Try mequote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
gelukkig zijn er nog veel meer truukjes
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, zo was hij ook...Hij werd zelfs jaloers van de sauna, want dan zat ik naakt met andere mannen
Alsof ik naar GF z'n club ging
![]()
Dat is ook heel erg verleden tijd gelukkigquote:
ik ken je nietquote:
Ach ja, tegenwoordig zet ik het op de kalender en als hij dan vlak van tevoren iets te zeiken heeft lach ik lief en trek ik de deur achter me dichtquote:
Ik snap dat je daarom blij mee bentquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is ook heel erg verleden tijd gelukkig
Als je geen vrije relatie hebt, dan snap ik dat hij daar enigszins problemen mee zou hebben als ik daar ging liggen rollebollenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
is er soms wat mis met gf zijn club dan
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, zo was hij ook...Hij werd zelfs jaloers van de sauna, want dan zat ik naakt met andere mannen
Alsof ik naar GF z'n club ging
![]()
Ik dacht even dat je een standaard repertoire hadquote:
Ja, ik vond het ook wel sneu voor hem, blijkbaar was ie zo onzeker...quote:
Is ook een manier jaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach ja, tegenwoordig zet ik het op de kalender en als hij dan vlak van tevoren iets te zeiken heeft lach ik lief en trek ik de deur achter me dicht
Ik kan gewoon allebijquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oh, geen zin in.![]()
Blijf wel lekker achter de pc.
ooh ik ga altijd naar een parenclub om gezellig een biertje te doen en wat te dansenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je geen vrije relatie hebt, dan snap ik dat hij daar enigszins problemen mee zou hebben als ik daar ging liggen rollebollen![]()
truukjes werken het beste als er aandacht is besteed en op maat afgestemndquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je een standaard repertoire had
My kinda guyquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ik ga altijd naar een parenclub om gezellig een biertje te doen en wat te dansen
[..]
truukjes werken het beste als er aandacht is besteed en op maat afgestemnd
Ik wil dat ook wel een keerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ik ga altijd naar een parenclub om gezellig een biertje te doen en wat te dansen
[..]
truukjes werken het beste als er aandacht is besteed en op maat afgestemnd
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oh, geen zin in.![]()
Blijf wel lekker achter de pc.
Welke ga je kijken?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:33 schreef MissMSX het volgende:
Anyhow, koffieleutjes, ik ga naar een fillumpie staren
Staar zequote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:33 schreef MissMSX het volgende:
Veel plezierquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:33 schreef MissMSX het volgende:
ja het is helemaal niet erg om elkaar een beetje te plagen en wat te laten doen als je het op zo'n manier doetquote:
Doegquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:33 schreef MissMSX het volgende:
Veel kijk plezierquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0448011/
haver funquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0448011/
Eensquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ook weinig te doen achter de pc
En doet hij het nu weer?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:41 schreef RockNijntje het volgende:
Toch even computer opnieuw opstarten omdat msn
bedankt voor deze informatie, mijn leven was niet compleet geweest zonder deze bijdragequote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:41 schreef RockNijntje het volgende:
Toch even computer opnieuw opstarten omdat msn
Mwah, niet echt... Heb enorme hoofdpijn en veel slijm en spierpijnquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:43 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hoi meissie, gaat 't al wat beter nu
Dat is wel sneller dan 2 wekenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mwah, niet echt... Heb enorme hoofdpijn en veel slijm en spierpijnMaar ik heb gelukkig weer tv dus hang nu lekker op de bank
Ja, minder dan een week zelfsquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mwah, niet echt... Heb enorme hoofdpijn en veel slijm en spierpijnMaar ik heb gelukkig weer tv dus hang nu lekker op de bank
Dat is zeker tofquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, minder dan een week zelfs
Mooiquote:
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:47 schreef friemelaar het volgende:
[..]
klinkt als dat virusje dat nu rondwaart ja
![]()
Gelukkig na een dag of 2 weer voorbij![]()
Envoor de digiTV
Waarom gebruik je het danquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:47 schreef RockNijntje het volgende:
Nu dus weer even eBuddy gebruikt, jeeeezus wat is dat een rotprogramma
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hoop hetNog genoeg te doen volgende week
Druk zat op het werk...
Ja
Hoe is het met jou dan?Is je administratie nog gelukt van de week?
Ik gebruik altijd de eerstequote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:49 schreef PeZu het volgende:
is het nu viking of vieking kwa uitspraak>?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |