Aaaaahwquote:Op zondag 27 februari 2011 18:11 schreef Swietje het volgende:
[..]
Nee. Je moet gewoon nog een keer langskomenDan kun je leuk met ze spelen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Hoooooooooi! Welkom terug!quote:Op zondag 27 februari 2011 19:22 schreef _Calimero_ het volgende:
hooi!
ik heb echt de meest fantastische vakantie ooit gehad
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:22 schreef _Calimero_ het volgende:
hooi!
het boarden was superleuk, de groep was erg gezellig
Ach, mijn man heeft mij ook na 2 weken ten huwelijk gevraagd. En we zijn 10 jaar later nog steeds gelukkig samenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Tinkepink op 27-02-2011 19:35:42 ]Geen zorgen voor de dag van morgen.
wat moet ik vertellen?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Cali
En anders vertel je het ook even
Wat een lijstjes hier, en degene weten het ook.. Morgen weer een dag he? damn!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Ik snap het ook niet meer. Je was toch met de Nextman op wintersport, Cali?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:30 schreef conleche het volgende:
Ik hou het niet meer bij.....was het uit met McNext dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en nu moet ik de next man nog bellen om dit te vertellen![]()
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:22 schreef _Calimero_ het volgende:
hooi!
het boarden was superleuk, de groep was erg gezellig
en de nextman dan? En is het wederzijds?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja dat klopt, dat was dus niet zo handig.. ik zie er ook enorm tegenop om hem te bellen, maar moet het nu echt gaan doen.. Ik vertel maar gewoon hoe het is, dat ik verliefd ben geworden en het weekendje niet door kan gaan...quote:Op zondag 27 februari 2011 19:33 schreef Rituals het volgende:
Je had wel een weekendje gepland met de Nextman toch?
't Is niet anders Cali. Liefde laat zich niet dwingen, maar ook niet tegenhouden.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:35 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ja dat klopt, dat was dus niet zo handig.. ik zie er ook enorm tegenop om hem te bellen, maar moet het nu echt gaan doen.. Ik vertel maar gewoon hoe het is, dat ik verliefd ben geworden en het weekendje niet door kan gaan...
Rot voor 'm! En inderdaad, eerlijk vertellen. Ondanks dat ik het vervelend vind voor Nextman, vind ik het ontzettend leuk voor jou! Wat een heerlijk en bijzonder gevoelquote:Op zondag 27 februari 2011 19:35 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ja dat klopt, dat was dus niet zo handig.. ik zie er ook enorm tegenop om hem te bellen, maar moet het nu echt gaan doen.. Ik vertel maar gewoon hoe het is, dat ik verliefd ben geworden en het weekendje niet door kan gaan...
Ja hoor, ik kan uren over hem kletsenquote:Op zondag 27 februari 2011 19:37 schreef Rituals het volgende:
[..]
Rot voor 'm! En inderdaad, eerlijk vertellen. Ondanks dat ik het vervelend vind voor Nextman, vind ik het ontzettend leuk voor jou! Wat een heerlijk en bijzonder gevoel. Kun je wat over hem vertellen? Ben wel benieuwd
.
We hebben sinds kort een vaste-posters-pm-lijst.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:39 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ja hoor, ik kan uren over hem kletsen![]()
ik doe het alleen wel even via pm, ivm herkenbaarheid
Leuk!quote:Op zondag 27 februari 2011 19:39 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:39 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
echt? hoe werkt dat??quote:Op zondag 27 februari 2011 19:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
We hebben sinds kort een vaste-posters-pm-lijst.
Maak er gebruik van, zou ik zeggen..
neen, Ml-etje, ihatefastcars, Ewelina, XcUZ_Me, motorbloempje, MevrouwPuff, DevilsAndDust, uniekhoorn, sigme, Viking84, _aurum_, Perruche, Chicolate, Tinkepink, progje, loveli, Siral, conleche, Goodbye, Mini_rulez, Phaidra, Cocotrimonium, Swietje, Rituals, Probability, MarMar, Jagärtrut, V1z0R, MariaEtcetera, _Calimero_, Blurred86, Syrena, Razztwizzle, anna82, merelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |