. Morgen weer een dag he? damn!
  zondag 27 februari 2011 @ 19:27:30 #265
331 Merel
Be here now.
pi_93404040
Jemig Cali :D
  zondag 27 februari 2011 @ 19:28:51 #266
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93404093
quote:
hooi!

SPOILER
Ach, mijn man heeft mij ook na 2 weken ten huwelijk gevraagd. En we zijn 10 jaar later nog steeds gelukkig samen O+

[ Bericht 1% gewijzigd door Tinkepink op 27-02-2011 19:35:42 ]
  zondag 27 februari 2011 @ 19:29:02 #267
277802 _Calimero_
pi_93404104
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 19:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Cali *O*
En anders vertel je het ook even :')

Wat een lijstjes hier, en degene weten het ook.. Morgen weer een dag he? damn!
wat moet ik vertellen?
  zondag 27 februari 2011 @ 19:29:12 #268
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93404118
Cali! *O* Wederzijds hoop ik? :+ O+
  zondag 27 februari 2011 @ 19:30:04 #269
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93404150
Uuhhh en de nextman dan? :o
pi_93404159
Ik hou het niet meer bij..... :@ was het uit met McNext dan?
pi_93404166
Cali O+

Ik had dat met mijn vriend opeens.. bam!
En toen werkte we al uuuh 2.5 jaar :? samen :')
  zondag 27 februari 2011 @ 19:30:32 #272
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_93404172
niks
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 19:29 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

wat moet ik vertellen?
:D
Wat supertof!
pi_93404205
O+
  zondag 27 februari 2011 @ 19:31:40 #274
277802 _Calimero_
pi_93404226
SPOILER
pi_93404273
quote:
Op zondag 27 februari 2011 19:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Uuhhh en de nextman dan? :o
Ja, dat. :o .
  zondag 27 februari 2011 @ 19:33:07 #276
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93404290
quote:
10s.gif Op zondag 27 februari 2011 19:30 schreef conleche het volgende:
Ik hou het niet meer bij..... :@ was het uit met McNext dan?
Ik snap het ook niet meer. Je was toch met de Nextman op wintersport, Cali?
Niet meer actief op Fok!
  zondag 27 februari 2011 @ 19:33:42 #277
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93404311
Je had wel een weekendje gepland met de Nextman toch?
  zondag 27 februari 2011 @ 19:34:08 #278
277802 _Calimero_
pi_93404328
SPOILER
Oh en nu moet ik de next man nog bellen om dit te vertellen :X :{
pi_93404368
quote:
hooi!

SPOILER
en de nextman dan? En is het wederzijds?
  zondag 27 februari 2011 @ 19:35:34 #280
277802 _Calimero_
pi_93404389
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 19:33 schreef Rituals het volgende:
Je had wel een weekendje gepland met de Nextman toch?
ja dat klopt, dat was dus niet zo handig.. ik zie er ook enorm tegenop om hem te bellen, maar moet het nu echt gaan doen.. Ik vertel maar gewoon hoe het is, dat ik verliefd ben geworden en het weekendje niet door kan gaan...
pi_93404449
*O* en succes Cali!
  zondag 27 februari 2011 @ 19:37:09 #282
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93404465
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 19:35 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

ja dat klopt, dat was dus niet zo handig.. ik zie er ook enorm tegenop om hem te bellen, maar moet het nu echt gaan doen.. Ik vertel maar gewoon hoe het is, dat ik verliefd ben geworden en het weekendje niet door kan gaan...
't Is niet anders Cali. Liefde laat zich niet dwingen, maar ook niet tegenhouden.
pi_93404466
Nou, euhm, jeetje. :o. Maar dan wens ik jullie een heel liefdevolle toekomst, Cali.
pi_93404469
succes :*

En ehm, mij zal je niet horen :) ik heb ook vaak genoeg "dit keer is het anders" geroepen en 1 keer was het ook echt zo en eind maart ben ik vijf jaar getrouwd, dus wie weet Cali :)

Love is in ze air!
  zondag 27 februari 2011 @ 19:37:50 #285
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93404502
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 19:35 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Rot voor 'm! En inderdaad, eerlijk vertellen. Ondanks dat ik het vervelend vind voor Nextman, vind ik het ontzettend leuk voor jou! Wat een heerlijk en bijzonder gevoel O+. Kun je wat over hem vertellen? Ben wel benieuwd :D.
  zondag 27 februari 2011 @ 19:37:55 #286
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93404509
Ik ben een beetje geschokt, sorry! Maar als het echt anders voelt dan voorheen, dan snap ik ook wel dat je ervoor wilt gaan. Succes! :)
Niet meer actief op Fok!
pi_93404570
Cali O+ Ik hoop dat je gevoel juist is! Veel succes met vertellen. :o
  zondag 27 februari 2011 @ 19:39:14 #288
277802 _Calimero_
pi_93404577
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 19:37 schreef Rituals het volgende:

[..]

Rot voor 'm! En inderdaad, eerlijk vertellen. Ondanks dat ik het vervelend vind voor Nextman, vind ik het ontzettend leuk voor jou! Wat een heerlijk en bijzonder gevoel O+. Kun je wat over hem vertellen? Ben wel benieuwd :D.
Ja hoor, ik kan uren over hem kletsen :')
ik doe het alleen wel even via pm, ivm herkenbaarheid :7
pi_93404619
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 19:39 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

We hebben sinds kort een vaste-posters-pm-lijst.

Maak er gebruik van, zou ik zeggen. :+.
  zondag 27 februari 2011 @ 19:40:09 #290
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93404634
quote:

[..]

Leuk! :D
pi_93404636
quote:

[..]

:)
pi_93404689
Ik ben ook nieuwsgierig Cali *)
  zondag 27 februari 2011 @ 19:41:18 #293
331 Merel
Be here now.
pi_93404713
Kom maar op met die PM Cali! :)
  zondag 27 februari 2011 @ 19:41:50 #294
277802 _Calimero_
pi_93404748
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 19:39 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

We hebben sinds kort een vaste-posters-pm-lijst.

Maak er gebruik van, zou ik zeggen. :+.
echt? hoe werkt dat??
  zondag 27 februari 2011 @ 19:43:18 #295
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93404847
Wauw, Calikuiken! Wat tof, dit klinkt wel heel hoteldebotel! Ik wil ook wel meer weten ja O+

Sneu voor Mister Next, maar wat Tink zegt is helemaal waar: true love knows no bounds enzo! Beter dat je hem dit in het beginstadium zegt dan pas later :Y
pi_93404875
Baardmans en ik hebben die woorden nog helemaal niet eens tegen elkaar gezegd. :o. :@.
pi_93404911
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 19:41 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

echt? hoe werkt dat??
neen, Ml-etje, ihatefastcars, Ewelina, XcUZ_Me, motorbloempje, MevrouwPuff, DevilsAndDust, uniekhoorn, sigme, Viking84, _aurum_, Perruche, Chicolate, Tinkepink, progje, loveli, Siral, conleche, Goodbye, Mini_rulez, Phaidra, Cocotrimonium, Swietje, Rituals, Probability, MarMar, Jagärtrut, V1z0R, MariaEtcetera, _Calimero_, Blurred86, Syrena, Razztwizzle, anna82, merel

kopieren, sturen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jagärtrut op 27-02-2011 19:51:28 ]
  zondag 27 februari 2011 @ 19:48:08 #298
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_93405144
Jeager, mijn vriend kijkt steeds je weersite die je hebt gestuurd, zo grappig
  zondag 27 februari 2011 @ 19:48:59 #299
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93405196
maar dan anna82, toch?

Shinyface staat er trouwens ook niet in! Al weet ik niet of die nog terugkomt, want die heeft het geloof ik razend druk :P
pi_93405612
Ik nomineer mezelf bij deze al voor Kluns van het jaar 2011 :')

Net onderuit gegaan in de badkamer. Vriendlief vertrouwt me niet meer los :') _O-
pi_93405616
vol, dan mar?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')