Viking vind ikquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:49 schreef PeZu het volgende:
is het nu viking of vieking kwa uitspraak>?
en het meervoud dan? viekingen, vikkingen?quote:
Wiekie de vieking, zo spreek ik het uitquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
en het meervoud dan? viekingen, vikkingen?
en is het wiecki de viking of wicki de vieking?
Vikkingen en dus Wicky de Vikingquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
en het meervoud dan? viekingen, vikkingen?
en is het wiecki de viking of wicki de vieking?
Ik zou eens kijken hoe je het gedaan hebtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:51 schreef DaMart het volgende:
Ik heb de mollen boven de grond gepraat.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:51 schreef DaMart het volgende:
Ik heb de mollen boven de grond gepraat.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
http://www.ikhebeenvraag.be/vraag/13777
quote:Deze vraag werd beantwoord door:
Dr. Lieven Buysse
Ik pas voor vandaagquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook niet moeilijk om iets te bedenken over yoghurt in de klompen hebben.
Graag gedaan hoor!quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook niet moeilijk om iets te bedenken over yoghurt in de klompen hebben.
het gaat toch om die naamquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik pas voor vandaag
[..]
Graag gedaan hoor!
Ik ben inspiratieloosquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je een goede reis tot nu toe?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Bijna in Minden. Nog een goed halfuur tot hannover
En hoe verloopt de reis tot nu toe? Al wat nieuwe bordjes geschoten?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Bijna in Minden. Nog een goed halfuur tot hannover
Wat heb je gedaan?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:11 schreef RockNijntje het volgende:
Even creatief doen en je mist hier meteen vanalles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |