Eens.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:59 schreef Guanabana het volgende:
Hier:
[..]
Zou ik toch wel een teleurstellende mol vinden.
Nou ja, dat weet ik niet. Patrick vind ik nou ook niet erg hoogstaand als mol zijnde.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:48 schreef ShiningStar het volgende:
Als Art de mol is, is hij echt de slechtste mol ooit.
Wie van die twee de mol ook is, de ander zal het hulpje wel worden ja.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, het hulpje van de mol deze week, want de echte mol is Art.
Wel vreemd maarjaquote:Op maandag 28 februari 2011 20:51 schreef Jabberwocky het volgende:
Omdat het toch allemaal al hulpmollen zijn, kun je het net zo goed die naam geven.
Tenzij men inderdaad met 4 mensen naar de finale gaatquote:Op maandag 28 februari 2011 21:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat is de toegevoegde waarde van een hulpmol? Dan staat de winnaar al vast.
Misschien is dat juist de reden dat Art zo twijfelt tussen Karin en Patrick, hij heeft een verband met Patrick en twijfelt dus aan zijn oprechtheid, wat het werk van een Mol kan zijn.. verwarring creëren, maar tegelijkertijd ook empathie opwekken bij een of meerdere kandidaten.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Als Patrick wel de mol is heeft hij Art wel een beetje erg bevooroordeeld door jokers aan hem te geven. Dat vind ik wel iets wat tégen Patrick als mol spreekt. Ik geloof niet dat een mol een voorkeur of invloed zou mogen hebben op het binnen houden van deelnemers.
Maar toch wel erg slim? Art is continue aan het mollen. Niet alleen houdt het de aandacht van Patrick af, ook komt er veel minder geld binnen. Nee ik vind het juist wel een goede zet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Als Patrick wel de mol is heeft hij Art wel een beetje erg bevooroordeeld door jokers aan hem te geven. Dat vind ik wel iets wat tégen Patrick als mol spreekt. Ik geloof niet dat een mol een voorkeur of invloed zou mogen hebben op het binnen houden van deelnemers.
Dat zou het zijn als het openlijk is gebeurd. Maar dat is het volgens mij niet. dus zou het alleen iets zijn als Art Patrick als mol had en hij het idee had dat hij dit moest tegengaan. Maar ook dan zou het weggeven van jokers juist mijn argwaan wekken. Een kandidaat zou dat echt niet zomaar doen lijkt me (tenzij je Jan Kooijman heetquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:04 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
Maar toch wel erg slim? Art is continue aan het mollen. Niet alleen houdt het de aandacht van Patrick af, ook komt er veel minder geld binnen. Nee ik vind het juist wel een goede zet.
Als kandidaat wel ja. Als Mol is het weggeven van jokers aan een kandidaat erg dubieus. Ik vind dat ook tegen Patrick als Mol spreken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:41 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Het kan ook gewoon prima zijn om een bondgenoot te hebben. Dit heeft zich toch ook al terug betaald toen er 3 jokers werden terug verdiend door dat spel in aflevering 7?.
Shit hier heb je helemaal gelijk in. In principe heeft hij die 3 jokers inderdaad niet nodig.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:20 schreef Jane het volgende:
[..]
Als kandidaat wel ja. Als Mol is het weggeven van jokers aan een kandidaat erg dubieus. Ik vind dat ook tegen Patrick als Mol spreken.
en daarbij geeft hij dan min of meer zijn rol weg. Buiten het feit dat hij Art op deze manier méér kans heeft gegeven op contact doordat hij zoveel jokers had dathij kon sparen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:32 schreef jcdragon het volgende:
Patrick(als hij de mol is) vond Art al vanaf begin lekker mollen en dacht: "Die moet ik in het spel houden"
Ik neem aan met iedereen wel, de Mol wordt vast niet geïsoleerd van de rest van de groepquote:
Dan nog, dan heft het elkaar straks op. Als ze minder had gepakt en dan -3000 gaat de pot ineens omlaag, dat zou nu niet het geval zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:08 schreef debuurvrouw het volgende:
maar ze wist toch dat ze met de bus kans had om 3000 euro weg te spelen? eerst goodwill kweken, daarna bus slopen (zie Kamikaze-stuuractie) en je staat weer op 0.
het had minder kunnen zijn, maar misschien foutje?
Je ziet Art en Karin in een shot in een kerk zitten.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:39 schreef iggyinthehouse het volgende:
En weer een twitter van De Mol:
[..]
Dan zou het wel een held zijn.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:22 schreef Radobe het volgende:
Patrick is toch ook penningsmeester? En hebben ze onlangs nog geteld hoeveel er daadwerkelijk in de pot zit, die hij bij zich heeft?
Dat zou pas een goeie mollenstreek zijn, alles weggooien op t einde
Sorry, verlorenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:22 schreef Radobe het volgende:
Patrick is toch ook penningsmeester? En hebben ze onlangs nog geteld hoeveel er daadwerkelijk in de pot zit, die hij bij zich heeft?
Dat zou pas een goeie mollenstreek zijn, alles weggooien op t einde
11quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:48 schreef texelonia het volgende:
Twitter:
IkBenDeMol De Mol
Hoeveel nationaliteiten weet ik vanavond om mij heen te verzamelen? Tel mee! Vanaf 20:30 uur.
Ook niet echt origineel. Volgens mij heb ik zo'n opdracht al vaker voorbij zien komen. Is het niet bij WIDM, dan wel bij andere spelprogramma's.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:11 schreef Mishu het volgende:
Ze moeten de volgende keer zoveel mogelijk mensen met een verschillende nationaliteit verzamelen.
Yep.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:04 schreef Miendientje het volgende:
Is dat niet gewoon nummer van de aflevering?
Niemandquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:00 schreef DaMart het volgende:
Tweet van de mol:
RT @MolNieuws Nog 5 uur... #WIDM #9/11
Wie van de kandidaten is te koppelen aan 9/11?.
Ik interpreteer het eerder als 'aflevering 9 van de 11' maar goed.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:06 schreef Omniej het volgende:
[..]
Yep.9/11 is een beetje lullig gekozen, maar deze uitzending is s11e09 natuurlijk dus daar zou ik niets achter zoeken.
Ik vind het alleen een opmerkelijke notatie, maar kon zelf niet iets verdachts bedenken dat ermee bedoeld kon wordenquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:06 schreef Omniej het volgende:
[..]
Yep.9/11 is een beetje lullig gekozen, maar deze uitzending is s11e09 natuurlijk dus daar zou ik niets achter zoeken.
Twitter he, 140 karakters dan word je slordig of creatief met je letters en cijfersquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind het alleen een opmerkelijke notatie, maar kon zelf niet iets verdachts bedenken dat ermee bedoeld kon worden.
En toch lijkt me dat niet iets wat bijvoorbeeld Patrick zou zeggen, ook niet als ik zo het dagboek lees.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:48 schreef texelonia het volgende:
Twitter:
IkBenDeMol De Mol
Hoeveel nationaliteiten weet ik vanavond om mij heen te verzamelen? Tel mee! Vanaf 20:30 uur.
Voordat er allemaal theorieën worden bedacht..quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:00 schreef DaMart het volgende:
Tweet van de mol:
RT @MolNieuws Nog 5 uur... #WIDM #9/11
Wie van de kandidaten is te koppelen aan 9/11?.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:47 schreef Baas-Kopfkaas het volgende:
Kutkankerhoerezooi. WIDM = zelfde tijd als OOC; TRL
Lijkt mij ook ja. Denk dat de makers gewoon een tweet verzinnen, waarom zou de mol dat doen? Lijkt me iets waarmee zorgvuldig omgegaan moet worden.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:29 schreef Susi het volgende:
Die tweets en dagboeken worden allemaal ge-edit en herschreven door de redactie van WIDM. Het zou mij erg verbazen als elke keer de Mol 'm écht schreef.
patrick en karinquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:36 schreef Guanabana het volgende:
Ik zit gvd alweer niet op te letten, wie had een joker ingeleverd??
want dat is de mol?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:36 schreef gohan16 het volgende:
Waarom wordt soundos niet genoemd door pj?!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |