abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 februari 2011 @ 00:25:43 #276
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_93334084
Ik verdenk nu Karin.

Aflevering 1:
Karin beantwoord makkelijk vraag fout (als enigste).
Raakt in paniek met vuurwerk opdracht, kan eigen tekst niet meer lezen.

Aflevering 2:
Vraag fout beantwoord in de reeks vragen voor zoek de verschillen.

Aflevering 3:
Plakt grote stukken helemaal fout, en gokt op het verkeerde schilderij van andere team.
Doet niet mee aan rollenspel of andere optreden, ronselt geen toeschouwers, doet eigenlijk niets.
Ontsnapt niet op tijd uit kamer, begrijpt hele spel niet. Wil ook niet dat de mannen hun koffers terug krijgen.

Aflevering 4:
Karin ramt bij start meteen de andere bus (mol moest als eerst binnenkomen).
Ze haalde met de 666 meter de overkant, maar o o o wat ging dat moeizaam en moeilijk.

Aflevering 5:
Karin pakte geen enkele kokertje met geld van de koeien.
Karin stelde voor om paaltjes over te slaan bij de parcours opdracht, en zat op haar krent in de auto, deed niets.

Aflevering 6:
Karin hield haar mond over een tijdslimiet die de andere team had, met het volgen van hun route.

Aflevering 7:
Haalt wederom geen kokertje boven water, staat er maar zielloos bij kijken hoe anderen het doen.
Hoogtevrees opeens verdwenen? (vulkaan opdracht).

Aflevering 8:
Claimde direct de verrekijker en deed er niets mee, zag niet dat er cijfers te zien waren op de vuurtoren.
Haalde bar weinig geld tussen de rotsen vandaan (100 euro).
Liep regelrecht in de klauwen van de bewakers (terwijl de andere zeiden dat daar niet heen moest gaan)
Typte Frankenrijk in.....Frank en Rijk. Eerlijk en Rijk?
pi_93335022
'Frankrijk' was al een molactie geweest, Frankenrijk is gewoon omdat ze de intelligentie heeft van een stuk nageboorte.

Verder haalde ze de overkant wél bij de 666 meter opdracht terwijl de mol ook de Patrick manier had kunnen toepassen of gewoon helemaal niet had hoeven gaan, en bij de schilderijenopdracht vestigde ze wel aandacht op het goede schilderij, maar werd dat door het jaartal weer weggewuifd. En dat jaartal heeft Patrick dan weer gedaan. :P

Bovendien ga je wat makkelijk voorbij aan de 3000 euro die ze in aflevering 1 ophaalde, dat is nogal wat anders dan die vraag voor max. 50 euro.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_93336553
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 00:25 schreef wolferl het volgende:
Ik verdenk nu Karin.

- hele lijst -
Op wie van de overgebleven kandidaten je ook zit, voor iedereen is een lijst als dit te maken. Er is simpelweg geen enkele kandidaat die geen (al dan niet bewuste) molacties op z'n naam heeft staan.

Lijkt me handiger om te kijken naar de acties die een mol niet zou doen. Voor Karin noemt Jabberwocky in de post hierboven al een aantal van die acties, waardoor ik haar eigenlijk uitsluit. Soundos sluit ik ook uit, alleen al omdat ze met 'executie' kwam - als de kandidaten het woord niet kunnen raden, vindt de mol dat prima en zal z'n mond houden, die gaat niet per ongeluk het juiste woord roepen.

Blijven Art en Patrick over: Art die al vanaf aflevering 1 ontzettend z'n best doet om de mol te zijn, maar daar weinig subtiel in is en daarmee al z'n geloofwaardigheid verliest, dus: Patrick.

En als het nu toch iemand anders blijkt, sta ik echt met open mond te kijken denk ik - het blijft een frustrerend programma dit. :D
pi_93336816
Er was toch sprake van een mogelijke hulpmol?
Of heb ik een opmerking in een van de eerste afleveringen verkeerd begrepen?
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_93337163
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 01:43 schreef svann het volgende:
Er was toch sprake van een mogelijke hulpmol?
Of heb ik een opmerking in een van de eerste afleveringen verkeerd begrepen?
Heb je de aflevering van gisteren nog niet gezien toevallig? ;)
  zaterdag 26 februari 2011 @ 02:36:58 #281
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_93337934
Wat betekent het in gebarentaal wat dat jongetje op het eind deed? Hij deed middelvinger omhoog, vuist, heen en weer met middelvinger omhoog klinkelen (wiegen met hand).
  zaterdag 26 februari 2011 @ 02:39:13 #282
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_93337985
Karin zit trouwens heel goed op te letten merk ik. Eerst kijken of Karin en Art misschien mollen en daarna uitgebreid Patrick in de gaten houden. Gaat ze hier ver door komen? Ze is echt bewust nu aan het observeren ipv de opdracht aan het doen heb ik het idee.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 02:45:52 #283
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_93338106
81 is HA = Hanna?
pi_93338178
Wat me opvalt nu ik de aflevering terugkijk, is dat Art tijdens die code-opdracht in het verlaten ziekenhuis openlijk met zijn JAN op z'n buik en rug rondloopt.
Als Art een kandidaat is die verdacht wil lijken dan doe je dat lijkt me zoveel mogelijk als de anderen in de buurt zijn. Art loopt echter opvallend onbedekt rond terwijl de kandidaten dat helemaal niet kunnen zien. (of wel?) Lijkt me een mol-actie en niet per se een verdachtmaak-actie.
Misschien dat we daar ook bij andere opdrachten naar kunnen kijken. Molt iemand vooral in het bijzijn van de anderen, of ook als het voor een kandidaat niet loont?

Als bijvoorbeeld Karin de mol zou zijn, zou ze niet zo haar best doen om HORACE te verbergen. Als de rest dat toch niet goed kan zien.
Koel en donker bewaren
  zaterdag 26 februari 2011 @ 02:53:06 #285
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_93338217
Nog 1 post dan: Patrick is de mol. Ik vond dit trouwens weer een erg humoristische aflevering. Ik word altijd helemaal happy met een glimlach van dit programma :) Ook al heb ik me aan het overblijven van de 'stomste' kandidaten gestoord, ik vond het toch een beetje denigrerend en gênant dat Anna duidelijk geen zin meer had in het programma omdat ze de eindkandidaten niks vond. Ze leek zelfs een beetje boos.

Die theorie van de afvalvolgorde blijkt trouwens te kloppen! Volgens deze theorie is Patrick de mol/winnaar. Welke genie heeft die hier verzonnen? De vlag met de code 362 werd trouwens pas omlaag geworpen tussen het moment dat Karin en Soundos wisselden van verrekijker in. Het was dus geen bewuste molactie van Karin.

[ Bericht 11% gewijzigd door Mishu op 26-02-2011 03:08:10 ]
pi_93338990
Het schijnt dat dit getwitterd is:

Wie is de mol-fans geen stress! De uitzending is offline wegens hermontage (verdacht ;-) maar binnen een uur moet hij er weer staan #widm

hermontage....?
Koel en donker bewaren
  zaterdag 26 februari 2011 @ 04:15:09 #287
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_93339094
@Guanabana effe vanaf bericht #249 checken van MrManiac
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_93339248
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 02:53 schreef Mishu het volgende:
Nog 1 post dan: Patrick is de mol. Ik vond dit trouwens weer een erg humoristische aflevering. Ik word altijd helemaal happy met een glimlach van dit programma :) Ook al heb ik me aan het overblijven van de 'stomste' kandidaten gestoord, ik vond het toch een beetje denigrerend en gênant dat Anna duidelijk geen zin meer had in het programma omdat ze de eindkandidaten niks vond. Ze leek zelfs een beetje boos.

Die theorie van de afvalvolgorde blijkt trouwens te kloppen! Volgens deze theorie is Patrick de mol/winnaar. Welke genie heeft die hier verzonnen? De vlag met de code 362 werd trouwens pas omlaag geworpen tussen het moment dat Karin en Soundos wisselden van verrekijker in. Het was dus geen bewuste molactie van Karin.
Dat klopt niet, Art kan het ook nog steeds zijn. Ik denk dat het namelijk zo is: Soundos en Patrick vulden vraag 20 in (wie is de mol?) en strijden om de titel, karin vulde vraag 10 in en valt dus af in aflevering 10, en art vulde vraag 11 in (11e mol, maakt zich bekend in aflevering 11).
Shine bright like a diamond.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 26 februari 2011 @ 04:48:10 #289
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_93339256
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 04:05 schreef Guanabana het volgende:

Wie is de mol-fans geen stress! De uitzending is offline wegens hermontage (verdacht ;-) maar binnen een uur moet hij er weer staan #widm

hermontage....?
Jij leest het topic niet terug?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 26 februari 2011 @ 09:03:21 #290
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_93339779
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 02:53 schreef Mishu het volgende:
De vlag met de code 362 werd trouwens pas omlaag geworpen tussen het moment dat Karin en Soundos wisselden van verrekijker in. Het was dus geen bewuste molactie van Karin.
Dat wilde ik al posten naar aanleiding van dat rijtje acties van Karin ^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_93339809
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 04:05 schreef Guanabana het volgende:

hermontage....?
Nieuws: Anna is eruit!

:')
pi_93339827
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 09:03 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Dat wilde ik al posten naar aanleiding van dat rijtje acties van Karin ^O^
Nou dat vraag ik me dus af. Hier kunnen we gemakkelijk door de regie op een verkeerd spoor worden gezet. Het lijkt zo over te komen op beeld maar ik twijfel of het al niet omlaag was.. De camera kijkt niet door diezelfde verrekijker he!
  Moderator zaterdag 26 februari 2011 @ 10:27:21 #293
42184 crew  DaMart
pi_93340633
quote:
Dat is wat ze op tv lieten zien. Maar de gebeurtenissen hoeven natuurlijk niet te hebben plaatsgevonden in de volgorde waarin ze het gemonteerd hebben :P.
pi_93340775
Aflevering 1: 'Kleur bekennen'
Aflevering 2: 'Allemaal theater'
Aflevering 3: 'Verdeel en heers'
Aflevering 4: 'Iets is wat het lijkt'
Aflevering 5: 'Land in zicht'
Aflevering 6: 'Lot in eigen hand'
Aflevering 7: 'Tand om tand'
Aflevering 8: 'Het is zover'

kunnen we daar iets van maken, met eerste letters ofzo?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_93340954
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 00:25 schreef wolferl het volgende:
Ik verdenk nu Karin.

Aflevering 1:
Karin beantwoord makkelijk vraag fout (als enigste).
Raakt in paniek met vuurwerk opdracht, kan eigen tekst niet meer lezen.

Aflevering 2:
Vraag fout beantwoord in de reeks vragen voor zoek de verschillen.

Aflevering 3:
Plakt grote stukken helemaal fout, en gokt op het verkeerde schilderij van andere team.
Doet niet mee aan rollenspel of andere optreden, ronselt geen toeschouwers, doet eigenlijk niets.
Ontsnapt niet op tijd uit kamer, begrijpt hele spel niet. Wil ook niet dat de mannen hun koffers terug krijgen.

Aflevering 4:
Karin ramt bij start meteen de andere bus (mol moest als eerst binnenkomen).
Ze haalde met de 666 meter de overkant, maar o o o wat ging dat moeizaam en moeilijk.

Aflevering 5:
Karin pakte geen enkele kokertje met geld van de koeien.
Karin stelde voor om paaltjes over te slaan bij de parcours opdracht, en zat op haar krent in de auto, deed niets.

Aflevering 6:
Karin hield haar mond over een tijdslimiet die de andere team had, met het volgen van hun route.

Aflevering 7:
Haalt wederom geen kokertje boven water, staat er maar zielloos bij kijken hoe anderen het doen.
Hoogtevrees opeens verdwenen? (vulkaan opdracht).

Aflevering 8:
Claimde direct de verrekijker en deed er niets mee, zag niet dat er cijfers te zien waren op de vuurtoren.
Haalde bar weinig geld tussen de rotsen vandaan (100 euro).
Liep regelrecht in de klauwen van de bewakers (terwijl de andere zeiden dat daar niet heen moest gaan)
Typte Frankenrijk in.....Frank en Rijk. Eerlijk en Rijk?
Voor het gemak laat je maar even weg dat zij van de 4 personen die nu meedoen in totaal nog altijd het meeste geld in de pot heeft gebracht?
En dat zij verder nog een boel dingetjes heeft gedaan om de opdrachten juist wel te laten slagen? Dat vind ik eigenlijk belangrijkere zaken.

Oh en je zegt dat ze NIET wil dat de mannen hun koffers terugkrijgen, terwijl er 2000 euro uit de pot zou gaan als ze juist WEL hun koffers terug zouden krijgen. Iets wat de rest van de deelnemers snel goedkeurde en waar vooral Patrick veel drama bij gebruikte..
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 11:42:15 #296
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_93342358
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 10:41 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Voor het gemak laat je maar even weg dat zij van de 4 personen die nu meedoen in totaal nog altijd het meeste geld in de pot heeft gebracht?
En dat zij verder nog een boel dingetjes heeft gedaan om de opdrachten juist wel te laten slagen? Dat vind ik eigenlijk belangrijkere zaken.

Oh en je zegt dat ze NIET wil dat de mannen hun koffers terugkrijgen, terwijl er 2000 euro uit de pot zou gaan als ze juist WEL hun koffers terug zouden krijgen. Iets wat de rest van de deelnemers snel goedkeurde en waar vooral Patrick veel drama bij gebruikte..
Laat ik voor het gemak inderdaad even weg.

Ik som enkel de feiten op van waar zij uit de mol kan zijn.
Zou het ook bij Patrick hebben kunnen doen.

Maar omdat ik eerst Soundos verdachte was Karin een goede tweede.
Soundos lijkt me nu erg sterk, dus wip ik over naar Karin.
pi_93343111
En karin heeft de tijdlimiet WEL genoemd..
pi_93343435
quote:
Ook al heb ik me aan het overblijven van de 'stomste' kandidaten gestoord, ik vond het toch een beetje denigrerend en gênant dat Anna duidelijk geen zin meer had in het programma omdat ze de eindkandidaten niks vond. Ze leek zelfs een beetje boos.
Huh? Ze zei dat ze het een beetje jammer vond dat al haar vriendjes een rood scherm kregen, maar toch niet dat ze het programma niet meer wilde doen?

Verder, geef haar eens ongelijk als het wel zo is. In dit gezelschap zou ik ook niet willen zitten. :P
pi_93347470
quote:
14s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:11 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Het is zijn theorie c_/
Zijn theorie?

Dit is toch echt op 3 februari gepost, zo'n kleine twee weken eerder. Helaas.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 14:26:26 #300
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_93347560
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 12:17 schreef Jabberwocky het volgende:

[..]

Huh? Ze zei dat ze het een beetje jammer vond dat al haar vriendjes een rood scherm kregen, maar toch niet dat ze het programma niet meer wilde doen?

Verder, geef haar eens ongelijk als het wel zo is. In dit gezelschap zou ik ook niet willen zitten. :P
Je zag het aan haar gezicht. Ze irriteerde zich dood aan de rest. En net alsof je alleen mag blijven als je leuk bent. Best middelbare school. De overblijvers hebben het spel gewoon goed gespeeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')