abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93392555
oei. Ik zie nu een abbonement waarbij je voor 2 cent per minuut naar Dld en Nedelrand kunt bellen. dat is echt heeeel erg goedkoop!
pi_93392634
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 20:52 schreef Rituals het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was ook min of meer mijn conclusie; dat het dagelijks rapporteren inzicht geeft in het feit dat het geen enkele dag echt goed gaat. Ik hoop dat dit inzicht kan bijdragen aan verbetering. En het moet echt beter hoor, dit is slecht voor je lichaam.

Heb je een plan hoe je het komende week denkt iets te kunnen verbeteren?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 27 februari 2011 @ 15:37:35 #203
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93393033
quote:
7s.gif Op zondag 27 februari 2011 15:30 schreef sigme het volgende:

[..]

Dat was ook min of meer mijn conclusie; dat het dagelijks rapporteren inzicht geeft in het feit dat het geen enkele dag echt goed gaat. Ik hoop dat dit inzicht kan bijdragen aan verbetering. En het moet echt beter hoor, dit is slecht voor je lichaam.

Heb je een plan hoe je het komende week denkt iets te kunnen verbeteren?
Inderdaad!

Komende week is een week waarin ik moet leren voor een tentamen. In die weken (één keer per vier weken) moet ik bewust aan eten denken, anders vergeet ik het. Voor komende week heb ik een paar dingen bedacht die ervoor zorgen dat ik er wel aan denk :Y.
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_93393282
Wat een mooie hond sigme :)
Lief en ik zijn net heerlijk kneuterig naar de kinderboerderij geweest. Kalfjes geaaid, en hoogzwangere geitjes :)
pi_93394211
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 15:28 schreef Jagärtrut het volgende:
oei. Ik zie nu een abbonement waarbij je voor 2 cent per minuut naar Dld en Nedelrand kunt bellen. dat is echt heeeel erg goedkoop!
Doen!! Of zijn er weer beperkende regels, zoals een maximaal aantal minuten per maand ofzo?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_93394364
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 15:58 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Doen!! Of zijn er weer beperkende regels, zoals een maximaal aantal minuten per maand ofzo?
ik ben aan het uitvogelen heo het zit inderdaad...
pi_93394401
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 15:37 schreef Rituals het volgende:

[..]

Inderdaad!

Komende week is een week waarin ik moet leren voor een tentamen. In die weken (één keer per vier weken) moet ik bewust aan eten denken, anders vergeet ik het. Voor komende week heb ik een paar dingen bedacht die ervoor zorgen dat ik er wel aan denk :Y.
^O^
En succes met het leren!
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_93394426
hm, volgens mij heb ik een miskoop gedaan :') maar we zullen 't proeven. Pastadeeg gemaakt net, met pastameel van de Turk, maar dat is niet de tipo00 die ik verwachtte _O- had wellicht ook wat beter op de achterkant moeten kijken :X maar had haast toen ik 't meenam :')

vanavond dus verse pasta met een 'verse' saus, uit de diepvries :P
Ja doei.
  zondag 27 februari 2011 @ 16:03:37 #209
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93394505
Wat een blij kijkend hondje! :D

Ik vind hem een Selwyn, of een Inki :Y Al past dat misschien niet zo bij 'Hond' :P
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_93394652
Pastadeeg kan ook wel van ander meel gemaakt worden, dus waarschijnlijk valt het resultaat wel mee.

Ik krijg eters; het plan is couscous, tomatensaus, lamsrollade, rodebietensalade, witlofsalade, zure boontjes, ingemaakte venkel en twee soorten chutney. Toe: appeltaart.
pi_93394774
CTRL + S. O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_93394808
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 16:06 schreef sigme het volgende:
Pastadeeg kan ook wel van ander meel gemaakt worden, dus waarschijnlijk valt het resultaat wel mee.

Ik krijg eters; het plan is couscous, tomatensaus, lamsrollade, rodebietensalade, witlofsalade, zure boontjes, ingemaakte venkel en twee soorten chutney. Toe: appeltaart.
ja, nee, maar dit is echt raar spul :') niet echt meel meer te noemen _O-
Ja doei.
  zondag 27 februari 2011 @ 16:09:35 #213
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93394822
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 16:06 schreef sigme het volgende:

Omnom! Klinkt goed :9 Doet me eraan denken dat ik al lang geen lamsvlees meer heb gegeten! Of appeltaart.
  zondag 27 februari 2011 @ 16:09:59 #214
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93394837
wat is het voor meel dan Mo?
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_93395168
Blurred, ik moest wel even grinniken om je punt erachter met ex. Is het idee van een ex niet juist dat je dat al hebt gedaan? Zit er nog een toekomst voor jullie in?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_93395762
:D Ik vind Joris wel een leuke naam voor een hond :')

net 2 overhemden voor manlief gescoord :)
  zondag 27 februari 2011 @ 16:30:31 #217
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93395932
Areuh vriend heeft gisteren een zak schepsnoep meegenomen, gelukkig ook met een boel dingen die ik toch niet lekker vind _O- Maar ok met tumtums en chocotoffs enzo ;(

quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 16:27 schreef Perruche het volgende:

Of Hond en Pluis!

Zo heette ons allereerste konijn vroeger, Pelusa. :P

Hond en Harry!
pi_93396043
Oh męn, mijn concentratievermogen is inmiddels gezakt tot dat van een garnaal. :') En ik moet nog best veel.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_93396096
quote:
10s.gif Op zondag 27 februari 2011 16:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Areuh vriend heeft gisteren een zak schepsnoep meegenomen, gelukkig ook met een boel dingen die ik toch niet lekker vind _O- Maar ok met tumtums en chocotoffs enzo ;(

[..]

Of Hond en Pluis!

Zo heette ons allereerste konijn vroeger, Pelusa. :P

Hond en Harry!
pelusa :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 27 februari 2011 @ 16:33:28 #220
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93396125
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 16:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Blurred, ik moest wel even grinniken om je punt erachter met ex. Is het idee van een ex niet juist dat je dat al hebt gedaan? Zit er nog een toekomst voor jullie in?
weg.

[ Bericht 54% gewijzigd door Blurred86 op 27-02-2011 19:31:06 ]
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_93396173
Mijn dieren heetten:

Luna en Sheba (hond)
Lodewijk, pebbel (jaja van pebbles), Loes, Diederik en... nou ja we hadden er nog 4
Beauty en Mister (paard)
Waggel (eend :D )
  zondag 27 februari 2011 @ 16:37:52 #222
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93396381
Was het een nogal harige ex-vriendin? :+

Waggel :D

Ik had: Pelusa (konijn), Choncho & Volantín (parkieten), vissen met iedere dag andere namen, Winnie en Macarena (konijnen), Dinkie (cavia) en nu Tamina (konijn).

>:O
pi_93396532
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 16:27 schreef Perruche het volgende:

manlief?

Lijstje:
O: 4 boterhammen met m'n laatste superfruit... :'(
B: uur wandelen
T: banaan
L: 2 boterhammen met tonijnsalade
D: cassoulet van varkensworstjes met bonen, wortels en wijn/tomatensaus. En ui en knoflook, natuurlijk. Plus, beetje zelfgemaakt brood.
T: warme choco?

Beetje veel brood. Maar goed.
pi_93396587
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 16:40 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

manlief?

Lijstje:
O: 4 boterhammen met m'n laatste superfruit... :'(
B: uur wandelen
T: banaan
L: 2 boterhammen met tonijnsalade
D: cassoulet van varkensworstjes met bonen, wortels en wijn/tomatensaus. En ui en knoflook, natuurlijk. Plus, beetje zelfgemaakt brood.
T: warme choco?

Beetje veel brood. Maar goed.
jaja vriendje :P vriendlief.
pi_93396596
Maria ging je nog op zoek voor een vriendje voor Tamina? Het is weer bijna voorjaar dus verse aanwas. (misschien moet ze een keer op date met Flo, als je een nest baby-tamina's wil hebben :P).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')