Staat niet op internet (legaal).quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat seizoen ga ik eens kijken, als ie op internet staat
Inderdaad,die loopt scheef, mijn god.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:47 schreef HalvinCarris het volgende:
Wat loopt Soundos te waggelen dan? Wtf
Vind t nog wel meevallen. Vond dat zingen op bootjes voor geld ergerquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:47 schreef Mykonos het volgende:
ik zou dat zo genant vinden, al die mensen ondervragen van kom eens met ons mee...
mmm dat is weer jammerquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Staat niet op internet (legaal).
Trouwens deze week heb ik de serie opnieuw gezien. Überhaupt was het de leukste serie, met veel psychologische spelletjes.
Regel iets met Roos danquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Staat niet op internet (legaal).
Trouwens deze week heb ik de serie opnieuw gezien. Überhaupt was het de leukste serie, met veel psychologische spelletjes.
Ik zal haar een pb sturen.quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zal haar een pb sturen.Na de aflevering.
Dat was idd vetquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:52 schreef roos85 het volgende:
zou er weer zo;n gave confrontatie met de mol komen?
toen bij Dennis, met die kaarsen
Nicequote:Op donderdag 3 maart 2011 20:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zal haar een pb sturen.Na de aflevering.
ja hequote:Op donderdag 3 maart 2011 20:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat was idd vet
En zo stom.. 'Is Edo de Mol?'
En als je het terugkijkt, hoor je overduidelijk dat hij ipv Edo, Ego zegt![]()
dat laatste dacht ik ook te zien, maar ik wil Karin niet als molquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:54 schreef Engel-b het volgende:
Karin is de mol! Ineens weet ik het. Ze zei nee en knikte ja.
Ik ook niet, maar alles beter dan Soundosquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:55 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat laatste dacht ik ook te zien, maar ik wil Karin niet als mol
Was zo'n leuke scene om in de laatste aflevering te zien, toen Dennis alles uitlegdequote:Op donderdag 3 maart 2011 20:54 schreef roos85 het volgende:
[..]
ja heheb het toen wel tig keer terug geluisterd, maar hoorde iedere keer Edo
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:55 schreef GotC het volgende:
[..]
Was zo'n leuke scene om in de laatste aflevering te zien, toen Dennis alles uitlegde
Jaquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:57 schreef roos85 het volgende:
[..]toen hij aan het gamen was, in dat cruiseschip (?)
Onopvallend mollen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |