Oh ik zou ook wel in bad willenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
als je hier bent mag je ook on bad hoor![]()
Maar jij komt toch hier al in bad?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh ik zou ook wel in bad willen
quote:
Herenquote:
quote:
dan moet je hier langs komenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh ik zou ook wel in bad willen
sinds wanneer?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar jij komt toch hier al in bad?
Ow ... waarom nie?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
![]()
VLAMBAMBAMBAM
oeh da was er goed op zeg, ik kreeg een pata op menne bakkes, ik wordt er precies niet goed van
zoenen mag niet dus
Ja hoiquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:47 schreef DaMart het volgende:
Welke kloothommel haalt het in zijn botte hersens om op dit uur van de dag te beginnen met klussen, waaronder werken met de klopboor.
Vervelendquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:47 schreef DaMart het volgende:
Welke kloothommel haalt het in zijn botte hersens om op dit uur van de dag te beginnen met klussen, waaronder werken met de klopboor.
iemand anders die mij graag ziet wil heel graag met mij kussenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sinds wanneer?
[..]
Ow ... waarom nie?
Sinds altijd alquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sinds wanneer?
[..]
Ow ... waarom nie?
Wat een lulquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:47 schreef DaMart het volgende:
Je hebt een vriendinnetje?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
iemand anders die mij graag ziet wil heel graag met mij kussen
Je hebt een ander he?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
iemand anders die mij graag ziet wil heel graag met mij kussen
de batterijen van de vib van de buurvrouw waren leeg natuurlijkquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:47 schreef DaMart het volgende:
quote:
jaquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:49 schreef friemelaar het volgende:
[..]
de batterijen van de vib van de buurvrouw waren leeg natuurlijk
Wat leukquote:
quote:
ach ja je moet wat hehquote:
Mensen die weten dat Russen geen Engels kunnen gevenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:52 schreef PeZu het volgende:
mensen die weten dat russen nooit astronauten kunnen worden![]()
ja hoor zekerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou het is toch heel fijn om iemand lief te hebben en liefde terug te krijgen
en zo
dat is dan weer complete kolderquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mensen die weten dat Russen geen Engels kunnen geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |