quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:52 schreef Rituals het volgende:
Dat was ook min of meer mijn conclusie; dat het dagelijks rapporteren inzicht geeft in het feit dat het geen enkele dag echt goed gaat. Ik hoop dat dit inzicht kan bijdragen aan verbetering. En het moet echt beter hoor, dit is slecht voor je lichaam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je een plan hoe je het komende week denkt iets te kunnen verbeteren?ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Inderdaad!quote:Op zondag 27 februari 2011 15:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat was ook min of meer mijn conclusie; dat het dagelijks rapporteren inzicht geeft in het feit dat het geen enkele dag echt goed gaat. Ik hoop dat dit inzicht kan bijdragen aan verbetering. En het moet echt beter hoor, dit is slecht voor je lichaam.
Heb je een plan hoe je het komende week denkt iets te kunnen verbeteren?
Doen!! Of zijn er weer beperkende regels, zoals een maximaal aantal minuten per maand ofzo?quote:Op zondag 27 februari 2011 15:28 schreef Jagärtrut het volgende:
oei. Ik zie nu een abbonement waarbij je voor 2 cent per minuut naar Dld en Nedelrand kunt bellen. dat is echt heeeel erg goedkoop!
ik ben aan het uitvogelen heo het zit inderdaad...quote:Op zondag 27 februari 2011 15:58 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Doen!! Of zijn er weer beperkende regels, zoals een maximaal aantal minuten per maand ofzo?
quote:Op zondag 27 februari 2011 15:37 schreef Rituals het volgende:
[..]
Inderdaad!
Komende week is een week waarin ik moet leren voor een tentamen. In die weken (één keer per vier weken) moet ik bewust aan eten denken, anders vergeet ik het. Voor komende week heb ik een paar dingen bedacht die ervoor zorgen dat ik er wel aan denk.
ja, nee, maar dit is echt raar spulquote:Op zondag 27 februari 2011 16:06 schreef sigme het volgende:
Pastadeeg kan ook wel van ander meel gemaakt worden, dus waarschijnlijk valt het resultaat wel mee.
Ik krijg eters; het plan is couscous, tomatensaus, lamsrollade, rodebietensalade, witlofsalade, zure boontjes, ingemaakte venkel en twee soorten chutney. Toe: appeltaart.
Omnom! Klinkt goedquote:Op zondag 27 februari 2011 16:06 schreef sigme het volgende:
Pastadeeg kan ook wel van ander meel gemaakt worden, dus waarschijnlijk valt het resultaat wel mee.
Ik krijg eters; het plan is couscous, tomatensaus, lamsrollade, rodebietensalade, witlofsalade, zure boontjes, ingemaakte venkel en twee soorten chutney. Toe: appeltaart.
Of Hond en Pluis!quote:Op zondag 27 februari 2011 16:27 schreef Perruche het volgende:
Ik vind Joris wel een leuke naam voor een hond
![]()
net 2 overhemden voor manlief gescoord
pelusaquote:Op zondag 27 februari 2011 16:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Areuh vriend heeft gisteren een zak schepsnoep meegenomen, gelukkig ook met een boel dingen die ik toch niet lekker vindMaar ok met tumtums en chocotoffs enzo
![]()
[..]
Of Hond en Pluis!
Zo heette ons allereerste konijn vroeger, Pelusa.![]()
Hond en Harry!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weg.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Blurred, ik moest wel even grinniken om je punt erachter met ex. Is het idee van een ex niet juist dat je dat al hebt gedaan? Zit er nog een toekomst voor jullie in?
manlief?quote:Op zondag 27 februari 2011 16:27 schreef Perruche het volgende:
Ik vind Joris wel een leuke naam voor een hond
![]()
net 2 overhemden voor manlief gescoord
jaja vriendjequote:Op zondag 27 februari 2011 16:40 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
manlief?
Lijstje:
O: 4 boterhammen met m'n laatste superfruit...![]()
B: uur wandelen
T: banaan
L: 2 boterhammen met tonijnsalade
D: cassoulet van varkensworstjes met bonen, wortels en wijn/tomatensaus. En ui en knoflook, natuurlijk. Plus, beetje zelfgemaakt brood.
T: warme choco?
Beetje veel brood. Maar goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |