Oh ik zou ook wel in bad willenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
als je hier bent mag je ook on bad hoor![]()
Maar jij komt toch hier al in bad?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh ik zou ook wel in bad willen
quote:
Herenquote:
quote:
dan moet je hier langs komenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh ik zou ook wel in bad willen
sinds wanneer?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar jij komt toch hier al in bad?
Ow ... waarom nie?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
![]()
VLAMBAMBAMBAM
oeh da was er goed op zeg, ik kreeg een pata op menne bakkes, ik wordt er precies niet goed van
zoenen mag niet dus
Ja hoiquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:47 schreef DaMart het volgende:
Welke kloothommel haalt het in zijn botte hersens om op dit uur van de dag te beginnen met klussen, waaronder werken met de klopboor.
Vervelendquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:47 schreef DaMart het volgende:
Welke kloothommel haalt het in zijn botte hersens om op dit uur van de dag te beginnen met klussen, waaronder werken met de klopboor.
iemand anders die mij graag ziet wil heel graag met mij kussenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sinds wanneer?
[..]
Ow ... waarom nie?
Sinds altijd alquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sinds wanneer?
[..]
Ow ... waarom nie?
Wat een lulquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:47 schreef DaMart het volgende:
Je hebt een vriendinnetje?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
iemand anders die mij graag ziet wil heel graag met mij kussen
Je hebt een ander he?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
iemand anders die mij graag ziet wil heel graag met mij kussen
de batterijen van de vib van de buurvrouw waren leeg natuurlijkquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:47 schreef DaMart het volgende:
quote:
jaquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:49 schreef friemelaar het volgende:
[..]
de batterijen van de vib van de buurvrouw waren leeg natuurlijk
Wat leukquote:
quote:
ach ja je moet wat hehquote:
Mensen die weten dat Russen geen Engels kunnen gevenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:52 schreef PeZu het volgende:
mensen die weten dat russen nooit astronauten kunnen worden![]()
ja hoor zekerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou het is toch heel fijn om iemand lief te hebben en liefde terug te krijgen
en zo
dat is dan weer complete kolderquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mensen die weten dat Russen geen Engels kunnen geven
Wat heerlijkquote:
Vrouwen en borenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet helemaal, want volgens mij zijn het de bovenburen, en dat zijn twee vrouwen...
Ik denk dat de meeste een leven hebbenquote:
Als ik jou was zou ik maar verhuizenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet helemaal, want volgens mij zijn het de bovenburen, en dat zijn twee vrouwen...
Ik kreeg 2 jaar Engels van een Rus, nu kan ik nog geen Engels, ook geen Russisch overigensquote:
En dat ligt dan allemaal aan die Rus?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kreeg 2 jaar Engels van een Rus, nu kan ik nog geen Engels, ook geen Russisch overigens
ja dat zegt toch niks over alle russen :")_!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kreeg 2 jaar Engels van een Rus, nu kan ik nog geen Engels, ook geen Russisch overigens
de schuld afschuiven iddquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En dat ligt dan allemaal aan die Rus?
Ik heb al meer dan 24 jaar NL gehad maar bak er nog niks vanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat ligt aan al die Nederlanders!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb al meer dan 24 jaar NL gehad maar bak er nog niks van
Echt wel, de fout is niet bij mijquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat ligt aan al die Nederlanders!
Nou...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Echt wel, de fout is niet bij mij
We konden haar niet verstaanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En dat ligt dan allemaal aan die Rus?
mijn sjokos wat doe jequote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:00 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje sluipt richting sjookoolaala
Niet doen, is niet goed voor jequote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:00 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje sluipt richting sjookoolaala
Weet ik, maar wel over dezequote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat zegt toch niks over alle russen :")_!
Dan moet je beter je best doenquote:
Maar jij bent lisdektiesquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb al meer dan 24 jaar NL gehad maar bak er nog niks van
mja je faalt zelf ook wel een beetje boel als je geen engels kanquote:
Andere leraar dusquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan moet je beter je best doen![]()
Of een andere leraar eisen.
Maar het ligt niet aan de Russen
Als jij weet wat goed voor jou is, maak je dit soort opmerkingen nietquote:
Ik kan het wel een beetje, maar niet van haar geleerdquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja je faalt zelf ook wel een beetje boel als je geen engels kan
Misschien was het wel geen boor, en hadden ze de speeltjes opgevoerdquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat heerlijk![]()
[..]
Vrouwen en boren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |