Heb je een goede reis tot nu toe?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Bijna in Minden. Nog een goed halfuur tot hannover
En hoe verloopt de reis tot nu toe? Al wat nieuwe bordjes geschoten?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat heb je gedaan?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:11 schreef RockNijntje het volgende:
Even creatief doen en je mist hier meteen vanalles
Smiley gemaaktquote:
Hey Flesquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat ben je dan aan het doen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:11 schreef RockNijntje het volgende:
Even creatief doen en je mist hier meteen vanalles
Zien?quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Hij faalt nogal, had niet echt inspiratie
Ik vind hem wel grappigquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Maar als je geen inspiratie hebt, waarom doe je het dan toch?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Had zin om er een te makenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar als je geen inspiratie hebt, waarom doe je het dan toch?
Ik een maar eenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:15 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb ook nog ooitbewerkt, even kijken of ik die nog kan vinden
Wat is er pezuutje?quote:
Halfuur te laat, nog geen nieuwe bordjes, dat komt morgen pas. En zondag.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
En hoe verloopt de reis tot nu toe? Al wat nieuwe bordjes geschoten?
wat een leleke rot smiley zegquote:
begon jij over die fucking viking omdat er een banner van is, of is die banner er gekomen door jouw fucking viking?quote:
quote:
Helleuquote:
quote:
ik zie geen bannersquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
begon jij over die fucking viking omdat er een banner van is, of is die banner er gekomen door jouw fucking viking?
ik zou je school maar afmaken, want smiley makers is niks voor jouquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:17 schreef RockNijntje het volgende:
Oeh gevonden
Tadaaaaa:
[ afbeelding ]
Ik heb nu ook een ad voor Viking Direct (spreek uit: vijking direct, op zijn Engels dusquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
begon jij over die fucking viking omdat er een banner van is, of is die banner er gekomen door jouw fucking viking?
Die vinnik wat irritantquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:17 schreef RockNijntje het volgende:
Oeh gevonden
Tadaaaaa:
[ afbeelding ]
Omgquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:17 schreef RockNijntje het volgende:
Oeh gevonden
Tadaaaaa:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |