Op wie van de overgebleven kandidaten je ook zit, voor iedereen is een lijst als dit te maken. Er is simpelweg geen enkele kandidaat die geen (al dan niet bewuste) molacties op z'n naam heeft staan.quote:
Heb je de aflevering van gisteren nog niet gezien toevallig?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:43 schreef svann het volgende:
Er was toch sprake van een mogelijke hulpmol?
Of heb ik een opmerking in een van de eerste afleveringen verkeerd begrepen?
Dat klopt niet, Art kan het ook nog steeds zijn. Ik denk dat het namelijk zo is: Soundos en Patrick vulden vraag 20 in (wie is de mol?) en strijden om de titel, karin vulde vraag 10 in en valt dus af in aflevering 10, en art vulde vraag 11 in (11e mol, maakt zich bekend in aflevering 11).quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:53 schreef Mishu het volgende:
Nog 1 post dan: Patrick is de mol. Ik vond dit trouwens weer een erg humoristische aflevering. Ik word altijd helemaal happy met een glimlach van dit programmaOok al heb ik me aan het overblijven van de 'stomste' kandidaten gestoord, ik vond het toch een beetje denigrerend en gênant dat Anna duidelijk geen zin meer had in het programma omdat ze de eindkandidaten niks vond. Ze leek zelfs een beetje boos.
Die theorie van de afvalvolgorde blijkt trouwens te kloppen! Volgens deze theorie is Patrick de mol/winnaar. Welke genie heeft die hier verzonnen? De vlag met de code 362 werd trouwens pas omlaag geworpen tussen het moment dat Karin en Soundos wisselden van verrekijker in. Het was dus geen bewuste molactie van Karin.
Jij leest het topic niet terug?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 04:05 schreef Guanabana het volgende:
Het schijnt dat dit getwitterd is:
Wie is de mol-fans geen stress! De uitzending is offline wegens hermontage (verdacht ;-) maar binnen een uur moet hij er weer staan #widm
hermontage....?
Dat wilde ik al posten naar aanleiding van dat rijtje acties van Karinquote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:53 schreef Mishu het volgende:
De vlag met de code 362 werd trouwens pas omlaag geworpen tussen het moment dat Karin en Soundos wisselden van verrekijker in. Het was dus geen bewuste molactie van Karin.
Nieuws: Anna is eruit!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 04:05 schreef Guanabana het volgende:
Het schijnt dat dit getwitterd is:
Wie is de mol-fans geen stress! De uitzending is offline wegens hermontage (verdacht ;-) maar binnen een uur moet hij er weer staan #widm
hermontage....?
Nou dat vraag ik me dus af. Hier kunnen we gemakkelijk door de regie op een verkeerd spoor worden gezet. Het lijkt zo over te komen op beeld maar ik twijfel of het al niet omlaag was.. De camera kijkt niet door diezelfde verrekijker he!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 09:03 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat wilde ik al posten naar aanleiding van dat rijtje acties van Karin
Dat is wat ze op tv lieten zien. Maar de gebeurtenissen hoeven natuurlijk niet te hebben plaatsgevonden in de volgorde waarin ze het gemonteerd hebbenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:53 schreef Mishu het volgende:
Die theorie van de afvalvolgorde blijkt trouwens te kloppen! Volgens deze theorie is Patrick de mol/winnaar. Welke genie heeft die hier verzonnen? De vlag met de code 362 werd trouwens pas omlaag geworpen tussen het moment dat Karin en Soundos wisselden van verrekijker in. Het was dus geen bewuste molactie van Karin.
Voor het gemak laat je maar even weg dat zij van de 4 personen die nu meedoen in totaal nog altijd het meeste geld in de pot heeft gebracht?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:25 schreef wolferl het volgende:
Ik verdenk nu Karin.
Aflevering 1:
Karin beantwoord makkelijk vraag fout (als enigste).
Raakt in paniek met vuurwerk opdracht, kan eigen tekst niet meer lezen.
Aflevering 2:
Vraag fout beantwoord in de reeks vragen voor zoek de verschillen.
Aflevering 3:
Plakt grote stukken helemaal fout, en gokt op het verkeerde schilderij van andere team.
Doet niet mee aan rollenspel of andere optreden, ronselt geen toeschouwers, doet eigenlijk niets.
Ontsnapt niet op tijd uit kamer, begrijpt hele spel niet. Wil ook niet dat de mannen hun koffers terug krijgen.
Aflevering 4:
Karin ramt bij start meteen de andere bus (mol moest als eerst binnenkomen).
Ze haalde met de 666 meter de overkant, maar o o o wat ging dat moeizaam en moeilijk.
Aflevering 5:
Karin pakte geen enkele kokertje met geld van de koeien.
Karin stelde voor om paaltjes over te slaan bij de parcours opdracht, en zat op haar krent in de auto, deed niets.
Aflevering 6:
Karin hield haar mond over een tijdslimiet die de andere team had, met het volgen van hun route.
Aflevering 7:
Haalt wederom geen kokertje boven water, staat er maar zielloos bij kijken hoe anderen het doen.
Hoogtevrees opeens verdwenen? (vulkaan opdracht).
Aflevering 8:
Claimde direct de verrekijker en deed er niets mee, zag niet dat er cijfers te zien waren op de vuurtoren.
Haalde bar weinig geld tussen de rotsen vandaan (100 euro).
Liep regelrecht in de klauwen van de bewakers (terwijl de andere zeiden dat daar niet heen moest gaan)
Typte Frankenrijk in.....Frank en Rijk. Eerlijk en Rijk?
Laat ik voor het gemak inderdaad even weg.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:41 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Voor het gemak laat je maar even weg dat zij van de 4 personen die nu meedoen in totaal nog altijd het meeste geld in de pot heeft gebracht?
En dat zij verder nog een boel dingetjes heeft gedaan om de opdrachten juist wel te laten slagen? Dat vind ik eigenlijk belangrijkere zaken.
Oh en je zegt dat ze NIET wil dat de mannen hun koffers terugkrijgen, terwijl er 2000 euro uit de pot zou gaan als ze juist WEL hun koffers terug zouden krijgen. Iets wat de rest van de deelnemers snel goedkeurde en waar vooral Patrick veel drama bij gebruikte..
Huh? Ze zei dat ze het een beetje jammer vond dat al haar vriendjes een rood scherm kregen, maar toch niet dat ze het programma niet meer wilde doen?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:53 schreef Mishu het volgende:
Ook al heb ik me aan het overblijven van de 'stomste' kandidaten gestoord, ik vond het toch een beetje denigrerend en gênant dat Anna duidelijk geen zin meer had in het programma omdat ze de eindkandidaten niks vond. Ze leek zelfs een beetje boos.
Je zag het aan haar gezicht. Ze irriteerde zich dood aan de rest. En net alsof je alleen mag blijven als je leuk bent. Best middelbare school. De overblijvers hebben het spel gewoon goed gespeeld.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:17 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Huh? Ze zei dat ze het een beetje jammer vond dat al haar vriendjes een rood scherm kregen, maar toch niet dat ze het programma niet meer wilde doen?
Verder, geef haar eens ongelijk als het wel zo is. In dit gezelschap zou ik ook niet willen zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |