abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 februari 2011 @ 20:31:26 #61
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_93407997
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 20:10 schreef gohan16 het volgende:
Zijn er ook individuele acties waarbij veel geld is misgelopen?

die ik kan bedenken:

-666meter (Pat, soun)
Het opblazen van de bus (in geval van Patrick) kost de pot 3000 euro regenlaarzen kopen, kostte 100 euro. de koffers terug kopen kostte ook geld, als de mol een man is was daar zeker wat te verdienen.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zondag 27 februari 2011 @ 20:32:05 #62
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_93408055
quote:
14s.gif Op zondag 27 februari 2011 20:03 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Goed overzicht. Patrick heeft wel veel de pot ingeholpen! Voornamelijk door die jeep-opdracht?
Die jeep opdracht is ook de enige die ik niet kan rijmen met Patrick als mol. Wat de fuck was hij daar aan het doen? Als hij de mol is (en daar ben ik nog steeds van overtuigd) ben ik heel benieuwd hoe hij dit recht gaat praten.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  zondag 27 februari 2011 @ 20:33:26 #63
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_93408169
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 20:31 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Het opblazen van de bus (in geval van Patrick) kost de pot 3000 euro regenlaarzen kopen, kostte 100 euro. de koffers terug kopen kostte ook geld, als de mol een man is was daar zeker wat te verdienen.
De mol moest juist vooraan eindigen om geld uit de pot te halen. Dat is weliswaar gelukt omdat Miryanna haar bus ook naar z'n grootje hielp, maar die actie van Patrick kan niet als molactie gezien worden. Ik denk eerder dat hij juist té snel wilde en dat toen mislukte.
  zondag 27 februari 2011 @ 20:35:39 #64
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_93408323
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 20:33 schreef Jabberwocky het volgende:

[..]

De mol moest juist vooraan eindigen om geld uit de pot te halen. Dat is weliswaar gelukt omdat Miryanna haar bus ook naar z'n grootje hielp, maar die actie van Patrick kan niet als molactie gezien worden. Ik denk eerder dat hij juist té snel wilde en dat toen mislukte.
oh! verkeerd onthouden dan :o ik dacht achteraan. mazzeltje dan.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 27 februari 2011 @ 21:04:07 #65
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_93410596
Art is de Mol, want WIDM-tune onder stukje van Richard bij BZV :D :D :+
pi_93410830
Heel vreemd om de #WIDM tune te horen tijdens #BzV.. Zelfs de montage van BzV houdt van #wieisdemol .. Of een aanwijzing?
web • 27/02/11 21:01

;)
  zondag 27 februari 2011 @ 21:15:37 #67
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_93411463
quote:
14s.gif Op zondag 27 februari 2011 21:04 schreef Pino112 het volgende:
wáárom is Art dan de mol?
pi_93412007
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 21:15 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

wáárom is Art dan de mol?
RichART

:P
pi_93416044
Hmm.. opvallend.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_93418181
De Jeep opdracht vond ik ook vreemd van Patrick. Ben benieuwd....

En dat in het zand schrijven is op zich ook raar.
Of hij wist dat er ondertussen al zoveel tijd verstreken was dat ze het toch al niet meer zouden redden.

Bus opdracht zal wel misgelopen zijn dat 'ie in al z'n haast om te finishen de bus gewoon echt naar z'n grootje geholpen heeft. Het overkwam het andere team tenslotte ook.

Je herkent de mol vaak aan de voorkennis die de mol heeft.
De mol weet vooraf alles al van de opdrachten.

Als je in dat licht naar het gedrag van de kandidaten dan valt er meestal wel wat op.

De mol wist natuurlijk wist dat de plakopdracht Beatrix voor moest stellen, want het leek niet op Pieter Jan of Johan Cruijff.

Als Miryanna dan ineens roept dat het Beatrix is dan komt de mol/patrick in actie door meteen te roepen dat het ook Elvis kan zijn. Klassiek geval van de Mol in actie.

Verder kan je iedereen die het met Miryanna eens is (o.a. Anna) meteen uitsluiten als Mol.

Patrick wilde ook graag alleen slapen bij de kameropdracht. Als mol wist hij al dat dit voor de mol meest gunstige positie zou zijn, de rest van de groep wist dit natuurlijk niet.
Ging alleen niet door want Horace gooide roet in het eten.

Gebruik van voorkennis was in het seizoen met Milouska wel heel erg obvious: Direct in de 1e aflevering was het al duidelijk dat ze de mol was: Ze wist dat degene die de laatste de brug over ging moest beginnen met het spel, en ze wist natuurlijk ook precies wat waar lag op het bord. Gevolg was dat ze direct geld uit de pot haalde.
pi_93423405
quote:
Op zondag 27 februari 2011 20:32 schreef Jabberwocky het volgende:

[..]

Die jeep opdracht is ook de enige die ik niet kan rijmen met Patrick als mol. Wat de fuck was hij daar aan het doen? Als hij de mol is (en daar ben ik nog steeds van overtuigd) ben ik heel benieuwd hoe hij dit recht gaat praten.
Waarschijnlijk tijd rekken en toch goodwill kweken. Dat laatste ging hem dan ook goed af. Daarnaast nam hij de tijd (kijk naar wat hij met Art deed). Ansich een goede tactiek maar natuurlijk ook een groot en duur risico.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_93425097
quote:
14s.gif Op zondag 27 februari 2011 21:04 schreef Pino112 het volgende:
Of het is gewoon een grap van BZV omdat Richard ook het programma heeft gemold.
pi_93437390
quote:
Dat screenshot van mij :')
pi_93439980
Soundos is de mol, 100% zeker.
pi_93440228
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 14:35 schreef Crack-Up het volgende:
En wat is jouw uitleg?
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_93440566
Bij de aflevering "Zoek de verschillen" is alleen haar stukje in de leader dusdanig gemonteerd dat ze plotseling via de andere kant het beeld in komt lopen. M.a.w., het beeld is gespiegeld.

In een van de eerste afleveringen heeft PJ het over kleur bekennen, waarbij we een flashback zien, waarin Soundos is ingekleurd terwijl de rest van het beeld zwart/wit is. Bovendien draagt ze altijd roze.

De Mol schrijft in haar dagboek handenwrijvend terug te kijken naar de eerste aflevering. Raad eens wie er tijdens de uitslag van de test als enige vrij overdreven in haar handen wrijft?

Tijdens de vuurwerkopdracht houdt Soundos haar oren dicht vóór er vuurwerk wordt afgeschoten. Enz.

Zou wel jammer zijn, want haar taktiek zou voornamelijk "niet meedoen" zijn.
  maandag 28 februari 2011 @ 14:53:28 #78
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_93440791
Wanneer is de afl te zien met de laatste drie personen? is dat 10 maart of week later?
pi_93441172
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 14:35 schreef Crack-Up het volgende:
Met dit soort reacties hoop ik altijd dat diegene de volgende aflevering rood krijgt. :P
pi_93441434
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 14:48 schreef Crack-Up het volgende:
Bij de aflevering "Zoek de verschillen" is alleen haar stukje in de leader dusdanig gemonteerd dat ze plotseling via de andere kant het beeld in komt lopen. M.a.w., het beeld is gespiegeld.

In een van de eerste afleveringen heeft PJ het over kleur bekennen, waarbij we een flashback zien, waarin Soundos is ingekleurd terwijl de rest van het beeld zwart/wit is. Bovendien draagt ze altijd roze.

De Mol schrijft in haar dagboek handenwrijvend terug te kijken naar de eerste aflevering. Raad eens wie er tijdens de uitslag van de test als enige vrij overdreven in haar handen wrijft?

Tijdens de vuurwerkopdracht houdt Soundos haar oren dicht vóór er vuurwerk wordt afgeschoten. Enz.

Zou wel jammer zijn, want haar taktiek zou voornamelijk "niet meedoen" zijn.
Is allemaal al 'ns eerder langsgekomen in volgens mij het vorige topic en komt ook rechtstreeks uit die 'column' die toen genoemd werd. Ik vind het niet zo overtuigend. Van de gespiegelde montage zou ik niet weten waarom dat een hint zou zijn, de mol inkleuren en de rest zwart/wit zou denk ik te obvious zijn, dat te roze draagt kan ook omdat ze gewoon van roze houdt, die mensen heb je nou eenmaal.

Oren beschermen voordat het vuurwerk werd afgeschoten kan een soort natuurlijke bescherming zijn omdat je niet gaat weten wat er komt. Als ik een controlepaneel voor me zou hebben met bij wijze van spreken een grote rode knop, had ik waarschijnlijk 't zelfde gedaan.

Tuurlijk zijn er dingetjes van Soundos waarvan je zou kunnen zeggen dat het molacties zijn, maar dat geldt voor alle kandidaten. Nogmaals: je moet kijken naar de dingen die een mol absoluut niet zou doen, zoals 'executie' roepen terwijl niemand anders het woord kan raden. Dat is voor een mol gewoon te riskant; een van de andere kandidaten (ik dacht Art?) ging er ook meteen in mee namelijk. Die kon dus eigenlijk ook al afgeschreven worden als mol, want een mol zou niet instemmen met het goede antwoord.
pi_93441725
quote:
5s.gif Op maandag 28 februari 2011 14:53 schreef Haaibaaike het volgende:
Wanneer is de afl te zien met de laatste drie personen? is dat 10 maart of week later?
17 maart, St. Patrick's Day :)
pi_93441759
Als Soundos goed heeft ingeschat dat er tóch niemand naar haar luistert, dan is het een slimme manier geweest om anderen op het verkeerde been te zetten.

Maar goed, alle hints die tot nu toe bekend waren voor de mol bekend was waren wat mij betreft niet minder vergezocht dan nu. Handgebaren, emblemen op petjes, een ketting enz.. Vind het wel subtiel en spannend.

Als Art de mol is stop ik per onmiddellijk met kijken (bluf), hij molt veel te opzichtig. Karin doet onnozel, maar is volgens mij een intelligente vrouw zonder veel praktische intelligentie. Patrick heeft te weinig gemold.

Maar goed, just my two cents.

Ben benieuwd hoe de Mol volgende week contact op gaat nemen.
  maandag 28 februari 2011 @ 15:18:32 #83
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_93441797
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 15:16 schreef Jor_Dii het volgende:

Thnx ..komt mooi uit want op 10 maart hebben wij een etentje :Y)
pi_93441818
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 15:17 schreef Crack-Up het volgende:
Als Soundos goed heeft ingeschat dat er tóch niemand naar haar luistert, dan is het een slimme manier geweest om anderen op het verkeerde been te zetten.
Dat is wel een bizar groot risico om te nemen.
pi_93441956
Valt wel mee. Het enige risico is dat ze de pot spekt, maar dat heeft elke speler al gedaan.
pi_93442075
quote:

[..]

Da's ook een leuke.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  maandag 28 februari 2011 @ 15:26:52 #87
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_93442144
Dude, de mol is Patrick. Das echt zoooooo duidelijk.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 28 februari 2011 @ 15:27:48 #88
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_93442184
quote:

[..]

Mijn dag. :)
pi_93442253
Dude, Patrick is mollig. Niet de Mol.
  maandag 28 februari 2011 @ 15:29:52 #90