quote:Op zondag 27 februari 2011 16:33 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
beetje lang verhaal geworden en ik haal het straks weer weg denk ik, maar:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]Eens met DaD!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet meer actief op Fok!
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
'Duits pastamehl' met al eierprut 'er in verwerkt ofzoquote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:56 schreef Blurred86 het volgende:
[..]Dat is ook bet beste wat je kunt doen en de rest kan je maar beter een cliche tegenaan smijten: de tijd zal het leren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hm klinkt lekker jaquote:Op zondag 27 februari 2011 17:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
'Duits pastamehl' met al eierprut 'er in verwerkt ofzoik keek op de zijkant, zag tipo00 staan, maar dit is echt heel ander raar korrelig spul..
Baby-Tami's, nee lijkt me geen goed planquote:Op zondag 27 februari 2011 16:41 schreef Chicolate het volgende:
Maria ging je nog op zoek voor een vriendje voor Tamina? Het is weer bijna voorjaar dus verse aanwas. (misschien moet ze een keer op date met Flo, als je een nest baby-tamina's wil hebben).
ja, ben ook zeer benieuwd. 't werd ook helemaal niet zo stevig als normaal pastadeegquote:Op zondag 27 februari 2011 17:10 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
hm klinkt lekker jahet is iig wel bedoeld om pasta mee te maken lijkt me, dus misschien dat het toch wel lekker blijkt!
Weet je hoe lief baby konijntjes zijnquote:Op zondag 27 februari 2011 17:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
BlurredIk heb helaas geen wijze woorden!
[..]
Baby-Tami's, nee lijkt me geen goed plan![]()
Ja, ik hou mn ogen nog wel open, zeg maar. Maar het staat op dit moment (ook mede door financiëen) even op een lager pitje. Gelukkig lijkt ze zich nog wel te vermaken!
quote:Op zondag 27 februari 2011 17:23 schreef Swietje het volgende:
Baby diertjes zijn altijd lief. Wij krijgen kittens.
Halverwege maart dacht ik. Natuuuurrrlijk foto's. Ik hoop dat ik de wurmpjes snel kan voelen schoppen.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:27 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
wanneer? +krijgen we dan foto's?
Kunnen ze niet gewoon een week of 2 eerder bevallen?quote:Op zondag 27 februari 2011 17:29 schreef Swietje het volgende:
[..]
Halverwege maart dacht ik. Natuuuurrrlijk foto's. Ik hoop dat ik de wurmpjes snel kan voelen schoppen.
Voor je tentamens moet je goed eten hoor en ook wat meenemen voor tijdens je tentamen. Dat zorgt er écht voor dat je beter presteertquote:Op zondag 27 februari 2011 15:37 schreef Rituals het volgende:
[..]
Inderdaad!
Komende week is een week waarin ik moet leren voor een tentamen. In die weken (één keer per vier weken) moet ik bewust aan eten denken, anders vergeet ik het. Voor komende week heb ik een paar dingen bedacht die ervoor zorgen dat ik er wel aan denk.
Klopt! Alleen tijdens mijn tentamen heb ik het niet nodig om te eten. Dit jaar zijn mijn tentamens namelijk van 13.00-15.00 uur (meestal eerder klaar), dus dan heb ik net geluncht.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Voor je tentamens moet je goed eten hoor en ook wat meenemen voor tijdens je tentamen. Dat zorgt er écht voor dat je beter presteert
Nee. Je moet gewoon nog een keer langskomenquote:Op zondag 27 februari 2011 17:31 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Kunnen ze niet gewoon een week of 2 eerder bevallen?
Pasta is in het Duits ook iets heel anders. Als het Nudelmehl zou zijn daarentegenquote:Op zondag 27 februari 2011 17:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
'Duits pastamehl' met al eierprut 'er in verwerkt ofzoik keek op de zijkant, zag tipo00 staan, maar dit is echt heel ander raar korrelig spul..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |