Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aha, ik zie dus wel dat er mogelijkheden zijnquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die geloofde me
[..]
Nee, doorgaans niet nee
Dat wil ik zeker niet missenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar wij zijn er dan toch gewoon allemaal BIJ als jullie trouwen?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:20 schreef DaMart het volgende:
Het is weer tijd voor warme chocomel met slagroom.
Haiquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Geen idee, weet wachtwoord niet meer.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
daarom kom ik nooit op meets![]()
![]()
snap je hem, ik zei kom omdat![]()
![]()
![]()
_!
![]()
Nee, we gaan in het geheim trouwenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar wij zijn er dan toch gewoon allemaal BIJ als jullie trouwen?
Ik krijg hier op m'n kop en ga muzikale opvoeding krijgenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik moet steed shier aan denken als ik je ondertitel lees
ja alles samen doen, wat een levende hell lijtk me dat
Jeej, kan er weer in na meer dan een jaar ofzo.quote:
Wat een frivool gedoequote:
ja ice t - colorsquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik krijg hier op m'n kop en ga muzikale opvoeding krijgen
Ah, Ice-T. ja, het kwam me al bekend voor.
Ja, en dat zij dan vindt dat je nooit meer met je maten bier mag gaan zuipen enzo
edit het dan goedquote:
Nou, en daar ben je dan 300 jaar vriendinnetjes voor.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Hai
[..]![]()
![]()
![]()
[..]
Nee, we gaan in het geheim trouwen
Van mijn wederhelft waarmee ik altijd alles samendoequote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ice t - colors
op je kop krijgen van wie?
mja dat gaat hier dus nooit gebeuren
schreeuw haarquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, en daar ben je dan 300 jaar vriendinnetjes voor.
Lekker dan
Mijn ex was een type zonder type zonder eigen leven, heel vervelend.... Die moest ik echt bijna wegsturen uit huis zodat ie dingen ging doenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ice t - colors
Geven jullie later dan nog wel een Party?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Hai
[..]![]()
![]()
![]()
[..]
Nee, we gaan in het geheim trouwen
Dat valt best mee danquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:23 schreef Solique het volgende:
[..]
Jeej, kan er weer in na meer dan een jaar ofzo.
Damn, 91 mails.![]()
oohja scheiden gewoon en een toffe uitzoekenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Van mijn wederhelft waarmee ik altijd alles samendoe
Kom er weinig dus dan gebeurd er weinig.quote:
Ja nee nou, ok, ik trouw wel nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, en daar ben je dan 300 jaar vriendinnetjes voor.
Lekker dan
Ja hoiquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
oohja scheiden gewoon en een toffe uitzoeken
in 3xquote:
Hey Barretjequote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:25 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 zit heerlijk op de bank met een heerlijk wijntje
hoe is het hier??
Barquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:25 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 zit heerlijk op de bank met een heerlijk wijntje
hoe is het hier??
Oh, dan is het goedquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja nee nou, ok, ik trouw wel nietJij moet toch eerst je goedkeuring geven
![]()
Nee, dat gebeurd nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:26 schreef suikertaartje het volgende:
Willen jullie gebeurd gewoon met een t schrijven? Dankjulliewel
Neuhquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:26 schreef suikertaartje het volgende:
Dat ligt aan de contextquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:26 schreef suikertaartje het volgende:
nope.. ik kom alleen dinerenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bar
Hier is het snotterig enzoHoe is het bij jou dan?
Oeh en he, ga je nou mee high tea-en de 12e?![]()
Zoeen had ik er ook. En als ik dan alleen wegging vond hij dat altijd prima, totdat het moment daar was. Dan ging hij altijd enorm lopen sippen en op m'n gevoel inspelenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn ex was een type zonder type zonder eigen leven, heel vervelend.... Die moest ik echt bijna wegsturen uit huis zodat ie dingen ging doen![]()
Dat zette ik er maar niet bij, te verwarrendquote:
Jij drinkt geen bier en/of hebt geen maten?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ice t - colors
Het is gebeurtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:26 schreef suikertaartje het volgende:
ja als je echt van me houdt dan...............quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zoeen had ik er ook. En als ik dan alleen wegging vond hij dat altijd prima, totdat het moment daar was. Dan ging hij altijd enorm lopen sippen en op m'n gevoel inspelen
Ohee, daar ben ik mee getrouwtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zoeen had ik er ook. En als ik dan alleen wegging vond hij dat altijd prima, totdat het moment daar was. Dan ging hij altijd enorm lopen sippen en op m'n gevoel inspelen
Dat moet sowieso als ik met Marijke wil trouwenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
oohja scheiden gewoon en een toffe uitzoeken
jawel en jawelquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij drinkt geen bier en/of hebt geen maten?
O ja, ik vergeet soms dat beginners niet zo ver zijn als de professionalsquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat zette ik er maar niet bij, te verwarrend
Kee, dan noteer ik datquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nope.. ik kom alleen dineren
als KG mijn pm's terug kan vinden
Dat is wel heel vervelendquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben nu oud en wijs en trap daar niet meer inquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja als je echt van me houdt dan...............
* MissMSX meelij heeftquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ohee, daar ben ik mee getrouwt
Ja, zo was hij ook...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gelukkig maar danquote:
gelukkig zijn er nog veel meer truukjesquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben nu oud en wijs en trap daar niet meer in
is er soms wat mis met gf zijn club danquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, zo was hij ook...Hij werd zelfs jaloers van de sauna, want dan zat ik naakt met andere mannen
Alsof ik naar GF z'n club ging
![]()
Try mequote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
gelukkig zijn er nog veel meer truukjes
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, zo was hij ook...Hij werd zelfs jaloers van de sauna, want dan zat ik naakt met andere mannen
![]()
Dat is ook heel erg verleden tijd gelukkigquote:
ik ken je nietquote:
Ach ja, tegenwoordig zet ik het op de kalender en als hij dan vlak van tevoren iets te zeiken heeft lach ik lief en trek ik de deur achter me dichtquote:
Ik snap dat je daarom blij mee bentquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is ook heel erg verleden tijd gelukkig
Als je geen vrije relatie hebt, dan snap ik dat hij daar enigszins problemen mee zou hebben als ik daar ging liggen rollebollenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
is er soms wat mis met gf zijn club dan
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht even dat je een standaard repertoire hadquote:
Ja, ik vond het ook wel sneu voor hem, blijkbaar was ie zo onzeker...quote:
Is ook een manier jaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach ja, tegenwoordig zet ik het op de kalender en als hij dan vlak van tevoren iets te zeiken heeft lach ik lief en trek ik de deur achter me dicht
Ik kan gewoon allebijquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oh, geen zin in.![]()
Blijf wel lekker achter de pc.
ooh ik ga altijd naar een parenclub om gezellig een biertje te doen en wat te dansenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je geen vrije relatie hebt, dan snap ik dat hij daar enigszins problemen mee zou hebben als ik daar ging liggen rollebollen![]()
truukjes werken het beste als er aandacht is besteed en op maat afgestemndquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je een standaard repertoire had
My kinda guyquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ik ga altijd naar een parenclub om gezellig een biertje te doen en wat te dansen
[..]
truukjes werken het beste als er aandacht is besteed en op maat afgestemnd
Ik wil dat ook wel een keerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ik ga altijd naar een parenclub om gezellig een biertje te doen en wat te dansen
[..]
truukjes werken het beste als er aandacht is besteed en op maat afgestemnd
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oh, geen zin in.![]()
Blijf wel lekker achter de pc.
Welke ga je kijken?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:33 schreef MissMSX het volgende:
Anyhow, koffieleutjes, ik ga naar een fillumpie staren
Staar zequote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:33 schreef MissMSX het volgende:
Veel plezierquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:33 schreef MissMSX het volgende:
ja het is helemaal niet erg om elkaar een beetje te plagen en wat te laten doen als je het op zo'n manier doetquote:
Doegquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:33 schreef MissMSX het volgende:
Veel kijk plezierquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0448011/
haver funquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0448011/
Eensquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ook weinig te doen achter de pc
En doet hij het nu weer?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:41 schreef RockNijntje het volgende:
Toch even computer opnieuw opstarten omdat msn
bedankt voor deze informatie, mijn leven was niet compleet geweest zonder deze bijdragequote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:41 schreef RockNijntje het volgende:
Toch even computer opnieuw opstarten omdat msn
Mwah, niet echt... Heb enorme hoofdpijn en veel slijm en spierpijnquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:43 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hoi meissie, gaat 't al wat beter nu
Dat is wel sneller dan 2 wekenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mwah, niet echt... Heb enorme hoofdpijn en veel slijm en spierpijnMaar ik heb gelukkig weer tv dus hang nu lekker op de bank
Ja, minder dan een week zelfsquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mwah, niet echt... Heb enorme hoofdpijn en veel slijm en spierpijnMaar ik heb gelukkig weer tv dus hang nu lekker op de bank
Dat is zeker tofquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, minder dan een week zelfs
Mooiquote:
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:47 schreef friemelaar het volgende:
[..]
klinkt als dat virusje dat nu rondwaart ja
![]()
Gelukkig na een dag of 2 weer voorbij![]()
Envoor de digiTV
Waarom gebruik je het danquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:47 schreef RockNijntje het volgende:
Nu dus weer even eBuddy gebruikt, jeeeezus wat is dat een rotprogramma
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hoop hetNog genoeg te doen volgende week
Druk zat op het werk...
Ja
Hoe is het met jou dan?Is je administratie nog gelukt van de week?
Ik gebruik altijd de eerstequote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:49 schreef PeZu het volgende:
is het nu viking of vieking kwa uitspraak>?
Viking vind ikquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:49 schreef PeZu het volgende:
is het nu viking of vieking kwa uitspraak>?
en het meervoud dan? viekingen, vikkingen?quote:
Wiekie de vieking, zo spreek ik het uitquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
en het meervoud dan? viekingen, vikkingen?
en is het wiecki de viking of wicki de vieking?
Vikkingen en dus Wicky de Vikingquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
en het meervoud dan? viekingen, vikkingen?
en is het wiecki de viking of wicki de vieking?
Ik zou eens kijken hoe je het gedaan hebtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:51 schreef DaMart het volgende:
Ik heb de mollen boven de grond gepraat.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:51 schreef DaMart het volgende:
Ik heb de mollen boven de grond gepraat.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
http://www.ikhebeenvraag.be/vraag/13777
quote:Deze vraag werd beantwoord door:
Dr. Lieven Buysse
Ik pas voor vandaagquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook niet moeilijk om iets te bedenken over yoghurt in de klompen hebben.
Graag gedaan hoor!quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook niet moeilijk om iets te bedenken over yoghurt in de klompen hebben.
het gaat toch om die naamquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik pas voor vandaag
[..]
Graag gedaan hoor!
Ik ben inspiratieloosquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je een goede reis tot nu toe?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Bijna in Minden. Nog een goed halfuur tot hannover
En hoe verloopt de reis tot nu toe? Al wat nieuwe bordjes geschoten?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat heb je gedaan?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:11 schreef RockNijntje het volgende:
Even creatief doen en je mist hier meteen vanalles
Smiley gemaaktquote:
Hey Flesquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat ben je dan aan het doen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:11 schreef RockNijntje het volgende:
Even creatief doen en je mist hier meteen vanalles
Zien?quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Hij faalt nogal, had niet echt inspiratie
Ik vind hem wel grappigquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Maar als je geen inspiratie hebt, waarom doe je het dan toch?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Had zin om er een te makenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar als je geen inspiratie hebt, waarom doe je het dan toch?
Ik een maar eenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:15 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb ook nog ooitbewerkt, even kijken of ik die nog kan vinden
Wat is er pezuutje?quote:
Halfuur te laat, nog geen nieuwe bordjes, dat komt morgen pas. En zondag.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
En hoe verloopt de reis tot nu toe? Al wat nieuwe bordjes geschoten?
wat een leleke rot smiley zegquote:
begon jij over die fucking viking omdat er een banner van is, of is die banner er gekomen door jouw fucking viking?quote:
quote:
Helleuquote:
quote:
ik zie geen bannersquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
begon jij over die fucking viking omdat er een banner van is, of is die banner er gekomen door jouw fucking viking?
ik zou je school maar afmaken, want smiley makers is niks voor jouquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:17 schreef RockNijntje het volgende:
Oeh gevonden
Tadaaaaa:
[ afbeelding ]
Ik heb nu ook een ad voor Viking Direct (spreek uit: vijking direct, op zijn Engels dusquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
begon jij over die fucking viking omdat er een banner van is, of is die banner er gekomen door jouw fucking viking?
Die vinnik wat irritantquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:17 schreef RockNijntje het volgende:
Oeh gevonden
Tadaaaaa:
[ afbeelding ]
Omgquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:17 schreef RockNijntje het volgende:
Oeh gevonden
Tadaaaaa:
[ afbeelding ]
Ik hoef ook geen smiley makerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zou je school maar afmaken, want smiley makers is niks voor jou
Die is leukquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Omg
deze is van mij
[ afbeelding ]
lul.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zie geen banners![]()
maar wat is het nu
Whehehequote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:19 schreef DaMart het volgende:
Ik heb er ook een paar gemaakt [ afbeelding ]
lul?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
lul.
viking.
vikking dus, niet vieking.
Laat Fles dat maar niet uitspreken in Duitslandquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
lul.
viking.
neeeeeee.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
lul?
vikking? vikkingen en wieckie de vikking
Ik zeg echt altijd viekingquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
lul.
viking.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Laat Fles dat maar niet uitspreken in Duitsland.
ja maar waarom noem je me nou net lulquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
neeeeeee.
wikkie de vikking.
Prima en nee en ik wil het er ook even niet meer over hebben oke? oke thnxquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe is die daar en vandaag mailtje gehad?
Is goedquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Prima en nee en ik wil het er ook even niet meer over hebben oke? oke thnx
Nou, dan is het maar goed dat ik het nooit zegquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zeg echt altijd viekingEn volgens een taalsite klopt dat, omdat het een 2 lettergrepig woord is...
om die irritante viking-bannerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
ja maar waarom noem je me nou net lul
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, dan is het maar goed dat ik het nooit zeg
ja net of ik daar wat aan kan doen of het expres doequote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
om die irritante viking-banner
Die heb ik lekker nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, alles is jouw schuldquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja net of ik daar wat aan kan doen of het expres doe
Ik heb nu een banner voor een Spa in Amsterdam... zal ik even boeken voor ons?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee hoor, ik heb geen ideeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja, nou ja, jij bent natuurlijk de taalexpert
Weet je, zolang we maar snappen waar we het over hebben toch?
![]()
Nee.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nu een banner voor een Spa in Amsterdam... zal ik even boeken voor ons?
klopt, ik doe nooit iets goedquote:
En toch houd ik van jequote:
quote:
Dat is ook goedquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Maar dan ga ik liever naar To Elysium met je
maar Marijke is ziek en ik kan iedereen wel schieten nuquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja hoi![]()
ik wil morgen wel komen hoor want ik moet met jullie knuffen enzo
mjaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar Marijke is ziek en ik kan iedereen wel schieten nu
Maar als ik me goed genoeg voel is dat ook goed voor jouquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je mag wel hier heen komenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Komt wel goed schatjequote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zodat ze jou kan schieten?quote:
Ja, of juist helemaal niet vrolijk, omdat jullie zo lief zijnquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar als ik me goed genoeg voel is dat ook goed voor jouwant dan maken wij je vrolijk ja?
quote:
die plannen gelijk de bruiloft en danken god voor het wonderquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
je ouders zien me al aankomen
Wel,want dan ga ik bitch grapjes maken, zoals alleen ik dat kanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, of juist helemaal niet vrolijk, omdat jullie zo lief zijn
Die zijn morgen toch bijna de hele dag wegquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
je ouders zien me al aankomen
Nou ik denk het nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
die plannen gelijk de bruiloft en danken god voor het wonder
quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
in sommge gevallen kun je niet snel genoeg zijnquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]![]()
Zou het zo snel gaan daar?
Gelukkig niet, ik moet er niet aan denkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
Ze hebben een lange vooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooorbereidingstijd noooooooooooooooooooooooodig daar hequote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]![]()
Dat is waarquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
in sommge gevallen kun je niet snel genoeg zijn
Zegquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gelukkig niet, ik moet er niet aan denken
Gelukkig nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]![]()
schreeuw hemquote:
Stokerquote:
Verder alles goed?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Wikkie de Vikking. En nou ophoeren met je rode seinen want ik ben t zat
ja ander si het ook maar zo koudquote:
Neuhquote:
Mopperkontquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
JA! Dat zei ik ookquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
hij zegt gewoon dat je het trouwne niet waard bent, hoe durft hijquote:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGHH!!!!!!!!!!! zoeitsquote:
Ben ik ook nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij zegt gewoon dat je het trouwne niet waard bent, hoe durft hij
Oké, ik stuur nu een groen sein naar je toe:quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
wist ik nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben ik ook niet![]()
mijn vorige huwelijk is toch ook gestrand (moet dat met dt?)
Maar lag ook niet aan jou want dat kan nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben ik ook niet![]()
mijn vorige huwelijk is toch ook gestrand (moet dat met dt?)
Weet je het nuquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
wist ik niet![]()
i dont care, ik zit niet op school hier
kan gebeuren heh, beter gelukkig alleen dan ongelukkig samenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet je het nu![]()
Ik ook niet, done deal NEXT
hoi trouwen?
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
kan gebeuren heh, beter gelukkig alleen dan ongelukkig samen
mag ik niet
Wat zou die yoghurt zuur zijn gewordenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:40 schreef friemelaar het volgende:
de yoghurt zit in de klompen hoor
was eigenlijk best logisch dacht ik.![]()
Voor de volgende is wél wat research nodig ben ik bang
ja zo heel af en toe komt er ook wat zinngs uit mijn vingersquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
oh niet trouwen... knuffelen dan?
Tofquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:40 schreef friemelaar het volgende:
Ja soms heb je van die heldere momenten he?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja zo heel af en toe komt er ook wat zinngs uit mijn vingers
ja dat mag wel
TFM met yoghurt in z'n klompenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:40 schreef friemelaar het volgende:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja soms heb je van die heldere momenten he?
Wat mag je nog meer?
Ik heb toch niet toevallig zijn naam gekozen hé ?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
TFM met yoghurt in z'n klompen(Als je dat Bedum weg laat dan
)
Nee johquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:42 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik heb toch niet toevallig zijn naam gekozen hé ?
Pffffffquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee johLijkt er niet eens op
nisk suf, ik weet het nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet ik niet? Wat is dat nou weer voor suf antwoord
Kom zoenenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
nisk suf, ik weet het niet![]()
is dat zo gek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:44 schreef Barretje80 het volgende:
Zo..
* Barretje80 zit gerimpeld op de bankWat heerlijk een badSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat lijkt me nu ook wel lekker
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Zo..
* Barretje80 zit gerimpeld op de bankHey BarretjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
als je hier bent mag je ook on bad hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat heerlijk een badDat lijkt me nu ook wel lekker
Zo..
* Barretje80 zit gerimpeld op de bankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Barretje
![]()
Open deuren, onweerstaanbaar !
Liefquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
als je hier bent mag je ook on bad hoor![]()
Oh ik zou ook wel in bad willenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
als je hier bent mag je ook on bad hoor![]()
Maar jij komt toch hier al in bad?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh ik zou ook wel in bad willen
quote:
Herenquote:
quote:
dan moet je hier langs komenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh ik zou ook wel in bad willen
sinds wanneer?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar jij komt toch hier al in bad?
Ow ... waarom nie?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
![]()
VLAMBAMBAMBAM
oeh da was er goed op zeg, ik kreeg een pata op menne bakkes, ik wordt er precies niet goed van
zoenen mag niet dus
Ja hoiquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:47 schreef DaMart het volgende:
Welke kloothommel haalt het in zijn botte hersens om op dit uur van de dag te beginnen met klussen, waaronder werken met de klopboor.
Vervelendquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:47 schreef DaMart het volgende:
Welke kloothommel haalt het in zijn botte hersens om op dit uur van de dag te beginnen met klussen, waaronder werken met de klopboor.
iemand anders die mij graag ziet wil heel graag met mij kussenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sinds wanneer?
[..]
Ow ... waarom nie?
Sinds altijd alquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sinds wanneer?
[..]
Ow ... waarom nie?
Wat een lulquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:47 schreef DaMart het volgende:
Je hebt een vriendinnetje?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
iemand anders die mij graag ziet wil heel graag met mij kussen
Je hebt een ander he?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
iemand anders die mij graag ziet wil heel graag met mij kussen
de batterijen van de vib van de buurvrouw waren leeg natuurlijkquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:47 schreef DaMart het volgende:
quote:
jaquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:49 schreef friemelaar het volgende:
[..]
de batterijen van de vib van de buurvrouw waren leeg natuurlijk
Wat leukquote:
quote:
ach ja je moet wat hehquote:
Mensen die weten dat Russen geen Engels kunnen gevenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:52 schreef PeZu het volgende:
mensen die weten dat russen nooit astronauten kunnen worden![]()
ja hoor zekerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou het is toch heel fijn om iemand lief te hebben en liefde terug te krijgen
en zo
dat is dan weer complete kolderquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mensen die weten dat Russen geen Engels kunnen geven
Wat heerlijkquote:
Vrouwen en borenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet helemaal, want volgens mij zijn het de bovenburen, en dat zijn twee vrouwen...
Ik denk dat de meeste een leven hebbenquote:
Als ik jou was zou ik maar verhuizenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet helemaal, want volgens mij zijn het de bovenburen, en dat zijn twee vrouwen...
Ik kreeg 2 jaar Engels van een Rus, nu kan ik nog geen Engels, ook geen Russisch overigensquote:
En dat ligt dan allemaal aan die Rus?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kreeg 2 jaar Engels van een Rus, nu kan ik nog geen Engels, ook geen Russisch overigens
ja dat zegt toch niks over alle russen :")_!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kreeg 2 jaar Engels van een Rus, nu kan ik nog geen Engels, ook geen Russisch overigens
de schuld afschuiven iddquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En dat ligt dan allemaal aan die Rus?
Ik heb al meer dan 24 jaar NL gehad maar bak er nog niks vanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat ligt aan al die Nederlanders!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb al meer dan 24 jaar NL gehad maar bak er nog niks van
Echt wel, de fout is niet bij mijquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat ligt aan al die Nederlanders!
Nou...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Echt wel, de fout is niet bij mij
We konden haar niet verstaanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En dat ligt dan allemaal aan die Rus?
mijn sjokos wat doe jequote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:00 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje sluipt richting sjookoolaala
Niet doen, is niet goed voor jequote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:00 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje sluipt richting sjookoolaala
Weet ik, maar wel over dezequote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat zegt toch niks over alle russen :")_!
Dan moet je beter je best doenquote:
Maar jij bent lisdektiesquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb al meer dan 24 jaar NL gehad maar bak er nog niks van
mja je faalt zelf ook wel een beetje boel als je geen engels kanquote:
Andere leraar dusquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan moet je beter je best doen![]()
Of een andere leraar eisen.
Maar het ligt niet aan de Russen
Als jij weet wat goed voor jou is, maak je dit soort opmerkingen nietquote:
Ik kan het wel een beetje, maar niet van haar geleerdquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja je faalt zelf ook wel een beetje boel als je geen engels kan
Misschien was het wel geen boor, en hadden ze de speeltjes opgevoerdquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat heerlijk![]()
[..]
Vrouwen en boren
Ik wilde het zo fout mogelijk typenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |