en:quote:Miryanna is de uitzondering op deze regel maar.....zij krijgt in aflevering 3 vraag 9 en in aflevering 4(de aflevering waarin zij afvalt) vraag 6.
Miryanna geeft aan in welke afleveringen er geen afvallers zullen zijn!
quote:In de eerste twee afleveringen krijgen 3 kandidaten vraag 20.De 3 finalisten
aflevering 1 Patrick ( als eerste vraag 20 dus mol)
aflevering 2 Soundos ( als tweede vraag 20 dus winnaar)
aflevering 3 Art ( als derde vraag 20 dus verliezer)
Vervolgens krijgt Art tweemaal vraag 11 in aflevering 2 en 5
Soundos krijgt vraag 11 in aflevering 7
Patrick krijgt vraag 11 in aflevering 8
Een finale met 2 verliezers, zoals we een aantal jaar geleden ook hadden?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:47 schreef Jor_Dii het volgende:
Dus dan zou het zijn:
Hannah, Horace, Myrianna, Jan, Niemand, Pepijn, Anna, Niemand, Karin en dan aflevering 11 met Soundos, Patrick en Art. Maar hoe gaan ze dat doen qua tijd, uitleg over Mollen streken etc??
Dat is geen theorie, dat is een conclusie zonder theoretische onderbouwingquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:40 schreef DaMart het volgende:
Mijn theorie is nog steeds dat Art de mol is.
Ja, maar deze omschrijving paste beter bij deTTquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:57 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dat is geen theorie, dat is een conclusie zonder theoretische onderbouwing
Dat zegt toch ook niemand? Alleen is het wel vervelend als al je vriendjes er uit gaan, maar dat wil niet zeggen dat je dan maar gelijk opgeeft. Er waren er meer die deze aflevering vol op 1 persoon gingen, alleen bij Anna liep dat fout af.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:26 schreef Mishu het volgende:
[..]
Je zag het aan haar gezicht. Ze irriteerde zich dood aan de rest. En net alsof je alleen mag blijven als je leuk bent. Best middelbare school. De overblijvers hebben het spel gewoon goed gespeeld.
Huh welke bedoel je?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een finale met 2 verliezers, zoals we een aantal jaar geleden ook hadden?
Wat gek dat ik dat niet wist, heb gewoon gekeken toen. Hoe zat dat dan?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:46 schreef Jabberwocky het volgende:
Mol Inge, Winnaar Paul, Verliezers Renate en Eva.
Je kunt gewoon WIDM via uitzendinggemist kijken in het buitenland (als je internetverbinding snel genoeg is)quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:51 schreef Pino112 het volgende:
Heeft iemand toevallig ervaring met het bekijken van WIDM via Uitzending Gemist in het buitenland? Ik ben vanaf woensdag in Zwitserland, wil het dus eigenlijk donderdagavond terugkijken daar..
Wel? Ik dacht dat het door de rechten enzo alleen maar in Nederland mag worden uitgezonden.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:38 schreef sverbern het volgende:
[..]
Je kunt gewoon WIDM via uitzendinggemist kijken in het buitenland (als je internetverbinding snel genoeg is)
Nee hoor, ik heb 't ook wel eens vanuit het buitenland bekeken, gaat prima.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wel? Ik dacht dat het door de rechten enzo alleen maar in Nederland mag worden uitgezonden.
Paul kreeg een keuze na het voltooien van die opdracht (weet niet meer precies wat de andere mogelijkheid was, geld of jokers waarschijnlijk) en koos er voor om de hele groep door te laten gaan naar de finale.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:08 schreef Jabberwocky het volgende:
Aflevering voor de finale was er een soort opdracht en als dat goed ging hoefde er niemand naar huis, ik weet de opdracht zelf niet meer. Normaal is het zo dat je dan dus de extra aflevering hebt, maar nu gingen ze dan allemaal naar de finale.
Bij sommige programma's is dat inderdaad zo (sportwedstrijden willen nog wel eens exclusief NL zijn), maar WIDM kun je gewoon kijken. Zo doe ik het dit hele seizoen al.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wel? Ik dacht dat het door de rechten enzo alleen maar in Nederland mag worden uitgezonden.
Ja maar zo kun je dus van iedereen nu een lijstje maken met verdacht gedrag. Het lijkt mij op dit moment beter om te kijken naar hoeveel dingen ze allemaal hebben gedaan die een mol juist nooit zou doen en als je dat op een rijtje zet, zie je dat van de 4 kandidaten Karin op dit moment het meeste voor de pot heeft betekend.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:42 schreef wolferl het volgende:
[..]
Laat ik voor het gemak inderdaad even weg.
Ik som enkel de feiten op van waar zij uit de mol kan zijn.
Zou het ook bij Patrick hebben kunnen doen.
Maar omdat ik eerst Soundos verdachte was Karin een goede tweede.
Soundos lijkt me nu erg sterk, dus wip ik over naar Karin.
Inderdaad, ze heeft gezegd dat ze niet heel langzaam moesten doen, dat wel een beetje moesten opschieten en dat ze een uur hebben. Dit alles vrij aan het begin vd opdracht (rond 09:00 in de aflevering)quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:07 schreef jpjedi het volgende:
En karin heeft de tijdlimiet WEL genoemd..
Ik hou voor mezelf per aflevering en opdracht een overzichtje bij hoeveel geld er is verdient, door wie en wie zich als een mol of juist niet gedroeg. Dit overzichtje is alleen nog niet compleet, zal eens kijken of ik hem snel af kan maken en kan posten (ben nogal druk dus hopelijk voor de volgende aflevering).quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:32 schreef ralfseltje het volgende:
Heeft iemand trouwens een overzicht met hoeveel geld iedereen heeft opgebracht?
Dat is voor mij des te meer bewijs dat de Mol sowieso de Mol is.quote:Op zondag 27 februari 2011 00:27 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Ik hou voor mezelf per aflevering en opdracht een overzichtje bij hoeveel geld er is verdient, door wie en wie zich als een mol of juist niet gedroeg. Dit overzichtje is alleen nog niet compleet, zal eens kijken of ik hem snel af kan maken en kan posten (ben nogal druk dus hopelijk voor de volgende aflevering).
In ieder geval heeft Karin het meeste geld in de pot gebracht en staat Soundos op de 2e plaats. Bij Art en Patrick is het volgens mij enigszins gelijk.
Al voor afl 8:quote:Op zondag 27 februari 2011 01:18 schreef bloodymary het volgende:
Ik denk nog steeds dat Anna de Mol is. Ze laten ook steeds die vogel zien de glijder (drijver?).
interessanter is wie er voor gezorgd. Heeft dat er ook weer geld uit de pot ging. De mol kan best de eerste afleveringen veel geld verdienen in de wetenschap dat er nog opdrachten komen die geld kosten.quote:Op zondag 27 februari 2011 00:27 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Ik hou voor mezelf per aflevering en opdracht een overzichtje bij hoeveel geld er is verdient, door wie en wie zich als een mol of juist niet gedroeg. Dit overzichtje is alleen nog niet compleet, zal eens kijken of ik hem snel af kan maken en kan posten (ben nogal druk dus hopelijk voor de volgende aflevering).
In ieder geval heeft Karin het meeste geld in de pot gebracht en staat Soundos op de 2e plaats. Bij Art en Patrick is het volgens mij enigszins gelijk.
Ik kijk altijd vanuit het buitenland! Je kunt veilig naar de site surfen, er wordt niets verklapt. Ze hebben de uitzending daar meteen staan, en je kan vanaf daar dan evt doorklikken naar de site. Uitzendinggemist is vaak erg traag met het online zetten van de filmpjes, dus als je echt donderdagavond snel wil kijken moet je naar de widm sitequote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:51 schreef Pino112 het volgende:
Heeft iemand toevallig ervaring met het bekijken van WIDM via Uitzending Gemist in het buitenland? Ik ben vanaf woensdag in Zwitserland, wil het dus eigenlijk donderdagavond terugkijken daar..
Je moet de twee in combinatie met elkaar zien. Ik zou er toch heel veel rekening mee houden dat Karin "3000 euro" de Groot de mol niet is. Ook al komt er nog een opdracht waar ze geld mee kan verspelen. 3000 euro is namelijk belachelijk veel voor een mol terwijl ze ook 1500 of minder had kunnen pakken. Een beetje fatsoenlijke mol had zich hier makkelijk uit kunnen lullen.quote:Op zondag 27 februari 2011 08:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
interessanter is wie er voor gezorgd. Heeft dat er ook weer geld uit de pot ging. De mol kan best de eerste afleveringen veel geld verdienen in de wetenschap dat er nog opdrachten komen die geld kosten.
Cool, dankjewelquote:Op zondag 27 februari 2011 09:39 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Ik kijk altijd vanuit het buitenland! Je kunt veilig naar de site surfen, er wordt niets verklapt. Ze hebben de uitzending daar meteen staan, en je kan vanaf daar dan evt doorklikken naar de site. Uitzendinggemist is vaak erg traag met het online zetten van de filmpjes, dus als je echt donderdagavond snel wil kijken moet je naar de widm site
Art als wannabe-mol heeft een paar keer rare dingen gedaan ja. Toen Soundos 'executie' riep, zei hij meteen 'die doen?', en het was Pepijn die toen 'mol' doordrukte. Waardoor ik Pepijn opeens heel verdacht vond.quote:Op zondag 27 februari 2011 10:53 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh ja, dat begrijp ik. Maar ik denk dat Patrick de pot best veel geld heeft gekost ook.Meer nog dan Art. Die toch hopelijk echt de mol niet is. Want dan is ie nog slechter dan Miloushka. Al sluit ik Karin niet uit (omdat ik die vanaf het begin als mol heb
) denk ik toch dat Patrick de mol is. En Art de nare winnaar.
Dat wil niets zeggen..quote:Op zondag 27 februari 2011 13:04 schreef Ciske- het volgende:
Soundos kan eigenlijk de mol niet zijn (toch?), nadat Pepijn in aflevering 1 had kunnen kiezen om haar eruit te sturen. Zij was toch de enige die nog over was, de rest had een groen scherm?
Hmm, dan vraag ik me toch af hoe ze dat gedaan hadden. Iedereen behalve Soundos krijgt een groen scherm, daarna werd de keus toch pas voorgelegd aan Pepijn? Dus stel hij had gekozen voor wegsturen en Soundos is de mol, dan alsnog iemand eruit die al een groen scherm gekregen had?quote:
Dat vind ik altijd zo'n stomme redeneringquote:Op zondag 27 februari 2011 10:53 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh ja, dat begrijp ik. Maar ik denk dat Patrick de pot best veel geld heeft gekost ook.Meer nog dan Art. Die toch hopelijk echt de mol niet is. Want dan is ie nog slechter dan Miloushka. Al sluit ik Karin niet uit (omdat ik die vanaf het begin als mol heb
) denk ik toch dat Patrick de mol is. En Art de nare winnaar.
Het is geen redenering, het is een mening. Ik vind de manier van mollen van Art gewoon niet leuk. ik hou meer van een stille mol die valse streken uithaalt.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:20 schreef June. het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n stomme redeneringIedereen denk dat het Patrick is, maar als het toch Art blijkt te zijn is dat stom. Het lijkt mij juist lame als het Patrick is, maar ik oordeel pas als ik de reunie aflevering heb gezien inclusief de molacties.
Hij had het al vóór het ingaan van de schermenronde gezegd.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:16 schreef Ciske- het volgende:
[..]
Hmm, dan vraag ik me toch af hoe ze dat gedaan hadden. Iedereen behalve Soundos krijgt een groen scherm, daarna werd de keus toch pas voorgelegd aan Pepijn? Dus stel hij had gekozen voor wegsturen en Soundos is de mol, dan alsnog iemand eruit die al een groen scherm gekregen had?
Hmm ok, dan moet ik dat stuk nog eens terugkijken.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hij had het al vóór het ingaan van de schermenronde gezegd.
Ja, maar je verdenkt hem niet.. Je weet niet wat hij allemaal heeft gedaan, dat zie je vaak toch pas in de reunie aflevering..quote:Op zondag 27 februari 2011 13:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het is geen redenering, het is een mening. Ik vind de manier van mollen van Art gewoon niet leuk. ik hou meer van een stille mol die valse streken uithaalt.
Of het nu Patrick of Art is, die molacties hoeven ze niet uit te leggen. Dat is vrij duidelijk.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:20 schreef June. het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n stomme redeneringIedereen denk dat het Patrick is, maar als het toch Art blijkt te zijn is dat stom. Het lijkt mij juist lame als het Patrick is, maar ik oordeel pas als ik de reunie aflevering heb gezien inclusief de molacties.
* MrManiak wordt sentimenteelquote:Op zondag 27 februari 2011 13:59 schreef debuurvrouw het volgende:
jajajaja. Het moment dat de mol mij greep: de molacties van serie 1, dat de leader in volgorde van afvallers stond met als laatste de mol. oh! briljant vond ik dat!
Fur Elise, het oefenen met de vrachtauto, en natuurlijk Ubermol George die geld in prullebakken liep te duwen
ja, dat waren nog eens tijden [/omaspreekt]
dit inderdaad, de laatste 2 jaar is dat sowieso heeel matig altijdquote:Op zondag 27 februari 2011 13:46 schreef Jor_Dii het volgende:
Toch blijf ik altijd met een leeg gevoel achter na die reünie. Ze laten zó weinig zien van de molacties, teleurstelling alom altijd.
Goed overzicht. Patrick heeft wel veel de pot ingeholpen! Voornamelijk door die jeep-opdracht?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:52 schreef jpjedi het volgende:
Pot overzicht na aflevering 8
[ afbeelding ]
Volgens mij wel, overzichten worden hier bijgehouden: http://www.wieisdemol.com(...)sg1210999#msg1210999quote:Op zondag 27 februari 2011 20:03 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Goed overzicht. Patrick heeft wel veel de pot ingeholpen! Voornamelijk door die jeep-opdracht?
Het opblazen van de bus (in geval van Patrick) kost de pot 3000 euro regenlaarzen kopen, kostte 100 euro. de koffers terug kopen kostte ook geld, als de mol een man is was daar zeker wat te verdienen.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:10 schreef gohan16 het volgende:
Zijn er ook individuele acties waarbij veel geld is misgelopen?
die ik kan bedenken:
-666meter (Pat, soun)
Die jeep opdracht is ook de enige die ik niet kan rijmen met Patrick als mol. Wat de fuck was hij daar aan het doen? Als hij de mol is (en daar ben ik nog steeds van overtuigd) ben ik heel benieuwd hoe hij dit recht gaat praten.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:03 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Goed overzicht. Patrick heeft wel veel de pot ingeholpen! Voornamelijk door die jeep-opdracht?
De mol moest juist vooraan eindigen om geld uit de pot te halen. Dat is weliswaar gelukt omdat Miryanna haar bus ook naar z'n grootje hielp, maar die actie van Patrick kan niet als molactie gezien worden. Ik denk eerder dat hij juist té snel wilde en dat toen mislukte.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het opblazen van de bus (in geval van Patrick) kost de pot 3000 euro regenlaarzen kopen, kostte 100 euro. de koffers terug kopen kostte ook geld, als de mol een man is was daar zeker wat te verdienen.
oh! verkeerd onthouden danquote:Op zondag 27 februari 2011 20:33 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
De mol moest juist vooraan eindigen om geld uit de pot te halen. Dat is weliswaar gelukt omdat Miryanna haar bus ook naar z'n grootje hielp, maar die actie van Patrick kan niet als molactie gezien worden. Ik denk eerder dat hij juist té snel wilde en dat toen mislukte.
wáárom is Art dan de mol?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:04 schreef Pino112 het volgende:
Art is de Mol, want WIDM-tune onder stukje van Richard bij BZV![]()
![]()
Waarschijnlijk tijd rekken en toch goodwill kweken. Dat laatste ging hem dan ook goed af. Daarnaast nam hij de tijd (kijk naar wat hij met Art deed). Ansich een goede tactiek maar natuurlijk ook een groot en duur risico.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:32 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Die jeep opdracht is ook de enige die ik niet kan rijmen met Patrick als mol. Wat de fuck was hij daar aan het doen? Als hij de mol is (en daar ben ik nog steeds van overtuigd) ben ik heel benieuwd hoe hij dit recht gaat praten.
Of het is gewoon een grap van BZV omdat Richard ook het programma heeft gemold.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:04 schreef Pino112 het volgende:
Art is de Mol, want WIDM-tune onder stukje van Richard bij BZV![]()
![]()
Dat screenshot van mijquote:
En wat is jouw uitleg?quote:
Met dit soort reacties hoop ik altijd dat diegene de volgende aflevering rood krijgt.quote:
Is allemaal al 'ns eerder langsgekomen in volgens mij het vorige topic en komt ook rechtstreeks uit die 'column' die toen genoemd werd. Ik vind het niet zo overtuigend. Van de gespiegelde montage zou ik niet weten waarom dat een hint zou zijn, de mol inkleuren en de rest zwart/wit zou denk ik te obvious zijn, dat te roze draagt kan ook omdat ze gewoon van roze houdt, die mensen heb je nou eenmaal.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:48 schreef Crack-Up het volgende:
Bij de aflevering "Zoek de verschillen" is alleen haar stukje in de leader dusdanig gemonteerd dat ze plotseling via de andere kant het beeld in komt lopen. M.a.w., het beeld is gespiegeld.
In een van de eerste afleveringen heeft PJ het over kleur bekennen, waarbij we een flashback zien, waarin Soundos is ingekleurd terwijl de rest van het beeld zwart/wit is. Bovendien draagt ze altijd roze.
De Mol schrijft in haar dagboek handenwrijvend terug te kijken naar de eerste aflevering. Raad eens wie er tijdens de uitslag van de test als enige vrij overdreven in haar handen wrijft?
Tijdens de vuurwerkopdracht houdt Soundos haar oren dicht vóór er vuurwerk wordt afgeschoten. Enz.
Zou wel jammer zijn, want haar taktiek zou voornamelijk "niet meedoen" zijn.
17 maart, St. Patrick's Dayquote:Op maandag 28 februari 2011 14:53 schreef Haaibaaike het volgende:
Wanneer is de afl te zien met de laatste drie personen? is dat 10 maart of week later?
Dat is wel een bizar groot risico om te nemen.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:17 schreef Crack-Up het volgende:
Als Soundos goed heeft ingeschat dat er tóch niemand naar haar luistert, dan is het een slimme manier geweest om anderen op het verkeerde been te zetten.
Ja, dat klopt wel, maar dan nog lijkt het risico me te groot. Ik zou eigenlijk 'ns even die aflevering terug moeten kijken om te zien hoe Soundos reageert op het moment dat een van de anderen met haar suggestie meegaat. Als ze zich op dat moment terugtrok zou je gelijk kunnen hebben.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:17 schreef Crack-Up het volgende:
Als Soundos goed heeft ingeschat dat er tóch niemand naar haar luistert, dan is het een slimme manier geweest om anderen op het verkeerde been te zetten.
Als het soms niet anders kan, uiteraard. Maar hier was geen enkele reden om vanuit het niets het goede antwoord te geven.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:22 schreef Crack-Up het volgende:
Valt wel mee. Het enige risico is dat ze de pot spekt, maar dat heeft elke speler al gedaan.
quote:Op maandag 28 februari 2011 15:29 schreef Crack-Up het volgende:
Dude, Patrick is mollig. Niet de Mol.
Dat zal, maar op gepaste momenten. Als het toch niet uitmaakt voor de pot. Pasgeleden heb ik uitgebreid uiteen gezet wat voor onmolse dingen Soundos gedaan heeft, en die lijst was niet kort.quote:
Aan de andere kant: erg snugger komt ze ook niet op me over dus ik sluit eigenlijk nog niet eens uit dat zij gewoon de mol is, maar dan wel een dramatisch slechte.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat zal, maar op gepaste momenten. Als het toch niet uitmaakt voor de pot. Pasgeleden heb ik uitgebreid uiteen gezet wat voor onmolse dingen Soundos gedaan heeft, en die lijst was niet kort.
Soundos kan heus de Mol nog wel zijn, maar dan wel een mol die veel te veel goed gedaan heeft voor de pot, en imo rare keuzes gemaakt heeft.
Zou ik toch wel een teleurstellende mol vinden.quote:als ik alle dingen van Soundos op een rijtje zet:
tijdens de allereerste vraag: met wie zaten jullie in de bus? Was Soundos de eerste die zei: geen antwoord geven!! Zou een mol dat als eerste roepen? Die zou op z'n minst afwachten. Misschien wil iemand wel antwoord geven, en dat is dan toch weer mooi 3000 euro uit de pot.
Ze heeft netjes alle draadjes doorgeknipt totdat ze afgeschoten werd. Een mol die loopt echt wel expres tegen een draadje of boobytrap aan, zeker gezien ze alleen was en niemand precies zou kunnen zien wat ze uitvoerde.
Ze geeft tijdens dat stilleven een goed antwoord. En dan niet zomaar een antwoord die iedereen had kunnen raden (een mol zou misschien nog een goed antwoord geven zodat er geen verschillen meer voor de anderen over waren) maar een vrij moeilijke, over dat de gitarist en bassist van plaats verwisseld zijn. Zie niet in waarom de Mol dat zou doen.
Ze gaat mee met Beatrix, terwijl de Mol daar helemaal geen belang bij heeft.
Ze rijdt heel langzaam in de bus-opdracht. Een mol wil die opdracht winnen, en gaat dus echt niet onnodig zacht rijden.
Tijdens de foto-opdracht maakt ze met Pepijn een goede foto. Bij de volgende foto stelt ze voor om de lollies te fotograferen (zoet). Een goed idee, alleen verpest Patrick helaas de foto.
Tijdens de opdracht met de jeeps roept ze een paar keer hard: ja paaltje!!! Een mol kan nét zo makkelijk z'n mond houden.
Ze stelt het woord executie voor. Tuurijk kan je daar theorieeen op loslaten, van reacties checken, ze gaan er toch niet in mee, enz, maar voor een Mol is het gewoon een onnodig risico. Als de anderen er in mee waren gegaan was er 1600 euro in de pot.
Ze heeft volgens mij best veel geld gepakt tijdens de vulkaanopdracht
Ze heeft als enige de ziekenhuis-opdracht goed volbracht
.
Eens.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:59 schreef Guanabana het volgende:
Hier:
[..]
Zou ik toch wel een teleurstellende mol vinden.
Nou ja, dat weet ik niet. Patrick vind ik nou ook niet erg hoogstaand als mol zijnde.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:48 schreef ShiningStar het volgende:
Als Art de mol is, is hij echt de slechtste mol ooit.
Wie van die twee de mol ook is, de ander zal het hulpje wel worden ja.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, het hulpje van de mol deze week, want de echte mol is Art.
Wel vreemd maarjaquote:Op maandag 28 februari 2011 20:51 schreef Jabberwocky het volgende:
Omdat het toch allemaal al hulpmollen zijn, kun je het net zo goed die naam geven.
Tenzij men inderdaad met 4 mensen naar de finale gaatquote:Op maandag 28 februari 2011 21:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat is de toegevoegde waarde van een hulpmol? Dan staat de winnaar al vast.
Misschien is dat juist de reden dat Art zo twijfelt tussen Karin en Patrick, hij heeft een verband met Patrick en twijfelt dus aan zijn oprechtheid, wat het werk van een Mol kan zijn.. verwarring creëren, maar tegelijkertijd ook empathie opwekken bij een of meerdere kandidaten.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Als Patrick wel de mol is heeft hij Art wel een beetje erg bevooroordeeld door jokers aan hem te geven. Dat vind ik wel iets wat tégen Patrick als mol spreekt. Ik geloof niet dat een mol een voorkeur of invloed zou mogen hebben op het binnen houden van deelnemers.
Maar toch wel erg slim? Art is continue aan het mollen. Niet alleen houdt het de aandacht van Patrick af, ook komt er veel minder geld binnen. Nee ik vind het juist wel een goede zet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Als Patrick wel de mol is heeft hij Art wel een beetje erg bevooroordeeld door jokers aan hem te geven. Dat vind ik wel iets wat tégen Patrick als mol spreekt. Ik geloof niet dat een mol een voorkeur of invloed zou mogen hebben op het binnen houden van deelnemers.
Dat zou het zijn als het openlijk is gebeurd. Maar dat is het volgens mij niet. dus zou het alleen iets zijn als Art Patrick als mol had en hij het idee had dat hij dit moest tegengaan. Maar ook dan zou het weggeven van jokers juist mijn argwaan wekken. Een kandidaat zou dat echt niet zomaar doen lijkt me (tenzij je Jan Kooijman heetquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:04 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
Maar toch wel erg slim? Art is continue aan het mollen. Niet alleen houdt het de aandacht van Patrick af, ook komt er veel minder geld binnen. Nee ik vind het juist wel een goede zet.
Als kandidaat wel ja. Als Mol is het weggeven van jokers aan een kandidaat erg dubieus. Ik vind dat ook tegen Patrick als Mol spreken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:41 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Het kan ook gewoon prima zijn om een bondgenoot te hebben. Dit heeft zich toch ook al terug betaald toen er 3 jokers werden terug verdiend door dat spel in aflevering 7?.
Shit hier heb je helemaal gelijk in. In principe heeft hij die 3 jokers inderdaad niet nodig.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:20 schreef Jane het volgende:
[..]
Als kandidaat wel ja. Als Mol is het weggeven van jokers aan een kandidaat erg dubieus. Ik vind dat ook tegen Patrick als Mol spreken.
en daarbij geeft hij dan min of meer zijn rol weg. Buiten het feit dat hij Art op deze manier méér kans heeft gegeven op contact doordat hij zoveel jokers had dathij kon sparen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:32 schreef jcdragon het volgende:
Patrick(als hij de mol is) vond Art al vanaf begin lekker mollen en dacht: "Die moet ik in het spel houden"
Ik neem aan met iedereen wel, de Mol wordt vast niet geïsoleerd van de rest van de groepquote:
Dan nog, dan heft het elkaar straks op. Als ze minder had gepakt en dan -3000 gaat de pot ineens omlaag, dat zou nu niet het geval zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:08 schreef debuurvrouw het volgende:
maar ze wist toch dat ze met de bus kans had om 3000 euro weg te spelen? eerst goodwill kweken, daarna bus slopen (zie Kamikaze-stuuractie) en je staat weer op 0.
het had minder kunnen zijn, maar misschien foutje?
Je ziet Art en Karin in een shot in een kerk zitten.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:39 schreef iggyinthehouse het volgende:
En weer een twitter van De Mol:
[..]
Dan zou het wel een held zijn.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:22 schreef Radobe het volgende:
Patrick is toch ook penningsmeester? En hebben ze onlangs nog geteld hoeveel er daadwerkelijk in de pot zit, die hij bij zich heeft?
Dat zou pas een goeie mollenstreek zijn, alles weggooien op t einde
Sorry, verlorenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:22 schreef Radobe het volgende:
Patrick is toch ook penningsmeester? En hebben ze onlangs nog geteld hoeveel er daadwerkelijk in de pot zit, die hij bij zich heeft?
Dat zou pas een goeie mollenstreek zijn, alles weggooien op t einde
11quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:48 schreef texelonia het volgende:
Twitter:
IkBenDeMol De Mol
Hoeveel nationaliteiten weet ik vanavond om mij heen te verzamelen? Tel mee! Vanaf 20:30 uur.
Ook niet echt origineel. Volgens mij heb ik zo'n opdracht al vaker voorbij zien komen. Is het niet bij WIDM, dan wel bij andere spelprogramma's.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:11 schreef Mishu het volgende:
Ze moeten de volgende keer zoveel mogelijk mensen met een verschillende nationaliteit verzamelen.
Yep.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:04 schreef Miendientje het volgende:
Is dat niet gewoon nummer van de aflevering?
Niemandquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:00 schreef DaMart het volgende:
Tweet van de mol:
RT @MolNieuws Nog 5 uur... #WIDM #9/11
Wie van de kandidaten is te koppelen aan 9/11?.
Ik interpreteer het eerder als 'aflevering 9 van de 11' maar goed.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:06 schreef Omniej het volgende:
[..]
Yep.9/11 is een beetje lullig gekozen, maar deze uitzending is s11e09 natuurlijk dus daar zou ik niets achter zoeken.
Ik vind het alleen een opmerkelijke notatie, maar kon zelf niet iets verdachts bedenken dat ermee bedoeld kon wordenquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:06 schreef Omniej het volgende:
[..]
Yep.9/11 is een beetje lullig gekozen, maar deze uitzending is s11e09 natuurlijk dus daar zou ik niets achter zoeken.
Twitter he, 140 karakters dan word je slordig of creatief met je letters en cijfersquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind het alleen een opmerkelijke notatie, maar kon zelf niet iets verdachts bedenken dat ermee bedoeld kon worden.
En toch lijkt me dat niet iets wat bijvoorbeeld Patrick zou zeggen, ook niet als ik zo het dagboek lees.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:48 schreef texelonia het volgende:
Twitter:
IkBenDeMol De Mol
Hoeveel nationaliteiten weet ik vanavond om mij heen te verzamelen? Tel mee! Vanaf 20:30 uur.
Voordat er allemaal theorieën worden bedacht..quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:00 schreef DaMart het volgende:
Tweet van de mol:
RT @MolNieuws Nog 5 uur... #WIDM #9/11
Wie van de kandidaten is te koppelen aan 9/11?.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:47 schreef Baas-Kopfkaas het volgende:
Kutkankerhoerezooi. WIDM = zelfde tijd als OOC; TRL
Lijkt mij ook ja. Denk dat de makers gewoon een tweet verzinnen, waarom zou de mol dat doen? Lijkt me iets waarmee zorgvuldig omgegaan moet worden.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:29 schreef Susi het volgende:
Die tweets en dagboeken worden allemaal ge-edit en herschreven door de redactie van WIDM. Het zou mij erg verbazen als elke keer de Mol 'm écht schreef.
patrick en karinquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:36 schreef Guanabana het volgende:
Ik zit gvd alweer niet op te letten, wie had een joker ingeleverd??
want dat is de mol?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:36 schreef gohan16 het volgende:
Waarom wordt soundos niet genoemd door pj?!!
Elke aflevering tochquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:39 schreef goeiemoggel het volgende:
Ah, de pot.
Die moest nog een keer aan bod komen deze serie.
Maar heeft nou niet echt effect. Er was eens 15.000 euro gestolen volgens mij. Dat heeft wel degelijk effect.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
je kan ook niet te grote bedragen kwijt maken
George was dat tochquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:42 schreef GotC het volgende:
[..]
Maar heeft nou niet echt effect. Er was eens 15.000 euro gestolen volgens mij. Dat heeft wel degelijk effect.
elke euro die de mol uit de pot weet te houden is er 1quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:43 schreef Engel-b het volgende:
Nee 400 is te weinig joh/ Dat is geen molactie. Denk dat Anna gewoon wil dat men denkt dat 't 'n molactie is. Grappig wel.
quote:
Toen hadden ze in de 40.000 euro toch?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:45 schreef Felagund het volgende:
[..]Twee keer, eerste keer 5000 euro had niemand gemerkt.
Maar toen ging het sowieso om meer geld.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:45 schreef Felagund het volgende:
[..]Twee keer, eerste keer 5000 euro had niemand gemerkt.
Maar toen ging het sowieso om meer geld.
kan ook door elkaar gemonteerd zijnquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
Karin zegt eerst een kwartier, daarna een half uur
terwijl het op de klok 10 voor 11 is!
Ja, uiteindelijk ongeveer 42.000 euro. Maar na de eerste opdracht van aflevering 1 al 34.000 euro. Dus daar is niet veel meer bijgekomen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:45 schreef GotC het volgende:
[..]
Toen hadden ze in de 40.000 euro toch?
Maargoed, 400 euro is nou niet bepaald shocking. Zie je ook aan de reactie v/d groep.
Staat niet op internet (legaal).quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat seizoen ga ik eens kijken, als ie op internet staat
Inderdaad,die loopt scheef, mijn god.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:47 schreef HalvinCarris het volgende:
Wat loopt Soundos te waggelen dan? Wtf
Vind t nog wel meevallen. Vond dat zingen op bootjes voor geld ergerquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:47 schreef Mykonos het volgende:
ik zou dat zo genant vinden, al die mensen ondervragen van kom eens met ons mee...
mmm dat is weer jammerquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Staat niet op internet (legaal).
Trouwens deze week heb ik de serie opnieuw gezien. Überhaupt was het de leukste serie, met veel psychologische spelletjes.
Regel iets met Roos danquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Staat niet op internet (legaal).
Trouwens deze week heb ik de serie opnieuw gezien. Überhaupt was het de leukste serie, met veel psychologische spelletjes.
Ik zal haar een pb sturen.quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zal haar een pb sturen.Na de aflevering.
Dat was idd vetquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:52 schreef roos85 het volgende:
zou er weer zo;n gave confrontatie met de mol komen?
toen bij Dennis, met die kaarsen
Nicequote:Op donderdag 3 maart 2011 20:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zal haar een pb sturen.Na de aflevering.
ja hequote:Op donderdag 3 maart 2011 20:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat was idd vet
En zo stom.. 'Is Edo de Mol?'
En als je het terugkijkt, hoor je overduidelijk dat hij ipv Edo, Ego zegt![]()
dat laatste dacht ik ook te zien, maar ik wil Karin niet als molquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:54 schreef Engel-b het volgende:
Karin is de mol! Ineens weet ik het. Ze zei nee en knikte ja.
Ik ook niet, maar alles beter dan Soundosquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:55 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat laatste dacht ik ook te zien, maar ik wil Karin niet als mol
Was zo'n leuke scene om in de laatste aflevering te zien, toen Dennis alles uitlegdequote:Op donderdag 3 maart 2011 20:54 schreef roos85 het volgende:
[..]
ja heheb het toen wel tig keer terug geluisterd, maar hoorde iedere keer Edo
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:55 schreef GotC het volgende:
[..]
Was zo'n leuke scene om in de laatste aflevering te zien, toen Dennis alles uitlegde
Jaquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:57 schreef roos85 het volgende:
[..]toen hij aan het gamen was, in dat cruiseschip (?)
Onopvallend mollen?quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:03 schreef Guanabana het volgende:
Weer zo'n opdracht die maar half duidelijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |